Hai Sjetquote:Op donderdag 8 december 2005 23:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ikke wel hoor! Luidkeels door de kamer "Ole, ole, ole"..... de buren kwamen al uit hun huizen.... "Nederlands 11-tal speelt toch niet?"![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel gaat veel zuipen wie gaat hem een handje helpen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
3 kratten bier voor Roel en dan met zijn zatte kop op nathalie duiken![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg Gert, wellicht een stomme vraag, maar wat is een meetster??![]()
zoals genoemd in je sig?
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]Mijn sig is een citaat van Lovebear. Die probeerde iemand te "beschimpen" (dissen, te kakken te zetten) en ik vond het zó aandoenlijk!
Ach Cuall, ook al zie je die hij haalt de achterstand niet meer in hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Och die waarschuwing geld ook voor Liekse en Ingrid![]()
Ik ben blij dat ze wel praten, en ik hoop dat ik de ouwe Roel weer ga zien
Wel als pyjama, blijkbaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef Sjet het volgende:
Deze shirts mochten niet meer toch?
[afbeelding]
Eigenljk niet.... maar ik neem het naat nu niet kwalijk.... Misschien zegt bb er wat van...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef Sjet het volgende:
Deze shirts mochten niet meer toch?
[afbeelding]
Van BB, Ruud gooide die vorige week door de tuindeuren naar binnen bij de exit van Rob. Ze mochten ze van BB, daarna niet meer aan trekken.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:06 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
van wie niet ? hoe weet je dat?
Hij bijt niet hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
blij dat ik het gevraagd heb, vroeg het me al een poos af, maar durfde niet zo...![]()
Gelukkig zien we geen puisterige snikkel!!quote:
Beetje omgekeerde Scanman reactie hè??quote:Op donderdag 8 december 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
Lieske analyseert nu weer even, zoals elke donderdagavond, hoe Bridget tegen haar deed en leidt daar uit af dat ze wat minder populair is dan de vorige keren. "Maar ze zei nog wel dat mijn rode lipstick mooi was."
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 8 december 2005 23:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ach Cuall, ook al zie je die hij haalt de achterstand niet meer in hoor
Hij heeft sowieso geen smaak.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben het over Ruud de Wild.... Wat zei Ruud nu in de internetshow... Hij gaf een hint aan Dido over Palladium? Volgens mij wil Ruud de Wild wat met Dido beginnen!
Welke stream??quote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef HellFreez het volgende:
Naat zit zichzelf weer te vingeren![]()
Nou lekker schat doe maarquote:Op donderdag 8 december 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 monitoren, maar die zitten aan 2 pc's vast en 2 BB streamverslaafden.
Wij communiceren nu via msn "schat moet je nog wat drinken?"![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef HellFreez het volgende:
In d'r neus.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef HellFreez het volgende:
Gadverdamme, ik kijk op de streams zit ze heel uitgebreid in haar neus te peuteren en op te vreten..Wat een verschrikkelijk typetje zegquote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef HellFreez het volgende:
Nah.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
blij dat ik het gevraagd heb, vroeg het me al een poos af, maar durfde niet zo...![]()
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd???quote:Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef svann het volgende:
Roel heeft een earlgrey jointje gedraaid.
Dat komt uit beertjes foute woorden boekquote:Op donderdag 8 december 2005 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Vraag dat maar beter aan het liefdesbeertje![]()
Nee, ik vond Tatum ook een dom wichtquote:Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso geen smaak.
kwisutniesogoed... maar nee, hij beet niet.quote:
Ja? Op te eten? Daar zouden ze celstraf op moeten zetten. Zó vreselijk smerig, ik snap niet dat mensen hun snot opeten.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:13 schreef essie05 het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik kijk op de streams zit ze heel uitgebreid in haar neus te peuteren en op te vreten..Wat een verschrikkelijk typetje zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |