Nou er zit vaak een groot verschil tussen hoe iemand er zelf over praat en er tegenaan kijkt, en hoe het voor de omgeving is.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:34 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Als iemand kwaad wordt wil dat echt niet beteken dat hij tot fysiek geweld over gaat hoor. Roel heeft zelfs aangegeven dat hij op zijn 16 voor het laatst iemand had geslagen dus dat valt allemaal reuze mee. Blaffende honden bijten niet zal ik maar zeggen.
Lieske heeft schijt aan de groep maar ze maakt het voor de rest van de groep wel erg makkelijk om haar te nomineren. Als die groep uitelkaar valt dan slijmt hij wel weer bij Ingrid en Lieske.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ach, dat groepje blijft elkaar toch steunen. Joost begint de trekjes ook al te krijgen. Beetje slijmen bij Roel en hem net iets te vaak gelijk geven. Alsof ze opeens beste vrienden zijn, ga toch weg! Lieske heeft nu schijt aan de groep, ze word toch al genomineerd
Roel is meer een kwispelende hond maar dat is niet zo erg vind ik.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel erg toepasselijk blaffende hond
Nou ik ben ook iemand die wel eens ontploft maar heb mijn vrouw nog nooit met een vinger verkeerd aangeraakt dus je moet het allemaal niet overdrijven. Beetje vent slaat gewoon tegen de muur of een deur en het is weer over.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou er zit vaak een groot verschil tussen hoe iemand er zelf over praat en er tegenaan kijkt, en hoe het voor de omgeving is.
Ik wil ook niet zeggen dat Roel direct ernstig agressief is, maar zijn geladenheid, vindt ik wel eng en herken dit vanuit mijn werk. Als Roel het al gaat bagataliseren vind ik dat een veeg teken.
Veel mannen die hun vrouwen mishandelen, zeggen dat ze haar zelden slaan en als ze het doen dan was het helemaal niet hard
Hou nou toch op man. heb je jezelf weleens gezien als je verliefd bent.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:47 schreef melke het volgende:
Roel vond ik in het begin echt een kanshebber voor de winst. Nu vind ik hem walgelijk! Wat mij betreft staat hij volgende week samen met Lieske en Nathalie genomineerd. Bridget zegt eerste tegen Nathalie dat ze nog 'n week mag blijven. Vervolgens gaat het tussen Lieske en Roel. Waarbij Roel z'n koffer mag pakken.
Ik heb jaren lang een extra baantje in de nacht gehad dan moest ik ook 24 uur doortrekken iedere week op vrijdag. Op een gegeven moment als je een uurtje of 20 wakker bent krijg je een dip als je daar eenmaal overheen bent is het goed dan hou je het makkelijk een uur of 36 vol.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:51 schreef melke het volgende:
Toch knap dat Nathalie nog niet doodmoe is. Ben benieuwd wanneer het instort proces gaat beginnen. Vind het wel sneu voor haar. Het lijkt me toch wel een zware opdracht
Ja het lijkt mij ook behoorlijk heftig. Ze gaf net wel aan dat ze een dip had, Dido is koffie gaan zetten voor haar.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:51 schreef melke het volgende:
Toch knap dat Nathalie nog niet doodmoe is. Ben benieuwd wanneer het instort proces gaat beginnen. Vind het wel sneu voor haar. Het lijkt me toch wel een zware opdracht
Wat heeft verliefdheid in godsnaam met de exits te maken?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:50 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Hou nou toch op man. heb je jezelf weleens gezien als je verliefd bent.
Ja maar dan ben je er aan gewend, ze kruipen daar in het huis vroeg in bed hoor en slapen veel. Denk dat het dan wel lastiger is.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:53 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang een extra baantje in de nacht gehad dan moest ik ook 24 uur doortrekken iedere week op vrijdag. Op een gegeven moment als je een uurtje of 20 wakker bent krijg je een dip als je daar eenmaal overheen bent is het goed dan hou je het makkelijk een uur of 36 vol.
Nee, ik snap het ook niet. Lijkt mij enig als Roel moet vertrekken en Lieske mag blijven.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:54 schreef melke het volgende:
[..]
Wat heeft verliefdheid in godsnaam met de exits te maken?
zijn lekker hoor met een dipsausje derbijquote:Op donderdag 8 december 2005 09:56 schreef melke het volgende:
Een vriendin van mij eet ook rauwe paprika's. Snap niet hoe ze dat kunnen eten zo!
Had het over zijn gedragquote:Op donderdag 8 december 2005 09:54 schreef melke het volgende:
[..]
Wat heeft verliefdheid in godsnaam met de exits te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |