Ik snap ook niet wat die behaarde ... ehhh ... bejaarde in die snotaap ziet.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Slimme actie van Junior, is die gast echt zo dom of lijkt het alleen maar zo?
Joost de vader van Sanne.
Na Marnix snap je dat nietquote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat die behaarde ... ehhh ... bejaarde in die snotaap ziet.
Als je Dr. van Nix hebt gehad durf je waarschijnlijk alles, maar dan nog zijn er grenzen aan het menselijk vermogen.quote:
Ik zou d'r eerst eens goed nemen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef LeBeau het volgende:
Wat een gezeik zeg in dat pakhuis. Je zou die Kyra toch het liefst een nekschot geven.
Aanslagtechnisch is het niet verkeerd dat al dat tuig nu in één en hetzelfde pand woont.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef LeBeau het volgende:
Wat een gezeik zeg in dat pakhuis. Je zou die Kyra toch het liefst een nekschot geven.
Sukkel.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Eén keer raden wie zo stom is geweest om de aflevering van vandaag te wissen i.p.v. Lingo...![]()
![]()
![]()
Ze zou niet misstaan in Gooise Vrouwen [waarin De Buurman ook 'iets' met Buurvrouwen heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 18:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zag net het nieuwe spotje van Essent met buurvrouw Kim Pieters voorbij komen.
De buurman en de buurvrouw gaan fijn een stukje rijden...
Mij wel eigenlijk .. we stonden zelfs achter voordat dit topic geopend werdquote:Op donderdag 8 december 2005 22:52 schreef Viking84 het volgende:
was het jullie nog niet opgevallen dat de teller nu gelijk staat met de GTST reeks?![]()
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mij wel eigenlijk .. we stonden zelfs achter voordat dit topic geopend werd
En dat terwijl we 1 of 2 topics voorliepen ..quote:
We hebben wel veel meer topics voorgelopenquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En dat terwijl we 1 of 2 topics voorliepen ..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:18 schreef Svensational het volgende:
We hebben wel veel meer topics voorgelopen. Toen we begonnen stonden we 18 topics achter
.
haha wat dat betreft is er nog niks veranderd hequote:Enniewee: Kyra.
Dat was voor mijn tijd op FOK!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
We hebben wel veel meer topics voorgelopen. Toen we begonnen stonden we 18 topics achter
.
Maandag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:25 schreef pberends het volgende:
Vanavond komt het toch niet of wel?
Dat ze die kutsport aan Jantje Talpa verkopen......quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:31 schreef pberends het volgende:
Wat een gezeik weer.
Met al het voetbal erbij en we hebben weer gewoon iedere werkdag ONMquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:47 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat ze die kutsport aan Jantje Talpa verkopen......
Ik moet bekennen dat ik dat stukje per ongeluk ook heb gezien.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:46 schreef babette21 het volgende:
gisteren trouwens erg om haar gelachen in Samen [] , hoe ze die vlieg ving!!
ze blijkt Borderliner te zijn, en zat dus juist niet aan haar pilletjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik dat stukje per ongeluk ook heb gezien.Even later dacht ze geloof ik dat ze zelf ook kon vliegen. Zat ze net als Niels aan de pilletjes?
quote:Shirina is eerst blij met het onverwachte bezoek van haar vriendin Noor, maar voelt zich al snel ongemakkelijk als Noor haar een beetje té leuk lijkt te vinden. Joost vertelt Daan dat Shirina (Daans ex!) spontaan lesbisch is geworden.
Dat zou tijd worden ook!quote:Bettina verschijnt weer op het werk en kan meteen aan de slag om de puinhopen die Chris Vroman binnen het AZB veroorzaakt heeft op te ruimen.
dit moet uiteraard "haar Noorse vriendin" zijn............. Frida dusquote:haar vriendin Noor
tegenwoordig voelen de so called neptieten anders behoorlijk goed aan!!! dus zo erg is het tegenwoordig dus niet meerquote:Op donderdag 8 december 2005 19:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
Plastic! Buwèèèrrrccckkk!
Heb je zelf van die nepdingen ofzo?quote:Op maandag 12 december 2005 17:25 schreef manou het volgende:
tegenwoordig voelen de so called neptieten anders behoorlijk goed aan!!! dus zo erg is het tegenwoordig dus niet meer
En een electricien voor dat kuthol van Juniman. Die flikkerlampen irriteren me mateloos.quote:Op maandag 12 december 2005 19:28 schreef Dos37 het volgende:
Pics van de tieten
Zij wilt Joost voor zichzelf. Van al die kneuzen is Joost ws de minst erge.quote:Op maandag 12 december 2005 19:55 schreef pberends het volgende:.
Waarom zou de liberale Sanne (ze's altijd zo ruimdenkend enzo) hier een probleem van maken?
Ik zou zeggen .... kom de video's eens bekijken...quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het wel grappig. Heb het maanden niet gezien. Maar het is er niet slechter op geworden.
Ben jij een kutkloon van wiv?quote:Op maandag 12 december 2005 20:28 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik zou zeggen .... kom de video's eens bekijken...![]()
![]()
Aardig is my middle namequote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn broer. Wat ben je aardig tegen me!? 't Was maar een grapje.
Ik vind dat Joyce opperbest was toen ze nog met Frank een kantoor runde. Toen was ze pinniger, gevatter en doortastender.quote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Dat gezeur met Marnix, Junior en Esmee begint me echt de keel uit te hangen...
Okay... accepted.quote:Op maandag 12 december 2005 20:35 schreef Airelle het volgende:
Aardig is my middle name. Oh maar in dat geval: excuses!
!
De hele dag dat gezeik in dat kantoor was geweldigquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vind dat Joyce opperbest was toen ze nog met Frank een kantoor runde. Toen was ze pinniger, gevatter en doortastender.
Shirina wilde Joost ook al; als compensatie voor der kleine tieten.quote:Op maandag 12 december 2005 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Zij wilt Joost voor zichzelf. Van al die kneuzen is Joost ws de minst erge.
Ik zeg maar beter niks meer.......quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Junior toch echt een schatje, hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=251748
Je hebt nog gelijk ook ..quote:Op maandag 5 december 2005 12:17 schreef Iwan1976 het volgende:
GEEN ONM IN DE KERSTVAKANTIE:
De laatste aflevering van ONM in 2006 2005 staat gepland op vrijdag 23 december.
ONM gaat een weekje op vakantie en komt pas weer terug op maandag 2 januari 2006.
Dat wordt nog leuk straks met de Olympische Spelen!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook ..Hele week schaatsen op dat tijdstip ..
![]()
En het WK.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:52 schreef soapie het volgende:
Dat wordt nog leuk straks met de Olympische Spelen!!![]()
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef -Marlii- het volgende:
Hele week schaatsen op dat tijdstip ..![]()
Ik vind die Esmee slechterquote:Op maandag 12 december 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
Die Junior Couwenberg speelt wel slecht zeg.
Schaatsen is niet leukquote:
Dat maakt schijnbaar niet uit. Kijk maar naar bijv. E.R. das helemaal een zootje qua uitzendtijden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:24 schreef pberends het volgende:
Je zou verwachten dat een serie op de publieke omroep stabielere uitzendtijden en data door ons belastinggeld hebben maar het tegenovergestelde is waar.
Ja, dat was wel grappig inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:58 schreef -Marlii- het volgende:
Tara: Youssuf, Youssuf
Youssef: Heb je het tegen mij?
Tara: Ja
Youssef: Het is Yousséf, geen Youssuf, ben toch geen Turk![]()
Dat is nog niet zover van de waarheid. De dood van van Marlon Isarin mag er dan volledigheidshalve ook wel bij staan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Joyce zei ook iets grappigs tegen Chris, iets van "Wat heb jij op je cv staan? Dat je pappie overleden is?"
Tonnie mag wel eens een nieuwe gids kopen, want 'Bitches' (met Janna Fassaert a.k.a. Xena) wordt al een paar weken niet meer uitgezonden.quote:TONNIE DE VRIES: "Vanavond is 'Bitches' op tv."
Dat komt door al die afleveringen die zijn doorgeschoven ivm voetbalquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Tonnie mag wel eens een nieuwe gids kopen, want 'Bitches' (met Janna Fassaert a.k.a. Xena) wordt al een paar weken niet meer uitgezonden.
Krijgen we nu ook vuurwerk met pasen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef DeTolk het volgende:
Dat komt door al die afleveringen die zijn doorgeschoven ivm voetbal![]()
Ze acteert ook steeds beter, terwijl ze geen natuurtalent is.quote:
Hoeveel weken wordt ONM eigenlijk van te voren opgenomen? En is dat hetzelfde als gtst?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Krijgen we nu ook vuurwerk met pasen?![]()
Stiekem is Iris zwanger van HillBilly.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:12 schreef pberends het volgende:
Iris is de puber van ONM, de hormonen spatten altijd van het scherm als ze in beeld is.
kutsitequote:Op dinsdag 13 december 2005 16:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik zeg maar beter niks meer.......
Da's kinderspel vergeleken met Tara. Die werd vandaag door 3 heren genaaid.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
Shirina wil meteen doublepenetrated worden.
Weet zelfs Iwan dat nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoeveel weken wordt ONM eigenlijk van te voren opgenomen? En is dat hetzelfde als gtst?
En Hugo door heel het ziekenhuis.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Da's kinderspel vergeleken met Tara. Die werd vandaag door 3 heren genaaid.
Wat kunnen Junior en Kasper het ineens goed vinden zeg. lekker geloofwaardig weer!!!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Da's kinderspel vergeleken met Tara. Die werd vandaag door 3 heren genaaid.
Gynior heeft er van Kasper een paar op zijn waffel gehad en nu toont hij "respect".quote:Op woensdag 14 december 2005 20:09 schreef soapie het volgende:
Wat kunnen Junior en Kasper het ineens goed vinden zeg. lekker geloofwaardig weer!!!!!![]()
Wordt lastig bellen als je telefoon leeg is....quote:Op woensdag 14 december 2005 20:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Is Taralala geen lid van de Wegenwacht?
En haar hoofd.....quote:Op woensdag 14 december 2005 20:15 schreef soapie het volgende:
Wordt lastig bellen als je telefoon leeg is....
Tara is wel ontzettend lekker als ze kwaad is. Dan steekt ze haar snuitje zo leuk naar voren.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Tara stelde zich aan vandaag, en de "oorlog" tussen Joyce en Chris is best vermakelijk.
Dat laatste natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Zei Yousef tegen Gyman "Casper is ook gay" of "Casper is oké" ?![]()
Krijg je het koud dan als je naar hem kijkt? Als je hard werkt krijg je het vanzelf warm, dus vandaar dat t-shirtquote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Kan iemand Yousef vertellen dat het winter is.
Wat weet jij nou van hard werken?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:56 schreef -Marlii- het volgende:
Krijg je het koud dan als je naar hem kijkt? Als je hard werkt krijg je het vanzelf warm, dus vandaar dat t-shirt
Dus over 100 afleveringen hebben we een echte mijlpaal?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Morgen zendt BNN aflevering 2400 van ONM uit.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:01 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dus over 100 afleveringen hebben we een echte mijlpaal?
Ja, de 2500e zal door BNN in 2045 worden uitgezonden.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:01 schreef DeTolk het volgende:
Dus over 100 afleveringen hebben we een echte mijlpaal?
quote:
Opvulling inderdaad en gelukkig hebben ze die verschrikkelijke zoon van der ook gerecast isquote:Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Die hitsige rooie was alleen maar ballast.
Inderdaad. Die Danny de Jong keek als een koekkoek.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:38 schreef Airelle het volgende:
Opvulling inderdaad en gelukkig hebben ze die verschrikkelijke zoon van der ook gerecast is.
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, de 2500e zal door BNN in 2045 worden uitgezonden.
Een terroristische attaque?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:35 schreef pberends het volgende:
Geen telefoonbereik in Amsterdam?.
Zullen we gelijk d'r hele kop verbouwen?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef soapie het volgende:
Kan iemand eens tegen Shirina zeggen dat die speldjes in d'r haar echt niet kunnen!!!!!!!![]()
Graag!!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Zullen we gelijk d'r hele kop verbouwen?
Ik moest best wel lachenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
En Kyra weer met der mooie opmerkingen. Heeft ze dat kwaaltje van Chris geërfd?
Maar als ze het nu uitmaakt krijgt Marnix gelijk, en dat mag natuurlijk nietquote:Op donderdag 15 december 2005 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
En die soepsnol van Dr. van Nix trapt er wederom in.
ja maar Danny de Jong zou een tijdje wegblijven, net als Marjolein, en dan weer terug komen. Heeft Iwan een keer gezegdquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:55 schreef Svensational het volgende:
Hij is toch een tijdje weggebleven?
Ging dat niet alleen om Gyman en niet om Danny?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Waarom hebben we nu eigenlijk een andere Gyman/Junior? Niet dat ik Danny de Jong terug wil, hoor, maar ik dacht dat hij een tijdje weg zou blijven en dan weer terug zou komen?
Ja, wat denk je? Dat een gewone arts dat aalgladde lelijke plakkerige wijf wilt aanraken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
Sinds wanneer moet je perse in een privekliniek je borsten laten amputeren?
Als je een behoorlijke dvdplayer wilt hebben wel, ja. Die goedkope kuttroep is niks waard.quote:En erg duur een dvdspeler.
quote:Heineken-skileraar naar ONM
Olaf Malmberg (foto: midden), de skileraar uit de commercial van Heineken, is vanaf 22 december voor het eerste te zien bij 'Onderweg Naar Morgen' als accountant Mark van Veen. "De naam komt je misschien niet zo bekend voor, maar zijn gezicht ken je zeker", aldus een woordvoerder. Mark behartigt in de serie de financiële belangen van Estas, Chris Vromans (Aram van der Rest) privékliniek. Niet alleen Chris, ook zijn geldbeluste vrouw, Julia (Yolanthe Cabau van Kasbergen) kan goed met hem opschieten.
bron
en iets uitgebreider:quote:SOAPACTEURS IN 'STERRENSLAG IN DE SNEEUW'
Op zondagavond 25 december van 21.00 uur tot 21.50 uur en op 1 januari van 20.30 uur tot 21.20 uur zendt BNN op Nederland 2 Sterrenslag in de sneeuw uit. Dit keer reizen de sterren af naar het winters Egypte waar de kerstbomen, (kunst)sneeuw, kamelen én de piramiglo¹s op hen wacht. BNN-presentatoren Sophie Hilbrand en Kürt Rogiers doen verslag en scheidsrechter Sybrand Niessen probeert wederom alle spellen in goed banen te leiden.
Onder leiding van teamcaptains Ellen Brusse, Hans van der Togt, Frits Bom en Emile Ratelband strijden vier teams in het brandend zand van Egypte tegen elkaar. Er zijn een aantal bekende gezichten van eerdere edities van de partij, zoals; Arie Boomsma, Peggy Vrijens (Rozengeur & Wodka Lime) en Tim Coronel. Maar natuurlijk ook veel nieuwelingen als Robin Rienstra (ex-ONM), Sebastiaan Labrie (ex-ONM/GTST), Sonja Silva (ex-ONM), Teun Kuilboer (ex-GTST), Marit van Bohemen (ex-ONM/Goudkust), Lizelotte van Dijk (ex-Costa) en Chanella Hodge (ex-GTST).
In de kerstaflevering op 25 december spelen de vier teams de spellen: Kerststerren Kerstaffette, Noordpool Poolparcours, Skiing with the Stars en Egyptische piramiglo bouwen. In deze eerste aflevering gaat na het tweede spel de winnaar van beiden spellen gegarandeerd door naar aflevering twee. Dit team hoeft ook niet meer mee te spelen. De winnaar van spel drie gaat ook naar de volgende aflevering én hoeft dan ook niet meer mee te spelen. Uiteindelijk gaat de winnaar van het vierde spel ook naar aflevering twee en het verliezende team zien we niet meer terug...
In de tweede aflevering op nieuwjaarsdag wordt de zinderde finale gespeeld tussen de drie overgebleven teams. Zij spelen de typische winterse spellen als: Kerstboom Aftuigspel, Oudejaarsborrel on the Rocks, Nieuwjaarsduik met Zeesterren en het Garmisch-Partenkirchen Spel.
bron + bijbehorende foto's: www.soapvision.nlquote:BIERTJE ACTEUR OLAF MALMBERG NIEUW BIJ ONM
De naam komt je misschien niet zo bekend voor, maar zijn gezicht ken je zeker. Hij is de meest bekende Oostenrijkse skileraar van Nederland, Olaf Malmberg is de skileraar uit de 'Biertje'-commercial. De fans van Westenwind zullen de acteur wellicht herkennen als Maurits Hulzebosch, de verloofde van Fleur Noordermeer, uit het eerste seizoen van de serie. De acteur is vanaf 22 december van 19.30 uur tot 19.55 uur voor het eerst te zien bij Onderweg Naar Morgen als Mark van Veen, de accountant van Chris Vroman (Aram van de Rest).
Mark behartigt de financiële belangen van Estas, Chris' privékliniek die binnen de muren van het AZB gevestigd is. Chris kan het goed met hem vinden. Maar niet alleen Chris, ook zijn geldbeluste vrouw, Julia Branca (Yolanthe Cabau van Kasbergen) kan goed met hem opschieten. Zij ziet door de komst van Mark haar kans schoon om haar man flink wat geld afhandig te maken.
In augustus heeft BNN de voogdij genomen van Onderweg Naar Morgen. En al snel heeft de serie z'n plek gevonden bij BNN op Nederland 2 en scoort ONM goed met gemiddeld 850.000 kijkers per dag, met een record van 1.041.000 kijkers op maandag 12 december. ONM is elke werkdag te zien bij BNN om 19.25 uur op Nederland 2. De herhaling volgt elke werkdag om 17.30 uur ook op Nederland 2.
Ik lees nu pas dat acteur Bob van Tol (GTST/Goudkust/Keyzer & De Boer Advocaten/Kanaal 13/De Fabriek/Medisch Centrum West) dood is.quote:Op zondag 18 december 2005 17:36 schreef babette21 het volgende:
bron + bijbehorende foto's: www.soapvision.nl
En wat heeft dit met ONM te maken?quote:Op maandag 19 december 2005 13:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik lees nu pas dat acteur Bob van Tol (GTST/Goudkust/Keyzer & De Boer Advocaten/Kanaal 13/De Fabriek/Medisch Centrum West) dood is.
Wie is dat?????quote:Op maandag 19 december 2005 13:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat acteur Bob van Tol (GTST/Goudkust/Keyzer & De Boer Advocaten/Kanaal 13/De Fabriek/Medisch Centrum West) dood is.
Ach zijn rol was toch een beetje 'op'. Niet dan?quote:Op maandag 19 december 2005 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Wisten jullie al dat Hugo uit ONM is gezet wegens te laat komen? Stond vandaag in de Telegraaf. Als hij belooft zijn leven te beteren, mag 'ie misschien nog terugkomen.
Dat was op het einde van het afgelopen seizoen al bekend.quote:Op maandag 19 december 2005 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Wisten jullie al dat Hugo uit ONM is gezet wegens te laat komen? Stond vandaag in de Telegraaf. Als hij belooft zijn leven te beteren, mag 'ie misschien nog terugkomen.
Dat wist ik ook niet, tot ik zijn foto zagquote:
Nee, in d'r hoofd! Plaats genoeg, want er is toch geen brein aanwezig.quote:Op maandag 19 december 2005 19:31 schreef pberends het volgende:
Heeft die Smee xtc in der oren ofzo?
Ze is gewoon een hoertje! Geef haar wat ze wilt en ze duikt met je in het nest. Dealers zijn dan een gemakkelijk doelwit. Die hebben veel geld om te spenderen.quote:
En over twee weken betrapt Dr. van Nix Joost en Miss Middeleeuwen met wat zij noemen ... sex.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:38 schreef DeTolk het volgende:
Marnix gaat Smee optuigen en Junior aftuigen.
Hij heeft dus de tijd van zijn leven!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:02 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
En over twee weken betrapt Dr. van Nix Joost en Miss Middeleeuwen met wat zij noemen ... sex.
Wat ziet die Joost toch in die bejaarde? Lizzy was veel lekkerderderder.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:30 schreef soapie het volgende:
Hij heeft dus de tijd van zijn leven!!!![]()
Ach, hij moet wat....quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:34 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat ziet die Joost toch in die bejaarde? Lizzy was veel lekkerderderder.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:02 schreef LeefbaarFok het volgende:
En over twee weken betrapt Dr. van Nix Joost en Miss Middeleeuwen met wat zij noemen ... sex.
Ik krijg een flashback naar het Joyce-Duuk debacle.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zelfs voor jou is deze horror te gruwelijk.
Hou op, man!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik krijg een flashback naar het Joyce-Duuk debacle.
Die Sanne is al net zo snugger als de smeerkaas waarvoor ze reclame maakt. Frommelmans heeft haar anderhalf seizoen geleden aan de kant gezet en nu gaat ze voor die lul werken!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:04 schreef soapie het volgende:
Esmee leek wel een hippie met dat verband....
Anderhalf?? Dat is in ONM 5 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Die Sanne is al net zo snugger als de smeerkaas waarvoor ze reclame maakt. Frommelmans heeft haar anderhalf seizoen geleden aan de kant gezet en nu gaat ze voor die lul werken!
Taralalalala mag niet dood, nog niet tenminste.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wanneer zou Taralala dood gaan? Als Juniman er achter komt dat ze 'm bespioneert is ze fucked.
Die broer van 'm is impotent.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
voor 't eerst sinds tijden weer eens 3 minuten gezien...
is Joyce 'n opvanghuis begonnen ofzo?! [bij gebrek aan JP & De Engel?]...
en wat liep Ilyas raar te praten over de familienaam!?
hij heeft toch een broertje die voor kroost kan zorgen....
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:50 schreef Wojworshebn het volgende:
Ikke verdomme hele topicue door en geen tiet gezien![]()
die geven ze wel heel snel op, 't jochie is 7 ofzo...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
Die broer van 'm is impotent.
eensch.quote:Dat is maar goed ook, want met nog meer van die Tsjabbaars wordt het er echt niet leuker op.
Die koter van Iris wordt de eerste Taliban strijder in een soap.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
die geven ze wel heel snel op, 't jochie is 7 ofzo...
[..]
eensch.
er moet dan ook koste wat kost voorkomen worden dat dat kind van Iris ooit 't levenslicht ziet...
Ja, maar die is ooit op een agressieve orang oetang gekropen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
die geven ze wel heel snel op, 't jochie is 7 ofzo...![]()
Nee, want Iris is de liefste!quote:er moet dan ook koste wat kost voorkomen worden dat dat kind van Iris ooit 't levenslicht ziet...
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden:quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
er moet dan ook koste wat kost voorkomen worden dat dat kind van Iris ooit 't levenslicht ziet...
2006 begint goed met al die dode vogeltjes.quote:Maandag 2 januari
Junior weet Esmee te betrekken in een van zijn duistere handeltjes. En dat loopt mis, goed mis. Bettina besluit Chris genadeloos terug te pakken.
Bettina ging de serie toch uit?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
2006 begint goed met al die dode vogeltjes.![]()
En die andere doos is ook niks!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef -Marlii- het volgende:
Bettina als lesbisch iemand is veel leuker dan Katarina die poging doet tot ..
Ik dacht dat jij dat wel zou weten.....quote:Op woensdag 21 december 2005 18:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ff een vraagje: zijn Daan en die Bosnomuts al uitelkaar of nog niet?
Nee, lijkt net zoon man van de zijkant gezienquote:Op woensdag 21 december 2005 19:59 schreef soapie het volgende:
[..]
En die andere doos is ook niks!!!!
Ik weet niet alles uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef soapie het volgende:
Ik dacht dat jij dat wel zou weten.....
Maar volgens mij wel!!!
Zoon?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef -Marlii- het volgende:
Nee, lijkt net zoon man van de zijkant gezienBeetje Stijn-achtig zeg maar
Dat valt me nou weer van je tegen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:24 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik weet niet alles uit mijn hoofd.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:30 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Sommige dingen worden in dit seizoen niet echt duidelijk uitgebeeld.
En die tieten van Noor konden ze ook eens wat beter wegwerken, want je ziet de rondingen nog steeds door haar strakke shirtje of wat er voor moet doorgaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef soapie het volgende:
Alleen onbelangrijke dingen worden uitgebreid behandeld....
Dat viel mij ook op jaquote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
En die tieten van Noor konden ze ook eens wat beter wegwerken, want je ziet de rondingen nog steeds door haar strakke shirtje of wat er voor moet doorgaan.
Ik vind Joost sowieso wel grappig de laatste tijd, met z'n lompe opmerkingen.quote:Joost was weer geweldig met z'n toespelingen.
Ze moeten met Taralalala een clubje beginnen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
Wat saai weer zeg, ik krijg een beetje het Kyra-effect van die Elif. Tering, wat een schreeuwige zeikdoos.
Kan ze voetballen?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef DeTolk het volgende:
Ze moeten met Taralalala een clubje beginnen.
Is er eens een weekje geen voetbal, begin jij er weer over.quote:
Noor Goor lag tegelijk met Shirina in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef Airelle het volgende:
Waar komt die Noor ineens vandaan dan?. Beetje raar allemaal. Ik vind het verhaal rond Tara Junior & Co wel leuk trouwens
.
Lag Shirina (meest beroerde personage of all trouwens) in het ziekenhuis??quote:Op woensdag 21 december 2005 23:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Noor Goor lag tegelijk met Shirina in het ziekenhuis.
In de tietenfabriek van Dr. Frommelquote:Op donderdag 22 december 2005 09:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Lag Shirina (meest beroerde personage of all trouwens) in het ziekenhuis??.
Ohja natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
In de tietenfabriek van Dr. Frommel
Het is ook Do die naast JP staat.... Annemarie staat naast Joost.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:43 schreef -Marlii- het volgende:
ik vind wel leukZat trouwens bij Annemieke wel echt te kijken of ze het nu wel of niet was
Ze lijkt hier wel beetje op Dominique vind ik
Nietus, dat is Elifquote:Op donderdag 22 december 2005 18:28 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Het is ook Do die naast JP staat.... Annemarie staat naast Joost.
Beetje klein misschienquote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef -Marlii- het volgende:
[afbeelding]
bron
En wat vinden we van de castfoto van dit jaar
Hij wil z'n tieten uitlenen aan die mevrouw.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat wil die Joost toch met die pottensex? Wil hij er tussen in liggen?
Michael Douglasquote:Op donderdag 22 december 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
Die curator of whatever die is is eng.
Hey!!!!!!!!! Biertje!!??quote:Op donderdag 22 december 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
Die curator of whatever die is is eng.
De grootste nullen heeft ze al gehad: Joost en Frommel.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Paar relnichten voor Ilyas.
Julia krijgt heel veel nullen: 000.000.000,00
Whihihiquote:Op donderdag 22 december 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Paar relnichten voor Ilyas.
Julia krijgt heel veel nullen: 000.000.000,00
Dat was inderdaad een geweldige act.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:42 schreef pberends het volgende:
Die cafegast van gister was trouwens hilarisch... die met JP zat te kloten.
Dat was nog niet bekend, maar eens een gold digger, altijd een gold digger.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:04 schreef Airelle het volgende:
Was het al eerder bekend dat ze de boel fleste?
Ja, dat geloof ik graag in haar geval. Ik ben een beetje irritant (I know) heb ONM nu een paar maand niet gezien en zit er nu weer bijna in (gaat snel bij soaps hequote:Op donderdag 22 december 2005 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat was nog niet bekend, maar eens een gold digger, altijd een gold digger.![]()
Die neukt zich nu zeven slagen in de rondte in Moskow.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:22 schreef Airelle het volgende:
Ja, dat geloof ik graag in haar geval. Ik ben een beetje irritant (I know) heb ONM nu een paar maand niet gezien en zit er nu weer bijna in (gaat snel bij soaps he). Maar waar is Lizzy gebleven?
Das veel te veel moeite.....quote:Op donderdag 22 december 2005 20:49 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zou die kokosnotenkut met Juniman samenwerken? Zij koopt zijn dope en scooters en verkoopt ze met een vette winst weer door.
Ik had het over Julia.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, die Gynior is een luiwammes. Klopt!
Oh ja, dat kan. Voor de sex met al die kerels hoeft ze niet zo veel te doen. Alleen maar op de rug liggen.quote:
Het kan ook zijn dat Shirina nu 't pas tegen zichzelf en anderen durft toe te geven dat ze een lesbiënne is.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef Viking84 het volgende:
Joost en Esmee waren topi met z'n tweeën.
En wat begin ik me te ergeren aan Shirina's kuren. Ze is volledig de weg kwijt
Hij wordt aan alle kanten genaaid, en heb et niet eens doorquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:13 schreef Moja het volgende:
Arme chrisHeb toch wel een beetje medelijden met hem.
Joost![]()
Zal Joost en Smee wel wat met elkaar krijgen ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef Viking84 het volgende:
En wat begin ik me te ergeren aan Shirina's kuren. Ze is volledig de weg kwijt
Ja, vond ik ook, en Annemarie vond het maar niksquote:Op donderdag 22 december 2005 23:18 schreef Viking84 het volgende:
Wauw, strak plan .. als die Noor al maar eens weggaat ben ik al een stuk blijerquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:37 schreef Airelle het volgende:
Noor is eng ja, maar die verdwijnt naar alle waarschijnlijkheid volgende week gewoon van het toneel. Shirina moet OF gerecast worden of VERDWIJNEN!
Vertrekt ze met de NOORderzon?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:37 schreef Airelle het volgende:
Noor is eng ja, maar die verdwijnt naar alle waarschijnlijkheid volgende week gewoon van het toneel. Shirina moet OF gerecast worden of VERDWIJNEN!
Yep.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:26 schreef -Marlii- het volgende:
En die Anniek Sloet van Oldruitenborgh is die ene vrouw die Noor speelt?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Yep.Daan de populairste jongensnaam
quote:Grote steden: Mohamed en Sara
Ja, zij is Noor Goor!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:26 schreef -Marlii- het volgende:
En die Anniek Sloet van Oldruitenborgh is die ene vrouw die Noor speelt?
Ook niet op maandag 2 januari?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:20 schreef LeefbaarFok het volgende:
En niet missen vanavond, want die hoottemettootten van BNN herhalen de aflevering niet!
Maar Bettina is toch ook een schat!quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wordt Joyce nou ook al lesbisch? Ze zegt "schat" tegen Bettina!
BNN heeft toch nog een potje gevonden. Vandaag stond Annieke Sloet van Oldruitenborgh met haar volledige naam op de aftiteling.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:21 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Anniek heeft net als Olaf Malmberg (Mark van Veen) in Westenwind gezeten. In seizoen 4 en 5 speelde Annieke Sloet van Oldruitenborgh (BNN bezuinigt op de aftiteling;) de rol van Katja van der Linden.
Wat heeft die bus je misdaan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
Ik zou er geen moeite mee hebben als Noor per ongeluk onder een bus terecht zou komen.
En dat Bettina weer terug is, is:.
Whehehe, weer een lesbo-overkill in Onmquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
BNN heeft toch nog een potje gevonden. Vandaag stond Annieke Sloet van Oldruitenborgh met haar volledige naam op de aftiteling.
Jammer voor je. Er komt geen herhaling.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:07 schreef Airelle het volgende:
Ik heb het gemist, {wereld draait door was voor de verandeing eens een keer interessant}.
Hoe liep het af met Mss Golddigger?
Dat wist ik. Daarom vroeg ik het ook aan jou / jullie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jammer voor je. Er komt geen herhaling.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat heeft die bus je misdaan?
Kinderen zijn zó duf. (In een soap dan).quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:40 schreef pberends het volgende:
Dat Elif geen kinderen gezeik moet echt stoppen, wat verwacht ze, dat soaps aan kinderen gaan beginnen ofzo?
Rustig maar. Aan het einde van het seizoen zit Ilyas toch in de bak.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:40 schreef pberends het volgende:
Dat Elif geen kinderen gezeik moet echt stoppen, wat verwacht ze, dat soaps aan kinderen gaan beginnen ofzo?
Breng ze naar de creche/school. Haal jij ze even van cheche/school? Puntjepuntje zit boven te spelen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kinderen zijn zó duf. (In een soap dan).
Gezien het feit dat iedereen in ONM verrekt van het geld kunnen ze die snotapen voor 150 euro extra per maand met een busje laten ophalen en wegbrengen. Juniman was de eerste, maar helaas mislukt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef pberends het volgende:
Breng ze naar de creche/school. Haal jij ze even van cheche/school? Puntjepuntje zit boven te spelen....
Het is met de NOS zo geregeld dat er tussen de winter en de zomer een paar weken wel afleveringen van ONM te zien zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Hoeveel weken had ONM een winterstop?
Van vrijdag 10-02-2006 t/m vrijdag 24-02-2006 is er geen ONM i.v.m. de olympische winterspelen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Hoeveel weken had ONM een winterstop?
Dat zal best ja!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Van vrijdag 10-02-2006 t/m vrijdag 24-02-2006 is er geen ONM i.v.m. de olympische winterspelen.![]()
Dat is nog langer dan nuquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Van vrijdag 10-02-2006 t/m vrijdag 24-02-2006 is er geen ONM i.v.m. de olympische winterspelen.![]()
95%quote:Op donderdag 29 december 2005 15:12 schreef -Marlii- het volgende:
Doe de grote ONM-2005-quiz
Score van 91%, kwam ook wel door wat belachelijke vragen .. "Bij welke vraag zijn we nu?"
[afbeelding]
-edit-
In de herkansing 95 %
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |