quote:Op donderdag 8 december 2005 17:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Joost van Nathalie was er in het begin wel een keer, zou de liefde over zijn?
Hai Flugeltje![]()
Kloptquote:Op donderdag 8 december 2005 17:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vermoeden bestaat dat BB zijn actie niet geheel kon waarderen, en dat hij daarom niet meer welkom is op het terrein
Ik heb ergens gelezen of gehoord dat ie gevochten heeft met iemand van talpa... broodje aap?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vermoeden bestaat dat BB zijn actie niet geheel kon waarderen, en dat hij daarom niet meer welkom is op het terrein
Nee, volgens mij werd hier eerder gepost dat de actie van Joost niet echt gewaardeerd werd door BB.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Joost van Nathalie was er in het begin wel een keer, zou de liefde over zijn?
Hai Flugeltje![]()
Welke actie was dat dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat was Joost van Naat, klopt. Was op tv tijdens de uitzending niks van te zien, maar het is op internet breed uitgemetenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Was dat Joost van Naat?
Dat heb ik gemist (was vast tijdens mijn vakantie dan)
enfant terrible dusquote:Op donderdag 8 december 2005 18:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat was Joost van Naat, klopt. Was op tv tijdens de uitzending niks van te zien, maar het is op internet breed uitgemeten
Ja dat is Joost van Naat.Was in het begin van bb.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Was dat Joost van Naat?![]()
![]()
Dat heb ik gemist
(was vast tijdens mijn vakantie dan)
Ja, toen zat ik nog lekker een weekje op Kretaquote:Op donderdag 8 december 2005 18:05 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ja dat is Joost van Naat.Was in het begin van bb.
Roelquote:Op donderdag 8 december 2005 18:07 schreef Dropkick het volgende:
En toch denk ik dat er 2 uitgaan vanavond.Of Roel en Naat of Naat en Dido.
Roel is niet genomineerd... dus kan er niet uit.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:07 schreef Dropkick het volgende:
En toch denk ik dat er 2 uitgaan vanavond.Of Roel en Naat of Naat en Dido.
Of Dido moet gekozen hebben dat Roel er met 50000 uitgaat?Dus dan kan die er wel uit!quote:Op donderdag 8 december 2005 18:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel is niet genomineerd... dus kan er niet uit.
Lijkt me niet echt een optiequote:Op donderdag 8 december 2005 18:12 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Of Dido moet gekozen hebben dat Roel er met 50000 uitgaat?Dus dan kan die er wel uit!
lijkt mij ook wel gaaf, dat Roel overblijft met Lieske en Ingrid....zal ie leuk vinden...quote:Op donderdag 8 december 2005 18:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Roel, maar die staat niet genomineerd hoor.
Naat en Dido lijkt mij wel leuk![]()
Ikke ikke ikke en de rest kan stikkequote:Op donderdag 8 december 2005 18:15 schreef farceman het volgende:
wat fluisterde dido nu net?
alles leuk en aardig en ben compleet anti NatteLie, maar ze is wel al meer dan 30 uur wakker. Ik vind dat ze dan wat meer mag dan normaal. Als ze de opdracht goed vervuld heeft ze bij mij weer wat punten erbij....quote:Op donderdag 8 december 2005 18:13 schreef nicoleV het volgende:
Ik vind Natahaly wel heel dramatic doen hoor.....en dat stemmetje word steeds erger....zucht
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 18:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alles leuk en aardig en ben compleet anti NatteLie, maar ze is wel al meer dan 30 uur wakker. Ik vind dat ze dan wat meer mag dan normaal. Als ze de opdracht goed vervuld heeft ze bij mij weer wat punten erbij....
ik ookquote:Op donderdag 8 december 2005 18:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Ik zal idd zo =>voor de tv zitten als ze vanavond vertrekt....
quote:Op donderdag 8 december 2005 18:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Eerst die ellendige Didoos!quote:Op donderdag 8 december 2005 18:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Nee, Nathalie gaat....quote:
[dido-modus] IK wil dat die doos er uit gaat!quote:
Hahaquote:Op donderdag 8 december 2005 16:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hallo![]()
![]()
Ik had vanmorgen een 'NatiMero' gefrobeld..... maar ineens was je naar je 'donsje'![]()
Ik denk dat Dido dubbele stemmen heeft nu aangezien de Roel stemmers ook op haar stemmen...quote:
editquote:Op donderdag 8 december 2005 18:33 schreef Foreverblue het volgende:
Van de Talpa site:
Maar naast de Exit heeft Big Brother ook nog een speciale verrassing, die voor één van de Bewoners heel emotioneel zal worden.
Wat zou dat kunnen betekenen?
Ik was je net voorquote:Op donderdag 8 december 2005 18:34 schreef melke het volgende:
Talpa site:
Maar naast de Exit heeft Big Brother ook nog een speciale verrassing, die voor één van de Bewoners heel emotioneel zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |