Laten ze haar een deel van de live uitzending zo met dat hoopje zand in haar handen zitten ?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:16 schreef Bartoli het volgende:
whhahah operatie poepen accomplished, Nu nog 10uur te gaan voor mission accomplished
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:17 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Mooie caps zie ik![]()
[afbeelding]
Van mij mag ze het vasthouden totdat ze in de studio zit bij Bridgetquote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten ze haar een deel van de live uitzending zo met dat hoopje zand in haar handen zitten ?
vleeskleurige stringquote:Op donderdag 8 december 2005 10:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja die bedoelde ik!!!!
is dat nou een kale doos of een vleeskleurige string???
[afbeelding]
Lol de kans dat ze eruit ligt is inderdaad groot.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van mij mag ze het vasthouden totdat ze in de studio zit bij Bridget
Dat haal je wel weer in... alle vertrouwen inquote:
Maar dan heeft Nath tijd zat om thuis uit te slapen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol de kans dat ze eruit ligt is inderdaad groot.
Dan is ze dus wel compleet kapot in die uitzending
denk het wel vooral als iedereen weer onder de ....... gaat.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat haal je wel weer in... alle vertrouwen in
Is ze onzijdig?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om de string te zien zitten.
maar als je er een kale doos in wilt zien 'be my guest'![]()
Die pootjes staan toch ook veel te dicht op elkaar.. dat ziet elke mongool.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Foreverblue het volgende:
Die vuurkorf is zeker ook van de Kijkshop? Ding is weer omgevallen vanmorgen en valt van narigheid uit elkaar lees ik.
[afbeelding]
Wordt bijna een Geuzennaam merk ikquote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL die is leuk![]()
Moggu Mister-Foreverblue-Caps![]()
Ja hij is qua vorm uiterst ongeschikt om een fikkie in te stoken. Levensgevaarlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die pootjes staan toch ook veel te dicht op elkaar.. dat ziet elke mongool.
En wat Roel al in het begin zei (of Joost). Zo'n simpele korf is eigelijk bedoeld voor een paar uurtjes te branden 's avonds. En niet 3 dagen achter elkaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij is qua vorm uiterst ongeschikt om een fikkie in te stoken. Levensgevaarlijk
HATSJOEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 8 december 2005 11:34 schreef Sjet het volgende:
Ben ff weg, zo terug.
En Naaaaaaaaaaaaaaaaaaat; hou vast dat zand!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |