Hou op, man!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik krijg een flashback naar het Joyce-Duuk debacle.
Die Sanne is al net zo snugger als de smeerkaas waarvoor ze reclame maakt. Frommelmans heeft haar anderhalf seizoen geleden aan de kant gezet en nu gaat ze voor die lul werken!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:04 schreef soapie het volgende:
Esmee leek wel een hippie met dat verband....
Anderhalf?? Dat is in ONM 5 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Die Sanne is al net zo snugger als de smeerkaas waarvoor ze reclame maakt. Frommelmans heeft haar anderhalf seizoen geleden aan de kant gezet en nu gaat ze voor die lul werken!
Taralalalala mag niet dood, nog niet tenminste.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wanneer zou Taralala dood gaan? Als Juniman er achter komt dat ze 'm bespioneert is ze fucked.
Die broer van 'm is impotent.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
voor 't eerst sinds tijden weer eens 3 minuten gezien...
is Joyce 'n opvanghuis begonnen ofzo?! [bij gebrek aan JP & De Engel?]...
en wat liep Ilyas raar te praten over de familienaam!?
hij heeft toch een broertje die voor kroost kan zorgen....
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:50 schreef Wojworshebn het volgende:
Ikke verdomme hele topicue door en geen tiet gezien![]()
die geven ze wel heel snel op, 't jochie is 7 ofzo...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
Die broer van 'm is impotent.
eensch.quote:Dat is maar goed ook, want met nog meer van die Tsjabbaars wordt het er echt niet leuker op.
Die koter van Iris wordt de eerste Taliban strijder in een soap.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
die geven ze wel heel snel op, 't jochie is 7 ofzo...
[..]
eensch.
er moet dan ook koste wat kost voorkomen worden dat dat kind van Iris ooit 't levenslicht ziet...
Ja, maar die is ooit op een agressieve orang oetang gekropen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
die geven ze wel heel snel op, 't jochie is 7 ofzo...![]()
Nee, want Iris is de liefste!quote:er moet dan ook koste wat kost voorkomen worden dat dat kind van Iris ooit 't levenslicht ziet...
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden:quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
er moet dan ook koste wat kost voorkomen worden dat dat kind van Iris ooit 't levenslicht ziet...
2006 begint goed met al die dode vogeltjes.quote:Maandag 2 januari
Junior weet Esmee te betrekken in een van zijn duistere handeltjes. En dat loopt mis, goed mis. Bettina besluit Chris genadeloos terug te pakken.
Bettina ging de serie toch uit?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
2006 begint goed met al die dode vogeltjes.![]()
En die andere doos is ook niks!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef -Marlii- het volgende:
Bettina als lesbisch iemand is veel leuker dan Katarina die poging doet tot ..
Ik dacht dat jij dat wel zou weten.....quote:Op woensdag 21 december 2005 18:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ff een vraagje: zijn Daan en die Bosnomuts al uitelkaar of nog niet?
Nee, lijkt net zoon man van de zijkant gezienquote:Op woensdag 21 december 2005 19:59 schreef soapie het volgende:
[..]
En die andere doos is ook niks!!!!
Ik weet niet alles uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef soapie het volgende:
Ik dacht dat jij dat wel zou weten.....
Maar volgens mij wel!!!
Zoon?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef -Marlii- het volgende:
Nee, lijkt net zoon man van de zijkant gezienBeetje Stijn-achtig zeg maar
Dat valt me nou weer van je tegen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:24 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik weet niet alles uit mijn hoofd.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:30 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Sommige dingen worden in dit seizoen niet echt duidelijk uitgebeeld.
En die tieten van Noor konden ze ook eens wat beter wegwerken, want je ziet de rondingen nog steeds door haar strakke shirtje of wat er voor moet doorgaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef soapie het volgende:
Alleen onbelangrijke dingen worden uitgebreid behandeld....
Dat viel mij ook op jaquote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
En die tieten van Noor konden ze ook eens wat beter wegwerken, want je ziet de rondingen nog steeds door haar strakke shirtje of wat er voor moet doorgaan.
Ik vind Joost sowieso wel grappig de laatste tijd, met z'n lompe opmerkingen.quote:Joost was weer geweldig met z'n toespelingen.
Ze moeten met Taralalala een clubje beginnen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
Wat saai weer zeg, ik krijg een beetje het Kyra-effect van die Elif. Tering, wat een schreeuwige zeikdoos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |