nee hoor dan heb je de hele week gewoon ritme en ineens moet je een nacht overslaan. Voor 1 keer is dat niet zo erg al ben je wel gaar de volgende dagen.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je er aan gewend, ze kruipen daar in het huis vroeg in bed hoor en slapen veel. Denk dat het dan wel lastiger is.
Ik had het over de exits en de mogelijke nominaties van volgende week. Enne, mensen afzieken heeft niets, maar dan ook helemaal niets met verliefdheid te makenquote:
Nee vandaag gaat nattelie en volgende week Lieske.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:58 schreef melke het volgende:
Nu vind ik Dido trouwens wel oke. Ik had liever Roel zien vertrekken, maar ja.... Volgende week misschien
Daar heb je gelijk in dat is gewoon hobbie.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:59 schreef melke het volgende:
[..]
Ik had het over de exits en de mogelijke nominaties van volgende week. Enne, mensen afzieken heeft niets, maar dan ook helemaal niets met verliefdheid te maken
Ik denk het niet. Lieske zit tot de laatste snik in het huis. Twijfel of ze de finale wint, maar t publiek vindt haar gewoon leuk.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:00 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Nee vandaag gaat nattelie en volgende week Lieske.
Zou kunnen. Ben echt benieuwd, maar ga niet kijken!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:02 schreef Bocaj het volgende:
Zullen er misschien 2 mensen uitgaan? Dido ivm dilemma (gekozen voor het geld) en nog één volgens de sms uitslag?
Andere bezigheden ?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:03 schreef melke het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ben echt benieuwd, maar ga niet kijken!
Sneu?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:51 schreef melke het volgende:
Toch knap dat Nathalie nog niet doodmoe is. Ben benieuwd wanneer het instort proces gaat beginnen. Vind het wel sneu voor haar. Het lijkt me toch wel een zware opdracht
Nee joh, dan lopen ze een extra belronde mis, dus een hoop inkomsten. Stemmen voor te winnen is volgende week pas denk ikquote:Op donderdag 8 december 2005 10:16 schreef ReneMid het volgende:
Ik denk dat er vanavond al 2 uitgaan en dat je vanaf morgen kan gaan bellen wie je wilt wie er gaat winnen .
dan heeft ze de uitzending van vanavond dus gemistquote:Op donderdag 8 december 2005 10:24 schreef melke het volgende:
Als Nathalie naar huis moet zit de morgen doodmoe in de studie. Hoe vond je het verblijf in het BB huis Nathalie. Gaaaaaaapja
geweldig
![]()
Jaquote:Op donderdag 8 december 2005 10:27 schreef ReneMid het volgende:
moet ze zo tot de uitzending blijven zitten?
Heeft ze van Lieske gekregen. Zo kan ze onderop haar eigen hand kijken.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef pullup het volgende:
Lol Nathalie heeft een klein handspiegeltje gevonden![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:19 schreef Mlose het volgende:
http://www.talpa.tv/upload/179772_610_1134030167971-Klaar.jpg
WTF????
Mooi he? Dat zijn de rails waarover de robot camera rijdt, ik had het nog niet eerder gezien.quote:
Heb ik ook nog niet eerder gezien. Dat zijn echt de coole plaatjes om te schietenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Mooi he? Dat zijn de rails waarover de robot camera rijdt, ik had het nog niet eerder gezien.
Het is niet zo moeilijk om de string te zien zitten.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja die bedoelde ik!!!!
is dat nou een kale doos of een vleeskleurige string???
[afbeelding]
LOLquote:Op donderdag 8 december 2005 10:53 schreef Kleintje het volgende:
Het is een vleeskleurige string. Maar je kan er verdomd makkelijk wat anders van maken.
Dus ik gok dat ze het niet fijn vind dat er zo'n foto online staat
Laten ze haar een deel van de live uitzending zo met dat hoopje zand in haar handen zitten ?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:16 schreef Bartoli het volgende:
whhahah operatie poepen accomplished, Nu nog 10uur te gaan voor mission accomplished
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:17 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Mooie caps zie ik![]()
[afbeelding]
Van mij mag ze het vasthouden totdat ze in de studio zit bij Bridgetquote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten ze haar een deel van de live uitzending zo met dat hoopje zand in haar handen zitten ?
vleeskleurige stringquote:Op donderdag 8 december 2005 10:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja die bedoelde ik!!!!
is dat nou een kale doos of een vleeskleurige string???
[afbeelding]
Lol de kans dat ze eruit ligt is inderdaad groot.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van mij mag ze het vasthouden totdat ze in de studio zit bij Bridget
Dat haal je wel weer in... alle vertrouwen inquote:
Maar dan heeft Nath tijd zat om thuis uit te slapen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol de kans dat ze eruit ligt is inderdaad groot.
Dan is ze dus wel compleet kapot in die uitzending
denk het wel vooral als iedereen weer onder de ....... gaat.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat haal je wel weer in... alle vertrouwen in
Is ze onzijdig?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om de string te zien zitten.
maar als je er een kale doos in wilt zien 'be my guest'![]()
Die pootjes staan toch ook veel te dicht op elkaar.. dat ziet elke mongool.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Foreverblue het volgende:
Die vuurkorf is zeker ook van de Kijkshop? Ding is weer omgevallen vanmorgen en valt van narigheid uit elkaar lees ik.
[afbeelding]
Wordt bijna een Geuzennaam merk ikquote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL die is leuk![]()
Moggu Mister-Foreverblue-Caps![]()
Ja hij is qua vorm uiterst ongeschikt om een fikkie in te stoken. Levensgevaarlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die pootjes staan toch ook veel te dicht op elkaar.. dat ziet elke mongool.
En wat Roel al in het begin zei (of Joost). Zo'n simpele korf is eigelijk bedoeld voor een paar uurtjes te branden 's avonds. En niet 3 dagen achter elkaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij is qua vorm uiterst ongeschikt om een fikkie in te stoken. Levensgevaarlijk
HATSJOEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 8 december 2005 11:34 schreef Sjet het volgende:
Ben ff weg, zo terug.
En Naaaaaaaaaaaaaaaaaaat; hou vast dat zand!![]()
Ik wel.Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 8 december 2005 08:36 schreef ReneMid het volgende:
Het zou echt de grootste grap zijn als Josti zijn biezen moet gaan pakken want daat houd niemand geloof ik rekening mee.
ja tot 21.15 vanavond ofzoquote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten ze haar een deel van de live uitzending zo met dat hoopje zand in haar handen zitten ?
Alles wat je bij de kijkshop koopt flikkert binnen de korste keren uitelkaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Foreverblue het volgende:
Die vuurkorf is zeker ook van de Kijkshop? Ding is weer omgevallen vanmorgen en valt van narigheid uit elkaar lees ik.
[afbeelding]
2 eruitquote:Op donderdag 8 december 2005 08:40 schreef ReneMid het volgende:
Ik weet het niet , maar denk aan de woorden van Bridgit , die zei dat het wel eens verrassend zou kunnen zijn.
Ze kan het beter op het aanrecht gooien en dan kneden....gemak dient de mens.Maar ja in BB dienen de andere bewoners haar natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 11:40 schreef riri het volgende:
Ze heeft die bak zo vol broodmeel zitten en dan moet ze nog gaan kneden![]()
Dido en Naatquote:
Of Dido en Roel...dat er een envelop ligt die hij uit nijd pakt,waarin staat dat hij direct achter Dido aan kan.quote:
At your service!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:43 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze kan het beter op het aanrecht gooien en dan kneden....gemak dient de mens.Maar ja in BB dienen de andere bewoners haar natuurlijk![]()
Beste bewoner.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:45 schreef essie05 het volgende:
[..]
Of Dido en Roel...dat er een envelop ligt die hij uit nijd pakt,waarin staat dat hij direct achter Dido aan kan.
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:47 schreef Bocaj het volgende:
lekker broodje zo te zien!
prima ik kan niet meer wachten.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dido en Naat
Maar BB kennende zullen het wel Joost en Lieske worden... want hoe saaier hoe beter denkt Hummie![]()
misschien heeft ze een paar kijkshop balletjes gekregen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:49 schreef essie05 het volgende:
Jemig wat is ze aan het hijgen zeg...komt natuurlijk door dat vele roken van haar.
Totdat Lieske eruit gaat bedoel je???quote:Op donderdag 8 december 2005 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
prima ik kan niet meer wachten.
Je wil Lieske bespringen zodra ze het huis uitkomtquote:Op donderdag 8 december 2005 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
prima ik kan niet meer wachten.
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Je wil Lieske bespringen zodra ze het huis uitkomt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |