quote:Op woensdag 7 december 2005 15:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik lijk op TS.
De Hoop? ik vind dat helemaal niet belachelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 15:51 schreef Houzer het volgende:
Ik zat in een christelijke woon en leefgemeenschap voor mensen met een verslavingsprobleem.
Belachelijke genoeg?
Niet relevant.quote:
Wie?!?!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:05 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb gepijpt om moderator te worden.
Iedereen en daarna mezelfquote:
Jij spant de kroonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Negers op Fok!?
Ik ben dus lid van een negerforum.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
Een multicultureel forum noemen we dat hier in Nederland.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
Negers op Fok!?
Ik ben dus lid van een negerforum.
Geregistreerd op: dinsdag 6 december 2005 @ 07:40quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef DrugTherapy het volgende:
[afbeelding]
soms maar dan ook heeeeeeeeel soms is et wel eens teveel wat je tot je neemt
![]()
d_h?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
d_h van de eerste plek afstoten, dat zie je toch
Doen!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:50 schreef mcDavid het volgende:
ik heb een knalpaarse fleece-trui aan.
met de letter µ achterop
pics volgen later (misschien)
Ik had vroeger feyenoord behangquote:Op woensdag 7 december 2005 22:13 schreef Sickert het volgende:
ik ben vroeger (toen ik acht was) voor Feyenoord geweesttot dat ik ook daadwerkelijk voetbal ging kijken
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik ken iemand die in Ommen woont
Oww ja die ken ik ook.. Zieke gast is dat!quote:
Je bent niet alleenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:32 schreef Talietje het volgende:
ik fantaseer wel eens dat mijn fiets een paard is
De oversteek naar de hel mag ik hopen?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:38 schreef Billekoek het volgende:
Ik heb wel eens een ouwe mevrouw geholpen met oversteken
Hopen doe ik op het toiletquote:Op donderdag 8 december 2005 11:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De oversteek naar de hel mag ik hopen?
Ik heb een keer een mongooltje helpen oversteken, hij vroeg het heel lief dus ik had zoiets van waarom ook niet. Precies op het moment toen hij me een handje gaf (omgquote:Op donderdag 8 december 2005 11:38 schreef Billekoek het volgende:
Ik heb wel eens een ouwe mevrouw geholpen met oversteken
Wat een kutchickiesquote:Op donderdag 8 december 2005 12:24 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mongooltje helpen oversteken, hij vroeg het heel lief dus ik had zoiets van waarom ook niet. Precies op het moment toen hij me een handje gaf (omg) kwamen er een paar chickies aanfietsen...
Toen voelde ik me pas voor lul staan, maar goed, ik had toch iets maatschappelijks gedaan, dus dat compenseerde de schaamte
Eigenlijk ben ik helemaal geen slechte jongen![]()
Hoe bedoel je?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:46 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ze hadden jou uit moeten lachen!
Dit is niet jezef belachelijk maken.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:24 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mongooltje helpen oversteken, hij vroeg het heel lief dus ik had zoiets van waarom ook niet. Precies op het moment toen hij me een handje gaf (omg) kwamen er een paar chickies aanfietsen...
Toen voelde ik me pas voor lul staan, maar goed, ik had toch iets maatschappelijks gedaan, dus dat compenseerde de schaamte
Eigenlijk ben ik helemaal geen slechte jongen![]()
Ga jij je hondje eens uitlatenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is niet jezef belachelijk maken.
Hoewel dat jij je schaamt, omdat je een lieve lichtgehandicapte jongen helpt, ja dat is toch wel
belachelijk.![]()
Dude, ik zat toen in de 2e... dat is een goeie 5 jaar geleden. Tegenwoordig zou ik er geen enkel probleem mee hebben, waarom ik dat toen wel had vraag ik me ook wel eens af. Maar toch heb ik het gedaan, ondanks dat ik me vanbinnen beetje schaamde.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is niet jezef belachelijk maken.
Hoewel dat jij je schaamt, omdat je een lieve lichtgehandicapte jongen helpt, ja dat is toch wel
belachelijk.![]()
nou je bent te goed voor deze wereldquote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef t0y het volgende:
[..]
Dude, ik zat toen in de 2e... dat is een goeie 5 jaar geleden. Tegenwoordig zou ik er geen enkel probleem mee hebben, waarom ik dat toen wel had vraag ik me ook wel eens af. Maar toch heb ik het gedaan, ondanks dat ik me vanbinnen beetje schaamde.
Wil je nou een ballon?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik ben seropositief.
Ik weet het...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
nou je bent te goed voor deze wereld
Mjah...quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:58 schreef Henk_Telefoon het volgende:
een 2de keer posten in dit topic, maak ik me dan belachelijk ?
join the club. De oom van mijn moeder staat nog vrolijk op de foto met adolf hitler. Hardloper ofzo, had destijds verloren van een neger, was Adolf niet blij meequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef immortalsean het volgende:
ik heb net te horen gekregen dat verre voorouders van mij uit duitsland kwamen ...![]()
er loopt duits bloed door mijn aderen ...![]()
ik ben dus eigenlijk een mof ...![]()
![]()
![]()
Hoe serieus is datquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:40 schreef Phaz0r het volgende:
hehe
ik vind TS ook wel een knappe gast eigenlijk :p
show meer pics
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |