Neh. Ik vind hem tergend saai. Maar die's nou eenmaal samen met Wolverine (quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alsof Cyclops in die honderden comics meer dan een half plaatje boeiend was.
Er zijn wel degelijk delen uitgekomen waarin Colussus echt wel goed u de verf kwam, weet het nummer niet 1, 2, 3 uit mijn hoofd aangezien ik de Omnibussen spaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Ik vind hem tergend saai. Maar die's nou eenmaal samen met Wolverine () een beetje een boegbeeld.
Ach in X2 had James Marsden ook een te verwaarlozen rol, niet?
Wat ik persoonlijk wel erg jammer vind, want James Marsden doet de rol erg leuk. Maar ja sinds Interstate 60 ben ik wel pro-marsden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Ik vind hem tergend saai. Maar die's nou eenmaal samen met Wolverine () een beetje een boegbeeld.
Ach in X2 had James Marsden ook een te verwaarlozen rol, niet?
Ik ken 'm uit Gossip en daar was ie wel okquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:53 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk wel erg jammer vind, want James Marsden doet de rol erg leuk. Maar ja sinds Interstate 60 ben ik wel pro-marsden.
Het gaat niet over Colossus maar over Cyclops.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef AngrodTiwele het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk delen uitgekomen waarin Colussus echt wel goed u de verf kwam, weet het nummer niet 1, 2, 3 uit mijn hoofd aangezien ik de Omnibussen spaar
Pardon, dacht dat het ging over mijn Colossus-stukjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Het gaat niet over Colossus maar over Cyclops.
Wat die ook al ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iddnou ja, cecilia Reyes was ook vrij nietszeggend
Nee, niet die ook al in de filmquote:Op zondag 8 januari 2006 01:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat die ook al ?
waarom niet gelijk Lifeguard Red Lotus en Slipstream de record houders van het record zo kort mogelijk Xmen zijn.Toffe gasten waren dat trouwens jammer dat ze in de Limbo terecht zijn gekomen.
natuurlijk zijn het allemaal camzo's, een film met teveel personages werkt gewoon niet en x-men 2 had er al vrij veelquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niet die ook al in de film(denk ik) Maar ik bedoele het als "dan kunnen ze net zo goed die d'r ook al inproppen". Maar goed, misschien zijn het wel allemaal cameo's, net zoals bv Beast al in X-men 2 zat.
Ja maar Femke Jansen is Jeanquote:Op zondag 8 januari 2006 14:23 schreef VersaceKitten het volgende:
HAHAHA! Paar maanden geleden beweerden boze tongen tegen mij dat Nicolette Sheridan in X3 Da White Queen gaat spelen. HAHAHA! Serieus, Emma Frost is ongeveer 28 en dat wijf is 43. Maar Famke Janssen speelt Jean terwijl ze zelf ook al 40 is.![]()
ja, kom op, je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:23 schreef VersaceKitten het volgende:
HAHAHA! Paar maanden geleden beweerden boze tongen tegen mij dat Nicolette Sheridan in X3 Da White Queen gaat spelen. HAHAHA! Serieus, Emma Frost is ongeveer 28 en dat wijf is 43. Maar Famke Janssen speelt Jean terwijl ze zelf ook al 40 is.![]()
het was je dus ook al opgevallen dat de leeftijden in de film niet geheel overeen komen met die in de comic, he? Een iets oudere Emma Frost zou dus ook goed kunnen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:23 schreef VersaceKitten het volgende:
Ik had me Jean Grey toch wel iets lekkerder voorgesteld dan Famke Janssen, dan hadden ze beter Romijn Phoenix kunnen maken.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had me Jean Grey toch wel iets lekkerder voorgesteld dan Famke Janssen, dan hadden ze beter Romijn Phoenix kunnen maken.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:23 schreef VersaceKitten het volgende:
HAHAHA! Paar maanden geleden beweerden boze tongen tegen mij dat Nicolette Sheridan in X3 Da White Queen gaat spelen. HAHAHA! Serieus, Emma Frost is ongeveer 28 en dat wijf is 43.
Die film ken ik niet, maar had jij ook hetzelfde met Gossip?: ik zag X-Men 1 en 2 en vond ik Cyclops weer standaard Goody-Little-Two-Shoes en na dat ik Interstate 60 had gezien en ik X-Men weer keek vond ik het Cyclops karakter in een keer wel cool.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken 'm uit Gossip en daar was ie wel ok
famke kan beter acterenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had me Jean Grey toch wel iets lekkerder voorgesteld dan Famke Janssen, dan hadden ze beter Romijn Phoenix kunnen maken.
Sterk punt van de films tot nu toe vond ik dat ze alle powers enigzins credible gehouden hadden eigenlijk... Jones loopt in de trailer ook met mega-armen rond hoor, vergis je niet...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:02 schreef Georges het volgende:
Wel jammer dat Juggernaut niet zo groot is als in de comics, haalt wel wat van de magie af.
Misschien een gedeelte CGI had wel gewerkt.
Idd jammer dat Nightcrawler ontbreekt, die in deeltje twee toch wel het meeste spektakel opleverde. Trouwens, dat "Last stand" betekent toch niet dat dit het laatste deel wordt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Toch is het jammer van Kurt,
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarschijnlijk wel
Toch wel knap eigenlijk, zeker als je ziet met hoeveel verfilmingen van comics we de afgelopen jaren zijn overspoeld, waarvan de meeste niet om aan te zien. X-men is toch wel een blijvertje en deel drie zal waarschijnlijk ook zeker de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Eigenlijk is het al een wonder dat deel 1 2 en waarschijnlijk drie goeie films zijn.
*denkt terug aan wat er met de Crow serie is gebeurd*
Xmen drie zou zeker nog wel de moeite waard zijn. Maar als een deel 4 5 of zelfs 6 een flop word dan is gelijk de hele magie van de film reeks er af.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
![]()
[..]
Toch wel knap eigenlijk, zeker als je ziet met hoeveel verfilmingen van comics we de afgelopen jaren zijn overspoeld, waarvan de meeste niet om aan te zien. X-men is toch wel een blijvertje en deel drie zal waarschijnlijk ook zeker de moeite waard zijn.
Hopelijk zijn in de toekomst ook Sentinels op het witte doek te bewonderen...
Het zou financieel gezien ook niet slim zijn om na deel 3 te stoppen. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het bij drie delen blijft.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef Kipman het volgende:
X-men heeft de luxe dat er gekozen dakn worden uit veel verschillende en goede verhaallijnen. Als ze willen, kunnen ze nog wel minstens een stuk vier kwalitatief goede films maken.
Het zou opzicht wel kunnen maar bij elk nieuw deel word het risico op een flop groter,quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef Kipman het volgende:
X-men heeft de luxe dat er gekozen dakn worden uit veel verschillende en goede verhaallijnen. Als ze willen, kunnen ze nog wel minstens een stuk vier kwalitatief goede films maken.
Dat is zeker waar. Hoewel de verhalen elke film nog steeds goed kunnen zijn, kan het 'normale' publiek de serie wel eens zat kunnen worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het zou opzicht wel kunnen maar bij elk nieuw deel word het risico op een flop groter,
Ach, ze zouden altijd nog een X-men Begins kunnen doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het zou opzicht wel kunnen maar bij elk nieuw deel word het risico op een flop groter,
deel 1 die is al gemaakt hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Ach, ze zouden altijd nog een X-men Begins kunnen doen.
Er zijn nog wel meer acteurs cool. Het is alleen de vraag of Vinnie Jones straks meer cool is dan lachwekkend.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef Fr3negade het volgende:
vinnie jones is gewoon cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |