Zei jij nou gister dat Nathalie potentieel heeft?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat wil iedereen blijkbaar al tig weken, aangezien alle levende bewoners er stuk voor stuk uitgegooid worden.
Maar van de lijken die nog over zijn (Joost hoort daar uiteraard niet bij, omdat hij de rest ontstijgt en niet eens in 1 adem genoemt hoeft te worden met de rest., ben ik wel benieuwd hoe Nathalie zich gaat ontpoppen nu.
En Roel natuurlijk, maar ik vrees dat die zijn tijd uit gaat zitten.
Ik hoop dat ie juist lekker Urban rebels gaat worden zoals de twee dames Lieske en Ingrid het graag zien.....maar danwel rebels tegen Lieske en Ingrid.....quote:Op donderdag 8 december 2005 22:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat wil iedereen blijkbaar al tig weken, aangezien alle levende bewoners er stuk voor stuk uitgegooid worden.
Maar van de lijken die nog over zijn (Joost hoort daar uiteraard niet bij, omdat hij de rest ontstijgt en niet eens in 1 adem genoemt hoeft te worden met de rest., ben ik wel benieuwd hoe Nathalie zich gaat ontpoppen nu.
En Roel natuurlijk, maar ik vrees dat die zijn tijd uit gaat zitten.
Zeker leuk. Maar die opmerkingen van haar, ik mag dat wel dat soort zwarte humor.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Was één grote promo-inhaalrace vanavond. Heel erg leuk trouwens![]()
Het is wel een spel, maar het zijn ook echte gevoelens.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een spel em dan zijn dit de gevolgen.
Dus ik heb geen medelijden met roel
Mee in bad... doen ze altijd... omdat Linda ook mee in bad ging, toen ze er nog in zat.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:25 schreef Bartoli het volgende:
waar gaat josti met die foto van Linda heen
ah ja uiteraard, naat moet nog douchenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mee in bad... doen ze altijd... omdat Linda ook mee in bad ging, toen ze er nog in zat.
Erg consequent idd, BB!!!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:23 schreef essie05 het volgende:
Avond samen![]()
Voor wie nog twijfelde over het roken van Roel...BB is weer eens niet consequent:
Van de Talpa site
21:43Een vertrek en een bezoek
Een vertrek en een bezoek. De hond van Ingrid is op bezoek gekomen en wordt door iedereen welkom geheten. Maar Roel is ergens anders met zijn gedachten. Terwijl iedereen zich om het beest bekommert, ligt Roel huilend op zijn bed. Totdat hij naar de Dagboekkamer wordt geroepen. Hij komt terug met een pakje sigaretten dat hij heeft gekregen en roept Ingrid: "Tijd om te nomineren en we doen wat we hebben afgesproken." "Ja", roept iedereen.
Dat zag je aan menno ook.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:25 schreef Apie74 het volgende:
Inderdaad goed afgericht zeg. Hij doet alles wat ze zegt.
Nee, dat is Koen.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:27 schreef melke het volgende:
En toch vind ik Roel meteen al een ander iemand. Hij straalt gewoon iets anders uit. Tja, het is nu niet meer het hondje in het huis he
Ja dat is het lastige van BB he. Het is een spel, maar tegenlijk ook werkelijkheid. Ik denk dat je in het huis toch alles heftiger mee maakt dan in de buitenwereld. Ik vind het ook zielig voor Roel. Maar ja, vind het iedere week zielig als er iemand weg moet. Altijd vind iemand het wel vreselijkquote:Op donderdag 8 december 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel een spel, maar het zijn ook echte gevoelens.
't Is ook niet vreselijk of zo, als hij het echt niet meer trekt kan hij het huis ook uitlopen. Maar ik vind het gewoon een beetje zielig. KLAAR!
Big Brother heeft een vervanger gevondenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:27 schreef melke het volgende:
En toch vind ik Roel meteen al een ander iemand. Hij straalt gewoon iets anders uit. Tja, het is nu niet meer het hondje in het huis he
Pfff, schoolmeester. Boeien. Laat die jongen lekker roken.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:27 schreef Memofish het volgende:
[..]
Erg consequent idd, BB!!!!!!![]()
Ok, een peukje had ik hem misschien nog wel gegund, want vond hem net ook best zielig, maar om nou maar weer gewoon een pakje peuken te geven, kom op zeg!
![]()
dat is jouw mening prima alleen denk ik er aan over.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel een spel, maar het zijn ook echte gevoelens.
't Is ook niet vreselijk of zo, als hij het echt niet meer trekt kan hij het huis ook uitlopen. Maar ik vind het gewoon een beetje zielig. KLAAR!
Ze zijn bij BB vast bang dat hij de boel anders kort en klein slaat..quote:Op donderdag 8 december 2005 22:27 schreef Memofish het volgende:
[..]
Erg consequent idd, BB!!!!!!![]()
Ok, een peukje had ik hem misschien nog wel gegund, want vond hem net ook best zielig, maar om nou maar weer gewoon een pakje peuken te geven, kom op zeg!
![]()
De tijd zal het leren.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
Zei jij nou gister dat Nathalie potentie heeft?![]()
Maar natuurlijk, ze zal de rest ook eens iets gunnen. Eigenheimer.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:28 schreef cuall het volgende:
Dido heeft haar sigaretten nog wel mee genomen
Echt waar? Nah...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:28 schreef cuall het volgende:
Dat zou dan de eerste echte actie in dat huis zijn geweestquote:Op donderdag 8 december 2005 22:29 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze zijn bij BB vast bang dat hij de boel anders kort en klein slaat..
Echt waar??? Nah ja zeg.... wat matigquote:Op donderdag 8 december 2005 22:28 schreef cuall het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
Nog 10min Koen dan moet ie weer weg
BEW btw
Zeg dat wel, wat een armoequote:Op donderdag 8 december 2005 22:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ze zal de rest ook eens iets gunnen. Eigenheimer.
In de buitenwereld kan ze natuurlijk ook nergens een nieuw pakje scoren![]()
Schooljuffrouw graag.....quote:Op donderdag 8 december 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff, schoolmeester. Boeien. Laat die jongen lekker roken.
Ingrid heeft het nu pas door trouwens, dat Roel een pakje sigaretten heeft gekregen.
Jammer dacht dat Koen mocht blijven.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
Nog 10min Koen dan moet ie weer weg
BEW btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |