Mag hem niet extern accessenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:53 schreef Zhenar het volgende:
Heeft iemand toevallig een Wolverine smiley?
Dat is volgens mij Collosus, die is in deel 2 wel eventjes te zien geweest, in de trailer komt hij ook voor in het begin als ze door de gang lopen (groot en links)quote:Op woensdag 7 december 2005 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
Iron man is mooi gemaakt. Is die al vaker te zien geweest? nooit opgevallen
beetje evil hequote:Op woensdag 7 december 2005 18:06 schreef Kipman het volgende:
Onze Famke ziet er erg goed uit dit keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Vraag van het vorige topic)Bertje en Henk
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:52 schreef Shedfire het volgende:
Hoezo gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Vraag van het vorige topic)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreselijk trouwens hoe ze Wolverine zijn klauwen in het logo hebben verwerkt.
Xmen is meer dan Wolverine alleen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 07-12-2005 23:30:35 ]You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreselijk trouwens hoe ze Wolverine zijn klauwen in het logo hebben verwerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 07-12-2005 23:31:06 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stel je aan je weet toch niet over wie ik het heb,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
Stel je niet zo aan. Het is deel 3 en toevallig heeft Wolverine 3 van die klauwen aan zijn hand. Da's alles.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vreselijk trouwens hoe ze Wolverine zijn klauwen in het logo hebben verwerkt.
Ik heb de spoiler gelezen. Maar mensen die dat niet hebben weten niet datquote:Op woensdag 7 december 2005 22:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Stel je aan je weet toch niet over wie ik het heb,![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus je spoilert wel degelijk.Alleen niet voor mij.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Collosus iddquote:Op woensdag 7 december 2005 20:09 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Dat is volgens mij Collosus, die is in deel 2 wel eventjes te zien geweest, in de trailer komt hij ook voor in het begin als ze door de gang lopen (groot en links)
Hm. Daar zitten geen slechte acteurs tussen, maar echte toppers nu ook weer niet (tja, misschien McKellen een beetje).quote:Op donderdag 8 december 2005 12:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ian McKellen, Patrick Stewart, Hugh Jackman, Halle Berry, Famke Janssen, Kelsey Grammer, Vinnie Jones, Shohreh Aghdashloo, Rebecca Romijn en James Marsden
Aan de cast zal het iig niet liggen.![]()
Als het goed is, is dat plaatje verborgen op de officiële site. Alleen de ogen zijn bewerkt, die horen zwart te zijn, maar dit was het enige plaatje van een andere site dat ik hier aan de praat kreeg.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:28 schreef Fr3negade het volgende:
Dat Collossus plaatje is super nep! Het is gewoon een foto van Vinnie Jonesc (juggernaut) bewerkt in Photoshop!
Die kerel moet eens wat minder in de spotlights staan.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef Kipman het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Het is deel 3 en toevallig heeft Wolverine 3 van die klauwen aan zijn hand. Da's alles.
De vorige film was erg op zijn geschiedenis gericht. Ik heb het gevoel dat dat deze keer wat minder zal zijn.
perfecte acteurs voor zo'n filmquote:Op donderdag 8 december 2005 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hm. Daar zitten geen slechte acteurs tussen, maar echte toppers nu ook weer niet (tja, misschien McKellen een beetje).
Eh nee. Rattner. (Van de Rush Hour filmsquote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef King_of_Kool het volgende:
Brian singer weer?
Wolverine is toch publieksfavoriet bij de xmen. Is niet meer dan logisch dat ze daarop inspelen.quote:Die kerel moet eens wat minder in de spotlights staan.
idd, Singer had meer zin in Superman. Ben benieuwd of ie daar wat van gemaakt heeft. Zelf nooit echt iets met Superman gehad, X-Men destemeerquote:Op donderdag 8 december 2005 14:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh nee. Rattner. (Van de Rush Hour films)
Dat is Beast,quote:Op donderdag 8 december 2005 22:24 schreef prutser_benny het volgende:
wat is nightcrawler harig geworden![]()
True that, en Collossus had ook wel wat groter gemogen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:02 schreef Georges het volgende:
Wel jammer dat Juggernaut niet zo groot is als in de comics, haalt wel wat van de magie af.
Misschien een gedeelte CGI had wel gewerkt.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:24 schreef prutser_benny het volgende:
wat is nightcrawler harig geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |