quote:Op woensdag 7 december 2005 15:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik lijk op TS.
De Hoop? ik vind dat helemaal niet belachelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 15:51 schreef Houzer het volgende:
Ik zat in een christelijke woon en leefgemeenschap voor mensen met een verslavingsprobleem.
Belachelijke genoeg?
Niet relevant.quote:
Wie?!?!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:05 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb gepijpt om moderator te worden.
Iedereen en daarna mezelfquote:
Jij spant de kroonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Negers op Fok!?
Ik ben dus lid van een negerforum.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
Een multicultureel forum noemen we dat hier in Nederland.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
Negers op Fok!?
Ik ben dus lid van een negerforum.
Geregistreerd op: dinsdag 6 december 2005 @ 07:40quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef DrugTherapy het volgende:
[afbeelding]
soms maar dan ook heeeeeeeeel soms is et wel eens teveel wat je tot je neemt
![]()
d_h?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
d_h van de eerste plek afstoten, dat zie je toch
Doen!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:50 schreef mcDavid het volgende:
ik heb een knalpaarse fleece-trui aan.
met de letter µ achterop
pics volgen later (misschien)
Ik had vroeger feyenoord behangquote:Op woensdag 7 december 2005 22:13 schreef Sickert het volgende:
ik ben vroeger (toen ik acht was) voor Feyenoord geweesttot dat ik ook daadwerkelijk voetbal ging kijken
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik ken iemand die in Ommen woont
Oww ja die ken ik ook.. Zieke gast is dat!quote:
Je bent niet alleenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:32 schreef Talietje het volgende:
ik fantaseer wel eens dat mijn fiets een paard is
De oversteek naar de hel mag ik hopen?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:38 schreef Billekoek het volgende:
Ik heb wel eens een ouwe mevrouw geholpen met oversteken
Hopen doe ik op het toiletquote:Op donderdag 8 december 2005 11:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De oversteek naar de hel mag ik hopen?
Ik heb een keer een mongooltje helpen oversteken, hij vroeg het heel lief dus ik had zoiets van waarom ook niet. Precies op het moment toen hij me een handje gaf (omgquote:Op donderdag 8 december 2005 11:38 schreef Billekoek het volgende:
Ik heb wel eens een ouwe mevrouw geholpen met oversteken
Wat een kutchickiesquote:Op donderdag 8 december 2005 12:24 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mongooltje helpen oversteken, hij vroeg het heel lief dus ik had zoiets van waarom ook niet. Precies op het moment toen hij me een handje gaf (omg) kwamen er een paar chickies aanfietsen...
Toen voelde ik me pas voor lul staan, maar goed, ik had toch iets maatschappelijks gedaan, dus dat compenseerde de schaamte
Eigenlijk ben ik helemaal geen slechte jongen![]()
Hoe bedoel je?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:46 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ze hadden jou uit moeten lachen!
Dit is niet jezef belachelijk maken.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:24 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mongooltje helpen oversteken, hij vroeg het heel lief dus ik had zoiets van waarom ook niet. Precies op het moment toen hij me een handje gaf (omg) kwamen er een paar chickies aanfietsen...
Toen voelde ik me pas voor lul staan, maar goed, ik had toch iets maatschappelijks gedaan, dus dat compenseerde de schaamte
Eigenlijk ben ik helemaal geen slechte jongen![]()
Ga jij je hondje eens uitlatenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is niet jezef belachelijk maken.
Hoewel dat jij je schaamt, omdat je een lieve lichtgehandicapte jongen helpt, ja dat is toch wel
belachelijk.![]()
Dude, ik zat toen in de 2e... dat is een goeie 5 jaar geleden. Tegenwoordig zou ik er geen enkel probleem mee hebben, waarom ik dat toen wel had vraag ik me ook wel eens af. Maar toch heb ik het gedaan, ondanks dat ik me vanbinnen beetje schaamde.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is niet jezef belachelijk maken.
Hoewel dat jij je schaamt, omdat je een lieve lichtgehandicapte jongen helpt, ja dat is toch wel
belachelijk.![]()
nou je bent te goed voor deze wereldquote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef t0y het volgende:
[..]
Dude, ik zat toen in de 2e... dat is een goeie 5 jaar geleden. Tegenwoordig zou ik er geen enkel probleem mee hebben, waarom ik dat toen wel had vraag ik me ook wel eens af. Maar toch heb ik het gedaan, ondanks dat ik me vanbinnen beetje schaamde.
Wil je nou een ballon?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik ben seropositief.
Ik weet het...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
nou je bent te goed voor deze wereld
Mjah...quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:58 schreef Henk_Telefoon het volgende:
een 2de keer posten in dit topic, maak ik me dan belachelijk ?
join the club. De oom van mijn moeder staat nog vrolijk op de foto met adolf hitler. Hardloper ofzo, had destijds verloren van een neger, was Adolf niet blij meequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef immortalsean het volgende:
ik heb net te horen gekregen dat verre voorouders van mij uit duitsland kwamen ...![]()
er loopt duits bloed door mijn aderen ...![]()
ik ben dus eigenlijk een mof ...![]()
![]()
![]()
Hoe serieus is datquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:40 schreef Phaz0r het volgende:
hehe
ik vind TS ook wel een knappe gast eigenlijk :p
show meer pics
quote:
Ik ook niet meer. Vraag me ook af waarom ik dit in godsnaam heb geopendquote:
Omdat al die andere nu niet ter discussie staan.quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 15:52 schreef immortalsean het volgende:
plus dan zouden we nog wel even bezig zijn.
* in profiel kijktquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ben nieuw hier op Fok!.
En ik heb begrepen dat het dan een eis is om je tieten te laten zien dus:
[afbeelding]
hoewel het nog beter bij het topic aan zou sluiten,quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ben nieuw hier op Fok!.
En ik heb begrepen dat het dan een eis is om je tieten te laten zien dus:
[afbeelding]
Wat is er mis met mijn 6 cm van pure erecte mannelijkheid?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:03 schreef Classics het volgende:
[..]
hoewel het nog beter bij het topic aan zou sluiten,
ben ik blij dat je iig een luier om hebt![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn 6 cm van pure erecte mannelijkheid?![]()
Ik zal regelmatig een schopje gevenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:13 schreef t0y het volgende:
Weet je, eigenlijk hoopte ik dat dit topic weg zou zakken en nooit meer geopend zou worden.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:14 schreef mcintosh het volgende:
ik werk bij de politie...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:16 schreef Classics het volgende:
[..]
gefeliciteerdu heeft zojuist dit topic gewonnen
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:18 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Ik ben verliefd op moemoe
Belachelijk he?!?!
Daar is een centraal topic voorquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:20 schreef Phaz0r het volgende:
ja.. ik op t0y
misschien dat ik speciaal een topic ervoor ga maken
ik ook netquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:26 schreef mcintosh het volgende:
fotoboeken eens bekijkt
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:28 schreef mcintosh het volgende:
alleen moemoe heeft een fotoboek... maak een fotoboek aan beiden en laat haar zelf kiezen..
ik vind jouw fotoboek ook wel okquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:28 schreef mcintosh het volgende:
alleen moemoe heeft een fotoboek... maak een fotoboek aan beiden en laat haar zelf kiezen..
wel een mening?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een koe, ik heb geen verdere functie.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef Classics het volgende:
[..]
ik vind jouw fotoboek ook wel ok
denk dat als je dat als topic post doet je een goeie kans maakt de politieagent van zijn plek te verstoten![]()
Het kan alsnog hoor?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:10 schreef t0y het volgende:
Ik kreeg even het idee dat dit topic zich tot een slowchat zou ontpoppen
Primaquote:
Wie is paultjuhhhquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ok, jouw topic.![]()
Heb je al gehoord dat paultjuhhh terug is?![]()
en daarvoor zeuren dat zijn topic langzaam dicht zou moeten gaan .. En nu na een paar uur zelf weer openen, jaja, je valt door de mand kerel !!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:10 schreef t0y het volgende:
Ik kreeg even het idee dat dit topic zich tot een slowchat zou ontpoppen
Ja, Clint_Eastwood doet ook mee! Lekker gezellig!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:46 schreef t0y het volgende:
hoorde ik iemand iets over dansen zeggen?
toch geen revolvers hequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, Clint_Eastwood doet ook mee! Lekker gezellig!![]()
-lamequote:
Dat is waar. Sorry.quote:
Jaloerse mannen.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:02 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Lief niet zwaaien naar andere mannen ok ?
thx![]()
try mequote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik sta al klaar
Ik ontwijk alles PUNK !quote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef Classics het volgende:
[..]
try me
[afbeelding]
morgen bij het ontwaken van de dag bij de fietsenstalling![]()
traag ook misschien ?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:10 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Sorry ik word te oud hiervoor
[afbeelding]
Dan dans ik wel met Classics, die heeft tenminste een beetje pit.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:10 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Sorry ik word te oud hiervoor
[afbeelding]
moemoequote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan dans ik wel met Classics, die heeft tenminste een beetje pit.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan dans ik wel met Classics, die heeft tenminste een beetje pit.![]()
Pwnd?quote:Mededeling door FP-Crew (FP Moderator) op 13/12/2005 om 23:00
Waarschuwing
Je hebt op de frontpage al enkele moderaties ontvangen. Een overzicht hiervan kun je, onder vermelding van je username, opvragen via frontpage@fok.nl. Als je teveel moderaties ontvangt, word je automatisch voor een bepaalde tijd gebanned. Om dit te voorkomen, denk goed na over je reacties, en lees de FAQ.
Heb je onaardige dingen gezegd?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef t0y het volgende:
mail Mededeling door FP-Crew (FP Moderator) op 13/12/2005 om 23:00
Waarschuwing
Je hebt op de frontpage al enkele moderaties ontvangen. Een overzicht hiervan kun je, onder vermelding van je username, opvragen via frontpage@fok.nl. Als je teveel moderaties ontvangt, word je automatisch voor een bepaalde tijd gebanned. Om dit te voorkomen, denk goed na over je reacties, en lees de FAQ.
Pwnd
nee, dat is het hem juist. Heb al een mailtje gestuurd, ben ik toch benieuwd wat ik dan heb gezegd. Misschien komt het door die ajax fanaat op de fp die mij een doodsverwensing gaf, wat achteraf niet aan mij gericht was (ook al had die dombo mij gequote...) en dat uitliep op een heftige discussie. Maar alleen voor dat?quote:
ik heb nix met voetbalquote:Op woensdag 14 december 2005 00:19 schreef t0y het volgende:
[..]
nee, dat is het hem juist. Heb al een mailtje gestuurd, ben ik toch benieuwd wat ik dan heb gezegd. Misschien komt het door die ajax fanaat op de fp die mij een doodsverwensing gaf, wat achteraf niet aan mij gericht was (ook al had die dombo mij gequote...) en dat uitliep op een heftige discussie. Maar alleen voor dat?
slijmbalquote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef t0y het volgende:
Oh en @ moemoe... je hebt echt een coole username
Mail dat je onschuldig bent en zeg dat je in vrede komt.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:19 schreef t0y het volgende:
[..]
nee, dat is het hem juist. Heb al een mailtje gestuurd, ben ik toch benieuwd wat ik dan heb gezegd. Misschien komt het door die ajax fanaat op de fp die mij een doodsverwensing gaf, wat achteraf niet aan mij gericht was (ook al had die dombo mij gequote...) en dat uitliep op een heftige discussie. Maar alleen voor dat?
Ik respecteer Ajax, op dezelfde wijze dat ik elke andere voetbalclub respecteer. Maar die gozer zat de complete historie van ajax op te noemen en nog meer geblaat over hoe goed zijn club wel niet was dat ook meerdere users erop reageerden. Ik was dus niet de enige die zich eraan stoorde bleek achteraf.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Classics het volgende:
[..]
ik heb nix met voetbal
maar jij bent tegen ajax dus![]()
quote:
FC Utrechtquote:Op woensdag 14 december 2005 00:21 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik respecteer Ajax, op dezelfde wijze dat ik elke andere voetbalclub respecteer. Maar die gozer zat de complete historie van ajax op te noemen en nog meer geblaat over hoe goed zijn club wel niet was dat ook meerdere users erop reageerden. Ik was dus niet de enige die zich eraan stoorde bleek achteraf.
moemoe is liefquote:
Moemoe is van mij als je dat maar weet hequote:Op woensdag 14 december 2005 00:24 schreef Classics het volgende:
[..]
moemoe is lief![]()
If you love something,
set it free.
If it comes back to you,
it's yours.
If it doesn't, it never was.
moemoe moemoe![]()
![]()
![]()
set her freequote:Op woensdag 14 december 2005 00:24 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Moemoe is van mij als je dat maar weet he![]()
Leuk!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:25 schreef t0y het volgende:
Ik heb vandaag iets gedaan wat ik al 5 jaar wil, me haar gedeeltelijk laten blonderen.
[afbeelding]
heb er een beetje spijt van....
Thanks.quote:
Que?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef Sickert het volgende:
omg dit topic..... whehehehe
*hoogtepunt*
Ik hoef niet bang te zijn voor concurentiequote:Op woensdag 14 december 2005 00:25 schreef t0y het volgende:
Ik heb vandaag iets gedaan wat ik al 5 jaar wil, me haar gedeeltelijk laten blonderen.
[afbeelding]
heb er een beetje spijt van....
Niemand kan tegen Clint Eastwood op, zelfs ik nietquote:Op woensdag 14 december 2005 00:29 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ik hoef niet bang te zijn voor concurentie![]()
je kiest er wel het juiste topic voor uit zegquote:Op woensdag 14 december 2005 00:27 schreef t0y het volgende:
[..]
Thanks.
verkapt-dat-wou-ik-ff-horen-post
Kweetquote:
Als ik afgezeken word, kan ik altijd terugvallen op het feit dat dit een maak jezelf belachelijk topic isquote:Op woensdag 14 december 2005 00:30 schreef Classics het volgende:
[..]
je kiest er wel het juiste topic voor uit zeg![]()
Jij hebt geen eens een fotoboek.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:31 schreef Classics het volgende:
[..]
bij hem staat het goed
bij jou al minder![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:31 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Zwak hoor, ik doe toch ook geen balkje voor mn ogen in mijn films![]()
Heej blauw beestje!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik wil ook moemoe
Swoooooooooooooshquote:Op woensdag 14 december 2005 00:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik wil ook moemoe
Dus jij bent die paultjuhhh waar ik zoveel mensen over hoor. Stel jezelf eens voorquote:Op woensdag 14 december 2005 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Swooooooooooooosh
ik ben er weer
paultjuhhhquote:Op woensdag 14 december 2005 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Swooooooooooooosh
ik ben er weer
heet jij paultjuhhhquote:Op woensdag 14 december 2005 00:35 schreef Clint_Eastwood het volgende:
moemoe ik mis je
Alsof jij dat nooit doet.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:35 schreef remlof het volgende:
misschien kan een mod de TT veranderen in "slowchat hier belachelijk veel"
Hoi ik ben Paulquote:Op woensdag 14 december 2005 00:34 schreef t0y het volgende:
[..]
Dus jij bent die paultjuhhh waar ik zoveel mensen over hoor. Stel jezelf eens voor
Duidelijke taal.quote:
zo lange ban was het jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 december 2005 00:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je heb nog een sinterklaas in je avatar man
ik ook ... hoe kan dat nouquote:Op woensdag 14 december 2005 00:35 schreef Clint_Eastwood het volgende:
moemoe ik mis je
Verander het eens snel dan.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zo lange ban was het jaaaaaaaaaa![]()
Waarvoor was je gebanned, Paul?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zo lange ban was het jaaaaaaaaaa![]()
nergens voorquote:
Ik was dan ook niet te koop.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik hoef der al niet meer![]()
dat hoort erbij man! waar is dribbel_ ???quote:Op woensdag 14 december 2005 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nergens voor
ZE bannen me altidj zonder reden
Die komt voorlopig niet terugquote:Op woensdag 14 december 2005 00:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat hoort erbij man! waar is dribbel_ ???
het is een complotquote:Op woensdag 14 december 2005 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nergens voor
ZE bannen me altidj zonder reden
Die is gesloten paultjuhhh is terug!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die komt voorlopig niet terug
krjig ik nog een verwelkomstopic ?
ja maar van swooshquote:Op woensdag 14 december 2005 00:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die is gesloten paultjuhhh is terug!![]()
Jamaar jamaar, dit is jouw topic...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:44 schreef t0y het volgende:
Ik ga nog een sjekkie draaien en dan ga ik pitte
Ok, dan ga ik een nachie door, maar dan ga ik eerst the punisher spelenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, dit is jouw topic...![]()
Je eerste dag weer hier en je haalt geen eens door?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
kvind het mooi geweest, fok isnog steeds niet lief
kga slaapje doen
nog ff wakker blijvenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wacht even paultjuhh hij komt eraan
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:47 schreef t0y het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik een nachie door, maar dan ga ik eerst the punisher spelen
Wat was is hier niet duidelijk aan?quote:
je msn invite?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wacht even paultjuhh hij komt eraan
De logica is af en toe ver te zoeken bij mijquote:Op woensdag 14 december 2005 00:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat je eerst The Punisher gaat spelen en daarna terug komt om door te halen?
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:49 schreef Classics het volgende:
[..]
ik wou dat ik achter moemoe stond![]()
Dat is niet lief.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:51 schreef t0y het volgende:
Beter, me msn chick is online, eens kijken hoever ik vandaag kan gaan
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Paultjuhhh!!! welcome back!
snel!, want hij zal wel weer snel dicht zitten
Sorryquote:
quote:Laura t0y zegt:
je bent echt lief
t0y Laura... zegt:
jij ook
moemoe aaitquote:Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ga je nu lief doen tegen haar dan?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ga je nu lief doen tegen haar dan?![]()
quote:t0y Laura... zegt:
hou van je
Laura t0y zegt:
hou ook van jou
Geef me een tupperware bakje, want de frikandel wil retour!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:00 schreef t0y het volgende:
[..]
[quote]t0y Laura... zegt:
hou van je
Laura t0y zegt:
hou ook van jou
Moemoebeestquote:Op woensdag 14 december 2005 00:59 schreef Classics het volgende:
[..]
moemoe aait![]()
* Classics heeft altijd al een moemoebeest willen hebben
Trusten!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:01 schreef Classics het volgende:
mensen het wordt tijd voor de stal
trustuh
Ik weet het...quote:Op woensdag 14 december 2005 01:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed zo! Zie je, liefheid is lief!![]()
Erhm... Om te knuffelen?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:06 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik weet het...
ey moemoe, denk jij dat er een deel 2 moet komen?
huh?quote:
Heb ik nog geen antwoord op me vraagquote:
Eigenlijk moet ik huiswerk maken, maar ik kom langs!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:12 schreef t0y het volgende:
[..]
Heb ik nog geen antwoord op me vraag
Laat maar hangen ookquote:Op woensdag 14 december 2005 01:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik huiswerk maken, maar ik kom langs!![]()
Niks te maren!quote:
SHHHT!quote:
Brave koe.quote:
Join the club.quote:
Niet bepaald lief.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:50 schreef NeoPhythe het volgende:
dr was een een koe die in plakjes gesneden werd om in bed te leggen......leuk verhaal ?
Iddquote:
Ey neo, ik zag je afgelopen vrijdag nog. Of ben jij niet de echte neophyte?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:56 schreef NeoPhythe het volgende:
ok...
dr was eens een koe die bloempjes ging lukken,,en toen kwam de texas chainsaw dude achter hem aan een sneed de koe i stukjes...bake het op en had de lekkerste biefstuk ooit ?
(* NeoPhythe heeft trek in biefstuk)
Dan moet je wel erg lief doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:33 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Zal ik dan doen alsof ik moemoe ben ?
"Wo bist du" bedoelde je denk ikquote:Op woensdag 14 december 2005 20:57 schreef Clint_Eastwood het volgende:
moemoe ?!? wer bist du ?
ZE IS VAN MIJquote:Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef Classics het volgende:
[..]
moemoe is weer van stal![]()
welkom terug moemoebeest![]()
![]()
yepsquote:Op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef Classics het volgende:
[..]
is moemoebeest jouw bezithoor je dat moemoe
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |