quote:Op donderdag 8 december 2005 12:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat zit ze nu te doen lijkt het wel....
nog niet volgens mijquote:Op donderdag 8 december 2005 12:42 schreef Wup het volgende:
middag samen
is de opdracht van nathalie aan het mislukken?
er zijn er 2quote:
24u lang zand in je handpalm houden. Is een 50.000 opdracht. Er mag maar 2 gram verloren gaan anders is de opdracht mislukt. Als ze moet roken, eten, plassen, poepen enzo moet ze geholpen/ondersteund worden door haar mede-bewoners. En slapen zit er sowieso niet in. opdracht is pas in de live afgelopenquote:
deadline voor die opdrachten ligt allemaal in de live-showquote:Op donderdag 8 december 2005 12:47 schreef Wup het volgende:
[..]
er zijn er 2
de weekopdracht is het vuurtje buiten brandend houden tot......?
en een 50.000 euro opdracht waarbij nathalie een handje zand moet vasthouden tot....?
En dan gaan er volgens Dido ook nog mensen uit vanavond.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
deadline voor die opdrachten ligt allemaal in de live-show![]()
quote:
Iedereen ligt in bedquote:Op donderdag 8 december 2005 12:53 schreef ALTF4 het volgende:
Waarom zie ik alleen Naat en Dido op de streams?
Waar is de rest?
Wat heb ik gemist?
maar..... ze hebben nog maar een paar uur voor badderen en make-up en kleding .....quote:
Haiquote:
Ik zal de laatste zijn die je tegenhoud, ga gerust je gang.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef yellowfirst het volgende:
Kan het zand niet in haar mond!
Jij zegt het ik dacht het, gadver je kan het ook overdrijven.Die broodjes worden zwart aan de onderkant.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tering wat vet ze die bakplaat in zegdamn
Idd, maar dat zijn mijn zorgen nietquote:Op donderdag 8 december 2005 13:05 schreef essie05 het volgende:
[..]
Jij zegt het ik dacht het, gadver je kan het ook overdrijven.Die broodjes worden zwart aan de onderkant.
Je vergeet er 1:Dido heeft de hele nacht geslapen,quote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef Muerte het volgende:
Dido zorgt voor Nathalie,
Dido zorgt voor het vuur,
Dido zorgt voor vers brood,
Dido heeft al een opdracht van BB uitgevoerd,
Dido heeft al afgewassen,
OMG! Dat zal de rest van dat zooitje de rest van de dag moeten aanhoren en daar komt nog bij dat Roel dus geen bier meer heeft omdat Dido dat heeft moeten inleveren.
Ik kan bijna niet wachten!![]()
nou geslapen niet helemaal volgens mij maar goedquote:Op donderdag 8 december 2005 13:11 schreef essie05 het volgende:
[..]
Je vergeet er 1:Dido heeft de hele nacht geslapen,
dat zal ze dan vast wel van de andere te horen krijgen.
Dido doet alles...en daarmee krijgt ze ook mijn complimenten hiervoor...dit kun je niet zeggen van de andere bewonersquote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef Muerte het volgende:
OMG! Dat zal de rest van dat zooitje de rest van de dag moeten aanhoren en daar komt nog bij dat Roel dus geen bier meer heeft omdat Dido dat heeft moeten inleveren.
Dido in actie, dat is voor het eerst. Wist niet dat ze ook maar iets kon.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef Muerte het volgende:
Ik denk het niet, die weten dat nietquote:Op donderdag 8 december 2005 13:11 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze heeft vanochtend al uitgebreid geventileerd dat het haar beslist niet aanstond dat de rest zo laat is gaan slapen en dat ze er nu dus alleen voor staat.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:11 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ho ho, die ene keer dat ze wat doet?Ze heeft nog nooit brood gebaaken in die 107 dagen.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dido doet alles...en daarmee krijgt ze ook mijn complimenten hiervoor...dit kun je niet zeggen van de andere bewoners
Roel heeft Nathalie ook nog geholpen maar is na een tijdje weer gaan slapen omdat die omviel. Dido en Naat hadden daar geen probleem mee. Ingrid heeft Naat nog niet geholpen volgens mij. Joost en Lies gisteravond wel nogquote:Op donderdag 8 december 2005 13:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ze heeft vanochtend al uitgebreid geventileerd dat het haar beslist niet aanstond dat de res zo laat is gaan slapen en dat ze er nu dus alleen voor staat.
Ik verwacht nog wel wat gemekker vandaag.
Sorryquote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ho ho, die ene keer dat ze wat doet?Ze heeft nog nooit brood gebaaken in die 107 dagen.
En als de boodschappen er op zaterdag zijn is ze er als de kippen bij om sigaretten of shag te scoren en gaat dan doodleuk al rokende toekijken hoe de andere bewoners de boodschappen opruimen.Die paar keer dat madam wat doet moet ze vast bijna ongesteld worden en heeft daarom opruim woede.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor,iedereen heeft zo zijn mening,en of die nu gebaseerd is op veel of weinig kijken maakt niet uit toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorryik heb BB de laaste dagen even niet echt gevolgt
hierbij neem ik mijn woorden terug
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |