Geen new mutants en dan wel GenerationX? Dat is de omgekeerde wereld manquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of IMDB serieus is
maar goed, ze staat niet bij de hoofd characters dus zal wel een mini cameootje zijn, net als Omega Red.
Geen New Mutants? ... Magma?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geen new mutants en dan wel GenerationX? Dat is de omgekeerde wereld man![]()
Cannonballquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:05 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Geen New Mutants? ... Magma?![]()
Ok, bedankt. Maar denk nu niet dat ik blank ben, want ik ben Oosters. Weet niet wat jij bentquote:Op maandag 2 januari 2006 09:16 schreef ImmovableMind het volgende:
Wie kan er een paar vette images van Moonstar posten ^_^ Kan zelf niet zoveel boeiends vinden.
Wushu Kung Fu is eigenlijk een beetje dubbel. Kung Fu betekend dat je ergens goed in bent. Jij kan bijvoorbeeld Kung Fu zijn in het breien van geitewollen sokken of het verzamelen van modeltreintjes uit Oost-Polen ^_^
Wushu is de eigenlijke benaming voor het woord wat wij hier als Kung Fu gebruiken. De letterlijke betekenis van het woord Wushu is the Art of War. Nu is het zo dat men in Europa over Wushu praat als men een moderne stijl beoefend en Kung Fu doet wanneer men een klassieke stijl beoefend. Bovendien praten mensen zoals Jet Li en Jacky Chan in Europa ook nog eens over Kung Fu en de verwarring is compleet ^_^
Een geek omdat ik comic's lees ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef VersaceKitten het volgende:
Ben jij een geek, El Maikel?![]()
------------------------------------------------
X-Men: Evolution is gestopt![]()
![]()
![]()
Blankquote:Op maandag 2 januari 2006 10:22 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ok, bedankt. Maar denk nu niet dat ik blank ben, want ik ben Oosters. Weet niet wat jij bent![]()
vaagquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar die gast die Nightcrawler speelde wilde toch ook niet echt meer? O.a. doordat hij nogal lang in de make-up moest elke keer.
En jammer want dan kunnen we Nocturne ook wel vergetenquote:
nocturne in een x-men film?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En jammer want dan kunnen we Nocturne ook wel vergeten![]()
[afbeelding]
(Voor de nitwits het meisje vooraan met die blonde streep in der haar)
Deed jij ook mee met Leeuwendans in Amsterdam? Ik zag dat de dikke Chinees steeds werd gewisseld met het kleine blanke ventje die nog kleiner is dan Hoelangquote:Op maandag 2 januari 2006 16:59 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Blank, haha. Maar ben mijn hele leven bezig met Martial Arts. Wellicht dat het daar aan ligt ^_^
Verwaring ? ze kunnen toch uitlegen dat nocturne de dochter is van Nightcrawler en de scarlet witch uit een andere dimensie en dus de klein dochter van Mystique ^^quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
nocturne in een x-men film?dat brengt verwarring man..mystique zit er al in...en zij is ook blauw
jij moet echt nooit x-men deel 4 gaan maken!! Weet je hoe vaag de film dan word? Heel vaag! Het mooie aan de x-men films vind ik dat het toch nog wel realistisch over komt. Dus dan moeten ze niet met andere dimensies aankomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Verwaring ? ze kunnen toch uitlegen dat nocturne de dochter is van Nightcrawler en de scarlet witch uit een andere dimensie en dus de klein dochter van Mystique ^^
Dus de vraag is.........ben ik dat kleine blankje ventje dat kleiner is dan Hoelang ^_^?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:32 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Deed jij ook mee met Leeuwendans in Amsterdam? Ik zag dat de dikke Chinees steeds werd gewisseld met het kleine blanke ventje die nog kleiner is dan Hoelang![]()
*zag een heel erge cutie en heeft hem gevolgd vanaf station tot Dam![]()
Wat vind je precies dom aan haar, vind haar niet de beste Marvel character maar er zijn er genoeg die minder zijn dan haar. Check het plaatje hieronder, pretty cool IMOquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
jij moet echt nooit x-men deel 4 gaan maken!! Weet je hoe vaag de film dan word? Heel vaag! Het mooie aan de x-men films vind ik dat het toch nog wel realistisch over komt. Dus dan moeten ze niet met andere dimensies aankomen.
Nocturne is trouwens ook een van de domste personages ooit in het marvel universum.
jah ik lees ook comics![]()
Volgens mij wilde Singer dolgraag x-men 3 doen, maar had hij contractverplichtingen bij superman returns, en 20th century fox vond het belangrijker weer een film eruit te persen dan even te wachten tot de regisseur die de films een succes gemaakt had klaar was. Belachelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 16:57 schreef planethugo het volgende:
idd, Singer had meer zin in Superman. Ben benieuwd of ie daar wat van gemaakt heeft. Zelf nooit echt iets met Superman gehad, X-Men destemeer![]()
Neh. Vind het ook niet echt bij X-men passen. Ze heeft amper iets te maken met dat team. Als ze nou Excaluibur gaan verfilmen zou ik zeggen "ja"maar ze hoort net zo min in een x-men film thuis als Captain Brittain of Captain America of Iron Men of de Hulk of Batman of... etc.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Verwaring ? ze kunnen toch uitlegen dat nocturne de dochter is van Nightcrawler en de scarlet witch uit een andere dimensie en dus de klein dochter van Mystique ^^
Iddquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens IMDB zit StacyX in de movie?
Ongeloofelijk, Geen Sage of Emma frost en Wel StacyX het meest nix zeggende personage dat ooit bij de xmen zat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |