Nah...daar zal je dan niet al teveel moeite voor hoeven doen om deze kapot te krijgen..quote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Lieske draagt een kuisheidsgordel van de kijkshop!
Die is zo kapot danquote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet meer wachten Dido en Nath mogen wat bij betreft nu vertrekken.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Totdat Lieske eruit gaat bedoel je???![]()
Nee, ik snap dat je Dido of Naat bedoeld
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Nee ze is ook de Queenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:41 schreef mallemeid het volgende:
Ze wordt nooit een prinses in de keuken
Dan heb je geluk vanavond vertrekt nattelie maar liever Joost of Lieske anders is het volgende week zo voorspelbaar allemaal.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
prima ik kan niet meer wachten.
Die kan echt niet samen met Dido dienst hebben.Hij is toch in dienst van Dido.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:57 schreef rooie3 het volgende:
Waar is Roel eigelijk,die heeft toch dienst samen met Dido.
Op dit moment is Nathalie even waarnemend Queen...quote:
Ze neemt goed waar,ze heeft het heel goed van Dido afgekeken.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op dit moment is Nathalie even waarnemend Queen...
Ja dat is zo,welke opdracht heeft hij dan gekregen of ligt hij een keertje te slapen voor de verandering.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Die kan echt niet samen met Dido dienst hebben.Hij is toch in dienst van Dido.
Dido ziet er zo lekker uit tot ze haar bek open doet.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:01 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie: Iets hoger.... jaaaaa daaaaar.... mmmmm
[afbeelding]
Zo'n string kan nooit lekker zitten... maarja vrouwen kopen volgens mij een sting niet omdat die lekker zitquote:Op donderdag 8 december 2005 12:01 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie: Iets hoger.... jaaaaa daaaaar.... mmmmm
[afbeelding]
Ik gok dat hij ligt te slapen...maar ja dat arme jong heeft het zo moeilijk dat hij nu niet mag roken natuurlijk...quote:Op donderdag 8 december 2005 12:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dat is zo,welke opdracht heeft hij dan gekregen of ligt hij een keertje te slapen voor de verandering.
Ja?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef essie05 het volgende:
Geeft ze nou het restant van het deeg aan de vogels?Lekkere dierenmishandeling,dat gaat lekker rijzen in die maagjes dat levert dode vogeltjes op....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |