abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32924244
vervolg
pi_32924296
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:34 schreef melke het volgende:
Talpa site:

Maar naast de Exit heeft Big Brother ook nog een speciale verrassing, die voor één van de Bewoners heel emotioneel zal worden.
Weekopdracht gehaald, Dildo en Natte Lie weg. Maar wel drank, dus Roel gaat dan uit zijn koekepan en gaat met Lieske rommelen.
pi_32924316
Zal wel voor 1 van de niet genomineerden zijn.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:38:39 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32924321
Een verrassing is meestal wel iets leuks.... En dan ook nog emotioneel voor één van de bewoners....

Hmmm, misschien gaat Menno wel een huwelijksaanzoek doen aan Ingrid...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32924329
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Weekopdracht gehaald, Dildo en Natte Lie weg. Maar wel drank, dus Roel gaat dan uit zijn koekepan en gaat met Lieske rommelen.
Of de verrassing is: Naast een normale exit, vrijwillige exit van Dido en dat wordt emotioneel voor Roel.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32924345
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:38 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Of de verrassing is: Naast een normale exit, vrijwillige exit van Dido en dat wordt emotioneel voor Roel.
als dat gebeurd zie ik Roel ook nog vrijwillig exit gaan . Blijft jullie gedroomde 3 tal in de finale ook over , ervanuitgaande dat Naat er dan normaal exit uit gaat
pi_32924377
damn dido gehoorzaamt Roel eens ipv andersom.
pi_32924378
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:38 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Er hangt toch iets vaags rondom dat dagboekkamer gebeuren van haar
Onderschriftloos
pi_32924415
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
vervolg
Hebben ze je vrijgelaten?
pi_32924416
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:42 schreef melke het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Er hangt toch iets vaags rondom dat dagboekkamer gebeuren van haar
Doet ze raarder dan anders eigelijk.
pi_32924438
Melke net als vanmiddag ik blijf erbij dat er 2 uitgaan vanavond.
Als ik werk had hoefde ik hier niet te zitten kijken.
pi_32924440
Ik ben benieuwd hoe ze het in de reguliere uitzending gaan brengen. En in de live-uitzending.

Ik ben eerlijk gezegd beetje bang dat ze Natte Lie een beetje zielig gaan neerzetten om zieltjes te winnen.

En dat ze bang zijn voor haar vader, want als ze er alsnog uit moet, dan gaat zijn vader helemaal over de rooie. En dan wordt Hummie bang. "En dat kan je niet maken, mijn dochter heeft een heel etmaal met 20 gram zand in haar hand gezet...... Rudd, heb het lef bij haar in de buurt te komen, ZE GAAT NIET!!!!!!...."

... zoiets
pi_32924468
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:43 schreef Coos het volgende:

[..]

Hebben ze je vrijgelaten?
Nah, ik kon toch niet helemaal meer (Mr) Objective blijven met mijn meningen
pi_32924472
joost en lies gaan ofzo lijkt me veel beter
pi_32924489
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:44 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Doet ze raarder dan anders eigelijk.
Nee, maar ze was toen overstuur. Ze wilde er niet eens met Nathalie over praten, alleen maar vaag. Daarna een gesprekje met Roel en Nathalie over geld en een exit, wat wel leek of het haar opluchte. 24 uur naar het eerste DBK gesprekje moest ze weer naar de DBK, daarna is ze weer de oude Dido.

Maar ja, ik zal het me wel verbeelden
Onderschriftloos
pi_32924496
Het mooiste zou zijn in de live uitzending dat Bridget zegt:hallo bewoners,en dat Naat dan gaat zwaaien met haar zandhand,hallooooooooo Bridget.
pi_32924504
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:47 schreef Bartoli het volgende:
joost en lies gaan ofzo lijkt me veel beter
Ja, als je van saaie tv houdt. Als Joost gaat dan gebeurt er geen reet meer en als Lieske gaat krijg je 1 gelukkige grote groep. Met andere woorden, saai!!
Onderschriftloos
pi_32924505
Natte Lie: "Valt er nog iets van te maken?....."

Meid, dat viel er voor die tijd ook al niet.....
pi_32924522
En ondertussen brand het vuur nog steeds lekker door

pi_32924532
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:48 schreef Dropkick het volgende:
Het mooiste zou zijn in de live uitzending dat Bridget zegt:hallo bewoners,en dat Naat dan gaat zwaaien met haar zandhand,hallooooooooo Bridget.
Haha ik zie het al helemaal gebeuren
Onderschriftloos
pi_32924554
pi_32924575
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:47 schreef melke het volgende:

[..]

Nee, maar ze was toen overstuur. Ze wilde er niet eens met Nathalie over praten, alleen maar vaag. Daarna een gesprekje met Roel en Nathalie over geld en een exit, wat wel leek of het haar opluchte. 24 uur naar het eerste DBK gesprekje moest ze weer naar de DBK, daarna is ze weer de oude Dido.

Ze had het er met Roel over of hij zou vertrekken voor geld en Roel zei toen voor 30000 peer ik hem,en daarna zei Dido:Ok opgelost.Sindsdien is ze weer normaal.Dus daarom mijn mening dat Roel er wel eens uit kan gaan.
pi_32924579
quote:

[..]

Nou voor hetzelfde geld heeft ze toen kritiek gekregen in de DBK, dat grijpt haar ook aan en wil ze niet aan de grote klok hangen
pi_32924595
quote:

En met haar calimerostemmetje zegt... "Kijk eens Bridget, ik hep sant in mun hant... Ow, nu niet mehr, mat hat ik wewl hoh..... Wel un etmahwl lang..."
pi_32924603
pi_32924617
Lijkt me ook wel kicken als Josti en Lieske naakt in de life uitzending zouden gaan zitten , Ik denk dat ze daar geen enkele moeite mee zouden hebben .
pi_32924630
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:51 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Ze had het er met Roel over of hij zou vertrekken voor geld en Roel zei toen voor 30000 peer ik hem,en daarna zei Dido:Ok opgelost.Sindsdien is ze weer normaal.Dus daarom mijn mening dat Roel er wel eens uit kan gaan.
Dat zou kunnen. Maar kan inderdaad ook gewoon een persoonlijk gesprek zijn geweest. Maar ja, dat hebben ze de dag erna allemaal gekregen. Beetje raar dat Dido er 2 nodig heeft
Onderschriftloos
pi_32924645
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:51 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Ja daar zit wel wat in, maar voor wie zou dat geld dan zijn, voor Roel of Dido?
pi_32924650
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:52 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Ik heb iedere keer het gevoel... dat als er een windvlaag komt... die korf omdonderd. Niet het toonbeeld van veiligheid.
pi_32924660
quote:

[..]

Ik zou het echt heel oneerlijk vinden als ze in ruil voor geld weg mag,ze staat notabene genomineerd deze week.
pi_32924671
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef cuall het volgende:

[..]

Roel
pi_32924674
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:42 schreef melke het volgende:

[..]

Het viel me wel op dat toen ze zaten te knuffelen, Roel zachtjes zei dat ze vanavond vast nog wel samen zouden zijn. Dido schudde toen heel voorzichtig nee, zonder iets te zeggen, waarop Roel zei "oh? vet!"
Dido kneep snel in haar bovenbenen en zei "vet vind je? dat valt toch best mee?"
en vervolgens zei ze snel dat ze nu wel weer genoeg geknuffeld hebben en naar Naat wilde.

Kan het me niet meer precies herinneren, niemand dit gezien?
pi_32924691
quote:

[..]

Het kan ook zijn dat ze moet kiezen tussen Roel en Nathalie/Joost. Wie mag blijven en wie stuur je naar huis met 25.000 euro.
Onderschriftloos
pi_32924696
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik heb iedere keer het gevoel... dat als er een windvlaag komt... die korf omdonderd. Niet het toonbeeld van veiligheid.
Ik zit er al de hele dag op te hopen
pi_32924698
quote:
Mooiste scenario wat je zou kunnen hebben
pi_32924714
Als Dido zelf wegmoest,hadden ze het bellen wel aangepast ivm nominatie.Als Roel moet gaan hebben ze daar geen last van ivm geen nominatie.
pi_32924724
quote:

[..]

Bovendien, van de Talpa-site:
quote:
Hij dacht dat zij een nachtmerrie had omdat ze heel druk aan het doen was. Ze heeft wel gedroomd, maar daar blijft ze mysterieus over. "Ik ga je ooit nog eens wat leuks vertellen", zegt ze. Roel is nieuwsgierig en wil weten of het over hem gaat. Dido bevestigt dat, maar laat zich niks ontglippen.
*ALS* dat het zou zijn, voor Roel dus.
pi_32924739
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik denk dat die opdracht ook is mislukt. In de veiligheidsvoorschriften stond toch, dat er altijd iemend bij de korf moest blijven om het te controleren. Cq. dat het water/blusser binnen handbereik moest zijn?
pi_32924740
Naat kan er tenminste opgemaakt uit nu

pi_32924767
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:55 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

Het viel me wel op dat toen ze zaten te knuffelen, Roel zachtjes zei dat ze vanavond vast nog wel samen zouden zijn. Dido schudde toen heel voorzichtig nee, zonder iets te zeggen, waarop Roel zei "oh? vet!"
Dido kneep snel in haar bovenbenen en zei "vet vind je? dat valt toch best mee?"
en vervolgens zei ze snel dat ze nu wel weer genoeg geknuffeld hebben en naar Naat wilde.

Kan het me niet meer precies herinneren, niemand dit gezien?
Nee, niks gezien of gehoord. Als het echt zo zou zijn dat Roel geld krijgt en er uit mag, is het zeker niet eerlijk, maar goed dat wisten we inmiddels al van BB
pi_32924774
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:58 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik denk dat die opdracht ook is mislukt. In de veiligheidsvoorschriften stond toch, dat er altijd iemend bij de korf moest blijven om het te controleren. Cq. dat het water/blusser binnen handbereik moest zijn?
Bigbrother zou ingrijpen als de bewoners niet de veiligheidsvoorschriften in acht zouden nemen. Aangezien ze niet hebben ingegrepen, zal dit wel goedgekeurd worden.
pi_32924791
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:59 schreef cuall het volgende:

[..]

Nee, niks gezien of gehoord. Als het echt zo zou zijn dat Roel geld krijgt en er uit mag, is het zeker niet eerlijk, maar goed dat wisten we inmiddels al van BB
Nee juist heftig. Iemand van je maatjes naar huis sturen. Een groter dilemma bestaat er niet
Onderschriftloos
pi_32924805
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:57 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Bovendien, van de Talpa-site:
[..]

*ALS* dat het zou zijn, voor Roel dus.
spannend hoor.
pi_32924814
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32924820
Roel is weer bezig met zijn bijdrage aan het programma. Slapen op de bank
Onderschriftloos
pi_32924829
Zo he... dat vuur knettert nu erg zeg (geluid)

pi_32924855
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:58 schreef Foreverblue het volgende:
Naat kan er tenminste opgemaakt uit nu

[afbeelding]
Lijkt wel of ze opgebaard zit
pi_32924861
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:00 schreef melke het volgende:

[..]

Nee juist heftig. Iemand van je maatjes naar huis sturen. Een groter dilemma bestaat er niet
Nah, niet echt. ff Roel peilen wat ie zelf zou doen en dilemma is opgelost.
pi_32924874
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:02 schreef Foreverblue het volgende:
Zo he... dat vuur knettert nu erg zeg (geluid)

[afbeelding]
Je zit toch niet naar een vuurkorf te luisteren he?Of bedoel je Nathalie?
pi_32924876
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:01 schreef melke het volgende:
Roel is weer bezig met zijn bijdrage aan het programma. Slapen op de bank
hij heeft ook een lange en vermoeiende dag achter de rug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')