denk dat ze er wel inzit omdat ze op de papa gevoelens kan inspelen van Wolverine. Maar het zou een zegen zijn als ze er niet in zit. Ontzettend slechte casting voor haar, imo! ^_^quote:Waar is Jubilee dan
Oudere stiefbroer hequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:05 schreef One_conundrum het volgende:
en broer van Xavier....
Owja! ik heb een poging gedaan om de Uncanny x-men vanaf nr 1 tot nu te lezen, maar dat is niet echt leuk meer als je de huidige tekenstijl gewend bent. Wel even die van Juggernaut doorgelezen toen, maar niet echt goed dus...quote:
Ja dat is een feit dat er meer acteurs cool zijn.De rollen die hij tot nu heeft gespeeld kon ik opzich wel waarderen. In euro trip was hij zeer grappig! Vinnie jones heeft echt een bad-guy kop, past perfect bij Juggernaut!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer acteurs cool. Het is alleen de vraag of Vinnie Jones straks meer cool is dan lachwekkend.
Dit is ook zo in de comic Ultimate X-men. Ik denk dat deze comic ook een grote inspiratie bron was voor de nieuwe film. Zie ook het nieuwe kapsel van storm, en het pak van Beast.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat ik interesant vind maken ze van Juggernaut een mutant?
Juggy als Muut zie ik ergens wel zitten, En dat gedoe met die diament enzo word natuurlijk wel ingewikkelt,
Juggernaut in Ultimate X-men... Kan ik met nie herinneren, maar even na lezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:52 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
Dit is ook zo in de comic Ultimate X-men. Ik denk dat deze comic ook een grote inspiratie bron was voor de nieuwe film. Zie ook het nieuwe kapsel van storm, en het pak van Beast.
Hij zat tijdens de weapon x verhaallijn in the brotherhood.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Juggernaut in Ultimate X-men... Kan ik met nie herinneren, maar even na lezen
Sagequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:52 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
Dit is ook zo in de comic Ultimate X-men. Ik denk dat deze comic ook een grote inspiratie bron was voor de nieuwe film. Zie ook het nieuwe kapsel van storm, en het pak van Beast.
btw ik wist trouwens ook Sage ergens te zien in de trailer...als xavier voor een groep leerlingen zit. het linker meisje. ze is heel erg wit, en haar kleding heeft veel weg van het kostuum van sage.
je weet toch wel dat heel het Ultimate universum los staat van het normale Marvel universum, he?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:31 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft ultimate x-men dan te maken met Weapon X?
kom ik na 66 delen achter....
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:52 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
.
WIe is dit danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:41 schreef One_conundrum het volgende:
Er is geen Ultimate Juggernaut
Je bedoelt de recente weaponX versie day of the futurure now?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:46 schreef One_conundrum het volgende:
niet uit de ultimate serie maar uit de weapon X serie, ik heb alle ultimate X-men op mn PC en daar komt geen SM juggernaut in voor...
Ultimate X-Men Annual #1.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:43 schreef One_conundrum het volgende:
Weet niet waar Juggernaut wel in zit, maar niet in Ultimate X-men.
neuj weapon x in ultimate x-men. rond nummer 12 was dat geloof ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bedoelt de recente weaponX versie day of the futurure now?
rare serie was dat overigens, Ik heb helemaal maar snap er nog geen fuck van.
Haha daarvan heb ik de Nederlandse versie en daar zat Juggernaut zeker wel inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:09 schreef Fr3negade het volgende:
[..]
neuj weapon x in ultimate x-men. rond nummer 12 was dat geloof ik.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ultimate X-Men Annual #1.
kortom, je hebt ze niet allemaal. En op je pc is het toch lame
Nou, ik moet zeggen....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol\
http://video.google.com/videoplay?docid=-5011123451807629464&q=gambit
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol\
http://video.google.com/videoplay?docid=-5011123451807629464&q=gambit
Dat lijkt wel...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:48 schreef ImmovableMind het volgende:
Wat vind je precies dom aan haar, vind haar niet de beste Marvel character maar er zijn er genoeg die minder zijn dan haar. Check het plaatje hieronder, pretty cool IMO
beetje ver gezochtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:25 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Dat lijkt wel...
[afbeelding]
Naja,
Ja, heb ik ergens op een site gevonden. Was daarna de link kwijt, maar heb de file nog, dus heb ik het op putfile gezet.quote:
Te gewoontjes. Hadden ze net zo goed PAris Hitlon van straat kunnen pluken en schieten maar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:25 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Dat lijkt wel...
[afbeelding]
Naja,
op nr 19, uiterst links, Juggernaut....quote:Op zondag 22 januari 2006 15:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
@Polaris ik gok op angel
btw:
http://www.xmenfilms.net/album/xmen3/1/slides/WolverineEW.html
Uhm, Angelquote:Op zondag 22 januari 2006 14:56 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hij doet het niet, wie staat er op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |