Zij wilt Joost voor zichzelf. Van al die kneuzen is Joost ws de minst erge.quote:Op maandag 12 december 2005 19:55 schreef pberends het volgende:.
Waarom zou de liberale Sanne (ze's altijd zo ruimdenkend enzo) hier een probleem van maken?
Ik zou zeggen .... kom de video's eens bekijken...quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het wel grappig. Heb het maanden niet gezien. Maar het is er niet slechter op geworden.
Ben jij een kutkloon van wiv?quote:Op maandag 12 december 2005 20:28 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik zou zeggen .... kom de video's eens bekijken...![]()
![]()
Aardig is my middle namequote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn broer. Wat ben je aardig tegen me!? 't Was maar een grapje.
Ik vind dat Joyce opperbest was toen ze nog met Frank een kantoor runde. Toen was ze pinniger, gevatter en doortastender.quote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Dat gezeur met Marnix, Junior en Esmee begint me echt de keel uit te hangen...
Okay... accepted.quote:Op maandag 12 december 2005 20:35 schreef Airelle het volgende:
Aardig is my middle name. Oh maar in dat geval: excuses!
!
De hele dag dat gezeik in dat kantoor was geweldigquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vind dat Joyce opperbest was toen ze nog met Frank een kantoor runde. Toen was ze pinniger, gevatter en doortastender.
Shirina wilde Joost ook al; als compensatie voor der kleine tieten.quote:Op maandag 12 december 2005 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Zij wilt Joost voor zichzelf. Van al die kneuzen is Joost ws de minst erge.
Ik zeg maar beter niks meer.......quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Junior toch echt een schatje, hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=251748
Je hebt nog gelijk ook ..quote:Op maandag 5 december 2005 12:17 schreef Iwan1976 het volgende:
GEEN ONM IN DE KERSTVAKANTIE:
De laatste aflevering van ONM in 2006 2005 staat gepland op vrijdag 23 december.
ONM gaat een weekje op vakantie en komt pas weer terug op maandag 2 januari 2006.
Dat wordt nog leuk straks met de Olympische Spelen!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook ..Hele week schaatsen op dat tijdstip ..
![]()
En het WK.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:52 schreef soapie het volgende:
Dat wordt nog leuk straks met de Olympische Spelen!!![]()
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef -Marlii- het volgende:
Hele week schaatsen op dat tijdstip ..![]()
Ik vind die Esmee slechterquote:Op maandag 12 december 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
Die Junior Couwenberg speelt wel slecht zeg.
Schaatsen is niet leukquote:
Dat maakt schijnbaar niet uit. Kijk maar naar bijv. E.R. das helemaal een zootje qua uitzendtijden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:24 schreef pberends het volgende:
Je zou verwachten dat een serie op de publieke omroep stabielere uitzendtijden en data door ons belastinggeld hebben maar het tegenovergestelde is waar.
Ja, dat was wel grappig inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:58 schreef -Marlii- het volgende:
Tara: Youssuf, Youssuf
Youssef: Heb je het tegen mij?
Tara: Ja
Youssef: Het is Yousséf, geen Youssuf, ben toch geen Turk![]()
Dat is nog niet zover van de waarheid. De dood van van Marlon Isarin mag er dan volledigheidshalve ook wel bij staan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Joyce zei ook iets grappigs tegen Chris, iets van "Wat heb jij op je cv staan? Dat je pappie overleden is?"
Tonnie mag wel eens een nieuwe gids kopen, want 'Bitches' (met Janna Fassaert a.k.a. Xena) wordt al een paar weken niet meer uitgezonden.quote:TONNIE DE VRIES: "Vanavond is 'Bitches' op tv."
Dat komt door al die afleveringen die zijn doorgeschoven ivm voetbalquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Tonnie mag wel eens een nieuwe gids kopen, want 'Bitches' (met Janna Fassaert a.k.a. Xena) wordt al een paar weken niet meer uitgezonden.
Krijgen we nu ook vuurwerk met pasen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef DeTolk het volgende:
Dat komt door al die afleveringen die zijn doorgeschoven ivm voetbal![]()
Ze acteert ook steeds beter, terwijl ze geen natuurtalent is.quote:
Hoeveel weken wordt ONM eigenlijk van te voren opgenomen? En is dat hetzelfde als gtst?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Krijgen we nu ook vuurwerk met pasen?![]()
Stiekem is Iris zwanger van HillBilly.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:12 schreef pberends het volgende:
Iris is de puber van ONM, de hormonen spatten altijd van het scherm als ze in beeld is.
kutsitequote:Op dinsdag 13 december 2005 16:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik zeg maar beter niks meer.......
Da's kinderspel vergeleken met Tara. Die werd vandaag door 3 heren genaaid.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
Shirina wil meteen doublepenetrated worden.
Weet zelfs Iwan dat nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoeveel weken wordt ONM eigenlijk van te voren opgenomen? En is dat hetzelfde als gtst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |