abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33558094
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik weet niet of IMDB serieus is
maar goed, ze staat niet bij de hoofd characters dus zal wel een mini cameootje zijn, net als Omega Red.
Geen new mutants en dan wel GenerationX? Dat is de omgekeerde wereld man
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_33576492
Anna Paquin is eigenlijk niet goed genoeg om Rogue te spelen. Ik bedoel, OMG, kijk dan naar haar!
pi_33576523
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Geen new mutants en dan wel GenerationX? Dat is de omgekeerde wereld man
Geen New Mutants? ... Magma?
pi_33576727
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:05 schreef VersaceKitten het volgende:

[..]

Geen New Mutants? ... Magma?
Cannonball
Moonstar

Moonstar is depowered in de comic
*rauwt
Do it again now
pi_33593351
Ben jij een geek, El Maikel?

------------------------------------------------

X-Men: Evolution is gestopt

[ Bericht 63% gewijzigd door VersaceKitten op 31-12-2005 23:27:31 ]
pi_33603518
Meiling Melancon is eigenlijk wel een beetje geschikt om Psylocke te spelen, denk ik Want ze is een mix van Chinees, Japans en Frans.

Ze is 1.70 m

En ze kan Wushu Kung Fu.
  maandag 2 januari 2006 @ 09:16:28 #132
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_33618829
Wie kan er een paar vette images van Moonstar posten ^_^ Kan zelf niet zoveel boeiends vinden.

Wushu Kung Fu is eigenlijk een beetje dubbel. Kung Fu betekend dat je ergens goed in bent. Jij kan bijvoorbeeld Kung Fu zijn in het breien van geitewollen sokken of het verzamelen van modeltreintjes uit Oost-Polen ^_^

Wushu is de eigenlijke benaming voor het woord wat wij hier als Kung Fu gebruiken. De letterlijke betekenis van het woord Wushu is the Art of War. Nu is het zo dat men in Europa over Wushu praat als men een moderne stijl beoefend en Kung Fu doet wanneer men een klassieke stijl beoefend. Bovendien praten mensen zoals Jet Li en Jacky Chan in Europa ook nog eens over Kung Fu en de verwarring is compleet ^_^
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_33619287
quote:
Op maandag 2 januari 2006 09:16 schreef ImmovableMind het volgende:
Wie kan er een paar vette images van Moonstar posten ^_^ Kan zelf niet zoveel boeiends vinden.

Wushu Kung Fu is eigenlijk een beetje dubbel. Kung Fu betekend dat je ergens goed in bent. Jij kan bijvoorbeeld Kung Fu zijn in het breien van geitewollen sokken of het verzamelen van modeltreintjes uit Oost-Polen ^_^

Wushu is de eigenlijke benaming voor het woord wat wij hier als Kung Fu gebruiken. De letterlijke betekenis van het woord Wushu is the Art of War. Nu is het zo dat men in Europa over Wushu praat als men een moderne stijl beoefend en Kung Fu doet wanneer men een klassieke stijl beoefend. Bovendien praten mensen zoals Jet Li en Jacky Chan in Europa ook nog eens over Kung Fu en de verwarring is compleet ^_^
Ok, bedankt. Maar denk nu niet dat ik blank ben, want ik ben Oosters. Weet niet wat jij bent
pi_33619855
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef VersaceKitten het volgende:
Ben jij een geek, El Maikel?

------------------------------------------------

X-Men: Evolution is gestopt
Een geek omdat ik comic's lees ?
Do it again now
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 januari 2006 @ 11:21:01 #135
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_33620108
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:

Een geek omdat ik comic's lees ?
dit lijkt me een pleonasme.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_33624350
Mei-Ling Melancon is playing Psylocke in X3.

According to Continuum sources, Psylocke has "a very small part" in the film. She will be a member of the Brotherhood.

The 25-year-old actress from Manila also had a small role in Rush Hour 2, which was directed by X3 director Brett Ratner. Her television credits include Kitchen Confidential, Deadwood and CSI

maandag 2 januari 2006 @ 16:59:47 #137
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_33630206
quote:
Op maandag 2 januari 2006 10:22 schreef VersaceKitten het volgende:

[..]

Ok, bedankt. Maar denk nu niet dat ik blank ben, want ik ben Oosters. Weet niet wat jij bent
Blank , haha. Maar ben mijn hele leven bezig met Martial Arts. Wellicht dat het daar aan ligt ^_^
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:05:59 #138
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_33654417
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef Tokus het volgende:

[..]

maar die gast die Nightcrawler speelde wilde toch ook niet echt meer? O.a. doordat hij nogal lang in de make-up moest elke keer.
vaag
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_33655237
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:05 schreef avotar het volgende:

[..]

vaag
En jammer want dan kunnen we Nocturne ook wel vergeten

(Voor de nitwits het meisje vooraan met die blonde streep in der haar)
Do it again now
pi_33656924
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

En jammer want dan kunnen we Nocturne ook wel vergeten

[afbeelding]
(Voor de nitwits het meisje vooraan met die blonde streep in der haar)
nocturne in een x-men film? dat brengt verwarring man..mystique zit er al in...en zij is ook blauw
pi_33659431
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:59 schreef ImmovableMind het volgende:

[..]

Blank , haha. Maar ben mijn hele leven bezig met Martial Arts. Wellicht dat het daar aan ligt ^_^
Deed jij ook mee met Leeuwendans in Amsterdam? Ik zag dat de dikke Chinees steeds werd gewisseld met het kleine blanke ventje die nog kleiner is dan Hoelang

*zag een heel erge cutie en heeft hem gevolgd vanaf station tot Dam
pi_33660479
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef Fr3negade het volgende:

[..]

nocturne in een x-men film? dat brengt verwarring man..mystique zit er al in...en zij is ook blauw
Verwaring ? ze kunnen toch uitlegen dat nocturne de dochter is van Nightcrawler en de scarlet witch uit een andere dimensie en dus de klein dochter van Mystique ^^
Do it again now
pi_33663661
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Verwaring ? ze kunnen toch uitlegen dat nocturne de dochter is van Nightcrawler en de scarlet witch uit een andere dimensie en dus de klein dochter van Mystique ^^
jij moet echt nooit x-men deel 4 gaan maken!! Weet je hoe vaag de film dan word? Heel vaag! Het mooie aan de x-men films vind ik dat het toch nog wel realistisch over komt. Dus dan moeten ze niet met andere dimensies aankomen.

Nocturne is trouwens ook een van de domste personages ooit in het marvel universum.

jah ik lees ook comics
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:48:24 #144
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_33667907
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:32 schreef VersaceKitten het volgende:

[..]

Deed jij ook mee met Leeuwendans in Amsterdam? Ik zag dat de dikke Chinees steeds werd gewisseld met het kleine blanke ventje die nog kleiner is dan Hoelang

*zag een heel erge cutie en heeft hem gevolgd vanaf station tot Dam
Dus de vraag is.........ben ik dat kleine blankje ventje dat kleiner is dan Hoelang ^_^?
Nope..that's not me. Ik ben 2 meter en dus aardig aan de lange kant. Ik heb in het verleden wel eens leeuwendansen gedaan maar omdat ik zo lang ben is het nogal zwaar voor je onderrug.
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef Fr3negade het volgende:

[..]

jij moet echt nooit x-men deel 4 gaan maken!! Weet je hoe vaag de film dan word? Heel vaag! Het mooie aan de x-men films vind ik dat het toch nog wel realistisch over komt. Dus dan moeten ze niet met andere dimensies aankomen.

Nocturne is trouwens ook een van de domste personages ooit in het marvel universum.

jah ik lees ook comics
Wat vind je precies dom aan haar, vind haar niet de beste Marvel character maar er zijn er genoeg die minder zijn dan haar. Check het plaatje hieronder, pretty cool IMO

[ Bericht 34% gewijzigd door ImmovableMind op 03-01-2006 18:53:37 ]
pi_33673914
[..]

Wat vind je precies dom aan haar, vind haar niet de beste Marvel character maar er zijn er genoeg die minder zijn dan haar. Check het plaatje hieronder, pretty cool IMO

[afbeelding]
[/quote]

ik vind het karakter niet echt origineel verzonnen.
pi_33768051
Volgens IMDB zit StacyX in de movie?
Ongeloofelijk, Geen Sage of Emma frost en Wel StacyX het meest nix zeggende personage dat ooit bij de xmen zat.
Do it again now
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:52:30 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_33768553
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:57 schreef planethugo het volgende:
idd, Singer had meer zin in Superman. Ben benieuwd of ie daar wat van gemaakt heeft. Zelf nooit echt iets met Superman gehad, X-Men destemeer
Volgens mij wilde Singer dolgraag x-men 3 doen, maar had hij contractverplichtingen bij superman returns, en 20th century fox vond het belangrijker weer een film eruit te persen dan even te wachten tot de regisseur die de films een succes gemaakt had klaar was. Belachelijk .
Ik dacht trouwens dat daarom ook Famke Janssen niet meedeed, maar gelukkig zit die er nog wel bij.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:17:50 #148
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_33803669
Aangezien ik op imdb.com (waar of niet waar) iets las over een Wolverine-film zal die film pas echt helemaal Wolverine gericht zijn, ook qua leven en vroeger.
X-men III wordt gewoon een lekker spektakel.
Toch blijf ik het jammer vinden dat ze te wenig de strips volgen, (spiderman bvb ook) Colossus is altijd gaaf geweest en toch een van de allereerste X-mannen
"One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:32:26 #149
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_33804160
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Neh. Vind het ook niet echt bij X-men passen. Ze heeft amper iets te maken met dat team. Als ze nou Excaluibur gaan verfilmen zou ik zeggen "ja"maar ze hoort net zo min in een x-men film thuis als Captain Brittain of Captain America of Iron Men of de Hulk of Batman of... etc.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:34:02 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_33804216
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens IMDB zit StacyX in de movie?
Ongeloofelijk, Geen Sage of Emma frost en Wel StacyX het meest nix zeggende personage dat ooit bij de xmen zat.
Idd nou ja, cecilia Reyes was ook vrij nietszeggend
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')