Mag hem niet extern accessenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:53 schreef Zhenar het volgende:
Heeft iemand toevallig een Wolverine smiley?
Dat is volgens mij Collosus, die is in deel 2 wel eventjes te zien geweest, in de trailer komt hij ook voor in het begin als ze door de gang lopen (groot en links)quote:Op woensdag 7 december 2005 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
Iron man is mooi gemaakt. Is die al vaker te zien geweest? nooit opgevallen
beetje evil hequote:Op woensdag 7 december 2005 18:06 schreef Kipman het volgende:
Onze Famke ziet er erg goed uit dit keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Vraag van het vorige topic)Bertje en Henk
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:52 schreef Shedfire het volgende:
Hoezo gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Vraag van het vorige topic)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreselijk trouwens hoe ze Wolverine zijn klauwen in het logo hebben verwerkt.
Xmen is meer dan Wolverine alleen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 07-12-2005 23:30:35 ]You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreselijk trouwens hoe ze Wolverine zijn klauwen in het logo hebben verwerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 07-12-2005 23:31:06 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stel je aan je weet toch niet over wie ik het heb,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
Stel je niet zo aan. Het is deel 3 en toevallig heeft Wolverine 3 van die klauwen aan zijn hand. Da's alles.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vreselijk trouwens hoe ze Wolverine zijn klauwen in het logo hebben verwerkt.
Ik heb de spoiler gelezen. Maar mensen die dat niet hebben weten niet datquote:Op woensdag 7 december 2005 22:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Stel je aan je weet toch niet over wie ik het heb,![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus je spoilert wel degelijk.Alleen niet voor mij.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Collosus iddquote:Op woensdag 7 december 2005 20:09 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Dat is volgens mij Collosus, die is in deel 2 wel eventjes te zien geweest, in de trailer komt hij ook voor in het begin als ze door de gang lopen (groot en links)
Hm. Daar zitten geen slechte acteurs tussen, maar echte toppers nu ook weer niet (tja, misschien McKellen een beetje).quote:Op donderdag 8 december 2005 12:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ian McKellen, Patrick Stewart, Hugh Jackman, Halle Berry, Famke Janssen, Kelsey Grammer, Vinnie Jones, Shohreh Aghdashloo, Rebecca Romijn en James Marsden
Aan de cast zal het iig niet liggen.![]()
Als het goed is, is dat plaatje verborgen op de officiële site. Alleen de ogen zijn bewerkt, die horen zwart te zijn, maar dit was het enige plaatje van een andere site dat ik hier aan de praat kreeg.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:28 schreef Fr3negade het volgende:
Dat Collossus plaatje is super nep! Het is gewoon een foto van Vinnie Jonesc (juggernaut) bewerkt in Photoshop!
Die kerel moet eens wat minder in de spotlights staan.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef Kipman het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Het is deel 3 en toevallig heeft Wolverine 3 van die klauwen aan zijn hand. Da's alles.
De vorige film was erg op zijn geschiedenis gericht. Ik heb het gevoel dat dat deze keer wat minder zal zijn.
perfecte acteurs voor zo'n filmquote:Op donderdag 8 december 2005 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hm. Daar zitten geen slechte acteurs tussen, maar echte toppers nu ook weer niet (tja, misschien McKellen een beetje).
Eh nee. Rattner. (Van de Rush Hour filmsquote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef King_of_Kool het volgende:
Brian singer weer?
Wolverine is toch publieksfavoriet bij de xmen. Is niet meer dan logisch dat ze daarop inspelen.quote:Die kerel moet eens wat minder in de spotlights staan.
idd, Singer had meer zin in Superman. Ben benieuwd of ie daar wat van gemaakt heeft. Zelf nooit echt iets met Superman gehad, X-Men destemeerquote:Op donderdag 8 december 2005 14:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh nee. Rattner. (Van de Rush Hour films)
Dat is Beast,quote:Op donderdag 8 december 2005 22:24 schreef prutser_benny het volgende:
wat is nightcrawler harig geworden![]()
True that, en Collossus had ook wel wat groter gemogen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:02 schreef Georges het volgende:
Wel jammer dat Juggernaut niet zo groot is als in de comics, haalt wel wat van de magie af.
Misschien een gedeelte CGI had wel gewerkt.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:24 schreef prutser_benny het volgende:
Of Frasier als Beastquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:54 schreef KumA het volgende:
Alsof t nog niet beter kon met Hugh als wolverine,....VINNIE JONES!!! JUGGERNAUT!!! dat moet gewoon lachen worden
Nightcrawler (Harlekein):quote:Op donderdag 8 december 2005 22:24 schreef prutser_benny het volgende:
Niet echt de meest representatieve tekening, eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nightcrawler (Harlekein):
[afbeelding]
Juggernaut bij de x-men?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Juggernaut is nog maar net bij de xmen he
Da's typisch aan comics. Je hebt good guys en bad guys. Maar dan komt er plots een veel sterkere en nóg slechtere bad guy, waarna die eerste zich aansluit bij de helden. Iets later komt er eentje die nog sterker is, waarna de 2de generatie bad guy zich aansluit bij de helden, enzovoort....quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De laatste keer dat ik hem in een comic zag probeerde hij Collossus nog tot oud ijzer te meppen...
Joh je hebt helemaal gelijk man! ow ow wat dom van mij om dat er niet bij te vermeldenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een slecht plaatje van Kitty.
En Juggernaut is nog maar net bij de xmen he
Vertel dat er effe bij.En als je het helemaal goed wil doen vermeld je ook effe dat hij nu bij New Excalibur zit.
Ze zeggen van wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef stevengerrard het volgende:
lijkt me idd een geweldige film. Wordt Jean hierin de Phoenix??
En gezien de trailer...quote:
... is het misschien mogelijk dat....quote:
...dat inderdaad waar is!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
... is het misschien mogelijk dat....
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef dyonvbaal het volgende:
lijkt me wel leuk om remy (gambit) langs te zien komen
Die zat toch ook al ff in 2? (zelfde acteur)quote:en ik ben ook erg benieuwd hoe Piotr (Collossus) word in de film als die beweegt
Een jonge Gambit misschien???quote:Op donderdag 15 december 2005 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]ik vind nog steeds dat ie een grote rol moet krijgen, maar goed... hoe pas je dat er dan in met een Rogue die in de filM STUKKEN jonger is dan in de comic
Nee een jongere Remy werkt niet.quote:
Zo oud is Rogue niet in de comic. Die was erg jong toen ze bij de X-Men kwam en aangezien iedereen daar op 10 jaar tijd maar 1 jaar ouder lijkt te worden, schat ik dat ze nog steeds vooraan in de 20 is. En laat Paquin dat nu net ook zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]ik vind nog steeds dat ie een grote rol moet krijgen, maar goed... hoe pas je dat er dan in met een Rogue die in de filM STUKKEN jonger is dan in de comic
[..]
Die zat toch ook al ff in 2? (zelfde acteur)
Precies. Ik ben een Marvel comic fan (de X-men vind eigenlijk niet zo veel aan vergeleken met andere titels) en snap niet dat mensen die X films zo geweldig vinden. In anderhalf uur kun je nog geen duizendste stoppen van de magie van de comics, echt, de verhalen waar ze steeds mee op de proppen komen, fantastisch. Ik lees liever 3 comics dan dat ik zo'n film zie.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:28 schreef Georges het volgende:
Probleem met dit soort films is, vind ik dan, dat ze nooit echt de magie van de comics kunnen evenaren.
Meestal omdat die comics eigenlijk nogal overpowered, unreal of over the top zijn.
Een live action movie van DBZ zou hetzelfde probleem hebben tenzij ze heel veel CGI gebruiken.
AHA! Drie comics! Dus als je moest kiezen tussen twee comics en de film, dan werd het de film. Hè? Hè?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:40 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik lees liever 3 comics dan dat ik zo'n film zie.
Blijf het niet netjes vinden dat we nu niets meer van alle drie horen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:35 schreef Fr3negade het volgende:
acteur die nightcrawler speelde wou niet meer meedoen omdat hij het script zo slecht vond..sabretooth en toad verdwenen zodat er meer ruimte was voor andere karakters.
wist je dat er eigenlijk in deel 2 een sence zou komen waarin nightcrawler en toad tegen elkaar vochten!
Hey is dat silver surfer????quote:Op woensdag 7 december 2005 14:53 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
X on!![]()
Heeft iemand toevallig een Wolverine smiley?
Colossus! iroquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hey is dat silver surfer????
Dan zal hij wel bij de cast foto's staan toch.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Komt Gambit alsnog in de film ?
Welke acteur speelt hem ?
*kijkt in fotoboek* eh ,.... jah, sure.quote:Op zondag 18 december 2005 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
aparte gambit film
Ik lijk beetje op hem dus ik ga hem spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |