Zeer nuttig,maar ja hij heeft ook maar heel weinig geslapen en van vuur in de gaten houden word je ook erg moequote:Op donderdag 8 december 2005 19:01 schreef melke het volgende:
Roel is weer bezig met zijn bijdrage aan het programma. Slapen op de bank
Hij doet ook eens wat. Moet hij nu zeker een hele week bijslapen hequote:Op donderdag 8 december 2005 19:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeer nuttig,maar ja hij heeft ook maar heel weinig geslapen en van vuur in de gaten houden word je ook erg moe![]()
hij is zenuwachtig voor vanavond om het feit dat hij zijn maatjes kan verliezen in het huis. En dan gaat het met name om lekkere didoquote:Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef melke het volgende:
[..]
Hij doet ook eens wat. Moet hij nu zeker een hele week bijslapen he
Of hij kan vanavond een jointje nemen als Dido hem eruit stuurt.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef melke het volgende:
[..]
Hij doet ook eens wat. Moet hij nu zeker een hele week bijslapen he
Niet de eerste keer dat ze het over slapen heeft tegen iemand die al weet ik veel hoeveel uur niet heeft geslapen. (Eerder: soooo lekker als je je heerlijk moe begint te voelen. (iets van die aard)quote:Op donderdag 8 december 2005 19:08 schreef cuall het volgende:
Nathalie en Dido zeggen het nu ook, dat Roel zo enorm veel slaapt.
Hij is de slaapkoning zegt Nathalie met haar kinderstemmetje![]()
Nee hoor essie, Roel slaapt, dido heeft aan iedereen gevraagd of ze er leuk uitziet in haar bruine jasje, Naat is opgemaakt en de koffers zijn gepaktquote:Op donderdag 8 december 2005 19:08 schreef essie05 het volgende:
Avond samen![]()
Heeft het nut om terug te lezen of zijn er geen schokkende dingen meer gebeurd na 14.00 uur vanmiddag?
Goedeavond,nee niet veel bijzonders gebeurt,hoewel ik denk dat naat nu moet bevallen,ze mag bjna persenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:08 schreef essie05 het volgende:
Avond samen![]()
Heeft het nut om terug te lezen of zijn er geen schokkende dingen meer gebeurd na 14.00 uur vanmiddag?
Thanks Cuall.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor essie, Roel slaapt, dido heeft aan iedereen gevraagd of ze er leuk uitziet in haar bruine jasje, Naat is opgemaakt en de koffers zijn gepakt![]()
Ik welquote:Op donderdag 8 december 2005 19:12 schreef essie05 het volgende:
[..]
Thanks Cuall.
Oke dus niet anders dan de afgelopen dagen.En iedereen is hier en in het huis klaar voor de exit van Dido?
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goedeavond,nee niet veel bijzonders gebeurt,hoewel ik denk dat naat nu moet bevallen,ze mag bjna persen![]()
die slaapt ook als een roos meteen na de live als ze er nog is en ze genomineerd heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 19:12 schreef melke het volgende:
Nathalie loopt voor de live uitzending rondom 20.25 naar de bank en struitkelt over het tapijt. Dat zou pas lullig zijn! Ik hoop trouwens wel dat ze het haalt! Heeft haar kei veel moeite gekost.
Het is echt megazwaar, zou knetterlullig zijn als ze het nét niet haalt, maar heb er gelukkig alle vertrouwen inquote:Op donderdag 8 december 2005 19:12 schreef melke het volgende:
Nathalie loopt voor de live uitzending rondom 20.25 naar de bank en struitkelt over het tapijt. Dat zou pas lullig zijn! Ik hoop trouwens wel dat ze het haalt! Heeft haar kei veel moeite gekost.
kijken natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Gaat trouwens wél iedereen vanavond kijken? Of gaat Boulevard op?
Zappenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Misschien ff een domme vraag,maar komt er wat bijzonders bij Boulevard dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Vind ik niet! Doe het haar maar eens na. De slaap speelt ook mee, daardoor worden de emoties ook heftiger. Je krijgt ook zeker weten pijn aan je hand. Ik vind het een knappe prestatiequote:Op donderdag 8 december 2005 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kom niet meer bij om Natte Lie... (zal haar vader zich nu ook niet doodscamen voor haar?)
![]()
Dramaqueen, om de laatste loodjes, ff aandacht tetrekken en niet voor de medebewoners, maar voor de kijker. En aangezien het SBS6-gehalte nogal hoog is in Nederland, zal ze er weer hoop stemmen mee krijgen.
Dat is zeker zo,doe het haar niet na.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:12 schreef melke het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Misschien ff een domme vraag,maar komt er wat bijzonders bij Boulevard dan?
Dat zou ze zelf toch ook kunnen doen?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:17 schreef Bartoli het volgende:
hahaha josti poest haar tanden met een vinger
Jep Tanja gaat LIVE der baby terug duwen.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Misschien ff een domme vraag,maar komt er wat bijzonders bij Boulevard dan?
En dat is boeiennnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 8 december 2005 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Robbie Williams, om half negen... Dus p'cies tegenover BB....
Dat is geen concurentie hoor,ik ga zeker BB kijken.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Robbie Williams, om half negen... Dus p'cies tegenover BB....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |