En geen centje pijn eroverquote:
Nog heel even, en dan haken de meeste mensen weer af, en dan lopen ze weer normaal.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:33 schreef regenworm het volgende:
streams zijn weer erg van de haperige vanavond.
Nee, ik heb niks gezienquote:Op donderdag 8 december 2005 22:33 schreef Bartoli het volgende:
Iemand een idee wat Roel bij het opbergen van dido haar spullen nog in de jas gestopt heeft?
Deal!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
1000 Euro dat Lieske en Roel nog samen in bed belanden!
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
Beter laat dan nooit (maar was de live en de internet aan het kijkenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hier de palonaise gedaan............................ is dat ook heel vreselijk?![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als dat gebeurt, drink ik 1 liter bacardi op met de webcam op me gericht!! Wel gemixed met cola natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
LOLquote:Op donderdag 8 december 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Naat dacht dat ze Joost hoorde schreeuwen vanuit de studio
Nee man, misschien als het programma nog 2 maanden zou duren, maar dan twijfel ik er nog aan. Maar ja, zaterdag is er een feest hequote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
Die weddenschap durf ik wel met je aan.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Och Gert ben je nu een beetje verdrietig?
* slaat een arm om Gert
Proost alvast!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, drink ik 1 liter bacardi op met de webcam op me gericht!! Wel gemixed met cola natuurlijk![]()
Ha Supermem!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit (maar was de live en de internet aan het kijken) maar ik doe meeeeeeeee
![]()
![]()
![]()
Misschien toch maar Lieske fan worden.quote:
Excuses, ik zal mijn mening nader toelichten.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Die weddenschap durf ik wel met je aan.
Eén kanttekening: "met elkaar in bed belanden" betekent niet dat ze alleen maar bij elkaar in bed liggen, maar dat er ook amoureuze activiteiten plaatsvinden.
Nog wel maar het kan best volgende week afgelopen zijn,quote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien toch maar Lieske fan worden.
Die hebben het de laatste tijd erg naar hun zin, geloof ik.
If you can't beat them join them, of iets in die geest.
Saai ,het is heerlijk om nu naar de streams te kijken.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:38 schreef riri het volgende:
Wat een saaie bedoening nu in het huis
Nee vind ik niet, ze probeert hem iets op te beuren. Ze moest eens weten wat Roel allemaal over haar gezegd heeft de afgelopen dagenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef nicoleV het volgende:
Lieske is ff zout in de wonden aan het strooien bij Roel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |