De logica is af en toe ver te zoeken bij mijquote:Op woensdag 14 december 2005 00:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat je eerst The Punisher gaat spelen en daarna terug komt om door te halen?
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:49 schreef Classics het volgende:
[..]
ik wou dat ik achter moemoe stond![]()
Dat is niet lief.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:51 schreef t0y het volgende:
Beter, me msn chick is online, eens kijken hoever ik vandaag kan gaan
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Paultjuhhh!!! welcome back!
snel!, want hij zal wel weer snel dicht zitten
Sorryquote:
quote:Laura t0y zegt:
je bent echt lief
t0y Laura... zegt:
jij ook
moemoe aaitquote:Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ga je nu lief doen tegen haar dan?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ga je nu lief doen tegen haar dan?![]()
quote:t0y Laura... zegt:
hou van je
Laura t0y zegt:
hou ook van jou
Geef me een tupperware bakje, want de frikandel wil retour!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:00 schreef t0y het volgende:
[..]
[quote]t0y Laura... zegt:
hou van je
Laura t0y zegt:
hou ook van jou
Moemoebeestquote:Op woensdag 14 december 2005 00:59 schreef Classics het volgende:
[..]
moemoe aait![]()
* Classics heeft altijd al een moemoebeest willen hebben
Trusten!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:01 schreef Classics het volgende:
mensen het wordt tijd voor de stal
trustuh
Ik weet het...quote:Op woensdag 14 december 2005 01:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed zo! Zie je, liefheid is lief!![]()
Erhm... Om te knuffelen?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:06 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik weet het...
ey moemoe, denk jij dat er een deel 2 moet komen?
huh?quote:
Heb ik nog geen antwoord op me vraagquote:
Eigenlijk moet ik huiswerk maken, maar ik kom langs!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:12 schreef t0y het volgende:
[..]
Heb ik nog geen antwoord op me vraag
Laat maar hangen ookquote:Op woensdag 14 december 2005 01:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik huiswerk maken, maar ik kom langs!![]()
Niks te maren!quote:
SHHHT!quote:
Brave koe.quote:
Join the club.quote:
Niet bepaald lief.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:50 schreef NeoPhythe het volgende:
dr was een een koe die in plakjes gesneden werd om in bed te leggen......leuk verhaal ?
Iddquote:
Ey neo, ik zag je afgelopen vrijdag nog. Of ben jij niet de echte neophyte?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:56 schreef NeoPhythe het volgende:
ok...
dr was eens een koe die bloempjes ging lukken,,en toen kwam de texas chainsaw dude achter hem aan een sneed de koe i stukjes...bake het op en had de lekkerste biefstuk ooit ?
(* NeoPhythe heeft trek in biefstuk)
Dan moet je wel erg lief doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:33 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Zal ik dan doen alsof ik moemoe ben ?
"Wo bist du" bedoelde je denk ikquote:Op woensdag 14 december 2005 20:57 schreef Clint_Eastwood het volgende:
moemoe ?!? wer bist du ?
ZE IS VAN MIJquote:Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef Classics het volgende:
[..]
moemoe is weer van stal![]()
welkom terug moemoebeest![]()
![]()
yepsquote:Op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef Classics het volgende:
[..]
is moemoebeest jouw bezithoor je dat moemoe
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |