Hij wás toch al in de studio? Binnen zonder kloppenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:16 schreef Dropkick het volgende:
Die Joost hoeft nu dus echt niet meer in de studio te komen.
Hele drukke dagen gehad weer.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuk dat je weer eens hier bent![]()
Ja hèquote:
Misschien moest hij wel buiten wachtenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij wás toch al in de studio? Binnen zonder kloppen![]()
Erg belachelijk allemaalquote:Op donderdag 8 december 2005 23:16 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Nathalie mag nog best lang doorschreeuwen zeg
Ja zeker, was toch een hele prestatie.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
na die opdracht ook wel verdiend![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:16 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Nathalie mag nog best lang doorschreeuwen zeg
dat is niet terecht.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:18 schreef Bocaj het volgende:
BB gunt Naat ook eens wat!
Een altaar inrichten voor Dido?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
wat doet Roel nu in de slaapkamer?
Ruiken aan een of ander lapjequote:Op donderdag 8 december 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
wat doet Roel nu in de slaapkamer?
Dan hoop ik niet dat aan de dunne is geweestquote:Op donderdag 8 december 2005 23:22 schreef Showtime het volgende:
Roel zit aan de vieze slip van Dido te ruiken.
Ik wíst wel dat jij stiekem een viespeukje was.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:22 schreef Showtime het volgende:
Roel zit aan de vieze slip van Dido te ruiken.
Jij hebt ook humor he!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef cuall het volgende:
Joost is zijn museum weer aan het inrichten
hij is wel lief voor Nathalie, of misschien opgelucht dat ze zich niet voor de camera's aan Dido heeft vergrepen:)quote:Op donderdag 8 december 2005 23:16 schreef Dropkick het volgende:
Die Joost hoeft nu dus echt niet meer in de studio te komen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
"Dit is de voicemail van Dido. Ik ben op dit moment aan het feesten in de bananenbar. Probeer het maar weer als ik nuchter ben. PIEP"
[afbeelding]
"Dit is de voicemail van Dido. Ik ben op dit moment aan het feesten in de bananenbar. Probeer het maar weer als ik nuchter ben. PIEP"
[afbeelding]
Dat laatste ws.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:25 schreef Wup het volgende:
[..]
hij is wel lief voor Nathalie, of misschien opgelucht dat ze zich niet voor de camera's aan Dido heeft vergrepen:)
[afbeelding]
Ik denk dat de emotie wat minder is bij iedereen omdat het einde in zicht is.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:26 schreef melke het volgende:
Wel apart dat Joost vanavond niet heeft gehuild
Dat was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:25 schreef Wup het volgende:]
...dat ze zich niet voor de camera's aan Dido heeft vergrepen:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |