Ahh, Angel... maar 'k vind toch Aaron Stanford toch leukerquote:Op zondag 22 januari 2006 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, Angel
Maar tis dus het plaatje in m'n avatar
Wel stom als ze Loic niet nemenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Zwaar klote dat er geen Gambit is
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef VersaceKitten het volgende:
Wacht eens even.. R U gay?
Zoek op m'n naam en zie de topics waar ik in post en trek je conclusiequote:
Jaquote:Op zondag 22 januari 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoek op m'n naam en zie de topics waar ik in post en trek je conclusie
Maarreh, is dat niet een beetje off-topic?
eensch.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:47 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel tof dat Vinnie Jones Juggernaut is, maar dat plastic pak is echt te lelijk.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:47 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel tof dat Vinnie Jones Juggernaut is, maar dat plastic pak is echt te lelijk.
Het is nu zo goed als belooft dat Gambit in de volgende een rol krijgt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:06 schreef AirRaid het volgende:
Gambit moet gewoon een hofdpersonage worden
Iceman is trouwens ook ubercool
en dan nog nocturne en scarlet witch erbij en dan is het voor jou ook feestquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is nu zo goed als belooft dat Gambit in de volgende een rol krijgt.
Kunnene de fan boy's eindelijk klaar komen![]()
Eeuh huh? Scarlet Witch is alleen leuk in de evo tekenfilmquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:25 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
en dan nog nocturne en scarlet witch erbij en dan is het voor jou ook feest![]()
Wat een geweldige comic kop!quote:
Nou, oud. Gewoon zonder lagen make-up.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat ziet Famke er oud uit opeens? Niet zo boos kijken, meid.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
true..maar laatst zei je dat je t cool zou vinden als die karakters in de film kwamen :pquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eeuh huh? Scarlet Witch is alleen leuk in de evo tekenfilm![]()
En Nocturne blijft helaas een tijd reiziger
Niet zo heel gek, geen make-up en ze is toch al gauw 41 nu, geloof ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat ziet Famke er oud uit opeens? Niet zo boos kijken, meid.![]()
dat was al bekend na deel 1. chris claremont kan zich beter bezig houden met comics, daar is hij beter in.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er schijnt naast een Wolverine spinn off ook een Magneto spin off te komen.
Het is wel leuk allemaal en als Chris Claremont het schrijft zou het met het verhaal wel goed komen maar of het grote publiek er op zit te wachten....
Claremont heeft alle scripts voor 1 2 en 3 ook geschreven hoor..quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:38 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
dat was al bekend na deel 1. chris claremont kan zich beter bezig houden met comics, daar is hij beter in.
X-Men:quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Claremont heeft alle scripts voor 1 2 en 3 ook geschreven hoor..
dan zouden er allerlei ruimte inktvissen en dinosaurussen in voor komenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Claremont heeft alle scripts voor 1 2 en 3 ook geschreven hoor..
ik denk niet dat het grote publiek zit te wachten op de belachelijk complexe origin van Cable. Probeer het maar 's aan iemand uit te leggen zodat die er ook nog wat van snapt: "ja, een badguy die niet in de films zat heeft Jean Grey gecloned, die laten neuken met Cyclops, en daaruit kwam een kind. Die werd naar de toekomst gezapt om daar tegen een über badguy te knokken, maar hij werd eerst in de toekomst opgevoed door de dochter van Cyclops en Jean (maar dan uit een andere dimensie). Die ging hem ook nog eens clonen, maar die clone werd gejat en dat werd een badguy. De über badguy kwam ook nog achter het plannetje en infecteerde het kindje met een virus wat hem mechanisch maakt. Oh, en hij reist ook weer terug in de tijd naar de huidige X-mannen als hij groot is."quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:33 schreef rew- het volgende:
Mijn favorieten uit de X-Men serie blijven:
Cable
[afbeelding]
Ik wacht nog steeds op een film met een van deze heren.
Volgens IMDB zit Omega Red er in. Vast een cameo, maar dan nogquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:33 schreef rew- het volgende:
Mijn favorieten uit de X-Men serie blijven:
Omega Red
[afbeelding]
Cable
[afbeelding]
Ik wacht nog steeds op een film met een van deze heren.
Wat heb jij een lage dunk van die man.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:18 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
dan zouden er allerlei ruimte inktvissen en dinosaurussen in voor komen
Wow... dat verhaal kende ik nog niet eens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik denk niet dat het grote publiek zit te wachten op de belachelijk complexe origin van Cable. Probeer het maar 's aan iemand uit te leggen zodat die er ook nog wat van snapt: "ja, een badguy die niet in de films zat heeft Jean Grey gecloned, die laten neuken met Cyclops, en daaruit kwam een kind. Die werd naar de toekomst gezapt om daar tegen een über badguy te knokken, maar hij werd eerst in de toekomst opgevoed door de dochter van Cyclops en Jean (maar dan uit een andere dimensie). Die ging hem ook nog eens clonen, maar die clone werd gejat en dat werd een badguy. De über badguy kwam ook nog achter het plannetje en infecteerde het kindje met een virus wat hem mechanisch maakt. Oh, en hij reist ook weer terug in de tijd naar de huidige X-mannen als hij groot is."
Zo slecht is hij ook niet. maar ook niet super geweldg!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat heb jij een lage dunk van die man.
Hij is heus niet op zijn kop gevallen hoor.
Cable is net als Wolverine overrated.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:56 schreef rew- het volgende:
[..]
Wow... dat verhaal kende ik nog niet eens.
Iig, laat die gast gewoon in een film spelen zonder al te veel achtergrond info. Geef em gewoon 1 zinnetje als "Where i come from is irrelevant" en hoppa, klaar is kees.
Feit blijft dat Cable gewoon een té vet character is, die naar mijn mening niet uit de films gelaten mag worden. Alhoewel... ik zou geen acteur kennen die zijn uberstoere rol goed zou kunnen vervullen.
En dan duikt plots X-Man op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik denk niet dat het grote publiek zit te wachten op de belachelijk complexe origin van Cable. Probeer het maar 's aan iemand uit te leggen zodat die er ook nog wat van snapt: "ja, een badguy die niet in de films zat heeft Jean Grey gecloned, die laten neuken met Cyclops, en daaruit kwam een kind. Die werd naar de toekomst gezapt om daar tegen een über badguy te knokken, maar hij werd eerst in de toekomst opgevoed door de dochter van Cyclops en Jean (maar dan uit een andere dimensie). Die ging hem ook nog eens clonen, maar die clone werd gejat en dat werd een badguy. De über badguy kwam ook nog achter het plannetje en infecteerde het kindje met een virus wat hem mechanisch maakt. Oh, en hij reist ook weer terug in de tijd naar de huidige X-mannen als hij groot is."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |