En als hij wakker wordt komt hij er achter dat er geen drank meer is, want Dido is in de DBK geweest en moest daarna alle dingen die overgebleven waren van gisteren inleveren.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:05 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij ligt te slapen...maar ja dat arme jong heeft het zo moeilijk dat hij nu niet mag roken natuurlijk...
Dit is nog erger dan de domino mus die stierf redelijk snel en "pijnloos"maar deze vogeltjes zullen meer pijn hebben denk ik.Misschien wil ze straks weer heldhaftig een dood vogeltje gaan reanimeren.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ze maakte zich druk om een stel vissen in de vijver, die toen al dood waren
Jammerquote:Op donderdag 8 december 2005 12:08 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dat spul droogt in no time uit en daar gaan echt geen vogels dood van.
Als BB dan ook nog even een geheime missie erin gooit om zijn poen weer even weg te halen/verplaatsen gaat hij meteen vrijwillig exit.Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
En als hij wakker wordt komt hij er achter dat er geen drank meer is, want Dido is in de DBK geweest en moest daarna alle dingen die overgebleven waren van gisteren inleveren.
Dus niet roken en niet meer drinken.
Nee, dan breekt hij echt de boel af. Geen muur blijft meer recht staanquote:Op donderdag 8 december 2005 12:13 schreef essie05 het volgende:
[..]
Als BB dan ook nog even een geheime missie erin gooit om zijn poen weer even weg te halen/verplaatsen gaat hij meteen vrijwillig exit.Opgeruimd staat netjes.![]()
"F6, F6, F6..... "quote:Op donderdag 8 december 2005 12:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dan breekt hij echt de boel af. Geen muur blijft meer recht staan![]()
Levert wel weer ff leuke beelden op...maar ja het zal wel niet.Ik denk wel dat hij al flipt als hij straks hoort dat de drank weg is.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dan breekt hij echt de boel af. Geen muur blijft meer recht staan![]()
KUKELEKUUUUUUUUUUUU!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:17 schreef pullup het volgende:
Ik heb een paar mensen nog helemaal niet gezien vanochtend.
Hup BB timmer iedereen er eens uit![]()
Brrrr dat is echt een enge haanquote:Op donderdag 8 december 2005 12:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
KUKELEKUUUUUUUUUUUU!!!!
[afbeelding]
BB is harder, strenger en enger dan ooitquote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 12:23 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff eten... tot later mensen
In dit bijzondere geval vind ik dat niet zo erg. Ze heeft geen bal te doen, moet stil zitten en dan is het niet raar dat je wel wat oppeppen kan gebruiken toch ?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:32 schreef essie05 het volgende:
Naat kopieert echt het gedrag van Dido,ze wil ook al steeds bevestiging.Naat zegt als ik dit niet haal verdien ik het niet om te winnen...
Nath is een excuus Calimeroquote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie doet niets anders dan een excuus te bedenken dat het niet is gelukt. Het lijkt me nog zo'n vals kreng toe dat ze iets aan het verzinnen is, zodat ze Lieske de schuld kan geven.
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Die kan echt niet samen met Dido dienst hebben.Hij is toch in dienst van Dido.
Dat zit ze nu te doen lijkt het wel....quote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie doet niets anders dan een excuus te bedenken dat het niet is gelukt. Het lijkt me nog zo'n vals kreng toe dat ze iets aan het verzinnen is, zodat ze Lieske de schuld kan geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |