Haha, nee hoor. Zo veel "had" ik nu ook weer niet met Dido.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Och Gert ben je nu een beetje verdrietig?
* slaat een arm om Gert
Ik ben bang dat we dat nooit zullen weten, ik zal ze iig niet gaan volgen.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef sleepy1958 het volgende:
Voor de zoveelste keer is bewezen dat helaas de meerderheid van de BB SMS-stemmers jonge, puberale kinderen zijn. Dezelfde die hier helaas met al hun negatieve gezijk over Roel en Dido de dienst uit maken. Te walgelijk voor woorden hoe jullie over Dido en
Roel praten in dit forum.
Dido was is en blijft een topwijf. Wat ze nu de komende twee weken ook publiekelijk
over Roel beweerd deze twee hebben voor een relatie voor het leven.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef nicoleV het volgende:
Lieske is ff zout in de wonden aan het strooien bij Roel
De avond is nog niet om, maar ik roep deze post alvast uit tot de leukstequote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido was is en blijft een topwijf. Wat ze nu de komende twee weken ook publiekelijk
Is het ook een beetje eenzaam daar in je wereld?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef sleepy1958 het volgende:
Voor de zoveelste keer is bewezen dat helaas de meerderheid van de BB SMS-stemmers jonge, puberale kinderen zijn. Dezelfde die hier helaas met al hun negatieve gezijk over Roel en Dido de dienst uit maken. Te walgelijk voor woorden hoe jullie over Dido en
want?....quote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef sleepy1958 het volgende:
dat is discriminatie voor jonge, puberale kinderen, heb je weleens gekeken wat de gemiddelde leeftijd van BB FOK!ker isquote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef sleepy1958 het volgende:
Zo is het beter!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido was is en blijft een topbwijf. Wat ze nu de komende twee weken ook publiekelijk
Vooral als ze boven een bepaalde leeftijd zijn schijnt.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:44 schreef nicoleV het volgende:
Jesus je zal nu naar Lieske moeten luisteren......zijn er echt mannen die dit leuk vinden?
ja kan ook ook Joostfan wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef Lamon het volgende:
Misschien toch maar Lieske fan worden.
Die hebben het de laatste tijd erg naar hun zin, geloof ik.
If you can't beat them join them, of iets in die geest.
Ik hoorde het ookquote:Op donderdag 8 december 2005 22:46 schreef Pinball het volgende:
Lieske tegen Roel: Morgen ga je je doorligplekken lekker verzorgen.
Soms heeft ze wel goeie humor.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:46 schreef Pinball het volgende:
Lieske tegen Roel: Morgen ga je je doorligplekken lekker verzorgen.
Soms heeft ze wel goeie humor.
Nee dan beter het vriendinnetje van de koningin,ohw wat vind ze het erg,ook leuke troostende woorden nu naar Roel.Nee badderen zal wel voorgaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:44 schreef nicoleV het volgende:
Jesus je zal nu naar Lieske moeten luisteren......zijn er echt mannen die dit leuk vinden?
Helemaal eensquote:Op donderdag 8 december 2005 22:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
YESSSSSSSSSSS
![]()
Echttt wel!!! (hoop van wel dan
)
OK, de weddenschap is hierbij gecanceled.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:42 schreef Showtime het volgende:
[..]
Excuses, ik zal mijn mening nader toelichten.
Ik bedoel ermee dat ze samen de nacht doorbrengen in 1 bed, niet dat er meteen keihard geneukt wordt.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ha Supermem!![]()
Doen we hem nog een keer okay?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik geloof dat ik snap wat je bedoelt.... Ingrid is naar de top van m'n lijstje gestegen en ik denk dat ze daar tot aan de finale blijft staanquote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind Lieske niet leuk meer.
Ik de laatste tijd juist wel. Gewoon lekker irriteren. Allemaal ja en amen zeggen slaat ook nergens opquote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Grotere versiequote:Op donderdag 8 december 2005 22:47 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Van mij de laatste cap van Koen, of Coen![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
ja, heeeeerlijk.. ff vol genietenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:38 schreef riri het volgende:
Wat een saaie bedoening nu in het huis
door joostquote:Op donderdag 8 december 2005 22:51 schreef Showtime het volgende:
Lieske moet zich keihard laten palen door Roel in het bed van Dido, dan wordt BB misschien weer een beetje leuk.
ik ook niet. Was al geen fan, maar ze had wel leuke humor. Nu gaat ze echt moedwillig op iemand in hakken op een "leuke" manier.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Denk je dat je Dido's gezicht rechtsboven in een rechthoekje ziet dan ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:51 schreef Showtime het volgende:
Lieske moet zich keihard laten palen door Roel in het bed van Dido, dan wordt BB misschien weer een beetje leuk.
Je hebt altijd baas boven baasquote:
Dat 'hakken' vind ik dan nog wel leuk. Geeft tenminste een beetje venijn in het huis...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook niet. Was al geen fan, maar ze had wel leuke humor. Nu gaat ze echt moedwillig op iemand in hakken op een "leuke" manier.
Maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen van regenworm
Ik cap het fullscreen scherm... en verklein ze direct naar juist formaat. Reuze handig... en snelquote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Ik krijg ze niet groter zonder ze te bewerken, dus ik berust me in mijn lot
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |