Kan ook gezellig zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:04 schreef Sjet het volgende:
Hey.... zit ik hier; [BB SC 901] Het... is... EXIT day!!!!! Wie o wie??? een heel gesprek met mezelf te houden......![]()
nee, omdat het vanavond weer Josti Promo Night is.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:36 schreef ReneMid het volgende:
Het zou echt de grootste grap zijn als Josti zijn biezen moet gaan pakken want daat houd niemand geloof ik rekening mee.
Ik bedoelde meer uit welke winkelquote:Op donderdag 8 december 2005 08:33 schreef ReneMid het volgende:
Die bonddeken komt toch uit dat huisje waar Ingrid 2 dagen geweest is en die heeft ze toen meegenomen.
Het verbaasd mij niks meer Dido en Roel doen het ook.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:26 schreef melke het volgende:
Hoppa en weer Lieske in een negatief daglicht stellen. Lief van je Nathalie, beetje slijmen bij Lieske en achter haar rug ook negatief doen. Tjonge jongen jonge, Roel en Nathalie zijn nog gewoon erger dan Dido wat dat achter de rug geklets betreft
Ja, maar wat wij hopen gebeurt meestal niet he.... Helaas.... Maar, optimist die ik ben, misschien vanavond wel!quote:Op donderdag 8 december 2005 08:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het verbaasd mij niks meer Dido en Roel doen het ook.
Daarom hoop en bidik voor het vertrek van Dido of Nath
Weet het niet vind BB de laatste dagen erg pro lieske en Ingrid.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:40 schreef melke het volgende:
Lieske is vannacht weer eens goed afgezeikt geworden. Ben benieuwd of ze daar nog iets van uitzenden. Vast niet BB kennende
Rob is ook vertrokken en dat heeft een tijdje geduurd.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:42 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar wat wij hopen gebeurt meestal niet he.... Helaas.... Maar, optimist die ik ben, misschien vanavond wel!
Op tv ook? Heb nog geen uitzending gezien deze week. Hebben ze bijvoorbeeld de toejuiching van Lieske en Ingrid laten zien en de reacties van Nathalie, Roel en Dido? Hebben ze de vuurwacht van Lieske laten zien en de reactie van Roel de dag erna?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet het niet vind BB de laatste dagen erg pro lieske en Ingrid.
Alles komt van de kijkshop vandaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:43 schreef melke het volgende:
[..]
Serieus? Krijg je daar dan ook mooie spullen?
quote:Op donderdag 8 december 2005 08:45 schreef farceman het volgende:
goede morgen!
Is dido nu al op? Las net dat ze om 0730 is gewekt maar zie haar nergens?
Ik denk dat er vanavond 2 personen uitmoeten.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan de laatste dag samen voor ze zijn.
De woondecoratie e.d helaas nietquote:Op donderdag 8 december 2005 08:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Alles komt van de kijkshop vandaan.
o.a. de sinterklaas cadeaus voor de bewoners, fitness spullen voor de weekopdracht.
Denk het niet want dat betekent een finale van drie en dat levert te weinig op aan sms/bel inkomsten.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:48 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Ik denk dat er vanavond 2 personen uitmoeten.
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht. Zeker vanwegen dat vage dagboekkamer gedoe van Dido. Maar wederom, het zal wel niet zo zijn...quote:Op donderdag 8 december 2005 08:48 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Ik denk dat er vanavond 2 personen uitmoeten.
Je weet inderdaad niet wat voor verrassing BB vanavond in petto heeft.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:50 schreef melke het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht. Zeker vanwegen dat vage dagboekkamer gedoe van Dido. Maar wederom, het zal wel niet zo zijn...
Maar waar is ze dan? Douchen?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Ze is wakker echt echt echt echt echt waar
dat hij wel automatisch in de finale zit maar niet meer winnen kan...quote:Op donderdag 8 december 2005 08:40 schreef ReneMid het volgende:
Ik weet het niet , maar denk aan de woorden van Bridgit , die zei dat het wel eens verrassend zou kunnen zijn.
Ze is gewekt door Roel vanochtend, dat hij al op was is helemaal een godswonder.quote:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:
Ach doen ze allemaal... Lieske, Ingrid en Chantal waren/zijn er ook erg goed in...quote:Op donderdag 8 december 2005 08:26 schreef melke het volgende:
Hoppa en weer Lieske in een negatief daglicht stellen. Lief van je Nathalie, beetje slijmen bij Lieske en achter haar rug ook negatief doen. Tjonge jongen jonge, Roel en Nathalie zijn nog gewoon erger dan Dido wat dat achter de rug geklets betreft
Toch bedankt!quote:Op donderdag 8 december 2005 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
de partnersite van BB. alle winkels waar de spulletjes gekocht zijn...![]()
-edit- hahaha te lang gezocht...
Roel had de finale veel makkelijke kunnen halen als hij niet zo close deed met prinses Dido.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat hij wel automatisch in de finale zit maar niet meer winnen kan...![]()
minder goed inquote:Op donderdag 8 december 2005 09:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach doen ze allemaal... Lieske, Ingrid en Chantal waren/zijn er ook erg goed in...![]()
ik bedoelde Joost eigenlijk..quote:Op donderdag 8 december 2005 09:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel had de finale veel makkelijke kunnen halen als hij niet zo close deed met prinses Dido.
En gewoon de Roel was gebleven ipv het hondje van de prinses te zijn.
quote:
serieus??quote:
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik bedoelde Joost eigenlijk..![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb geen streams, zit op de pc boven, ga het hier even fixen... dus kan even alleen maar op jullie verhalen afgaan.
Hoe is het met Natte Lie?
Die zit net op de wc, moest poepenquote:Op donderdag 8 december 2005 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb geen streams, zit op de pc boven, ga het hier even fixen... dus kan even alleen maar op jullie verhalen afgaan.
er was laatst iemand die wekte de indruk iside-info te hebben. Het ging toen over Joost. deze persoon vertelde dat Joost ingehuurd is. dat hij wist dat deze opdracht ging komen.(het vrijwillig op de bank gaan voor finaleplek) Bull verhaal wat mij betreft.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Joost heeft het voordeel dat hij het liefje van Hummie is.
En erg veel zendtijd krijgt waar hij possitief wordt gebracht.
Had niks anders verwacht van Nath en Dido.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:19 schreef cuall het volgende:
Dido en Nathalie gaven aan dat ze Lieske niet wilden steunen gisteren, toen ze het had over de boosheid/ agressie van Roel. Dat hadden ze wel herkent, maar ze wilden Roel niet af vallen. Roel bagataliseert zijn gedrag onmiddellijk, och het stelt niet veel voor, als je me kent dan weet je dat.
De dames waren wel degelijk bang voor Roel zijn heftige gedrag, flauw dat ze dan niet eerlijk zijn.
20 gram blauw zand waar vanvond nog minimaal 18 gram van moet over zijn (zie streamverslagen)quote:Op donderdag 8 december 2005 09:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
watr heeft ze in der hand dan????
En dan vinden zij het zonde dat de groep opgesplits is....quote:Op donderdag 8 december 2005 09:19 schreef cuall het volgende:
Dido en Nathalie gaven aan dat ze Lieske niet wilden steunen gisteren, toen ze het had over de boosheid/ agressie van Roel. Dat hadden ze wel herkent, maar ze wilden Roel niet af vallen. Roel bagataliseert zijn gedrag onmiddellijk, och het stelt niet veel voor, als je me kent dan weet je dat.
De dames waren wel degelijk bang voor Roel zijn heftige gedrag, flauw dat ze dan niet eerlijk zijn.
Zou best kunnen ik ben meer een Lieske expertquote:Op donderdag 8 december 2005 09:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gewoon met der kale doos zag ik dat nou goed regenworm???????
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:26 schreef melke het volgende:
[..]
En dan vinden zij het zonde dat de groep opgesplits is....
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:16 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!
Te geil denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Had niks anders verwacht van Nath en Dido.
En de heftige gedrag van Roel is een lul smoes hij zou nooit Dido aanvallen daar is hij te verliefd voor.
mega didomode....quote:Op donderdag 8 december 2005 09:28 schreef cuall het volgende:
[..]
ja maar dat is niet Dido haar schuld hoor, dat doet Lieske zelf
![]()
Ach kom op, sinds Lieske, Ingrid en Chantal op Dido gestemd hebben is de groep opgesplits. Omdat Roel achter Dido aan geilt heeft hij automatisch haar kant gekozen. Nathalie als beste vriendin natuurlijk ook. Rob kiest voor de grootste groep en Joost hing er wat tussen in. Denk dat het dus echt wel met Dido's reactie op de nominaties te maken had. Ik geef haar dus de schuldquote:Op donderdag 8 december 2005 09:28 schreef cuall het volgende:
[..]
ja maar dat is niet Dido haar schuld hoor, dat doet Lieske zelf
![]()
Ik ook, daarom had ik er een knipoog bij gezetquote:Op donderdag 8 december 2005 09:31 schreef melke het volgende:
[..]
Ach kom op, sinds Lieske, Ingrid en Chantal op Dido gestemd hebben is de groep opgesplits. Omdat Roel achter Dido aan geilt heeft hij automatisch haar kant gekozen. Nathalie als beste vriendin natuurlijk ook. Rob kiest voor de grootste groep en Joost hing er wat tussen in. Denk dat het dus echt wel met Dido's reactie op de nominaties te maken had. Ik geef haar dus de schuld![]()
Als iemand kwaad wordt wil dat echt niet beteken dat hij tot fysiek geweld over gaat hoor. Roel heeft zelfs aangegeven dat hij op zijn 16 voor het laatst iemand had geslagen dus dat valt allemaal reuze mee. Blaffende honden bijten niet zal ik maar zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:19 schreef cuall het volgende:
Daarom kwam de opmerking van lieske tegen roel hard aan.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:31 schreef melke het volgende:
[..]
Ach kom op, sinds Lieske, Ingrid en Chantal op Dido gestemd hebben is de groep opgesplits. Omdat Roel achter Dido aan geilt heeft hij automatisch haar kant gekozen. Nathalie als beste vriendin natuurlijk ook. Rob kiest voor de grootste groep en Joost hing er wat tussen in. Denk dat het dus echt wel met Dido's reactie op de nominaties te maken had. Ik geef haar dus de schuld![]()
Lieske Ingrid en Chantal hebben dit geheel aan zichzelf te danken. Zij beschuldigden iedereen er van kliekjes te vormen terwijl ze zelf met zijn drieen de hele dag door aan het roddellen waren. Ik zou dit soort roddel nichten ook niet bij de groep betrekken. En ja nu zit Ingrid met de gebakken peren als Lieske vanavond weg is.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:31 schreef melke het volgende:
[..]
Wel erg toepasselijk blaffende hondquote:Op donderdag 8 december 2005 09:34 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Als iemand kwaad wordt wil dat echt niet beteken dat hij tot fysiek geweld over gaat hoor. Roel heeft zelfs aangegeven dat hij op zijn 16 voor het laatst iemand had geslagen dus dat valt allemaal reuze mee. Blaffende honden bijten niet zal ik maar zeggen.
Ja ach, dat groepje blijft elkaar toch steunen. Joost begint de trekjes ook al te krijgen. Beetje slijmen bij Roel en hem net iets te vaak gelijk geven. Alsof ze opeens beste vrienden zijn, ga toch weg! Lieske heeft nu schijt aan de groep, ze word toch al genomineerdquote:Op donderdag 8 december 2005 09:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daarom kwam de opmerking van lieske tegen roel hard aan.
Ze zij tegen hem dat hij te verliefd is op dido en hierdoor niet objectief kan oordelen.
Ja en sinds wanneer was dat zo? Juist sinds Dido is gaan flippen op haar nominaties. Zegt mij genoeg.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:37 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Lieske Ingrid en Chantal hebben dit geheel aan zichzelf te danken. Zij beschuldigden iedereen er van kliekjes te vormen terwijl ze zelf met zijn drieen de hele dag door aan het roddellen waren. Ik zou dit soort roddel nichten ook niet bij de groep betrekken. En ja nu zit Ingrid met de gebakken peren als Lieske vanavond weg is.
Nou er zit vaak een groot verschil tussen hoe iemand er zelf over praat en er tegenaan kijkt, en hoe het voor de omgeving is.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:34 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Als iemand kwaad wordt wil dat echt niet beteken dat hij tot fysiek geweld over gaat hoor. Roel heeft zelfs aangegeven dat hij op zijn 16 voor het laatst iemand had geslagen dus dat valt allemaal reuze mee. Blaffende honden bijten niet zal ik maar zeggen.
Lieske heeft schijt aan de groep maar ze maakt het voor de rest van de groep wel erg makkelijk om haar te nomineren. Als die groep uitelkaar valt dan slijmt hij wel weer bij Ingrid en Lieske.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ach, dat groepje blijft elkaar toch steunen. Joost begint de trekjes ook al te krijgen. Beetje slijmen bij Roel en hem net iets te vaak gelijk geven. Alsof ze opeens beste vrienden zijn, ga toch weg! Lieske heeft nu schijt aan de groep, ze word toch al genomineerd
Roel is meer een kwispelende hond maar dat is niet zo erg vind ik.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel erg toepasselijk blaffende hond
Nou ik ben ook iemand die wel eens ontploft maar heb mijn vrouw nog nooit met een vinger verkeerd aangeraakt dus je moet het allemaal niet overdrijven. Beetje vent slaat gewoon tegen de muur of een deur en het is weer over.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou er zit vaak een groot verschil tussen hoe iemand er zelf over praat en er tegenaan kijkt, en hoe het voor de omgeving is.
Ik wil ook niet zeggen dat Roel direct ernstig agressief is, maar zijn geladenheid, vindt ik wel eng en herken dit vanuit mijn werk. Als Roel het al gaat bagataliseren vind ik dat een veeg teken.
Veel mannen die hun vrouwen mishandelen, zeggen dat ze haar zelden slaan en als ze het doen dan was het helemaal niet hard
Hou nou toch op man. heb je jezelf weleens gezien als je verliefd bent.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:47 schreef melke het volgende:
Roel vond ik in het begin echt een kanshebber voor de winst. Nu vind ik hem walgelijk! Wat mij betreft staat hij volgende week samen met Lieske en Nathalie genomineerd. Bridget zegt eerste tegen Nathalie dat ze nog 'n week mag blijven. Vervolgens gaat het tussen Lieske en Roel. Waarbij Roel z'n koffer mag pakken.
Ik heb jaren lang een extra baantje in de nacht gehad dan moest ik ook 24 uur doortrekken iedere week op vrijdag. Op een gegeven moment als je een uurtje of 20 wakker bent krijg je een dip als je daar eenmaal overheen bent is het goed dan hou je het makkelijk een uur of 36 vol.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:51 schreef melke het volgende:
Toch knap dat Nathalie nog niet doodmoe is. Ben benieuwd wanneer het instort proces gaat beginnen. Vind het wel sneu voor haar. Het lijkt me toch wel een zware opdracht
Ja het lijkt mij ook behoorlijk heftig. Ze gaf net wel aan dat ze een dip had, Dido is koffie gaan zetten voor haar.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:51 schreef melke het volgende:
Toch knap dat Nathalie nog niet doodmoe is. Ben benieuwd wanneer het instort proces gaat beginnen. Vind het wel sneu voor haar. Het lijkt me toch wel een zware opdracht
Wat heeft verliefdheid in godsnaam met de exits te maken?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:50 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Hou nou toch op man. heb je jezelf weleens gezien als je verliefd bent.
Ja maar dan ben je er aan gewend, ze kruipen daar in het huis vroeg in bed hoor en slapen veel. Denk dat het dan wel lastiger is.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:53 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang een extra baantje in de nacht gehad dan moest ik ook 24 uur doortrekken iedere week op vrijdag. Op een gegeven moment als je een uurtje of 20 wakker bent krijg je een dip als je daar eenmaal overheen bent is het goed dan hou je het makkelijk een uur of 36 vol.
Nee, ik snap het ook niet. Lijkt mij enig als Roel moet vertrekken en Lieske mag blijven.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:54 schreef melke het volgende:
[..]
Wat heeft verliefdheid in godsnaam met de exits te maken?
zijn lekker hoor met een dipsausje derbijquote:Op donderdag 8 december 2005 09:56 schreef melke het volgende:
Een vriendin van mij eet ook rauwe paprika's. Snap niet hoe ze dat kunnen eten zo!
Had het over zijn gedragquote:Op donderdag 8 december 2005 09:54 schreef melke het volgende:
[..]
Wat heeft verliefdheid in godsnaam met de exits te maken?
nee hoor dan heb je de hele week gewoon ritme en ineens moet je een nacht overslaan. Voor 1 keer is dat niet zo erg al ben je wel gaar de volgende dagen.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je er aan gewend, ze kruipen daar in het huis vroeg in bed hoor en slapen veel. Denk dat het dan wel lastiger is.
Ik had het over de exits en de mogelijke nominaties van volgende week. Enne, mensen afzieken heeft niets, maar dan ook helemaal niets met verliefdheid te makenquote:
Nee vandaag gaat nattelie en volgende week Lieske.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:58 schreef melke het volgende:
Nu vind ik Dido trouwens wel oke. Ik had liever Roel zien vertrekken, maar ja.... Volgende week misschien
Daar heb je gelijk in dat is gewoon hobbie.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:59 schreef melke het volgende:
[..]
Ik had het over de exits en de mogelijke nominaties van volgende week. Enne, mensen afzieken heeft niets, maar dan ook helemaal niets met verliefdheid te maken
Ik denk het niet. Lieske zit tot de laatste snik in het huis. Twijfel of ze de finale wint, maar t publiek vindt haar gewoon leuk.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:00 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Nee vandaag gaat nattelie en volgende week Lieske.
Zou kunnen. Ben echt benieuwd, maar ga niet kijken!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:02 schreef Bocaj het volgende:
Zullen er misschien 2 mensen uitgaan? Dido ivm dilemma (gekozen voor het geld) en nog één volgens de sms uitslag?
Andere bezigheden ?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:03 schreef melke het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ben echt benieuwd, maar ga niet kijken!
Sneu?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:51 schreef melke het volgende:
Nee joh, dan lopen ze een extra belronde mis, dus een hoop inkomsten. Stemmen voor te winnen is volgende week pas denk ikquote:Op donderdag 8 december 2005 10:16 schreef ReneMid het volgende:
Ik denk dat er vanavond al 2 uitgaan en dat je vanaf morgen kan gaan bellen wie je wilt wie er gaat winnen .
dan heeft ze de uitzending van vanavond dus gemistquote:Op donderdag 8 december 2005 10:24 schreef melke het volgende:
Als Nathalie naar huis moet zit de morgen doodmoe in de studie. Hoe vond je het verblijf in het BB huis Nathalie. Gaaaaaaapja
geweldig
![]()
Jaquote:Op donderdag 8 december 2005 10:27 schreef ReneMid het volgende:
moet ze zo tot de uitzending blijven zitten?
Heeft ze van Lieske gekregen. Zo kan ze onderop haar eigen hand kijken.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef pullup het volgende:
Lol Nathalie heeft een klein handspiegeltje gevonden![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:19 schreef Mlose het volgende:
http://www.talpa.tv/upload/179772_610_1134030167971-Klaar.jpg
WTF????
Mooi he? Dat zijn de rails waarover de robot camera rijdt, ik had het nog niet eerder gezien.quote:
Heb ik ook nog niet eerder gezien. Dat zijn echt de coole plaatjes om te schietenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Mooi he? Dat zijn de rails waarover de robot camera rijdt, ik had het nog niet eerder gezien.
Het is niet zo moeilijk om de string te zien zitten.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja die bedoelde ik!!!!
is dat nou een kale doos of een vleeskleurige string???
[afbeelding]
LOLquote:Op donderdag 8 december 2005 10:53 schreef Kleintje het volgende:
Het is een vleeskleurige string. Maar je kan er verdomd makkelijk wat anders van maken.
Dus ik gok dat ze het niet fijn vind dat er zo'n foto online staat
Laten ze haar een deel van de live uitzending zo met dat hoopje zand in haar handen zitten ?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:16 schreef Bartoli het volgende:
whhahah operatie poepen accomplished, Nu nog 10uur te gaan voor mission accomplished
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:17 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Mooie caps zie ik![]()
[afbeelding]
Van mij mag ze het vasthouden totdat ze in de studio zit bij Bridgetquote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten ze haar een deel van de live uitzending zo met dat hoopje zand in haar handen zitten ?
vleeskleurige stringquote:Op donderdag 8 december 2005 10:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja die bedoelde ik!!!!
is dat nou een kale doos of een vleeskleurige string???
[afbeelding]
Lol de kans dat ze eruit ligt is inderdaad groot.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van mij mag ze het vasthouden totdat ze in de studio zit bij Bridget
Dat haal je wel weer in... alle vertrouwen inquote:
Maar dan heeft Nath tijd zat om thuis uit te slapen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol de kans dat ze eruit ligt is inderdaad groot.
Dan is ze dus wel compleet kapot in die uitzending
denk het wel vooral als iedereen weer onder de ....... gaat.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat haal je wel weer in... alle vertrouwen in
Is ze onzijdig?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om de string te zien zitten.
maar als je er een kale doos in wilt zien 'be my guest'![]()
Neequote:
Die pootjes staan toch ook veel te dicht op elkaar.. dat ziet elke mongool.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Foreverblue het volgende:
Die vuurkorf is zeker ook van de Kijkshop? Ding is weer omgevallen vanmorgen en valt van narigheid uit elkaar lees ik.
[afbeelding]
Wordt bijna een Geuzennaam merk ikquote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL die is leuk![]()
Moggu Mister-Foreverblue-Caps![]()
Ja hij is qua vorm uiterst ongeschikt om een fikkie in te stoken. Levensgevaarlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die pootjes staan toch ook veel te dicht op elkaar.. dat ziet elke mongool.
En wat Roel al in het begin zei (of Joost). Zo'n simpele korf is eigelijk bedoeld voor een paar uurtjes te branden 's avonds. En niet 3 dagen achter elkaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij is qua vorm uiterst ongeschikt om een fikkie in te stoken. Levensgevaarlijk
HATSJOEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 8 december 2005 11:34 schreef Sjet het volgende:
Ben ff weg, zo terug.
En Naaaaaaaaaaaaaaaaaaat; hou vast dat zand!![]()
Ik wel.Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 8 december 2005 08:36 schreef ReneMid het volgende:
Het zou echt de grootste grap zijn als Josti zijn biezen moet gaan pakken want daat houd niemand geloof ik rekening mee.
ja tot 21.15 vanavond ofzoquote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten ze haar een deel van de live uitzending zo met dat hoopje zand in haar handen zitten ?
Alles wat je bij de kijkshop koopt flikkert binnen de korste keren uitelkaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Foreverblue het volgende:
Die vuurkorf is zeker ook van de Kijkshop? Ding is weer omgevallen vanmorgen en valt van narigheid uit elkaar lees ik.
[afbeelding]
2 eruitquote:Op donderdag 8 december 2005 08:40 schreef ReneMid het volgende:
Ik weet het niet , maar denk aan de woorden van Bridgit , die zei dat het wel eens verrassend zou kunnen zijn.
Ze kan het beter op het aanrecht gooien en dan kneden....gemak dient de mens.Maar ja in BB dienen de andere bewoners haar natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 11:40 schreef riri het volgende:
Ze heeft die bak zo vol broodmeel zitten en dan moet ze nog gaan kneden![]()
Dido en Naatquote:
Of Dido en Roel...dat er een envelop ligt die hij uit nijd pakt,waarin staat dat hij direct achter Dido aan kan.quote:
At your service!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:43 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze kan het beter op het aanrecht gooien en dan kneden....gemak dient de mens.Maar ja in BB dienen de andere bewoners haar natuurlijk![]()
Beste bewoner.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:45 schreef essie05 het volgende:
[..]
Of Dido en Roel...dat er een envelop ligt die hij uit nijd pakt,waarin staat dat hij direct achter Dido aan kan.
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:47 schreef Bocaj het volgende:
lekker broodje zo te zien!
prima ik kan niet meer wachten.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dido en Naat
Maar BB kennende zullen het wel Joost en Lieske worden... want hoe saaier hoe beter denkt Hummie![]()
misschien heeft ze een paar kijkshop balletjes gekregen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:49 schreef essie05 het volgende:
Jemig wat is ze aan het hijgen zeg...komt natuurlijk door dat vele roken van haar.
Totdat Lieske eruit gaat bedoel je???quote:Op donderdag 8 december 2005 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
prima ik kan niet meer wachten.
Je wil Lieske bespringen zodra ze het huis uitkomtquote:Op donderdag 8 december 2005 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Je wil Lieske bespringen zodra ze het huis uitkomt![]()
Nah...daar zal je dan niet al teveel moeite voor hoeven doen om deze kapot te krijgen..quote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Lieske draagt een kuisheidsgordel van de kijkshop!
Die is zo kapot danquote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet meer wachten Dido en Nath mogen wat bij betreft nu vertrekken.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Totdat Lieske eruit gaat bedoel je???![]()
Nee, ik snap dat je Dido of Naat bedoeld
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Nee ze is ook de Queenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:41 schreef mallemeid het volgende:
Ze wordt nooit een prinses in de keuken
Dan heb je geluk vanavond vertrekt nattelie maar liever Joost of Lieske anders is het volgende week zo voorspelbaar allemaal.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die kan echt niet samen met Dido dienst hebben.Hij is toch in dienst van Dido.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:57 schreef rooie3 het volgende:
Waar is Roel eigelijk,die heeft toch dienst samen met Dido.
Op dit moment is Nathalie even waarnemend Queen...quote:
Ze neemt goed waar,ze heeft het heel goed van Dido afgekeken.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op dit moment is Nathalie even waarnemend Queen...
Ja dat is zo,welke opdracht heeft hij dan gekregen of ligt hij een keertje te slapen voor de verandering.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Die kan echt niet samen met Dido dienst hebben.Hij is toch in dienst van Dido.
Dido ziet er zo lekker uit tot ze haar bek open doet.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:01 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie: Iets hoger.... jaaaaa daaaaar.... mmmmm
[afbeelding]
Zo'n string kan nooit lekker zitten... maarja vrouwen kopen volgens mij een sting niet omdat die lekker zitquote:Op donderdag 8 december 2005 12:01 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie: Iets hoger.... jaaaaa daaaaar.... mmmmm
[afbeelding]
Ik gok dat hij ligt te slapen...maar ja dat arme jong heeft het zo moeilijk dat hij nu niet mag roken natuurlijk...quote:Op donderdag 8 december 2005 12:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dat is zo,welke opdracht heeft hij dan gekregen of ligt hij een keertje te slapen voor de verandering.
Ja?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef essie05 het volgende:
Geeft ze nou het restant van het deeg aan de vogels?Lekkere dierenmishandeling,dat gaat lekker rijzen in die maagjes dat levert dode vogeltjes op....
Als ze maar voor de vrouwen maar lekker voelen.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zo'n string kan nooit lekker zitten... maarja vrouwen kopen volgens mij een sting niet omdat die lekker z
it
`quote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef essie05 het volgende:
Geeft ze nou het restant van het deeg aan de vogels?Lekkere dierenmishandeling,dat gaat lekker rijzen in die maagjes dat levert dode vogeltjes op....
En ze maakte zich druk om een stel vissen in de vijver, die toen al dood warenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef essie05 het volgende:
En als hij wakker wordt komt hij er achter dat er geen drank meer is, want Dido is in de DBK geweest en moest daarna alle dingen die overgebleven waren van gisteren inleveren.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:05 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij ligt te slapen...maar ja dat arme jong heeft het zo moeilijk dat hij nu niet mag roken natuurlijk...
Dit is nog erger dan de domino mus die stierf redelijk snel en "pijnloos"maar deze vogeltjes zullen meer pijn hebben denk ik.Misschien wil ze straks weer heldhaftig een dood vogeltje gaan reanimeren.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ze maakte zich druk om een stel vissen in de vijver, die toen al dood waren
Jammerquote:Op donderdag 8 december 2005 12:08 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dat spul droogt in no time uit en daar gaan echt geen vogels dood van.
Als BB dan ook nog even een geheime missie erin gooit om zijn poen weer even weg te halen/verplaatsen gaat hij meteen vrijwillig exit.Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
En als hij wakker wordt komt hij er achter dat er geen drank meer is, want Dido is in de DBK geweest en moest daarna alle dingen die overgebleven waren van gisteren inleveren.
Dus niet roken en niet meer drinken.
Nee, dan breekt hij echt de boel af. Geen muur blijft meer recht staanquote:Op donderdag 8 december 2005 12:13 schreef essie05 het volgende:
[..]
Als BB dan ook nog even een geheime missie erin gooit om zijn poen weer even weg te halen/verplaatsen gaat hij meteen vrijwillig exit.Opgeruimd staat netjes.![]()
"F6, F6, F6..... "quote:Op donderdag 8 december 2005 12:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dan breekt hij echt de boel af. Geen muur blijft meer recht staan![]()
Levert wel weer ff leuke beelden op...maar ja het zal wel niet.Ik denk wel dat hij al flipt als hij straks hoort dat de drank weg is.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dan breekt hij echt de boel af. Geen muur blijft meer recht staan![]()
KUKELEKUUUUUUUUUUUU!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:17 schreef pullup het volgende:
Ik heb een paar mensen nog helemaal niet gezien vanochtend.
Hup BB timmer iedereen er eens uit![]()
Brrrr dat is echt een enge haanquote:Op donderdag 8 december 2005 12:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
KUKELEKUUUUUUUUUUUU!!!!
[afbeelding]
BB is harder, strenger en enger dan ooitquote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 12:23 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff eten... tot later mensen
In dit bijzondere geval vind ik dat niet zo erg. Ze heeft geen bal te doen, moet stil zitten en dan is het niet raar dat je wel wat oppeppen kan gebruiken toch ?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:32 schreef essie05 het volgende:
Naat kopieert echt het gedrag van Dido,ze wil ook al steeds bevestiging.Naat zegt als ik dit niet haal verdien ik het niet om te winnen...
Nath is een excuus Calimeroquote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie doet niets anders dan een excuus te bedenken dat het niet is gelukt. Het lijkt me nog zo'n vals kreng toe dat ze iets aan het verzinnen is, zodat ze Lieske de schuld kan geven.
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Die kan echt niet samen met Dido dienst hebben.Hij is toch in dienst van Dido.
Dat zit ze nu te doen lijkt het wel....quote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie doet niets anders dan een excuus te bedenken dat het niet is gelukt. Het lijkt me nog zo'n vals kreng toe dat ze iets aan het verzinnen is, zodat ze Lieske de schuld kan geven.
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat zit ze nu te doen lijkt het wel....
nog niet volgens mijquote:Op donderdag 8 december 2005 12:42 schreef Wup het volgende:
middag samen
is de opdracht van nathalie aan het mislukken?
er zijn er 2quote:
24u lang zand in je handpalm houden. Is een 50.000 opdracht. Er mag maar 2 gram verloren gaan anders is de opdracht mislukt. Als ze moet roken, eten, plassen, poepen enzo moet ze geholpen/ondersteund worden door haar mede-bewoners. En slapen zit er sowieso niet in. opdracht is pas in de live afgelopenquote:
deadline voor die opdrachten ligt allemaal in de live-showquote:Op donderdag 8 december 2005 12:47 schreef Wup het volgende:
[..]
er zijn er 2
de weekopdracht is het vuurtje buiten brandend houden tot......?
en een 50.000 euro opdracht waarbij nathalie een handje zand moet vasthouden tot....?
En dan gaan er volgens Dido ook nog mensen uit vanavond.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
deadline voor die opdrachten ligt allemaal in de live-show![]()
quote:
Iedereen ligt in bedquote:Op donderdag 8 december 2005 12:53 schreef ALTF4 het volgende:
Waarom zie ik alleen Naat en Dido op de streams?
Waar is de rest?
Wat heb ik gemist?
maar..... ze hebben nog maar een paar uur voor badderen en make-up en kleding .....quote:
Haiquote:
Ik zal de laatste zijn die je tegenhoud, ga gerust je gang.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef yellowfirst het volgende:
Kan het zand niet in haar mond!
Jij zegt het ik dacht het, gadver je kan het ook overdrijven.Die broodjes worden zwart aan de onderkant.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tering wat vet ze die bakplaat in zegdamn
Idd, maar dat zijn mijn zorgen nietquote:Op donderdag 8 december 2005 13:05 schreef essie05 het volgende:
[..]
Jij zegt het ik dacht het, gadver je kan het ook overdrijven.Die broodjes worden zwart aan de onderkant.
Je vergeet er 1:Dido heeft de hele nacht geslapen,quote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef Muerte het volgende:
Dido zorgt voor Nathalie,
Dido zorgt voor het vuur,
Dido zorgt voor vers brood,
Dido heeft al een opdracht van BB uitgevoerd,
Dido heeft al afgewassen,
OMG! Dat zal de rest van dat zooitje de rest van de dag moeten aanhoren en daar komt nog bij dat Roel dus geen bier meer heeft omdat Dido dat heeft moeten inleveren.
Ik kan bijna niet wachten!![]()
nou geslapen niet helemaal volgens mij maar goedquote:Op donderdag 8 december 2005 13:11 schreef essie05 het volgende:
[..]
Je vergeet er 1:Dido heeft de hele nacht geslapen,
dat zal ze dan vast wel van de andere te horen krijgen.
Dido doet alles...en daarmee krijgt ze ook mijn complimenten hiervoor...dit kun je niet zeggen van de andere bewonersquote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef Muerte het volgende:
OMG! Dat zal de rest van dat zooitje de rest van de dag moeten aanhoren en daar komt nog bij dat Roel dus geen bier meer heeft omdat Dido dat heeft moeten inleveren.
Dido in actie, dat is voor het eerst. Wist niet dat ze ook maar iets kon.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef Muerte het volgende:
Ik denk het niet, die weten dat nietquote:Op donderdag 8 december 2005 13:11 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze heeft vanochtend al uitgebreid geventileerd dat het haar beslist niet aanstond dat de rest zo laat is gaan slapen en dat ze er nu dus alleen voor staat.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:11 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ho ho, die ene keer dat ze wat doet?Ze heeft nog nooit brood gebaaken in die 107 dagen.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dido doet alles...en daarmee krijgt ze ook mijn complimenten hiervoor...dit kun je niet zeggen van de andere bewoners
Roel heeft Nathalie ook nog geholpen maar is na een tijdje weer gaan slapen omdat die omviel. Dido en Naat hadden daar geen probleem mee. Ingrid heeft Naat nog niet geholpen volgens mij. Joost en Lies gisteravond wel nogquote:Op donderdag 8 december 2005 13:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ze heeft vanochtend al uitgebreid geventileerd dat het haar beslist niet aanstond dat de res zo laat is gaan slapen en dat ze er nu dus alleen voor staat.
Ik verwacht nog wel wat gemekker vandaag.
Sorryquote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ho ho, die ene keer dat ze wat doet?Ze heeft nog nooit brood gebaaken in die 107 dagen.
En als de boodschappen er op zaterdag zijn is ze er als de kippen bij om sigaretten of shag te scoren en gaat dan doodleuk al rokende toekijken hoe de andere bewoners de boodschappen opruimen.Die paar keer dat madam wat doet moet ze vast bijna ongesteld worden en heeft daarom opruim woede.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor,iedereen heeft zo zijn mening,en of die nu gebaseerd is op veel of weinig kijken maakt niet uit toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorryik heb BB de laaste dagen even niet echt gevolgt
hierbij neem ik mijn woorden terug
![]()
Ing wel hoor, die heeft haar geholpen om naar de wc te gaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid heeft Naat nog niet geholpen volgens mij. Joost en Lies gisteravond wel nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |