quote:Op woensdag 7 december 2005 15:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik lijk op TS.
De Hoop? ik vind dat helemaal niet belachelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 15:51 schreef Houzer het volgende:
Ik zat in een christelijke woon en leefgemeenschap voor mensen met een verslavingsprobleem.
Belachelijke genoeg?
Niet relevant.quote:
Wie?!?!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:05 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb gepijpt om moderator te worden.
Iedereen en daarna mezelfquote:
Jij spant de kroonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Negers op Fok!?
Ik ben dus lid van een negerforum.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
Een multicultureel forum noemen we dat hier in Nederland.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
Negers op Fok!?
Ik ben dus lid van een negerforum.
Geregistreerd op: dinsdag 6 december 2005 @ 07:40quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef DrugTherapy het volgende:
[afbeelding]
soms maar dan ook heeeeeeeeel soms is et wel eens teveel wat je tot je neemt
![]()
d_h?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
d_h van de eerste plek afstoten, dat zie je toch
Doen!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:50 schreef mcDavid het volgende:
ik heb een knalpaarse fleece-trui aan.
met de letter µ achterop
pics volgen later (misschien)
Ik had vroeger feyenoord behangquote:Op woensdag 7 december 2005 22:13 schreef Sickert het volgende:
ik ben vroeger (toen ik acht was) voor Feyenoord geweesttot dat ik ook daadwerkelijk voetbal ging kijken
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik ken iemand die in Ommen woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |