Zou best kunnen, hij heeft peuken, anders was ie allang platquote:
had hij toch wat beter naar Joost moeten kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:24 schreef BB5kijker het volgende:
Roel wil duidelijk huilen, want dat scoort. Het lukt hem alleen niet.
Ook een eigenschap die hij graag van Joost zou willen hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:24 schreef BB5kijker het volgende:
Sacharine in plaats van suiker, dat werkt niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:22 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor jou dan:
Echt? Mis je me nu al? <lach>
Waarom dan precies?
Een os heeft meer empathie...quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:24 schreef BB5kijker het volgende:
Misschien waart ze hier al rond.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alles is relatief.
Ik mis Dido nu al.![]()
lol, vals.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sacharine in plaats van suiker, dat werkt niet.
Maar goed, ik ben vast eerder over de schok heen dan Roel.
Dat huilen heeft hij al gedaan en nee denk dat het echt wel gevoelsmatig is en niet om te scorenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:24 schreef BB5kijker het volgende:
welnee na 3 zinnen gelezen te hebben over zich zelf zou ze allang helemaal klaar zijn met dit forumquote:
Hahahahaha!!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef melke het volgende:
[..]
Dat huilen heeft hij al gedaan en nee denk dat het echt wel gevoelsmatig is en niet om te scoren
hahaquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef Coraatje het volgende:
welnee na 3 zinnen gelezen te hebben over zich zelf zou ze allang helemaal klaar zijn met dit forum
Dat lijkt me een uitstekende conclusie. Ik hoor het haar zo zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef Coraatje het volgende:
[..]
welnee na 3 zinnen gelezen te hebben over zich zelf zou ze allang helemaal klaar zijn met dit forum
Huhquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef riri het volgende:
In ieder geval hebben ze afgesproken een wereldreis te gaan maken straks
Gun ze het echt,vind ze echt goed bij elkaar passen
Roel....het is nog maar twee weekjes,voor je het weet zijn die voorbij en kan je lekker gaan genieten met z'n tweetjes![]()
We hebben:quote:
eerst maar eens afwachten of hij de pot wint;)quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
Huh![]()
Heb jij de streams wel gevolgd? Died wil niks met Roel en zeker niet op reis![]()
Inderdaad, hij heeft iets gesnoven of geslikt denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huh![]()
Heb jij de streams wel gevolgd? Died wil niks met Roel en zeker niet op reis![]()
Ja het is bij alle 5 al doodsaai geworden op het eind. Is helaas ook wel logisch.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:14 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Verveling maakt meer kapot dan drank helen kan.
Je zult wel gelijk hebben, maar ik heb ff genoeg van extreme karakters.
Ik heb trouwens alleen BB1 gezien. BB2-4, werden die in de laatste 2 weken niet ook doodsaai?
Ik weet niet of Dido een relatie met Roel ziet zitten. Ze hebben toch allebei een andere levensstijl. Het ligt eraan of hun band buiten huis net zo stevig is als in het huis. Maar ik denk het van niet. Het zou wel leuk zijn voor hun natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef riri het volgende:
In ieder geval hebben ze afgesproken een wereldreis te gaan maken straks
Gun ze het echt,vind ze echt goed bij elkaar passen
Roel....het is nog maar twee weekjes,voor je het weet zijn die voorbij en kan je lekker gaan genieten met z'n tweetjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |