Mag hem niet extern accessenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:53 schreef Zhenar het volgende:
Heeft iemand toevallig een Wolverine smiley?
Dat is volgens mij Collosus, die is in deel 2 wel eventjes te zien geweest, in de trailer komt hij ook voor in het begin als ze door de gang lopen (groot en links)quote:Op woensdag 7 december 2005 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
Iron man is mooi gemaakt. Is die al vaker te zien geweest? nooit opgevallen
beetje evil hequote:Op woensdag 7 december 2005 18:06 schreef Kipman het volgende:
Onze Famke ziet er erg goed uit dit keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Vraag van het vorige topic)Bertje en Henk
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:52 schreef Shedfire het volgende:
Hoezo gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Vraag van het vorige topic)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreselijk trouwens hoe ze Wolverine zijn klauwen in het logo hebben verwerkt.
Xmen is meer dan Wolverine alleen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 07-12-2005 23:30:35 ]You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreselijk trouwens hoe ze Wolverine zijn klauwen in het logo hebben verwerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 07-12-2005 23:31:06 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stel je aan je weet toch niet over wie ik het heb,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do it again now
Stel je niet zo aan. Het is deel 3 en toevallig heeft Wolverine 3 van die klauwen aan zijn hand. Da's alles.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vreselijk trouwens hoe ze Wolverine zijn klauwen in het logo hebben verwerkt.
Ik heb de spoiler gelezen. Maar mensen die dat niet hebben weten niet datquote:Op woensdag 7 december 2005 22:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Stel je aan je weet toch niet over wie ik het heb,![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus je spoilert wel degelijk.Alleen niet voor mij.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Collosus iddquote:Op woensdag 7 december 2005 20:09 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Dat is volgens mij Collosus, die is in deel 2 wel eventjes te zien geweest, in de trailer komt hij ook voor in het begin als ze door de gang lopen (groot en links)
Hm. Daar zitten geen slechte acteurs tussen, maar echte toppers nu ook weer niet (tja, misschien McKellen een beetje).quote:Op donderdag 8 december 2005 12:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ian McKellen, Patrick Stewart, Hugh Jackman, Halle Berry, Famke Janssen, Kelsey Grammer, Vinnie Jones, Shohreh Aghdashloo, Rebecca Romijn en James Marsden
Aan de cast zal het iig niet liggen.![]()
Als het goed is, is dat plaatje verborgen op de officiële site. Alleen de ogen zijn bewerkt, die horen zwart te zijn, maar dit was het enige plaatje van een andere site dat ik hier aan de praat kreeg.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:28 schreef Fr3negade het volgende:
Dat Collossus plaatje is super nep! Het is gewoon een foto van Vinnie Jonesc (juggernaut) bewerkt in Photoshop!
Die kerel moet eens wat minder in de spotlights staan.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef Kipman het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Het is deel 3 en toevallig heeft Wolverine 3 van die klauwen aan zijn hand. Da's alles.
De vorige film was erg op zijn geschiedenis gericht. Ik heb het gevoel dat dat deze keer wat minder zal zijn.
perfecte acteurs voor zo'n filmquote:Op donderdag 8 december 2005 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hm. Daar zitten geen slechte acteurs tussen, maar echte toppers nu ook weer niet (tja, misschien McKellen een beetje).
Eh nee. Rattner. (Van de Rush Hour filmsquote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef King_of_Kool het volgende:
Brian singer weer?
Wolverine is toch publieksfavoriet bij de xmen. Is niet meer dan logisch dat ze daarop inspelen.quote:Die kerel moet eens wat minder in de spotlights staan.
idd, Singer had meer zin in Superman. Ben benieuwd of ie daar wat van gemaakt heeft. Zelf nooit echt iets met Superman gehad, X-Men destemeerquote:Op donderdag 8 december 2005 14:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh nee. Rattner. (Van de Rush Hour films)
Dat is Beast,quote:Op donderdag 8 december 2005 22:24 schreef prutser_benny het volgende:
wat is nightcrawler harig geworden![]()
True that, en Collossus had ook wel wat groter gemogen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:02 schreef Georges het volgende:
Wel jammer dat Juggernaut niet zo groot is als in de comics, haalt wel wat van de magie af.
Misschien een gedeelte CGI had wel gewerkt.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:24 schreef prutser_benny het volgende:
Of Frasier als Beastquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:54 schreef KumA het volgende:
Alsof t nog niet beter kon met Hugh als wolverine,....VINNIE JONES!!! JUGGERNAUT!!! dat moet gewoon lachen worden
Nightcrawler (Harlekein):quote:Op donderdag 8 december 2005 22:24 schreef prutser_benny het volgende:
Niet echt de meest representatieve tekening, eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nightcrawler (Harlekein):
[afbeelding]
Juggernaut bij de x-men?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Juggernaut is nog maar net bij de xmen he
Da's typisch aan comics. Je hebt good guys en bad guys. Maar dan komt er plots een veel sterkere en nóg slechtere bad guy, waarna die eerste zich aansluit bij de helden. Iets later komt er eentje die nog sterker is, waarna de 2de generatie bad guy zich aansluit bij de helden, enzovoort....quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De laatste keer dat ik hem in een comic zag probeerde hij Collossus nog tot oud ijzer te meppen...
Joh je hebt helemaal gelijk man! ow ow wat dom van mij om dat er niet bij te vermeldenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een slecht plaatje van Kitty.
En Juggernaut is nog maar net bij de xmen he
Vertel dat er effe bij.En als je het helemaal goed wil doen vermeld je ook effe dat hij nu bij New Excalibur zit.
Ze zeggen van wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef stevengerrard het volgende:
lijkt me idd een geweldige film. Wordt Jean hierin de Phoenix??
En gezien de trailer...quote:
... is het misschien mogelijk dat....quote:
...dat inderdaad waar is!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
... is het misschien mogelijk dat....
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef dyonvbaal het volgende:
lijkt me wel leuk om remy (gambit) langs te zien komen
Die zat toch ook al ff in 2? (zelfde acteur)quote:en ik ben ook erg benieuwd hoe Piotr (Collossus) word in de film als die beweegt
Een jonge Gambit misschien???quote:Op donderdag 15 december 2005 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]ik vind nog steeds dat ie een grote rol moet krijgen, maar goed... hoe pas je dat er dan in met een Rogue die in de filM STUKKEN jonger is dan in de comic
Nee een jongere Remy werkt niet.quote:
Zo oud is Rogue niet in de comic. Die was erg jong toen ze bij de X-Men kwam en aangezien iedereen daar op 10 jaar tijd maar 1 jaar ouder lijkt te worden, schat ik dat ze nog steeds vooraan in de 20 is. En laat Paquin dat nu net ook zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]ik vind nog steeds dat ie een grote rol moet krijgen, maar goed... hoe pas je dat er dan in met een Rogue die in de filM STUKKEN jonger is dan in de comic
[..]
Die zat toch ook al ff in 2? (zelfde acteur)
Precies. Ik ben een Marvel comic fan (de X-men vind eigenlijk niet zo veel aan vergeleken met andere titels) en snap niet dat mensen die X films zo geweldig vinden. In anderhalf uur kun je nog geen duizendste stoppen van de magie van de comics, echt, de verhalen waar ze steeds mee op de proppen komen, fantastisch. Ik lees liever 3 comics dan dat ik zo'n film zie.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:28 schreef Georges het volgende:
Probleem met dit soort films is, vind ik dan, dat ze nooit echt de magie van de comics kunnen evenaren.
Meestal omdat die comics eigenlijk nogal overpowered, unreal of over the top zijn.
Een live action movie van DBZ zou hetzelfde probleem hebben tenzij ze heel veel CGI gebruiken.
AHA! Drie comics! Dus als je moest kiezen tussen twee comics en de film, dan werd het de film. Hè? Hè?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:40 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik lees liever 3 comics dan dat ik zo'n film zie.
Blijf het niet netjes vinden dat we nu niets meer van alle drie horen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:35 schreef Fr3negade het volgende:
acteur die nightcrawler speelde wou niet meer meedoen omdat hij het script zo slecht vond..sabretooth en toad verdwenen zodat er meer ruimte was voor andere karakters.
wist je dat er eigenlijk in deel 2 een sence zou komen waarin nightcrawler en toad tegen elkaar vochten!
Hey is dat silver surfer????quote:Op woensdag 7 december 2005 14:53 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
X on!![]()
Heeft iemand toevallig een Wolverine smiley?
Colossus! iroquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hey is dat silver surfer????
Dan zal hij wel bij de cast foto's staan toch.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Komt Gambit alsnog in de film ?
Welke acteur speelt hem ?
*kijkt in fotoboek* eh ,.... jah, sure.quote:Op zondag 18 december 2005 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
aparte gambit film
Ik lijk beetje op hem dus ik ga hem spelen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:34 schreef VersaceKitten het volgende:
Zou het niet geinig zijn als Polaris er ook in zat? Dan heeft Bobby metee zijn eerste echte liefde. Maar...
[afbeelding]
Het blijft nog een puber![]()
Helemaal mee eens. Xmen is meer dan Wolverine.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:10 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik hoop dat deze film een X-man film wordt en niet Wolverine part III. Tot nu toe vind ik dat de films teveel op wolverine gericht is. X-men is zoveel meer dan dat. IMO mis ik Gambit.
Deel II eindigt toch met the Phoenix? hoop dat ze hier op verder gaan en dat Apocalyps een kijkje komt nemen.
Angel is te cool, maar kan niet wachten op ArchAngel.
Ze is 100% Nederlands, maar geboren in Amerikaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:48 schreef omegaproject het volgende:
Vette film lijkt me dit!
Met 2 Nederlandse actrices
(Ok, Romijn is niet écht Nederlands ... maar toch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik dacht dat slechts 1 van haar ouders Nederlands was?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:23 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ze is 100% Nederlands, maar geboren in Amerika
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:13 schreef Zhenar het volgende:
The Hollywood Reporter meldt iets over een nog niet eerder genoemd (?) karakter in de film:BETSY!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do it again now
Nee, haar ouders zijn allebei Nederlands. Haar vader is in Nederland geboren en haar moeder in Amerikaquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat slechts 1 van haar ouders Nederlands was?
Dus als je betbetbetbetovergrootouders in Nederland zijn geboren, maar alle generaties daarna in Amerika, dan ben je ook nog Nederlands?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:38 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Nee, haar ouders zijn allebei Nederlands. Haar vader is in Nederland geboren en haar moeder in Amerika![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:13 schreef Zhenar het volgende:
The Hollywood Reporter meldt iets over een nog niet eerder genoemd (?) karakter in de film:Hoe weet je dat het echt waar is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.S.BETSY!!!
![]()
![]()
Duhquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus als je betbetbetbetovergrootouders in Nederland zijn geboren, maar alle generaties daarna in Amerika, dan ben je ook nog Nederlands?![]()
Ja maar dan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:54 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het echt waar is?
P.S.BETSY!!!
![]()
[afbeelding]
Japans zo te zien:quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar dan.
Engels lichaam?
Japans lichaam?
En waarom werkt ze voor Magneto
En haar ogen misschien komt MOJO ook nog wel![]()
M van generation X?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
O, en dat American next Top Model meisje speelt M:
[afbeelding]
Ik weet niet of IMDB serieus isquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
M van generation X?
wtf is dit serieus ?![]()
maar die gast die Nightcrawler speelde wilde toch ook niet echt meer? O.a. doordat hij nogal lang in de make-up moest elke keer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:42 schreef ImmovableMind het volgende:
Psylocke vind ik alleen interessant in de fighting game Marvel vs Capcom2. In het verhaal vind ik haar geen interessante rol vervullen. Had in haar plaats liever meer screentime voor Nightcrawler gezien.
Geen new mutants en dan wel GenerationX? Dat is de omgekeerde wereld manquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of IMDB serieus is
maar goed, ze staat niet bij de hoofd characters dus zal wel een mini cameootje zijn, net als Omega Red.
Geen New Mutants? ... Magma?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geen new mutants en dan wel GenerationX? Dat is de omgekeerde wereld man![]()
Cannonballquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:05 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Geen New Mutants? ... Magma?![]()
Ok, bedankt. Maar denk nu niet dat ik blank ben, want ik ben Oosters. Weet niet wat jij bentquote:Op maandag 2 januari 2006 09:16 schreef ImmovableMind het volgende:
Wie kan er een paar vette images van Moonstar posten ^_^ Kan zelf niet zoveel boeiends vinden.
Wushu Kung Fu is eigenlijk een beetje dubbel. Kung Fu betekend dat je ergens goed in bent. Jij kan bijvoorbeeld Kung Fu zijn in het breien van geitewollen sokken of het verzamelen van modeltreintjes uit Oost-Polen ^_^
Wushu is de eigenlijke benaming voor het woord wat wij hier als Kung Fu gebruiken. De letterlijke betekenis van het woord Wushu is the Art of War. Nu is het zo dat men in Europa over Wushu praat als men een moderne stijl beoefend en Kung Fu doet wanneer men een klassieke stijl beoefend. Bovendien praten mensen zoals Jet Li en Jacky Chan in Europa ook nog eens over Kung Fu en de verwarring is compleet ^_^
Een geek omdat ik comic's lees ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef VersaceKitten het volgende:
Ben jij een geek, El Maikel?![]()
------------------------------------------------
X-Men: Evolution is gestopt![]()
![]()
![]()
Blankquote:Op maandag 2 januari 2006 10:22 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ok, bedankt. Maar denk nu niet dat ik blank ben, want ik ben Oosters. Weet niet wat jij bent![]()
vaagquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar die gast die Nightcrawler speelde wilde toch ook niet echt meer? O.a. doordat hij nogal lang in de make-up moest elke keer.
En jammer want dan kunnen we Nocturne ook wel vergetenquote:
nocturne in een x-men film?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En jammer want dan kunnen we Nocturne ook wel vergeten![]()
[afbeelding]
(Voor de nitwits het meisje vooraan met die blonde streep in der haar)
Deed jij ook mee met Leeuwendans in Amsterdam? Ik zag dat de dikke Chinees steeds werd gewisseld met het kleine blanke ventje die nog kleiner is dan Hoelangquote:Op maandag 2 januari 2006 16:59 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Blank, haha. Maar ben mijn hele leven bezig met Martial Arts. Wellicht dat het daar aan ligt ^_^
Verwaring ? ze kunnen toch uitlegen dat nocturne de dochter is van Nightcrawler en de scarlet witch uit een andere dimensie en dus de klein dochter van Mystique ^^quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
nocturne in een x-men film?dat brengt verwarring man..mystique zit er al in...en zij is ook blauw
jij moet echt nooit x-men deel 4 gaan maken!! Weet je hoe vaag de film dan word? Heel vaag! Het mooie aan de x-men films vind ik dat het toch nog wel realistisch over komt. Dus dan moeten ze niet met andere dimensies aankomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Verwaring ? ze kunnen toch uitlegen dat nocturne de dochter is van Nightcrawler en de scarlet witch uit een andere dimensie en dus de klein dochter van Mystique ^^
Dus de vraag is.........ben ik dat kleine blankje ventje dat kleiner is dan Hoelang ^_^?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:32 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Deed jij ook mee met Leeuwendans in Amsterdam? Ik zag dat de dikke Chinees steeds werd gewisseld met het kleine blanke ventje die nog kleiner is dan Hoelang![]()
*zag een heel erge cutie en heeft hem gevolgd vanaf station tot Dam![]()
Wat vind je precies dom aan haar, vind haar niet de beste Marvel character maar er zijn er genoeg die minder zijn dan haar. Check het plaatje hieronder, pretty cool IMOquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
jij moet echt nooit x-men deel 4 gaan maken!! Weet je hoe vaag de film dan word? Heel vaag! Het mooie aan de x-men films vind ik dat het toch nog wel realistisch over komt. Dus dan moeten ze niet met andere dimensies aankomen.
Nocturne is trouwens ook een van de domste personages ooit in het marvel universum.
jah ik lees ook comics![]()
Volgens mij wilde Singer dolgraag x-men 3 doen, maar had hij contractverplichtingen bij superman returns, en 20th century fox vond het belangrijker weer een film eruit te persen dan even te wachten tot de regisseur die de films een succes gemaakt had klaar was. Belachelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 16:57 schreef planethugo het volgende:
idd, Singer had meer zin in Superman. Ben benieuwd of ie daar wat van gemaakt heeft. Zelf nooit echt iets met Superman gehad, X-Men destemeer![]()
Neh. Vind het ook niet echt bij X-men passen. Ze heeft amper iets te maken met dat team. Als ze nou Excaluibur gaan verfilmen zou ik zeggen "ja"maar ze hoort net zo min in een x-men film thuis als Captain Brittain of Captain America of Iron Men of de Hulk of Batman of... etc.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Verwaring ? ze kunnen toch uitlegen dat nocturne de dochter is van Nightcrawler en de scarlet witch uit een andere dimensie en dus de klein dochter van Mystique ^^
Iddquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens IMDB zit StacyX in de movie?
Ongeloofelijk, Geen Sage of Emma frost en Wel StacyX het meest nix zeggende personage dat ooit bij de xmen zat.![]()
Neh. Ik vind hem tergend saai. Maar die's nou eenmaal samen met Wolverine (quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alsof Cyclops in die honderden comics meer dan een half plaatje boeiend was.
Er zijn wel degelijk delen uitgekomen waarin Colussus echt wel goed u de verf kwam, weet het nummer niet 1, 2, 3 uit mijn hoofd aangezien ik de Omnibussen spaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Ik vind hem tergend saai. Maar die's nou eenmaal samen met Wolverine () een beetje een boegbeeld.
Ach in X2 had James Marsden ook een te verwaarlozen rol, niet?
Wat ik persoonlijk wel erg jammer vind, want James Marsden doet de rol erg leuk. Maar ja sinds Interstate 60 ben ik wel pro-marsden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Ik vind hem tergend saai. Maar die's nou eenmaal samen met Wolverine () een beetje een boegbeeld.
Ach in X2 had James Marsden ook een te verwaarlozen rol, niet?
Ik ken 'm uit Gossip en daar was ie wel okquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:53 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk wel erg jammer vind, want James Marsden doet de rol erg leuk. Maar ja sinds Interstate 60 ben ik wel pro-marsden.
Het gaat niet over Colossus maar over Cyclops.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef AngrodTiwele het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk delen uitgekomen waarin Colussus echt wel goed u de verf kwam, weet het nummer niet 1, 2, 3 uit mijn hoofd aangezien ik de Omnibussen spaar
Pardon, dacht dat het ging over mijn Colossus-stukjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Het gaat niet over Colossus maar over Cyclops.
Wat die ook al ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iddnou ja, cecilia Reyes was ook vrij nietszeggend
Nee, niet die ook al in de filmquote:Op zondag 8 januari 2006 01:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat die ook al ?
waarom niet gelijk Lifeguard Red Lotus en Slipstream de record houders van het record zo kort mogelijk Xmen zijn.Toffe gasten waren dat trouwens jammer dat ze in de Limbo terecht zijn gekomen.
natuurlijk zijn het allemaal camzo's, een film met teveel personages werkt gewoon niet en x-men 2 had er al vrij veelquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niet die ook al in de film(denk ik) Maar ik bedoele het als "dan kunnen ze net zo goed die d'r ook al inproppen". Maar goed, misschien zijn het wel allemaal cameo's, net zoals bv Beast al in X-men 2 zat.
Ja maar Femke Jansen is Jeanquote:Op zondag 8 januari 2006 14:23 schreef VersaceKitten het volgende:
HAHAHA! Paar maanden geleden beweerden boze tongen tegen mij dat Nicolette Sheridan in X3 Da White Queen gaat spelen. HAHAHA! Serieus, Emma Frost is ongeveer 28 en dat wijf is 43. Maar Famke Janssen speelt Jean terwijl ze zelf ook al 40 is.![]()
ja, kom op, je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:23 schreef VersaceKitten het volgende:
HAHAHA! Paar maanden geleden beweerden boze tongen tegen mij dat Nicolette Sheridan in X3 Da White Queen gaat spelen. HAHAHA! Serieus, Emma Frost is ongeveer 28 en dat wijf is 43. Maar Famke Janssen speelt Jean terwijl ze zelf ook al 40 is.![]()
het was je dus ook al opgevallen dat de leeftijden in de film niet geheel overeen komen met die in de comic, he? Een iets oudere Emma Frost zou dus ook goed kunnen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:23 schreef VersaceKitten het volgende:
Ik had me Jean Grey toch wel iets lekkerder voorgesteld dan Famke Janssen, dan hadden ze beter Romijn Phoenix kunnen maken.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had me Jean Grey toch wel iets lekkerder voorgesteld dan Famke Janssen, dan hadden ze beter Romijn Phoenix kunnen maken.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:23 schreef VersaceKitten het volgende:
HAHAHA! Paar maanden geleden beweerden boze tongen tegen mij dat Nicolette Sheridan in X3 Da White Queen gaat spelen. HAHAHA! Serieus, Emma Frost is ongeveer 28 en dat wijf is 43.
Die film ken ik niet, maar had jij ook hetzelfde met Gossip?: ik zag X-Men 1 en 2 en vond ik Cyclops weer standaard Goody-Little-Two-Shoes en na dat ik Interstate 60 had gezien en ik X-Men weer keek vond ik het Cyclops karakter in een keer wel cool.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken 'm uit Gossip en daar was ie wel ok
famke kan beter acterenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had me Jean Grey toch wel iets lekkerder voorgesteld dan Famke Janssen, dan hadden ze beter Romijn Phoenix kunnen maken.
Sterk punt van de films tot nu toe vond ik dat ze alle powers enigzins credible gehouden hadden eigenlijk... Jones loopt in de trailer ook met mega-armen rond hoor, vergis je niet...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:02 schreef Georges het volgende:
Wel jammer dat Juggernaut niet zo groot is als in de comics, haalt wel wat van de magie af.
Misschien een gedeelte CGI had wel gewerkt.
Idd jammer dat Nightcrawler ontbreekt, die in deeltje twee toch wel het meeste spektakel opleverde. Trouwens, dat "Last stand" betekent toch niet dat dit het laatste deel wordt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Toch is het jammer van Kurt,
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarschijnlijk wel
Toch wel knap eigenlijk, zeker als je ziet met hoeveel verfilmingen van comics we de afgelopen jaren zijn overspoeld, waarvan de meeste niet om aan te zien. X-men is toch wel een blijvertje en deel drie zal waarschijnlijk ook zeker de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Eigenlijk is het al een wonder dat deel 1 2 en waarschijnlijk drie goeie films zijn.
*denkt terug aan wat er met de Crow serie is gebeurd*
Xmen drie zou zeker nog wel de moeite waard zijn. Maar als een deel 4 5 of zelfs 6 een flop word dan is gelijk de hele magie van de film reeks er af.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
![]()
[..]
Toch wel knap eigenlijk, zeker als je ziet met hoeveel verfilmingen van comics we de afgelopen jaren zijn overspoeld, waarvan de meeste niet om aan te zien. X-men is toch wel een blijvertje en deel drie zal waarschijnlijk ook zeker de moeite waard zijn.
Hopelijk zijn in de toekomst ook Sentinels op het witte doek te bewonderen...
Het zou financieel gezien ook niet slim zijn om na deel 3 te stoppen. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het bij drie delen blijft.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef Kipman het volgende:
X-men heeft de luxe dat er gekozen dakn worden uit veel verschillende en goede verhaallijnen. Als ze willen, kunnen ze nog wel minstens een stuk vier kwalitatief goede films maken.
Het zou opzicht wel kunnen maar bij elk nieuw deel word het risico op een flop groter,quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef Kipman het volgende:
X-men heeft de luxe dat er gekozen dakn worden uit veel verschillende en goede verhaallijnen. Als ze willen, kunnen ze nog wel minstens een stuk vier kwalitatief goede films maken.
Dat is zeker waar. Hoewel de verhalen elke film nog steeds goed kunnen zijn, kan het 'normale' publiek de serie wel eens zat kunnen worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het zou opzicht wel kunnen maar bij elk nieuw deel word het risico op een flop groter,
Ach, ze zouden altijd nog een X-men Begins kunnen doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het zou opzicht wel kunnen maar bij elk nieuw deel word het risico op een flop groter,
deel 1 die is al gemaakt hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Ach, ze zouden altijd nog een X-men Begins kunnen doen.
Er zijn nog wel meer acteurs cool. Het is alleen de vraag of Vinnie Jones straks meer cool is dan lachwekkend.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef Fr3negade het volgende:
vinnie jones is gewoon cool
denk dat ze er wel inzit omdat ze op de papa gevoelens kan inspelen van Wolverine. Maar het zou een zegen zijn als ze er niet in zit. Ontzettend slechte casting voor haar, imo! ^_^quote:Waar is Jubilee dan
Oudere stiefbroer hequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:05 schreef One_conundrum het volgende:
en broer van Xavier....
Owja! ik heb een poging gedaan om de Uncanny x-men vanaf nr 1 tot nu te lezen, maar dat is niet echt leuk meer als je de huidige tekenstijl gewend bent. Wel even die van Juggernaut doorgelezen toen, maar niet echt goed dus...quote:
Ja dat is een feit dat er meer acteurs cool zijn.De rollen die hij tot nu heeft gespeeld kon ik opzich wel waarderen. In euro trip was hij zeer grappig! Vinnie jones heeft echt een bad-guy kop, past perfect bij Juggernaut!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer acteurs cool. Het is alleen de vraag of Vinnie Jones straks meer cool is dan lachwekkend.
Dit is ook zo in de comic Ultimate X-men. Ik denk dat deze comic ook een grote inspiratie bron was voor de nieuwe film. Zie ook het nieuwe kapsel van storm, en het pak van Beast.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat ik interesant vind maken ze van Juggernaut een mutant?
Juggy als Muut zie ik ergens wel zitten, En dat gedoe met die diament enzo word natuurlijk wel ingewikkelt,
Juggernaut in Ultimate X-men... Kan ik met nie herinneren, maar even na lezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:52 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
Dit is ook zo in de comic Ultimate X-men. Ik denk dat deze comic ook een grote inspiratie bron was voor de nieuwe film. Zie ook het nieuwe kapsel van storm, en het pak van Beast.
Hij zat tijdens de weapon x verhaallijn in the brotherhood.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Juggernaut in Ultimate X-men... Kan ik met nie herinneren, maar even na lezen
Sagequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:52 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
Dit is ook zo in de comic Ultimate X-men. Ik denk dat deze comic ook een grote inspiratie bron was voor de nieuwe film. Zie ook het nieuwe kapsel van storm, en het pak van Beast.
btw ik wist trouwens ook Sage ergens te zien in de trailer...als xavier voor een groep leerlingen zit. het linker meisje. ze is heel erg wit, en haar kleding heeft veel weg van het kostuum van sage.
je weet toch wel dat heel het Ultimate universum los staat van het normale Marvel universum, he?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:31 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft ultimate x-men dan te maken met Weapon X?
kom ik na 66 delen achter....
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:52 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
.
WIe is dit danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:41 schreef One_conundrum het volgende:
Er is geen Ultimate Juggernaut
Je bedoelt de recente weaponX versie day of the futurure now?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:46 schreef One_conundrum het volgende:
niet uit de ultimate serie maar uit de weapon X serie, ik heb alle ultimate X-men op mn PC en daar komt geen SM juggernaut in voor...
Ultimate X-Men Annual #1.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:43 schreef One_conundrum het volgende:
Weet niet waar Juggernaut wel in zit, maar niet in Ultimate X-men.
neuj weapon x in ultimate x-men. rond nummer 12 was dat geloof ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bedoelt de recente weaponX versie day of the futurure now?
rare serie was dat overigens, Ik heb helemaal maar snap er nog geen fuck van.
Haha daarvan heb ik de Nederlandse versie en daar zat Juggernaut zeker wel inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:09 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
neuj weapon x in ultimate x-men. rond nummer 12 was dat geloof ik.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ultimate X-Men Annual #1.
kortom, je hebt ze niet allemaal. En op je pc is het toch lame
Nou, ik moet zeggen....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol\
http://video.google.com/videoplay?docid=-5011123451807629464&q=gambit
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol\
http://video.google.com/videoplay?docid=-5011123451807629464&q=gambit
Dat lijkt wel...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:48 schreef ImmovableMind het volgende:
Wat vind je precies dom aan haar, vind haar niet de beste Marvel character maar er zijn er genoeg die minder zijn dan haar. Check het plaatje hieronder, pretty cool IMO
beetje ver gezochtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:25 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Dat lijkt wel...
[afbeelding]
Naja,
Ja, heb ik ergens op een site gevonden. Was daarna de link kwijt, maar heb de file nog, dus heb ik het op putfile gezet.quote:
Te gewoontjes. Hadden ze net zo goed PAris Hitlon van straat kunnen pluken en schieten maar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:25 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Dat lijkt wel...
[afbeelding]
Naja,
op nr 19, uiterst links, Juggernaut....quote:Op zondag 22 januari 2006 15:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
@Polaris ik gok op angel
btw:
http://www.xmenfilms.net/album/xmen3/1/slides/WolverineEW.html
Uhm, Angelquote:Op zondag 22 januari 2006 14:56 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hij doet het niet, wie staat er op?
Ahh, Angel... maar 'k vind toch Aaron Stanford toch leukerquote:Op zondag 22 januari 2006 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, Angel
Maar tis dus het plaatje in m'n avatar
Wel stom als ze Loic niet nemenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Zwaar klote dat er geen Gambit is
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef VersaceKitten het volgende:
Wacht eens even.. R U gay?
Zoek op m'n naam en zie de topics waar ik in post en trek je conclusiequote:
Jaquote:Op zondag 22 januari 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoek op m'n naam en zie de topics waar ik in post en trek je conclusie
Maarreh, is dat niet een beetje off-topic?
eensch.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:47 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel tof dat Vinnie Jones Juggernaut is, maar dat plastic pak is echt te lelijk.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:47 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel tof dat Vinnie Jones Juggernaut is, maar dat plastic pak is echt te lelijk.
Het is nu zo goed als belooft dat Gambit in de volgende een rol krijgt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:06 schreef AirRaid het volgende:
Gambit moet gewoon een hofdpersonage worden
Iceman is trouwens ook ubercool
en dan nog nocturne en scarlet witch erbij en dan is het voor jou ook feestquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is nu zo goed als belooft dat Gambit in de volgende een rol krijgt.
Kunnene de fan boy's eindelijk klaar komen![]()
Eeuh huh? Scarlet Witch is alleen leuk in de evo tekenfilmquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:25 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
en dan nog nocturne en scarlet witch erbij en dan is het voor jou ook feest![]()
Wat een geweldige comic kop!quote:
Nou, oud. Gewoon zonder lagen make-up.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat ziet Famke er oud uit opeens? Niet zo boos kijken, meid.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
true..maar laatst zei je dat je t cool zou vinden als die karakters in de film kwamen :pquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eeuh huh? Scarlet Witch is alleen leuk in de evo tekenfilm![]()
En Nocturne blijft helaas een tijd reiziger
Niet zo heel gek, geen make-up en ze is toch al gauw 41 nu, geloof ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat ziet Famke er oud uit opeens? Niet zo boos kijken, meid.![]()
dat was al bekend na deel 1. chris claremont kan zich beter bezig houden met comics, daar is hij beter in.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er schijnt naast een Wolverine spinn off ook een Magneto spin off te komen.
Het is wel leuk allemaal en als Chris Claremont het schrijft zou het met het verhaal wel goed komen maar of het grote publiek er op zit te wachten....
Claremont heeft alle scripts voor 1 2 en 3 ook geschreven hoor..quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:38 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
dat was al bekend na deel 1. chris claremont kan zich beter bezig houden met comics, daar is hij beter in.
X-Men:quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Claremont heeft alle scripts voor 1 2 en 3 ook geschreven hoor..
dan zouden er allerlei ruimte inktvissen en dinosaurussen in voor komenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Claremont heeft alle scripts voor 1 2 en 3 ook geschreven hoor..
ik denk niet dat het grote publiek zit te wachten op de belachelijk complexe origin van Cable. Probeer het maar 's aan iemand uit te leggen zodat die er ook nog wat van snapt: "ja, een badguy die niet in de films zat heeft Jean Grey gecloned, die laten neuken met Cyclops, en daaruit kwam een kind. Die werd naar de toekomst gezapt om daar tegen een über badguy te knokken, maar hij werd eerst in de toekomst opgevoed door de dochter van Cyclops en Jean (maar dan uit een andere dimensie). Die ging hem ook nog eens clonen, maar die clone werd gejat en dat werd een badguy. De über badguy kwam ook nog achter het plannetje en infecteerde het kindje met een virus wat hem mechanisch maakt. Oh, en hij reist ook weer terug in de tijd naar de huidige X-mannen als hij groot is."quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:33 schreef rew- het volgende:
Mijn favorieten uit de X-Men serie blijven:
Cable
[afbeelding]
Ik wacht nog steeds op een film met een van deze heren.
Volgens IMDB zit Omega Red er in. Vast een cameo, maar dan nogquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:33 schreef rew- het volgende:
Mijn favorieten uit de X-Men serie blijven:
Omega Red
[afbeelding]
Cable
[afbeelding]
Ik wacht nog steeds op een film met een van deze heren.
Wat heb jij een lage dunk van die man.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:18 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
dan zouden er allerlei ruimte inktvissen en dinosaurussen in voor komen
Wow... dat verhaal kende ik nog niet eens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik denk niet dat het grote publiek zit te wachten op de belachelijk complexe origin van Cable. Probeer het maar 's aan iemand uit te leggen zodat die er ook nog wat van snapt: "ja, een badguy die niet in de films zat heeft Jean Grey gecloned, die laten neuken met Cyclops, en daaruit kwam een kind. Die werd naar de toekomst gezapt om daar tegen een über badguy te knokken, maar hij werd eerst in de toekomst opgevoed door de dochter van Cyclops en Jean (maar dan uit een andere dimensie). Die ging hem ook nog eens clonen, maar die clone werd gejat en dat werd een badguy. De über badguy kwam ook nog achter het plannetje en infecteerde het kindje met een virus wat hem mechanisch maakt. Oh, en hij reist ook weer terug in de tijd naar de huidige X-mannen als hij groot is."
Zo slecht is hij ook niet. maar ook niet super geweldg!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat heb jij een lage dunk van die man.
Hij is heus niet op zijn kop gevallen hoor.
Cable is net als Wolverine overrated.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:56 schreef rew- het volgende:
[..]
Wow... dat verhaal kende ik nog niet eens.
Iig, laat die gast gewoon in een film spelen zonder al te veel achtergrond info. Geef em gewoon 1 zinnetje als "Where i come from is irrelevant" en hoppa, klaar is kees.
Feit blijft dat Cable gewoon een té vet character is, die naar mijn mening niet uit de films gelaten mag worden. Alhoewel... ik zou geen acteur kennen die zijn uberstoere rol goed zou kunnen vervullen.
En dan duikt plots X-Man op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik denk niet dat het grote publiek zit te wachten op de belachelijk complexe origin van Cable. Probeer het maar 's aan iemand uit te leggen zodat die er ook nog wat van snapt: "ja, een badguy die niet in de films zat heeft Jean Grey gecloned, die laten neuken met Cyclops, en daaruit kwam een kind. Die werd naar de toekomst gezapt om daar tegen een über badguy te knokken, maar hij werd eerst in de toekomst opgevoed door de dochter van Cyclops en Jean (maar dan uit een andere dimensie). Die ging hem ook nog eens clonen, maar die clone werd gejat en dat werd een badguy. De über badguy kwam ook nog achter het plannetje en infecteerde het kindje met een virus wat hem mechanisch maakt. Oh, en hij reist ook weer terug in de tijd naar de huidige X-mannen als hij groot is."
I hear you man!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cable is net als Wolverine overrated.
Gelukkig is Cable niet zo bekend als Wolverine maar verder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |