Weekopdracht gehaald, Dildo en Natte Lie weg. Maar wel drank, dus Roel gaat dan uit zijn koekepan en gaat met Lieske rommelen.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:34 schreef melke het volgende:
Talpa site:
Maar naast de Exit heeft Big Brother ook nog een speciale verrassing, die voor één van de Bewoners heel emotioneel zal worden.
Of de verrassing is: Naast een normale exit, vrijwillige exit van Dido en dat wordt emotioneel voor Roel.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weekopdracht gehaald, Dildo en Natte Lie weg. Maar wel drank, dus Roel gaat dan uit zijn koekepan en gaat met Lieske rommelen.
als dat gebeurd zie ik Roel ook nog vrijwillig exit gaanquote:Op donderdag 8 december 2005 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of de verrassing is: Naast een normale exit, vrijwillige exit van Dido en dat wordt emotioneel voor Roel.
Dat zou kunnen. Er hangt toch iets vaags rondom dat dagboekkamer gebeuren van haarquote:Op donderdag 8 december 2005 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of de verrassing is: Naast een normale exit, vrijwillige exit van Dido en dat wordt emotioneel voor Roel.
Hebben ze je vrijgelaten?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
vervolg
Doet ze raarder dan anders eigelijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:42 schreef melke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Er hangt toch iets vaags rondom dat dagboekkamer gebeuren van haar
Nee, maar ze was toen overstuur. Ze wilde er niet eens met Nathalie over praten, alleen maar vaag. Daarna een gesprekje met Roel en Nathalie over geld en een exit, wat wel leek of het haar opluchte. 24 uur naar het eerste DBK gesprekje moest ze weer naar de DBK, daarna is ze weer de oude Dido.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doet ze raarder dan anders eigelijk.
Ja, als je van saaie tv houdt. Als Joost gaat dan gebeurt er geen reet meer en als Lieske gaat krijg je 1 gelukkige grote groep. Met andere woorden, saai!!quote:Op donderdag 8 december 2005 18:47 schreef Bartoli het volgende:
joost en lies gaan ofzo lijkt me veel beter
Haha ik zie het al helemaal gebeurenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:48 schreef Dropkick het volgende:
Het mooiste zou zijn in de live uitzending dat Bridget zegt:hallo bewoners,en dat Naat dan gaat zwaaien met haar zandhand,hallooooooooo Bridget.
Ze had het er met Roel over of hij zou vertrekken voor geld en Roel zei toen voor 30000 peer ik hem,en daarna zei Dido:Ok opgelost.Sindsdien is ze weer normaal.Dus daarom mijn mening dat Roel er wel eens uit kan gaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:47 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar ze was toen overstuur. Ze wilde er niet eens met Nathalie over praten, alleen maar vaag. Daarna een gesprekje met Roel en Nathalie over geld en een exit, wat wel leek of het haar opluchte. 24 uur naar het eerste DBK gesprekje moest ze weer naar de DBK, daarna is ze weer de oude Dido.
Maar ja, ik zal het me wel verbeelden
Nou voor hetzelfde geld heeft ze toen kritiek gekregen in de DBK, dat grijpt haar ook aan en wil ze niet aan de grote klok hangenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:47 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar ze was toen overstuur. Ze wilde er niet eens met Nathalie over praten, alleen maar vaag. Daarna een gesprekje met Roel en Nathalie over geld en een exit, wat wel leek of het haar opluchte. 24 uur naar het eerste DBK gesprekje moest ze weer naar de DBK, daarna is ze weer de oude Dido.
quote:Op donderdag 8 december 2005 18:48 schreef Dropkick het volgende:
Het mooiste zou zijn in de live uitzending dat Bridget zegt:hallo bewoners,en dat Naat dan gaat zwaaien met haar zandhand,hallooooooooo Bridget.
Dat zou kunnen. Maar kan inderdaad ook gewoon een persoonlijk gesprek zijn geweest. Maar ja, dat hebben ze de dag erna allemaal gekregen. Beetje raar dat Dido er 2 nodig heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 18:51 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ze had het er met Roel over of hij zou vertrekken voor geld en Roel zei toen voor 30000 peer ik hem,en daarna zei Dido:Ok opgelost.Sindsdien is ze weer normaal.Dus daarom mijn mening dat Roel er wel eens uit kan gaan.
Ja daar zit wel wat in, maar voor wie zou dat geld dan zijn, voor Roel of Dido?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:51 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ze had het er met Roel over of hij zou vertrekken voor geld en Roel zei toen voor 30000 peer ik hem,en daarna zei Dido:Ok opgelost.Sindsdien is ze weer normaal.Dus daarom mijn mening dat Roel er wel eens uit kan gaan.
Ik heb iedere keer het gevoel... dat als er een windvlaag komt... die korf omdonderd. Niet het toonbeeld van veiligheid.quote:
Ik zou het echt heel oneerlijk vinden als ze in ruil voor geld weg mag,ze staat notabene genomineerd deze week.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:47 schreef melke het volgende:
[..]
Roelquote:Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja daar zit wel wat in, maar voor wie zou dat geld dan zijn, voor Roel of Dido?
Het viel me wel op dat toen ze zaten te knuffelen, Roel zachtjes zei dat ze vanavond vast nog wel samen zouden zijn. Dido schudde toen heel voorzichtig nee, zonder iets te zeggen, waarop Roel zei "oh? vet!"quote:Op donderdag 8 december 2005 18:42 schreef melke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Er hangt toch iets vaags rondom dat dagboekkamer gebeuren van haar
Het kan ook zijn dat ze moet kiezen tussen Roel en Nathalie/Joost. Wie mag blijven en wie stuur je naar huis met 25.000 euro.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zit er al de hele dag op te hopenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb iedere keer het gevoel... dat als er een windvlaag komt... die korf omdonderd. Niet het toonbeeld van veiligheid.
Mooiste scenario wat je zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:48 schreef Dropkick het volgende:
Bovendien, van de Talpa-site:quote:Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef cuall het volgende:
[..]
*ALS* dat het zou zijn, voor Roel dus.quote:Hij dacht dat zij een nachtmerrie had omdat ze heel druk aan het doen was. Ze heeft wel gedroomd, maar daar blijft ze mysterieus over. "Ik ga je ooit nog eens wat leuks vertellen", zegt ze. Roel is nieuwsgierig en wil weten of het over hem gaat. Dido bevestigt dat, maar laat zich niks ontglippen.
Ik denk dat die opdracht ook is mislukt. In de veiligheidsvoorschriften stond toch, dat er altijd iemend bij de korf moest blijven om het te controleren. Cq. dat het water/blusser binnen handbereik moest zijn?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb iedere keer het gevoel... dat als er een windvlaag komt... die korf omdonderd. Niet het toonbeeld van veiligheid.
Nee, niks gezien of gehoord. Als het echt zo zou zijn dat Roel geld krijgt en er uit mag, is het zeker niet eerlijk, maar goed dat wisten we inmiddels al van BBquote:Op donderdag 8 december 2005 18:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Het viel me wel op dat toen ze zaten te knuffelen, Roel zachtjes zei dat ze vanavond vast nog wel samen zouden zijn. Dido schudde toen heel voorzichtig nee, zonder iets te zeggen, waarop Roel zei "oh? vet!"
Dido kneep snel in haar bovenbenen en zei "vet vind je? dat valt toch best mee?"
en vervolgens zei ze snel dat ze nu wel weer genoeg geknuffeld hebben en naar Naat wilde.
Kan het me niet meer precies herinneren, niemand dit gezien?
Bigbrother zou ingrijpen als de bewoners niet de veiligheidsvoorschriften in acht zouden nemen. Aangezien ze niet hebben ingegrepen, zal dit wel goedgekeurd worden.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat die opdracht ook is mislukt. In de veiligheidsvoorschriften stond toch, dat er altijd iemend bij de korf moest blijven om het te controleren. Cq. dat het water/blusser binnen handbereik moest zijn?
Nee juist heftig. Iemand van je maatjes naar huis sturen. Een groter dilemma bestaat er nietquote:Op donderdag 8 december 2005 18:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, niks gezien of gehoord. Als het echt zo zou zijn dat Roel geld krijgt en er uit mag, is het zeker niet eerlijk, maar goed dat wisten we inmiddels al van BB
quote:Op donderdag 8 december 2005 18:57 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Bovendien, van de Talpa-site:
[..]
*ALS* dat het zou zijn, voor Roel dus.
Lijkt wel of ze opgebaard zitquote:Op donderdag 8 december 2005 18:58 schreef Foreverblue het volgende:
Naat kan er tenminste opgemaakt uit nu
[afbeelding]
Nah, niet echt. ff Roel peilen wat ie zelf zou doen en dilemma is opgelost.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:00 schreef melke het volgende:
[..]
Nee juist heftig. Iemand van je maatjes naar huis sturen. Een groter dilemma bestaat er niet
Je zit toch niet naar een vuurkorf te luisteren he?Of bedoel je Nathalie?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:02 schreef Foreverblue het volgende:
Zo he... dat vuur knettert nu erg zeg (geluid)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:01 schreef melke het volgende:
Roel is weer bezig met zijn bijdrage aan het programma. Slapen op de bank
Zeer nuttig,maar ja hij heeft ook maar heel weinig geslapen en van vuur in de gaten houden word je ook erg moequote:Op donderdag 8 december 2005 19:01 schreef melke het volgende:
Roel is weer bezig met zijn bijdrage aan het programma. Slapen op de bank
Hij doet ook eens wat. Moet hij nu zeker een hele week bijslapen hequote:Op donderdag 8 december 2005 19:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeer nuttig,maar ja hij heeft ook maar heel weinig geslapen en van vuur in de gaten houden word je ook erg moe![]()
hij is zenuwachtig voor vanavond om het feit dat hij zijn maatjes kan verliezen in het huis. En dan gaat het met name om lekkere didoquote:Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef melke het volgende:
[..]
Hij doet ook eens wat. Moet hij nu zeker een hele week bijslapen he
Of hij kan vanavond een jointje nemen als Dido hem eruit stuurt.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef melke het volgende:
[..]
Hij doet ook eens wat. Moet hij nu zeker een hele week bijslapen he
Niet de eerste keer dat ze het over slapen heeft tegen iemand die al weet ik veel hoeveel uur niet heeft geslapen. (Eerder: soooo lekker als je je heerlijk moe begint te voelen. (iets van die aard)quote:Op donderdag 8 december 2005 19:08 schreef cuall het volgende:
Nathalie en Dido zeggen het nu ook, dat Roel zo enorm veel slaapt.
Hij is de slaapkoning zegt Nathalie met haar kinderstemmetje![]()
Nee hoor essie, Roel slaapt, dido heeft aan iedereen gevraagd of ze er leuk uitziet in haar bruine jasje, Naat is opgemaakt en de koffers zijn gepaktquote:Op donderdag 8 december 2005 19:08 schreef essie05 het volgende:
Avond samen![]()
Heeft het nut om terug te lezen of zijn er geen schokkende dingen meer gebeurd na 14.00 uur vanmiddag?
Goedeavond,nee niet veel bijzonders gebeurt,hoewel ik denk dat naat nu moet bevallen,ze mag bjna persenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:08 schreef essie05 het volgende:
Avond samen![]()
Heeft het nut om terug te lezen of zijn er geen schokkende dingen meer gebeurd na 14.00 uur vanmiddag?
Thanks Cuall.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor essie, Roel slaapt, dido heeft aan iedereen gevraagd of ze er leuk uitziet in haar bruine jasje, Naat is opgemaakt en de koffers zijn gepakt![]()
Ik welquote:Op donderdag 8 december 2005 19:12 schreef essie05 het volgende:
[..]
Thanks Cuall.
Oke dus niet anders dan de afgelopen dagen.En iedereen is hier en in het huis klaar voor de exit van Dido?
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goedeavond,nee niet veel bijzonders gebeurt,hoewel ik denk dat naat nu moet bevallen,ze mag bjna persen![]()
die slaapt ook als een roos meteen na de live als ze er nog is en ze genomineerd heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 19:12 schreef melke het volgende:
Nathalie loopt voor de live uitzending rondom 20.25 naar de bank en struitkelt over het tapijt. Dat zou pas lullig zijn! Ik hoop trouwens wel dat ze het haalt! Heeft haar kei veel moeite gekost.
Het is echt megazwaar, zou knetterlullig zijn als ze het nét niet haalt, maar heb er gelukkig alle vertrouwen inquote:Op donderdag 8 december 2005 19:12 schreef melke het volgende:
Nathalie loopt voor de live uitzending rondom 20.25 naar de bank en struitkelt over het tapijt. Dat zou pas lullig zijn! Ik hoop trouwens wel dat ze het haalt! Heeft haar kei veel moeite gekost.
kijken natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Gaat trouwens wél iedereen vanavond kijken? Of gaat Boulevard op?
Zappenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Misschien ff een domme vraag,maar komt er wat bijzonders bij Boulevard dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Vind ik niet! Doe het haar maar eens na. De slaap speelt ook mee, daardoor worden de emoties ook heftiger. Je krijgt ook zeker weten pijn aan je hand. Ik vind het een knappe prestatiequote:Op donderdag 8 december 2005 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kom niet meer bij om Natte Lie... (zal haar vader zich nu ook niet doodscamen voor haar?)
![]()
Dramaqueen, om de laatste loodjes, ff aandacht tetrekken en niet voor de medebewoners, maar voor de kijker. En aangezien het SBS6-gehalte nogal hoog is in Nederland, zal ze er weer hoop stemmen mee krijgen.
Dat is zeker zo,doe het haar niet na.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:12 schreef melke het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Misschien ff een domme vraag,maar komt er wat bijzonders bij Boulevard dan?
Dat zou ze zelf toch ook kunnen doen?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:17 schreef Bartoli het volgende:
hahaha josti poest haar tanden met een vinger
Jep Tanja gaat LIVE der baby terug duwen.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Misschien ff een domme vraag,maar komt er wat bijzonders bij Boulevard dan?
En dat is boeiennnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 8 december 2005 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Robbie Williams, om half negen... Dus p'cies tegenover BB....
Dat is geen concurentie hoor,ik ga zeker BB kijken.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Robbie Williams, om half negen... Dus p'cies tegenover BB....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |