Het is zo te zien nog steeds een echte rantsoenweekquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
En weer door...
De meiden hebben foundation gehad en gezichtmaskers.
[afbeelding]
die heeft over 5 jaar geen tanden meer.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:39 schreef American_Nightmare het volgende:Lieske
Na 9 minuten klaar met tanden poetsen
Anders ga je ff plaatjes van > 1 MB postenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Voilą, mijn fijne retro Amerikaanse diner-bank.
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/15/bank1.jpg]afbeelding][/url]
Bijna een jaar oud, zit voor geen meter![]()
Heb inmiddels hele andere gordijnen
ik zat me maar af te vragen wat ze gekregen haddenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
En weer door...
De meiden hebben foundation gehad en gezichtmaskers.
[afbeelding]
Dat pijpt wel lekker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
die heeft over 5 jaar geen tanden meer.
Wel erg stylistisch allemaal, hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Dat denk ik toch van niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik doe hier precies wat ik wil![]()
Dat ziet er een partij gezellig uit Angelquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben er tochquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wel erg stylistisch allemaal, hoor.
Wat is er gebeurd met een beetje warmte in een huis.
haha, zal wel onverkoopbare troep zijn geweestquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Mocht iemand morgen in Aalsmeer naar de plaatselijke trekpleister willen, die is wegens uitverkocht gesloten
Roel doet er 5 min. over dus een paar jaar later heeft ie geen ____________ meer?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de gemiddelde wachtkamer bij huisarts of tandarts gezelliger met dat staal en die tegelsquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat ziet er een partij gezellig uit Angel
Over datum,zitten ze morgen allemaal met uitslag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, zal wel onverkooppbare troep zijn geweest
Niets offtopics bij.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Anders ga je ff plaatjes van > 1 MB postenEn nog offtopic ook..
ha, mooi dan gaat Lieske eindelijk weer eens wapperenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef essie05 het volgende:
Over datum,zitten ze morgen allemaal met uitslag.![]()
Cynische ondertonen komen niet over op Fok merk ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de gemiddelde wachtkamer bij huisarts of tandarts gezelliger met dat staal en die tegels
Toen stond ie er pas. Inmiddels ligt de trolley helemaal vol en zoquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat ziet er een partij gezellig uit Angel
Coolquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
goh wat kortquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cynische ondertonen komen niet over op Fok merk ik![]()
Veel te grote plaatjes zijn nergens op Fok gewenst.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niets offtopics bij.
Zie dat je langer op fok komt maar schijnbaar niet in dit subforum????
Iemands bankstel hoort er sinds scanmangate gewoon bij en besides, dit is een slowchat waar offtopic geen probleem is. dat is geweest sinds het van commentaren op de streams veranderde in SC en dat zal dus ook gewoon nog zo zijn.
Dat word weer eens tijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ha, mooi dan gaat Lieske eindelijk weer eens wapperen
Alleen niet als je voor hoge kijkcijfers gaat...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cynische ondertonen komen niet over op Fok merk ik![]()
Zal weer eens tijd wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ha, mooi dan gaat Lieske eindelijk weer eens wapperen
Ik snapte het al niet helemaal... geeft nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef White_Pearl het volgende:
Sorry forever even een klein foutje was voor rick..... enzzzz
Nee? Hij ziet er anders best wel lekkerzitterig uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
dan had je een paar maanden eerder moeten gaan miepen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Veel te grote plaatjes zijn nergens op Fok gewenst.
Niemand vind me aardig hier o o o wat ben ik toch zielig (Lieske modes)quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef White_Pearl het volgende:
Sorry forever even een klein foutje was voor rick..... enzzzz
goh wat kort staat er geen mos op dan lollll voor jou dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Sta inderdaad met mijn bek vol tanden.
Ik poets maar 2 minuten per keer.
Je vergeet: wapper wapper wapperquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:49 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Niemand vind me aardig hier o o o wat ben ik toch zielig (Lieske modes)
Ze was nog niet eens klaar maar werd opgehaald door Roel voor die spullenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
truste beaver!quote:
Nee stralend witte tanden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
goh wat kort staat er geen mos op dan lollll voor jou duszeg niets meer
![]()
Ik vind Josef Mengele ook gezelliger dan jou. Maar: smaken verschillen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de gemiddelde wachtkamer bij huisarts of tandarts gezelliger met dat staal en die tegels
Het ultieme rantsoen zou zijn totaal geen peuken en verzorgingsartikelen, geen deo, geen shampoo, geen make-up etc etc etc. Wat zou Naat flippen zegquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Morwen het volgende:
Ik word ff helemaal niet goed hier![]()
Rantsoenweek, Roel: Peuken, Dozen: verzorgingsproducten![]()
Wat dacht jequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet helemaal... geeft niet
Tis ook eigenlijk niks voor mij, maar ik vond 'm gewoon mooi. Volgende keer moet ik beter opletten hoe ie zit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee? Hij ziet er anders best wel lekkerzitterig uit.Of eigenlijk meer: lekkerliggerig. En dan met een kussentje tegen de leuning en de zapper in de hand.
Hahaha, wel stoer hoor, niet veel mensen zouden zo'n soort "uitgesproken" bank uitkiezen.
Ik d8 dat we na de vrijwillige exit van Scanman het wel hadden gehad met gasten die hoog van de toren blazen en hun mening op willen dringen en bovenal totaal idolaat zijn van een gronings wicht. Schijnbaar is het een veel voorkomende dwangneurose waar we nu het tweede geval van zienquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Josef Mengele ook gezelliger dan jou. Maar: smaken verschillen!![]()
Ik wou zeggen dat daar wel haar zat, maar geen mosquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat dacht jewat lult dat gekke mens nou
![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat daar wel haar zat, maar geen mos![]()
Dag, poėtisch begaafd beertje.quote:
Whoooah, zo is het helemaal niet gegaan met Scan. En wil je een beetje normaal doen tegen Gert?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik d8 dat we na de vrijwillige exit van Scanman het wel hadden gehad met gasten die hoog van de toren blazen en hun mening op willen dringen en bovenal totaal idolaat zijn van een gronings wicht. Schijnbaar is het een veel voorkomende dwangneurose waar we nu het tweede geval van zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |