En geen centje pijn eroverquote:
Nog heel even, en dan haken de meeste mensen weer af, en dan lopen ze weer normaal.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:33 schreef regenworm het volgende:
streams zijn weer erg van de haperige vanavond.
Nee, ik heb niks gezienquote:Op donderdag 8 december 2005 22:33 schreef Bartoli het volgende:
Iemand een idee wat Roel bij het opbergen van dido haar spullen nog in de jas gestopt heeft?
Deal!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
1000 Euro dat Lieske en Roel nog samen in bed belanden!
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
Beter laat dan nooit (maar was de live en de internet aan het kijkenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hier de palonaise gedaan............................ is dat ook heel vreselijk?![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als dat gebeurt, drink ik 1 liter bacardi op met de webcam op me gericht!! Wel gemixed met cola natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
LOLquote:Op donderdag 8 december 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Naat dacht dat ze Joost hoorde schreeuwen vanuit de studio
Nee man, misschien als het programma nog 2 maanden zou duren, maar dan twijfel ik er nog aan. Maar ja, zaterdag is er een feest hequote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
Die weddenschap durf ik wel met je aan.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Och Gert ben je nu een beetje verdrietig?
* slaat een arm om Gert
Proost alvast!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, drink ik 1 liter bacardi op met de webcam op me gericht!! Wel gemixed met cola natuurlijk![]()
Ha Supermem!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit (maar was de live en de internet aan het kijken) maar ik doe meeeeeeeee
![]()
![]()
![]()
Misschien toch maar Lieske fan worden.quote:
Excuses, ik zal mijn mening nader toelichten.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Die weddenschap durf ik wel met je aan.
Eén kanttekening: "met elkaar in bed belanden" betekent niet dat ze alleen maar bij elkaar in bed liggen, maar dat er ook amoureuze activiteiten plaatsvinden.
Nog wel maar het kan best volgende week afgelopen zijn,quote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien toch maar Lieske fan worden.
Die hebben het de laatste tijd erg naar hun zin, geloof ik.
If you can't beat them join them, of iets in die geest.
Saai ,het is heerlijk om nu naar de streams te kijken.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:38 schreef riri het volgende:
Wat een saaie bedoening nu in het huis
Nee vind ik niet, ze probeert hem iets op te beuren. Ze moest eens weten wat Roel allemaal over haar gezegd heeft de afgelopen dagenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef nicoleV het volgende:
Lieske is ff zout in de wonden aan het strooien bij Roel
Haha, nee hoor. Zo veel "had" ik nu ook weer niet met Dido.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Och Gert ben je nu een beetje verdrietig?
* slaat een arm om Gert
Ik ben bang dat we dat nooit zullen weten, ik zal ze iig niet gaan volgen.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef sleepy1958 het volgende:
Voor de zoveelste keer is bewezen dat helaas de meerderheid van de BB SMS-stemmers jonge, puberale kinderen zijn. Dezelfde die hier helaas met al hun negatieve gezijk over Roel en Dido de dienst uit maken. Te walgelijk voor woorden hoe jullie over Dido en
Roel praten in dit forum.
Dido was is en blijft een topwijf. Wat ze nu de komende twee weken ook publiekelijk
over Roel beweerd deze twee hebben voor een relatie voor het leven.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef nicoleV het volgende:
Lieske is ff zout in de wonden aan het strooien bij Roel
De avond is nog niet om, maar ik roep deze post alvast uit tot de leukstequote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido was is en blijft een topwijf. Wat ze nu de komende twee weken ook publiekelijk
Is het ook een beetje eenzaam daar in je wereld?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef sleepy1958 het volgende:
Voor de zoveelste keer is bewezen dat helaas de meerderheid van de BB SMS-stemmers jonge, puberale kinderen zijn. Dezelfde die hier helaas met al hun negatieve gezijk over Roel en Dido de dienst uit maken. Te walgelijk voor woorden hoe jullie over Dido en
want?....quote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef sleepy1958 het volgende:
dat is discriminatie voor jonge, puberale kinderen, heb je weleens gekeken wat de gemiddelde leeftijd van BB FOK!ker isquote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef sleepy1958 het volgende:
Zo is het beter!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido was is en blijft een topbwijf. Wat ze nu de komende twee weken ook publiekelijk
Vooral als ze boven een bepaalde leeftijd zijn schijnt.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:44 schreef nicoleV het volgende:
Jesus je zal nu naar Lieske moeten luisteren......zijn er echt mannen die dit leuk vinden?
ja kan ook ook Joostfan wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef Lamon het volgende:
Misschien toch maar Lieske fan worden.
Die hebben het de laatste tijd erg naar hun zin, geloof ik.
If you can't beat them join them, of iets in die geest.
Ik hoorde het ookquote:Op donderdag 8 december 2005 22:46 schreef Pinball het volgende:
Lieske tegen Roel: Morgen ga je je doorligplekken lekker verzorgen.
Soms heeft ze wel goeie humor.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:46 schreef Pinball het volgende:
Lieske tegen Roel: Morgen ga je je doorligplekken lekker verzorgen.
Soms heeft ze wel goeie humor.
Nee dan beter het vriendinnetje van de koningin,ohw wat vind ze het erg,ook leuke troostende woorden nu naar Roel.Nee badderen zal wel voorgaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:44 schreef nicoleV het volgende:
Jesus je zal nu naar Lieske moeten luisteren......zijn er echt mannen die dit leuk vinden?
Helemaal eensquote:Op donderdag 8 december 2005 22:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
YESSSSSSSSSSS
![]()
Echttt wel!!! (hoop van wel dan
)
OK, de weddenschap is hierbij gecanceled.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:42 schreef Showtime het volgende:
[..]
Excuses, ik zal mijn mening nader toelichten.
Ik bedoel ermee dat ze samen de nacht doorbrengen in 1 bed, niet dat er meteen keihard geneukt wordt.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ha Supermem!![]()
Doen we hem nog een keer okay?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik geloof dat ik snap wat je bedoelt.... Ingrid is naar de top van m'n lijstje gestegen en ik denk dat ze daar tot aan de finale blijft staanquote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind Lieske niet leuk meer.
Ik de laatste tijd juist wel. Gewoon lekker irriteren. Allemaal ja en amen zeggen slaat ook nergens opquote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Grotere versiequote:Op donderdag 8 december 2005 22:47 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Van mij de laatste cap van Koen, of Coen![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
ja, heeeeerlijk.. ff vol genietenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:38 schreef riri het volgende:
Wat een saaie bedoening nu in het huis
door joostquote:Op donderdag 8 december 2005 22:51 schreef Showtime het volgende:
Lieske moet zich keihard laten palen door Roel in het bed van Dido, dan wordt BB misschien weer een beetje leuk.
ik ook niet. Was al geen fan, maar ze had wel leuke humor. Nu gaat ze echt moedwillig op iemand in hakken op een "leuke" manier.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Denk je dat je Dido's gezicht rechtsboven in een rechthoekje ziet dan ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:51 schreef Showtime het volgende:
Lieske moet zich keihard laten palen door Roel in het bed van Dido, dan wordt BB misschien weer een beetje leuk.
Je hebt altijd baas boven baasquote:
Dat 'hakken' vind ik dan nog wel leuk. Geeft tenminste een beetje venijn in het huis...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook niet. Was al geen fan, maar ze had wel leuke humor. Nu gaat ze echt moedwillig op iemand in hakken op een "leuke" manier.
Maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen van regenworm
Ik cap het fullscreen scherm... en verklein ze direct naar juist formaat. Reuze handig... en snelquote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Ik krijg ze niet groter zonder ze te bewerken, dus ik berust me in mijn lot
![]()
Ja meiskes van negentien moeten niet jennen. Dat kunnen ze de rest van hun leven nog doenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook niet. Was al geen fan, maar ze had wel leuke humor. Nu gaat ze echt moedwillig op iemand in hakken op een "leuke" manier.
Maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen van regenworm
Jawel joh, Roel bashing!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef riri het volgende:
Roel...trap niet in dat gepraat van Ingrid en Lieske
later als je er uit bent snap je wel waarom
Och die waarschuwing geld ook voor Liekse en Ingridquote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef riri het volgende:
Het zit je wel dwars he Riri?Kop op je hoeft nog maar 2 weken naar hun beiden te kijken.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef riri het volgende:
Hij zal wel moetenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef riri het volgende:
Ach joh, je had Roel vanmorgen en gister eens moeten horen over Lieske en Ingrid. Dat was nog 100.000 keer ergerquote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef riri het volgende:
Ik ben te "lui" om het op fullscreen te zetten, 9 van de 10 keer kijk ik naar 2 streams tegelijk, en dat gaat niet op fullscreen.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik cap het fullscreen scherm... en verklein ze direct naar juist formaat. Reuze handig... en snel
Ach Dido heeft het heel fatsoenlijk gedaan vind ik. Ze reageerde erg goed op haar exit. Niks aan de hand. Het is een spel en dit hoort er ook bij. Dido had uiteindelijk toch niet gewonnen want dat doet Joost al. Dat is al lang bekend. Dido heeft al genoeg gepresteerd en voornamelijk: Menno, Chantal en Rob voor zich zien gaan en ze neemt ook nog eens wat centjes mee. 'Puberale gedrag' is deels terecht, deels kuddegedrag en deels wraak van aanhangers van bijvoorbeeld Linda, Lieske, Chantal. Mogen die ook een keertje?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef sleepy1958 het volgende:
ze pakt mensen als ze kwetsbaar zijn, net als kinderen die pesten op school. Denk dat het daardoor komt dat ik het echt gehad heb met d'r. Bemoeien met discussies die niet over haar gaan en maar zuigen... brrquote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat 'hakken' vind ik dan nog wel leuk. Geeft tenminste een beetje venijn in het huis...
Als iedereen elkaar even lief vind is er op den duur ook geen hol meer aan. Maar mijn algemene Lieske grens is gewoon bereikt. Ik hoor/zie liever Ingrid dan haar....
Wel een goed idee. Ik weet nog dat ik een keer toen er iets spannends gebeurde op de streams (lang geleden, hoerenfeest of zo), echt zat te wachten op de herhaling.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef Lamon het volgende:
Denk je dat je Dido's gezicht rechtsboven in een rechthoekje ziet dan ofzo?
Want anders zie ik de meerwaarde niet zo.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Het is tijd, de hoogste tijd...
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid....
Weltrusten allemaal
Doei Flugeltjequote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Weltrusten allemaal
Vond je dat???is maar net hoe je er naar kijkt ik ben het helemaal met Riri eens hoor.....quote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef melke het volgende:
[..]
Ach joh, je had Roel vanmorgen en gister eens moeten horen over Lieske en Ingrid. Dat was nog 100.000 keer erger
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:54 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
INGRID wint BB!!!!!
![]()
Ooh wat heerlijk dat die selfcenterd bitch eruit is, ik twijfelde tussen nattte Naat en queen Died maar diedje is erg fijn!!!!!
Nananana nu naat eruit dan Joost en de finale (of Roel eruit? hmmmm) in ieder geval Lieske en Ingrid in de finale die Ingrid wint!!!!
(hoor Joost net in het bad zeggen tegen Naat: onze 3e pijler in weggevallen)
Dat kan ook ja... ik heb 2 monitoren... dus dan is fullscreen makkelijker te doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben te "lui" om het op fullscreen te zetten, 9 van de 10 keer kijk ik naar 2 streams tegelijk, en dat gaat niet op fullscreen.
Maar ik ga andere wel specialiteiten zoeken![]()
Ja, de een spreekt het een karakter aan, de ander het ander karakter hequote:Op donderdag 8 december 2005 22:58 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Vond je dat???is maar net hoe je er naar kijkt ik ben het helemaal met Riri eens hoor.....
Slaap lekker flugel. We gaan lekker keten nu. We houden ons rustigquote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Weltrusten allemaal
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik vond Dido ook niet meer leuk zoals ze deed de laatste 2/3 weken maar om de polonaise te gaan lopen als ze eruit gaat...nope dat deed ik alleen bij Chantal omdat ik haar te smerig vond.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ach Dido heeft het heel fatsoenlijk gedaan vind ik. Ze reageerde erg goed op haar exit. Niks aan de hand. Het is een spel en dit hoort er ook bij. Dido had uiteindelijk toch niet gewonnen want dat doet Joost al. Dat is al lang bekend. Dido heeft al genoeg gepresteerd en voornamelijk: Menno, Chantal en Rob voor zich zien gaan en ze neemt ook nog eens wat centjes mee. 'Puberale gedrag' is deels terecht, deels kuddegedrag en deels wraak van aanhangers van bijvoorbeeld Linda, Lieske, Chantal. Mogen die ook een keertje?
Moet je niet zo zwaar aan tillen.
Ik vond Dido ook niet meer leuk zoals ze deed de laatste 2/3 weken maar om de polonaise te gaan lopen als ze eruit gaat...nope dat deed ik alleen bij Chantal omdat ik haar te smerig vond.
Duh.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:58 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Het is nou wel heel saai zonder dido![]()
![]()
Dat weten we al NicoleV,volgende keer gewoon even snachts tussen 4 en 6 kijken als ze weer een kampvuuropdracht hebben.Ik vind Roel nu al leuker dan met Dido.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:58 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Vond je dat???is maar net hoe je er naar kijkt ik ben het helemaal met Riri eens hoor.....
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Weltrusten allemaal
Jij bent ook blij dat je Lieske nog kan cappen hequote:Op donderdag 8 december 2005 23:00 schreef regenworm het volgende:
Nog eentje voor de lieske fans
[afbeelding]
Jij ook dank je welquote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Weltrusten allemaal
En dat is nou je probleem,je hebt niet gekeken.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:58 schreef nicoleV het volgende:
[..]
zeg Gert, wellicht een stomme vraag, maar wat is een meetster??quote:
ik heb ook twee monitoren op de tweede draaien vier streams.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ook ja... ik heb 2 monitoren... dus dan is fullscreen makkelijker te doen.
Trusten flugelquote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Weltrusten allemaal
3 kratten bier voor Roel en dan met zijn zatte kop op nathalie duikenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:02 schreef Bocaj het volgende:
De bewoners besluiten te gaan zuipen van het nieuwe weekgeld!
Ontzettend opgelucht, mag dat wel?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou ikke wel hoor! Luidkeels door de kamer "Ole, ole, ole"..... de buren kwamen al uit hun huizen.... "Nederlands 11-tal speelt toch niet?"quote:Op donderdag 8 december 2005 22:57 schreef F4iTH het volgende:
maar om de polonaise te gaan lopen als ze eruit gaat...nope
Altijd baas boven baasquote:Op donderdag 8 december 2005 23:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik heb ook twee monitoren op de tweede draaien vier streams.
Ja jemig ...dan lig ik echt te slapen....maar ik ben het wel met je eens dat Roel leuker is zonder Dido....maar ik had het meer over Ingrid en haar hondje....quote:Op donderdag 8 december 2005 23:01 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Dat weten we al NicoleV,volgende keer gewoon even snachts tussen 4 en 6 kijken als ze weer een kampvuuropdracht hebben.Ik vind Roel nu al leuker dan met Dido.
Gaat een leuk weekje wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
3 kratten bier voor Roel en dan met zijn zatte kop op nathalie duiken![]()
![]()
Roel gaat veel zuipen wie gaat hem een handje helpen.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ikke wel hoor! Luidkeels door de kamer "Ole, ole, ole"..... de buren kwamen al uit hun huizen.... "Nederlands 11-tal speelt toch niet?"![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg Gert, wellicht een stomme vraag, maar wat is een meetster??![]()
zoals genoemd in je sig?
[..]
zoals genoemd in je sig?
van wie niet ? hoe weet je dat?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef Sjet het volgende:
Deze shirts mochten niet meer toch?
[afbeelding]
Ik heb ook 2 monitoren, maar die zitten aan 2 pc's vast en 2 BB streamverslaafden.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ook ja... ik heb 2 monitoren... dus dan is fullscreen makkelijker te doen.
Hai Sjetquote:Op donderdag 8 december 2005 23:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ikke wel hoor! Luidkeels door de kamer "Ole, ole, ole"..... de buren kwamen al uit hun huizen.... "Nederlands 11-tal speelt toch niet?"![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel gaat veel zuipen wie gaat hem een handje helpen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
[..]
zoals genoemd in je sig?
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]Mijn sig is een citaat van Lovebear. Die probeerde iemand te "beschimpen" (dissen, te kakken te zetten) en ik vond het zó aandoenlijk!
Ach Cuall, ook al zie je die hij haalt de achterstand niet meer in hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Och die waarschuwing geld ook voor Liekse en Ingrid![]()
Ik ben blij dat ze wel praten, en ik hoop dat ik de ouwe Roel weer ga zien
Wel als pyjama, blijkbaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Eigenljk niet.... maar ik neem het naat nu niet kwalijk.... Misschien zegt bb er wat van...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Van BB, Ruud gooide die vorige week door de tuindeuren naar binnen bij de exit van Rob. Ze mochten ze van BB, daarna niet meer aan trekken.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:06 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
van wie niet ? hoe weet je dat?
Hij bijt niet hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
blij dat ik het gevraagd heb, vroeg het me al een poos af, maar durfde niet zo...![]()
Gelukkig zien we geen puisterige snikkel!!quote:
Beetje omgekeerde Scanman reactie hè??quote:Op donderdag 8 december 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
Lieske analyseert nu weer even, zoals elke donderdagavond, hoe Bridget tegen haar deed en leidt daar uit af dat ze wat minder populair is dan de vorige keren. "Maar ze zei nog wel dat mijn rode lipstick mooi was."
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 8 december 2005 23:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ach Cuall, ook al zie je die hij haalt de achterstand niet meer in hoor
Hij heeft sowieso geen smaak.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben het over Ruud de Wild.... Wat zei Ruud nu in de internetshow... Hij gaf een hint aan Dido over Palladium? Volgens mij wil Ruud de Wild wat met Dido beginnen!
Welke stream??quote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef HellFreez het volgende:
Naat zit zichzelf weer te vingeren![]()
Nou lekker schat doe maarquote:Op donderdag 8 december 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 monitoren, maar die zitten aan 2 pc's vast en 2 BB streamverslaafden.
Wij communiceren nu via msn "schat moet je nog wat drinken?"![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef HellFreez het volgende:
In d'r neus.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef HellFreez het volgende:
Gadverdamme, ik kijk op de streams zit ze heel uitgebreid in haar neus te peuteren en op te vreten..Wat een verschrikkelijk typetje zegquote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef HellFreez het volgende:
Nah.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
blij dat ik het gevraagd heb, vroeg het me al een poos af, maar durfde niet zo...![]()
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd???quote:Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef svann het volgende:
Roel heeft een earlgrey jointje gedraaid.
Dat komt uit beertjes foute woorden boekquote:Op donderdag 8 december 2005 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Vraag dat maar beter aan het liefdesbeertje![]()
Nee, ik vond Tatum ook een dom wichtquote:Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso geen smaak.
kwisutniesogoed... maar nee, hij beet niet.quote:
Ja? Op te eten? Daar zouden ze celstraf op moeten zetten. Zó vreselijk smerig, ik snap niet dat mensen hun snot opeten.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:13 schreef essie05 het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik kijk op de streams zit ze heel uitgebreid in haar neus te peuteren en op te vreten..Wat een verschrikkelijk typetje zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Hij wás toch al in de studio? Binnen zonder kloppenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:16 schreef Dropkick het volgende:
Die Joost hoeft nu dus echt niet meer in de studio te komen.
Hele drukke dagen gehad weer.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuk dat je weer eens hier bent![]()
Ja hèquote:
Misschien moest hij wel buiten wachtenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij wás toch al in de studio? Binnen zonder kloppen![]()
Erg belachelijk allemaalquote:Op donderdag 8 december 2005 23:16 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Nathalie mag nog best lang doorschreeuwen zeg
Ja zeker, was toch een hele prestatie.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
na die opdracht ook wel verdiend![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:16 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Nathalie mag nog best lang doorschreeuwen zeg
dat is niet terecht.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:18 schreef Bocaj het volgende:
BB gunt Naat ook eens wat!
Een altaar inrichten voor Dido?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
wat doet Roel nu in de slaapkamer?
Ruiken aan een of ander lapjequote:Op donderdag 8 december 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
wat doet Roel nu in de slaapkamer?
Dan hoop ik niet dat aan de dunne is geweestquote:Op donderdag 8 december 2005 23:22 schreef Showtime het volgende:
Roel zit aan de vieze slip van Dido te ruiken.
Ik wíst wel dat jij stiekem een viespeukje was.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:22 schreef Showtime het volgende:
Roel zit aan de vieze slip van Dido te ruiken.
Jij hebt ook humor he!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef cuall het volgende:
Joost is zijn museum weer aan het inrichten
hij is wel lief voor Nathalie, of misschien opgelucht dat ze zich niet voor de camera's aan Dido heeft vergrepen:)quote:Op donderdag 8 december 2005 23:16 schreef Dropkick het volgende:
Die Joost hoeft nu dus echt niet meer in de studio te komen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
"Dit is de voicemail van Dido. Ik ben op dit moment aan het feesten in de bananenbar. Probeer het maar weer als ik nuchter ben. PIEP"
[afbeelding]
"Dit is de voicemail van Dido. Ik ben op dit moment aan het feesten in de bananenbar. Probeer het maar weer als ik nuchter ben. PIEP"
[afbeelding]
Dat laatste ws.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:25 schreef Wup het volgende:
[..]
hij is wel lief voor Nathalie, of misschien opgelucht dat ze zich niet voor de camera's aan Dido heeft vergrepen:)
[afbeelding]
Ik denk dat de emotie wat minder is bij iedereen omdat het einde in zicht is.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:26 schreef melke het volgende:
Wel apart dat Joost vanavond niet heeft gehuild
Dat was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:25 schreef Wup het volgende:]
...dat ze zich niet voor de camera's aan Dido heeft vergrepen:)
Dus hij mog haar gewoon totaal nietquote:Op donderdag 8 december 2005 23:26 schreef melke het volgende:
Jij moet echt je bril gaan opzetten als je tv kijkt. Hij begon wel degelijk toen Dido weg moest, maar omdat ze zo bizar koeltjes deed, was het gauw weer over.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:26 schreef melke het volgende:
Is 2 van mijn honden, deze;quote:
Joost moest zijn finale plaats vierenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:26 schreef melke het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik mis Dido.......Godver, slaat zichzelf voor de bek![]()
hahaquote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
mooie hondquote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is 2 van mijn honden, deze;
[afbeelding]
Hij heet Sloeber. En omdat ik een website wil maken maar de naam 'Sloeber' al bezet was is het Sloebiedoebie geworden![]()
Ja Roel is zijn positie aan het her indelen bij de meidenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef melke het volgende:
Je merkt wel weer dat iedereen weer een plek aan het zoeken is. Vooral duidelijk te merken aan Roel
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heet Sloeber. En omdat ik een website wil maken maar de naam 'Sloeber' al bezet was is het Sloebiedoebie geworden![]()
Wat een lieverdje!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of hij heeft geen tranen meer over na de vorige exitsquote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dus hij mog haar gewoon totaal niet
Ja, dat zal het zijn. Jij hebt BB niet zo intensief gevolgd ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dus hij mog haar gewoon totaal niet
Joost kan de waterlanders nog wel uit zn tenen halenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of hij heeft geen tranen meer over na de vorige exits
Died wilde de anderen niet van streek makenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij moet echt je bril gaan opzetten als je tv kijkt. Hij begon wel degelijk toen Dido weg moest, maar omdat ze zo bizar koeltjes deed, was het gauw weer over.
Zei zequote:Op donderdag 8 december 2005 23:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Died wilde de anderen niet van streek maken![]()
LINDAquote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef Bartoli het volgende:
kunnen die 2 blondies hun bek eens houden over linda bleggh
Echt welquote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Jij hebt BB niet zo intensief gevolgd ofzo?
Als Naat was gegaan had ze echt zwaar pissed geweestquote:
[..]
[afbeelding]
LINDAquote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef Bartoli het volgende:
kunnen die 2 blondies hun bek eens houden over linda bleggh
[..]
[afbeelding]
Hier -> http://www.manbijthond.nl/ zoek naar het eiland, kan je een alternatieve BB bekijken. Volgens mij zit er af en toe niet veel verschil met de huidige BB.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef melke het volgende:
Toch heb ik een raar gevoel bij iedere exit. Zo van weer 'n week voorbij
En zichzelf niet toestaan om zich te laten gaan, zei ze er bij. Zo raar is dat toch niet? Je hebt van die situaties dat je voor jezelf het gevoel hebt je hoofd koel te moeten houden omdat je anders de controle niet meer hebt. Als jullie denken dat Dido echt totáál geen gevoel heeft voor iemand anders dan zichzelf, dan, dan, dan vind ik dat STOM!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Died wilde de anderen niet van streek maken![]()
Het is goed met je.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Echt wel
Joost heeft gewoon meer met andere dan met haar
Vind je het erg? Ben al blij als ik 22 december redquote:Op donderdag 8 december 2005 23:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hier -> http://www.manbijthond.nl/ zoek naar het eiland, kan je een alternatieve BB bekijken. Volgens mij zit er af en toe niet veel verschil met de huidige BB.![]()
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of hij heeft geen tranen meer over na de vorige exits
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jullie denken dat Dido echt totáál geen gevoel heeft voor iemand anders dan zichzelf, dan, dan, dan vind ik dat STOM!![]()
Hahaha neej dit was zwaar TV joh!! Eindelijk de Queen van haar troon!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als Naat was gegaan had ze echt zwaar pissed geweestLeuke TV, dit is een beetje watterig
![]()
Nee hoor, ik denk niet dat ik het ga bekijken, ga na 22 december ontdekken of het verhaal van Ruud over de ufo's echt waar is, of een slechte grapquote:Op donderdag 8 december 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je het erg? Ben al blij als ik 22 december red![]()
Zeg nou dat je er klaar mee bent, dan kan ik nog een beetje rustig afkickenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En zichzelf niet toestaan om zich te laten gaan, zei ze er bij. Zo raar is dat toch niet? Je hebt van die situaties dat je voor jezelf het gevoel hebt je hoofd koel te moeten houden omdat je anders de controle niet meer hebt. Als jullie denken dat Dido echt totáál geen gevoel heeft voor iemand anders dan zichzelf, dan, dan, dan vind ik dat STOM!![]()
Nou ze kon ook heel lief zijn, maar ze had er gewoon eerder uit gemoeten, nu hebben we teveel Dido gezien, gewoon too muchquote:Op donderdag 8 december 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En zichzelf niet toestaan om zich te laten gaan, zei ze er bij. Zo raar is dat toch niet? Je hebt van die situaties dat je voor jezelf het gevoel hebt je hoofd koel te moeten houden omdat je anders de controle niet meer hebt. Als jullie denken dat Dido echt totáál geen gevoel heeft voor iemand anders dan zichzelf, dan, dan, dan vind ik dat STOM!![]()
Feit is dat Dido wel meer nut voor de samenleving heeft dan de meeste tijdens werktijd postende users hier. Ouderenzorg is een belangrijke sociale bezigheid.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
Als jullie denken dat Dido echt totáál geen gevoel heeft voor iemand anders dan zichzelf, dan, dan, dan vind ik dat STOM!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |