Voor mij is het ook geen concurentie... Hij zit overigens aan de desk...quote:Op donderdag 8 december 2005 19:20 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat is geen concurentie hoor,ik ga zeker BB kijken.![]()
Nee zie er het nut ook niet van in,maar ja BB doet steeds rare dingen dit jaar zodat ze hetzelf om zeep helpen.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:20 schreef APK het volgende:
Ik zie het nut niet van een exit voor geld. Het is nu al verschrikkelijk saai en het lijkt mij niet dat het er beter op wordt met nog maar 4 mensen in het huis....
Haha dat zijn dan vast de wat jongeren onder ons die dat perse willen zien.Ik kan me dan inderdaad voorstellen dat de keuze moeilijker word.Maar mij boeit het niet.Dido exit is meer entertainment.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mij is het ook geen concurentie... Hij zit overigens aan de desk...
Maar ik kan mezelf voorstellen dat er mensen zijn die meer moeite hebben met het maken van de keuze.
nieuwe uitdrukking?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
We gaan zo wel ff hier posten he: De *reguliere* uitzending van donderdag 8 december![]()
Ik open die krengen niet voor de kat z'n staart.
Z'n kat kijkt mee.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nieuwe uitdrukking?
ik ken alleen voor de kat zijn k*t
Riep hij wanhopigquote:Op donderdag 8 december 2005 19:25 schreef Giggio het volgende:
laat LIESKE blijven!!
kan er helaas niet live bij zijn!!
maar dat enge 4-tal mag toch niet tegen Ingrid in d'r eentje komen te staan want dan is die volgende week pleiten!!
SMS LIESKE naar 1010
of bel:l 0909 0303
PLEASEEEEE!!!!
quote:
Vind ik ook! [kansloosmode] Ik ga vanavond denk ik maar weer eens stemmen....[kansloosmode]quote:Op donderdag 8 december 2005 19:25 schreef Giggio het volgende:
laat LIESKE blijven!!
maar dat enge 4-tal mag toch niet tegen Ingrid in d'r eentje komen te staan want dan is die volgende week pleiten!!
SMS LIESKE naar 1010
PLEASEEEEE!!!!
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:25 schreef Giggio het volgende:
laat LIESKE blijven!!
SMS LIESKE naar 1010
PLEASEEEEE!!!!
Het is echt een kijkshop ding, als je een scheet laat stort dat ding van ellende in elkaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb iedere keer het gevoel... dat als er een windvlaag komt... die korf omdonderd. Niet het toonbeeld van veiligheid.
Hopelijk kom jij vanavond jezelf tegen!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:30 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Sorry hoor maar dat klinkt bijna wanhopig.
Nee Lieske mag lekker Groningen gaan blij maken met haar Ja god ja weet je......geblčr.![]()
Stiekem maakt het me eigenlijk geen ruk meer uit wie er uit gaat.
Ik ga ook maar de regulier - Het journaal - Lieske's afscheid volgen.
Tot later allemaaaaaaal![]()
Als je dat in augustus had gevraagd had ik echt m'n best gedaan om haar in Groningen te laten blijvenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:25 schreef Giggio het volgende:
laat LIESKE blijven!!
SMS LIESKE naar 1010
PLEASEEEEE!!!!
quote:
da's die hond natuurlijk...quote:Op donderdag 8 december 2005 18:38 schreef flugeltje het volgende:
Een verrassing is meestal wel iets leuks.... En dan ook nog emotioneel voor één van de bewoners....
Hmmm, misschien gaat Menno wel een huwelijksaanzoek doen aan Ingrid...
Denk je echt dat ze dat serieus meent dan???quote:Op donderdag 8 december 2005 20:48 schreef cuall het volgende:
ha ha Roel 5 dagen niet roken omdat hij BB regelneukers noemt
ik loop meequote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hier de palonaise gedaan............................ is dat ook heel vreselijk?![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die heeft gewoon geld gekregen, toen ze die keer naar de dagboekkamer moest...kweet het bijna zekerquote:Op donderdag 8 december 2005 21:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dido blijft wel extreem rustig enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |