Over datum,zitten ze morgen allemaal met uitslag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, zal wel onverkooppbare troep zijn geweest
Niets offtopics bij.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Anders ga je ff plaatjes van > 1 MB postenEn nog offtopic ook..
ha, mooi dan gaat Lieske eindelijk weer eens wapperenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef essie05 het volgende:
Over datum,zitten ze morgen allemaal met uitslag.![]()
Cynische ondertonen komen niet over op Fok merk ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de gemiddelde wachtkamer bij huisarts of tandarts gezelliger met dat staal en die tegels
Toen stond ie er pas. Inmiddels ligt de trolley helemaal vol en zoquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat ziet er een partij gezellig uit Angel
Coolquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Voilą, mijn fijne retro Amerikaanse diner-bank.
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/15/bank1.jpg]afbeelding][/url]
Bijna een jaar oud, zit voor geen meter![]()
Heb inmiddels hele andere gordijnen
goh wat kortquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cynische ondertonen komen niet over op Fok merk ik![]()
Veel te grote plaatjes zijn nergens op Fok gewenst.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niets offtopics bij.
Zie dat je langer op fok komt maar schijnbaar niet in dit subforum????
Iemands bankstel hoort er sinds scanmangate gewoon bij en besides, dit is een slowchat waar offtopic geen probleem is. dat is geweest sinds het van commentaren op de streams veranderde in SC en dat zal dus ook gewoon nog zo zijn.
Dat word weer eens tijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ha, mooi dan gaat Lieske eindelijk weer eens wapperen
Alleen niet als je voor hoge kijkcijfers gaat...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cynische ondertonen komen niet over op Fok merk ik![]()
Zal weer eens tijd wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ha, mooi dan gaat Lieske eindelijk weer eens wapperen
Ik snapte het al niet helemaal... geeft nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef White_Pearl het volgende:
Sorry forever even een klein foutje was voor rick..... enzzzz
Nee? Hij ziet er anders best wel lekkerzitterig uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Voilą, mijn fijne retro Amerikaanse diner-bank.
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/15/bank1.jpg]afbeelding][/url]
Bijna een jaar oud, zit voor geen meter![]()
dan had je een paar maanden eerder moeten gaan miepen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Veel te grote plaatjes zijn nergens op Fok gewenst.
Niemand vind me aardig hier o o o wat ben ik toch zielig (Lieske modes)quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef White_Pearl het volgende:
Sorry forever even een klein foutje was voor rick..... enzzzz
goh wat kort staat er geen mos op dan lollll voor jou dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Sta inderdaad met mijn bek vol tanden.
Ik poets maar 2 minuten per keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |