Jaloerse mannen.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:02 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Lief niet zwaaien naar andere mannen ok ?
thx![]()
try mequote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik sta al klaar
Ik ontwijk alles PUNK !quote:Op woensdag 14 december 2005 00:06 schreef Classics het volgende:
[..]
try me
[afbeelding]
morgen bij het ontwaken van de dag bij de fietsenstalling![]()
traag ook misschien ?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:10 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Sorry ik word te oud hiervoor
[afbeelding]
Dan dans ik wel met Classics, die heeft tenminste een beetje pit.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:10 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Sorry ik word te oud hiervoor
[afbeelding]
moemoequote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan dans ik wel met Classics, die heeft tenminste een beetje pit.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan dans ik wel met Classics, die heeft tenminste een beetje pit.![]()
Pwnd?quote:Mededeling door FP-Crew (FP Moderator) op 13/12/2005 om 23:00
Waarschuwing
Je hebt op de frontpage al enkele moderaties ontvangen. Een overzicht hiervan kun je, onder vermelding van je username, opvragen via frontpage@fok.nl. Als je teveel moderaties ontvangt, word je automatisch voor een bepaalde tijd gebanned. Om dit te voorkomen, denk goed na over je reacties, en lees de FAQ.
Heb je onaardige dingen gezegd?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef t0y het volgende:
mail Mededeling door FP-Crew (FP Moderator) op 13/12/2005 om 23:00
Waarschuwing
Je hebt op de frontpage al enkele moderaties ontvangen. Een overzicht hiervan kun je, onder vermelding van je username, opvragen via frontpage@fok.nl. Als je teveel moderaties ontvangt, word je automatisch voor een bepaalde tijd gebanned. Om dit te voorkomen, denk goed na over je reacties, en lees de FAQ.
Pwnd
nee, dat is het hem juist. Heb al een mailtje gestuurd, ben ik toch benieuwd wat ik dan heb gezegd. Misschien komt het door die ajax fanaat op de fp die mij een doodsverwensing gaf, wat achteraf niet aan mij gericht was (ook al had die dombo mij gequote...) en dat uitliep op een heftige discussie. Maar alleen voor dat?quote:
ik heb nix met voetbalquote:Op woensdag 14 december 2005 00:19 schreef t0y het volgende:
[..]
nee, dat is het hem juist. Heb al een mailtje gestuurd, ben ik toch benieuwd wat ik dan heb gezegd. Misschien komt het door die ajax fanaat op de fp die mij een doodsverwensing gaf, wat achteraf niet aan mij gericht was (ook al had die dombo mij gequote...) en dat uitliep op een heftige discussie. Maar alleen voor dat?
slijmbalquote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef t0y het volgende:
Oh en @ moemoe... je hebt echt een coole username
Mail dat je onschuldig bent en zeg dat je in vrede komt.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:19 schreef t0y het volgende:
[..]
nee, dat is het hem juist. Heb al een mailtje gestuurd, ben ik toch benieuwd wat ik dan heb gezegd. Misschien komt het door die ajax fanaat op de fp die mij een doodsverwensing gaf, wat achteraf niet aan mij gericht was (ook al had die dombo mij gequote...) en dat uitliep op een heftige discussie. Maar alleen voor dat?
Ik respecteer Ajax, op dezelfde wijze dat ik elke andere voetbalclub respecteer. Maar die gozer zat de complete historie van ajax op te noemen en nog meer geblaat over hoe goed zijn club wel niet was dat ook meerdere users erop reageerden. Ik was dus niet de enige die zich eraan stoorde bleek achteraf.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Classics het volgende:
[..]
ik heb nix met voetbal
maar jij bent tegen ajax dus![]()
quote:
FC Utrechtquote:Op woensdag 14 december 2005 00:21 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik respecteer Ajax, op dezelfde wijze dat ik elke andere voetbalclub respecteer. Maar die gozer zat de complete historie van ajax op te noemen en nog meer geblaat over hoe goed zijn club wel niet was dat ook meerdere users erop reageerden. Ik was dus niet de enige die zich eraan stoorde bleek achteraf.
moemoe is liefquote:
Moemoe is van mij als je dat maar weet hequote:Op woensdag 14 december 2005 00:24 schreef Classics het volgende:
[..]
moemoe is lief![]()
If you love something,
set it free.
If it comes back to you,
it's yours.
If it doesn't, it never was.
moemoe moemoe![]()
![]()
![]()
set her freequote:Op woensdag 14 december 2005 00:24 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Moemoe is van mij als je dat maar weet he![]()
Leuk!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:25 schreef t0y het volgende:
Ik heb vandaag iets gedaan wat ik al 5 jaar wil, me haar gedeeltelijk laten blonderen.
[afbeelding]
heb er een beetje spijt van....
Thanks.quote:
Que?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef Sickert het volgende:
omg dit topic..... whehehehe
*hoogtepunt*
Ik hoef niet bang te zijn voor concurentiequote:Op woensdag 14 december 2005 00:25 schreef t0y het volgende:
Ik heb vandaag iets gedaan wat ik al 5 jaar wil, me haar gedeeltelijk laten blonderen.
[afbeelding]
heb er een beetje spijt van....
Niemand kan tegen Clint Eastwood op, zelfs ik nietquote:Op woensdag 14 december 2005 00:29 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ik hoef niet bang te zijn voor concurentie![]()
je kiest er wel het juiste topic voor uit zegquote:Op woensdag 14 december 2005 00:27 schreef t0y het volgende:
[..]
Thanks.
verkapt-dat-wou-ik-ff-horen-post
Kweetquote:
Als ik afgezeken word, kan ik altijd terugvallen op het feit dat dit een maak jezelf belachelijk topic isquote:Op woensdag 14 december 2005 00:30 schreef Classics het volgende:
[..]
je kiest er wel het juiste topic voor uit zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |