Zij wilt Joost voor zichzelf. Van al die kneuzen is Joost ws de minst erge.quote:Op maandag 12 december 2005 19:55 schreef pberends het volgende:.
Waarom zou de liberale Sanne (ze's altijd zo ruimdenkend enzo) hier een probleem van maken?
Ik zou zeggen .... kom de video's eens bekijken...quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het wel grappig. Heb het maanden niet gezien. Maar het is er niet slechter op geworden.
Ben jij een kutkloon van wiv?quote:Op maandag 12 december 2005 20:28 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik zou zeggen .... kom de video's eens bekijken...![]()
![]()
Aardig is my middle namequote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn broer. Wat ben je aardig tegen me!? 't Was maar een grapje.
Ik vind dat Joyce opperbest was toen ze nog met Frank een kantoor runde. Toen was ze pinniger, gevatter en doortastender.quote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Dat gezeur met Marnix, Junior en Esmee begint me echt de keel uit te hangen...
Okay... accepted.quote:Op maandag 12 december 2005 20:35 schreef Airelle het volgende:
Aardig is my middle name. Oh maar in dat geval: excuses!
!
De hele dag dat gezeik in dat kantoor was geweldigquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik vind dat Joyce opperbest was toen ze nog met Frank een kantoor runde. Toen was ze pinniger, gevatter en doortastender.
Shirina wilde Joost ook al; als compensatie voor der kleine tieten.quote:Op maandag 12 december 2005 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Zij wilt Joost voor zichzelf. Van al die kneuzen is Joost ws de minst erge.
Ik zeg maar beter niks meer.......quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Junior toch echt een schatje, hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=251748
Je hebt nog gelijk ook ..quote:Op maandag 5 december 2005 12:17 schreef Iwan1976 het volgende:
GEEN ONM IN DE KERSTVAKANTIE:
De laatste aflevering van ONM in 2006 2005 staat gepland op vrijdag 23 december.
ONM gaat een weekje op vakantie en komt pas weer terug op maandag 2 januari 2006.
Dat wordt nog leuk straks met de Olympische Spelen!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook ..Hele week schaatsen op dat tijdstip ..
![]()
En het WK.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:52 schreef soapie het volgende:
Dat wordt nog leuk straks met de Olympische Spelen!!![]()
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef -Marlii- het volgende:
Hele week schaatsen op dat tijdstip ..![]()
Ik vind die Esmee slechterquote:Op maandag 12 december 2005 22:22 schreef Airelle het volgende:
Die Junior Couwenberg speelt wel slecht zeg.
Schaatsen is niet leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |