quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Helemaal eens. Koken en bek houden moeten ze
Ik ben blij dat ik je kan opfleuren met mijn fleurige topicsquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef Laton het volgende:
Altijd en eeuwig brengen je topics een glimlach op mijn gezicht fuif
dat is de bedoeling ja, al zijn er zat die die taak niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:38 schreef vaudej het volgende:
vrouwen zijn toch gewoon een lustobject?
Komt er toch nog wat moois uit al die ellendequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je kan opfleuren met mijn fleurige topics.
ik zou fanatiek christen of moslim worden, daar kan je genoeg andere huilies vinden die het met je eens zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger was het zo dat een vrouw respect had voor een man. Ze stelde zich nederig en fatsoenlijk op tegenover ieder heerschap. Tegenwoordig, met 'dank' aan de emancipatie, denken ze het recht te hebben eisen te stellen en zich op gelijke voet te plaatsen als de man. Ik word daar onderhand spuugzat van en vind dat de vrouw een heropvoedingcursus nodig heeft om weer even te leren waar zij eigenlijk staat ten opzichte van haar mannelijke soortgenoot.
Zowaar eens een topic van fuifvogel waar ik het mee eens benquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger was het zo dat een vrouw respect had voor een man. Ze stelde zich nederig en fatsoenlijk op tegenover ieder heerschap. Tegenwoordig, met 'dank' aan de emancipatie, denken ze het recht te hebben eisen te stellen en zich op gelijke voet te plaatsen als de man. Ik word daar onderhand spuugzat van en vind dat de vrouw een heropvoedingcursus nodig heeft om weer even te leren waar zij eigenlijk staat ten opzichte van haar mannelijke soortgenoot.
kuuuuuttthoooeeerrreeeeeeeeennn, aaaallleeemmaaaaaaaaaaaal !!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:45 schreef D3nn15 het volgende:
Het zijn allemaal hoeren
Jammer, want ik ben heel serieus, Brennie. En nu wil ik meer respect van jou!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef Brennie het volgende:
Meer dan een ' wederom lachwekkend' smiley is dit topic natuurlijk niet waard...
Bij deze:
jij hoort al in bed te liggen om morgenvroeg op tijd m'n brood te kunnen smeren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef Brennie het volgende:
Meer dan een ' wederom lachwekkend' smiley is dit topic natuurlijk niet waard...
Bij deze:
met hun zure sloot... gatverdamme... en in 1 keer menstrueren ze, hoppa zo eruit alsof t allemaal niks kost... kuthoeeeeeeereeen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kuuuuuttthoooeeerrreeeeeeeeennn, aaaallleeemmaaaaaaaaaaaal !!
dan moeten we beginnen bij het ontnemen van hun actieve en passieve kiesrecht en al hun bontmantels vol met verf gooien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:48 schreef FuifDuif het volgende:
En als wij, heren, zouden willen, zouden we ze zo weer kunnen domineren. Wij hebben de keuze. Laten wij de vrouwenhandel weer legaliseren, mannen!
kan evt. ook door de tralies heen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:50 schreef D3nn15 het volgende:
Nou idd gewoon in zo een kooitje opsluiten in je huiskamer.. En even eruit om te koken wassen en neuken.. En dan opsluiten als je de deur uit gaat. Ideaal
Heb je aan mij een goeiequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij hoort al in bed te liggen om morgenvroeg op tijd m'n brood te kunnen smeren.
Doe je ook anaal?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:51 schreef Thisbe het volgende:
Beste Fuif, het wordt tijd voor een goede beurt voor jou! Het celibaat siert je niet!![]()
Ontopic: ik word graag gedomineerd![]()
Of andere wijven neuken terwijl ze moeten toekijken vanuit het kooitjequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kan evt. ook door de tralies heen.
ben je tot die tijd bezig met me te stokslobberen dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
Heb je aan mij een goeie.. Goed zoeken dokter.. zie je over 2 jaar wel weer es.
Respect is niet te koop of af te dwingen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jammer, want ik ben heel serieus, Brennie. En nu wil ik meer respect van jou!
Het zou me niet verbazen als ze familie blijken te zijn van elkaar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:52 schreef Esc het volgende:
bhfh kloon?
"Zuigen kreng, het is geen praatpaal"quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ben je tot die tijd bezig met me te stokslobberen dan?
zeg, ga eens bier halen voor onsquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef Brennie het volgende:
[..]
Respect is niet te koop of af te dwingen..
Het celibaat heeft je er niet slimmer op gemaakt he, jongen?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:43 schreef IntroV het volgende:
Vrouwen moet je kort houden, dat is heel belangrijk. Dat je ze kort houd. Is voor henzelf ook het beste. Ja want anders krijgen ze toch alleen maar een eigen mening en dat is voor niemand leuk. Ja je hebt het wel eens hoor, vrouwen met een eigen mening. Die er zelf heel erg van overtuigd zijn dat ze een eigen mening hebben. Maar achteraf blijkt dat toch nooit zo te zijn. Dan is het meestal uit een boekje of zo gehaald. Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars. Die zielige zeik boekjes van Yvonne Kronenberg; Alles went behalve een vent. Ha ha ha. Ik ben nou zelf bezig met een boekje: Ik neuk nog liever een sero-positieve dwerg dan Yvonne Kronenberg.
Jaaaa! Het is zo makkelijk. Het is zo ontzettend makkelijk. Weet je wat ik niet kan uitstaan. In die boekjes daar staan nooit gewoon de dingen die voor een vrouw echt handig zouden zijn om te weten. De dingen die echt waar zijn. Bijvoorbeeld dat het voor mannen onmogelijk is om monogaam te zijn. Zoiets. Ja, dat is toch gewoon zo. Dat is vechten tegen evolutionaire krachten, dat is knokken tegen natuurgeweld en dat win je nooit. Vroeger had ik daar een schuldgevoel over. Als ik was vreemdgegaan dan zat ik altijd van shit, dan zat het echt zo te knagen. En nu denk ik ook gewoon van ja ik kan er niks aan doen.
Monogamie, het klinkt toch ook veel meer als een spelletje, een soort combinatie tussen monopoly en origami. En je wordt helemaal gek gemaakt. Van die meisjes met blote buiken en dan strakke t-shirtjes en dan hier zo met van die glitterletters: SUPERBABE. Ja, ik ben toch gewoon iemand die ja graag leest. Dat blijkt dan niet de bedoeling te zijn, dan worden ze pissig. Of er loopt zo’n eikel van een vriend naast, van: - Hé jongen waar zit je naar te kijken? - Oh niks, niks. Wat niks, vind je de tieten van mijn vriendin niks?
Je hoort nou ook steeds vaker dat ook steeds meer vrouwen vreemd gaan. Dan denk ik ook van ja verzin zelf een keer iets.
Theo Maassen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ben je tot die tijd bezig met me te stokslobberen dan?
Als je graag wilt dat ik een rups in je holletje steek, dan doe ik dat met liefdequote:
"ademen doe je maar in je eigen tijd"quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
"Zuigen kreng, het is geen praatpaal"
waarom heb jij koeienhoorns op je hoofd op die avatar van je?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Als je graag wilt dat ik een rups in je holletje steek, dan doe ik dat met liefde![]()
Een aparte manier van respect afdwingen ..quote:
je weet best wat ik hierop zou zeggen brennepen; doe nou maar niet of het allemaal als een verrassing voor je komt nu.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Brennie het volgende:
[..]Wil je dat ik daar serieus op reageer?
in eerste instantie bier toch nu, maar daarna praat ik graag verder met je over je aanstelling chez ondergetekende.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:57 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een aparte manier van respect afdwingen ..
Zeg dan gewoon dat je een slaaf zoekt.
En dat brengt zichzelf niet dus ik zou zeggen beetje tempo makenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
in eerste instantie bier toch nu, maar daarna praat ik graag verder met je over je aanstelling chez ondergetekende.
Daar doe ik graag leuke dingen meequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
waarom heb jij koeienhoorns op je hoofd op die avatar van je?
Ik ga niet aan je stok slobberenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je weet best wat ik hierop zou zeggen brennepen; doe nou maar niet of het allemaal als een verrassing voor je komt nu.
jij moet wel om vrouwen te krijgen, je zit immers in de ict en je sociale leven is fok.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
Ben ik het niet mee eens, een beetje respect voor de vrouw mag wel![]()
je moest me eens buitengewoon meemaken.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik ga niet aan je stok slobberen
Doe ff gewoon zeg![]()
Je kunt ook TE zelfverzekerd zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
in eerste instantie bier toch nu, maar daarna praat ik graag verder met je over je aanstelling chez ondergetekende.
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij moet wel om vrouwen te krijgen, je zit immers in de ict en je sociale leven is fok.
ik ben meer het type dat je bij de hoorns vat en jou neerlegt lieve schat.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Daar doe ik graag leuke dingen meeGa je even liggen dokter?
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Als je graag wilt dat ik een rups in je holletje steek, dan doe ik dat met liefde![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik ben meer het type dat je bij de hoorns vat en jou neerlegt lieve schat.
en ik weet wel dat je dat lekker vindt, geef nou maar toe.
Ik zeg ook niet dat we van de vrouwen afmoeten. Integendeel, ze moeten onze persoonlijke slaven worden die ons in welk opzicht dan ook te allen tijde plezieren en van dienst zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef teknomist het volgende:
Zonder de vrouw kon je hier niet posten, FuifDuif..
en hoe ga je om met de kwestie bier + pantoffels halen?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik word graag bruut genomen op de tafel
En daarna kook ik voor je, en was ik je sokken![]()
als we daar onze eerste transgender nepvrouw niet hebben.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:04 schreef Mapani het volgende:
Ok, ze worden bang voor ons. Dit is een typisch: laatste stuiptrekking voor jullie ondergang onderwerp.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:58 schreef D3nn15 het volgende:
Belangrijkste orgaan van de vrouw is de neus he... Kunnen ze doorademen tijdens het pijpen
Bier:mits Grolschquote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en hoe ga je om met de kwestie bier + pantoffels halen?
We zullen jou eens even onderwerpen aan een stevige gangbang.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik ga niet aan je stok slobberen
Doe ff gewoon zeg![]()
trouwen?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bier:mits Grolsch
Sloffen: ik sabbel met liefde op je teentjes
hear hear.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
We zullen jou eens even onderwerpen aan een stevige gangbang.
Is dat een toezegging dat we je mogen nemen, Brennie? Ga maar vast krom staan, dan komen wij eraan met een banaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef Brennie het volgende:
Ik hoorde laatst iets over Fok! en kansloze rukkers
Begrijp wel waarom nu..
vertel schat; we're all ears.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef Brennie het volgende:
Ik hoorde laatst iets over Fok! en kansloze rukkers
Begrijp wel waarom nu..
en daar zit meestal al de crux.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:16 schreef Monocultuur het volgende:
Sterker nog: vrouwen denken dat ze MEER zijn dan mannen.
Ik zal es even wat bananen op jou afsturen, mafketel!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Is dat een toezegging dat we je mogen nemen, Brennie? Ga maar vast krom staan, dan komen wij eraan met een banaan.
Inderdaad, want daar heb je een notaris voor nodig. En laat ik er net notariaat bij doenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
trouwen?
we hebben zo te zien geen advocaat nodig om onze huwelijkse voorwaarden samen te kunnen stellen.
Nou, het lijkt mij wel een bijzondere ervaring in ieder geval.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik zal es even wat bananen op jou afsturen, mafketel!![]()
Ik heb een familielid die in de gevangenis werkt..
Interesse?
recreatief of professioneel? en kan ze ook goed bier halen, alsmede andere taken verrichten die haar toekomen?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef Brennie het volgende:
Interesse?
ook jaquote:Op woensdag 7 december 2005 00:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Inderdaad, want daar heb je een notaris voor nodig.
wat een krachtige combinatie zijn we dan samenquote:En laat ik er net notariaat bij doen
ik kies niet als het niet absoluut noodzakelijk is en beide me wel aanstaanquote:Op mijn tafel, of op de jouwe?![]()
Ik heb ook een familielid wat in de gevangenis werkt. Hij maakt daar wasknijpersquote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef Brennie het volgende:
Wanneer is iemand Nerd?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:16 schreef Monocultuur het volgende:
Sterker nog: vrouwen denken dat ze MEER zijn dan mannen.
zo is het tegenwoordig! om te kotsen!!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:43 schreef IntroV het volgende:
Vrouwen moet je kort houden, dat is heel belangrijk. Dat je ze kort houd. Is voor henzelf ook het beste. Ja want anders krijgen ze toch alleen maar een eigen mening en dat is voor niemand leuk. Ja je hebt het wel eens hoor, vrouwen met een eigen mening. Die er zelf heel erg van overtuigd zijn dat ze een eigen mening hebben. Maar achteraf blijkt dat toch nooit zo te zijn. Dan is het meestal uit een boekje of zo gehaald. Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars. Die zielige zeik boekjes van Yvonne Kronenberg; Alles went behalve een vent. Ha ha ha. Ik ben nou zelf bezig met een boekje: Ik neuk nog liever een sero-positieve dwerg dan Yvonne Kronenberg.
Jaaaa! Het is zo makkelijk. Het is zo ontzettend makkelijk. Weet je wat ik niet kan uitstaan. In die boekjes daar staan nooit gewoon de dingen die voor een vrouw echt handig zouden zijn om te weten. De dingen die echt waar zijn. Bijvoorbeeld dat het voor mannen onmogelijk is om monogaam te zijn. Zoiets. Ja, dat is toch gewoon zo.
Dat is vechten tegen evolutionaire krachten, dat is knokken tegen natuurgeweld en dat win je nooit. Vroeger had ik daar een schuldgevoel over. Als ik was vreemdgegaan dan zat ik altijd van shit, dan zat het echt zo te knagen. En nu denk ik ook gewoon van ja ik kan er niks aan doen.
Monogamie, het klinkt toch ook veel meer als een spelletje, een soort combinatie tussen monopoly en origami. En je wordt helemaal gek gemaakt. Van die meisjes met blote buiken en dan strakke t-shirtjes en dan hier zo met van die glitterletters: SUPERBABE. Ja, ik ben toch gewoon iemand die ja graag leest. Dat blijkt dan niet de bedoeling te zijn, dan worden ze pissig. Of er loopt zo’n eikel van een vriend naast, van: - Hé jongen waar zit je naar te kijken? - Oh niks, niks. Wat niks, vind je de tieten van mijn vriendin niks?
Je hoort nou ook steeds vaker dat ook steeds meer vrouwen vreemd gaan. Dan denk ik ook van ja verzin zelf een keer iets.
Theo Maassen
In het hele verhaaltje komt naar voren dat vrouwen volgzaam horen te zijn, en met deze zin, geef jij ze ineens toch het rcht om zelf te denken?quote:Je hoort nou ook steeds vaker dat ook steeds meer vrouwen vreemd gaan. Dan denk ik ook van ja verzin zelf een keer iets.
Aaaah, ' fuifduif', voor al uw bananenwensen..quote:Op woensdag 7 december 2005 00:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, het lijkt mij wel een bijzondere ervaring in ieder geval.
Mijn tafel is zeer stevig! En mijn wasmachine wast zeer schoonquote:Op woensdag 7 december 2005 00:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ook ja
[..]
wat een krachtige combinatie zijn we dan samen
[..]
ik kies niet als het niet absoluut noodzakelijk is en beide me wel aanstaan
Ze heeft iets meer ' ballen' dan jij, dus dat lijkt me niet relevant.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
recreatief of professioneel? en kan ze ook goed bier halen, alsmede andere taken verrichten die haar toekomen?
wij twijfelen er echter allang niet meer aan om jou als voorbeeld te stellen ; bukken jij.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:21 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wanneer is iemand Nerd?
Ik zit te twijfelen of ik je post daar als voorbeeld zal stellen.
Oh, je bent gewoon een dominant type... Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:23 schreef FuifDuif het volgende:
Dit is een eerste aanzet van mij om een vrouw te onderwerpen aan mijn wil:
Brennie, kleed je uit en ga op je knietjes op het bed zitten. Papa komt er zo aan.
Je hebt echt totaal, maar dan ook compleet de verkeerde vrouw uitgekozen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:23 schreef FuifDuif het volgende:
Dit is een eerste aanzet van mij om een vrouw te onderwerpen aan mijn wil:
Brennie, kleed je uit en ga op je knietjes op het bed zitten. Papa komt er zo aan.
spreken we hier over een siamese Klinefelter-syndroom patiënt?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:25 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ze heeft iets meer ' ballen' dan jij, dus dat lijkt me niet relevant.
ze behoort het al uit zichzelf te doen als jij dat zelf niet kan (of doet alsof je dat niet kan).quote:Op woensdag 7 december 2005 00:26 schreef FuifDuif het volgende:
Hee Brennie, ik zie dat je verpleegster bent in een ziekenhuis in Amsterdam. Stel dat ik daar kom te liggen. Zou je mijn edele delen dan wassen als ik je dat als patient op zou dragen?
Zodra jij het gore lef hebt een verpleegkundige op te dragen dat ze jouw edele delen moet wassen, dan ben jij niet zo ziek dat je het zelf niet kunt doen jongeman.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:26 schreef FuifDuif het volgende:
Hee Brennie, ik zie dat je verpleegster bent in een ziekenhuis in Amsterdam. Stel dat ik daar kom te liggen. Zou je mijn edele delen dan wassen als ik je dat als patient op zou dragen?
personalia?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:24 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Mijn tafel is zeer stevig! En mijn wasmachine wast zeer schoon![]()
Dat is waar, maar ik laat me niets ' opdragen'quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ze behoort het al uit zichzelf te doen als jij dat zelf niet kan (of doet alsof je dat niet kan).
schrijf ik voor hem wel een verklaring dat hij schaamluis heeft en een zeldzame vorm van contact-eczeem aan zijn handen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zodra jij het gore lef hebt een verpleegkundige op te dragen dat ze jouw edele delen moet wassen, dan ben jij niet zo ziek dat je het zelf niet kunt doen jongeman.
Gore lef? Het zou een eer moeten zijn om de edele delen FuifDuifs te wassen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zodra jij het gore lef hebt een verpleegkundige op te dragen dat ze jouw edele delen moet wassen, dan ben jij niet zo ziek dat je het zelf niet kunt doen jongeman.
je zult doen wat je teamhoofd je opdraagt.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:29 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik laat me niets ' opdragen'
Nou, dat hoef je niet te doen hoor. Dan kom ik wat vies over bij de hete dametjes.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
schrijf ik voor hem wel een verklaring dat hij schaamluis heeft en een zeldzame vorm van contact-eczeem aan zijn handen.
Ze is te pittig voor je.. that's all.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:26 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
spreken we hier over een siamese Klinefelter-syndroom patiënt?
nee hoor; ik moet alleen geen Y-chromosomen in mijn bed, da's alles.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ze is te pittig voor je.. that's all.
Ik denk niet dat de leidinggevende zich achter de patient zal scharen, als deze mij dwingt iets te doen, terwijl hij het zelf kan. Ik ben geen ziekenhuishoer!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:30 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je zult doen wat je teamhoofd je opdraagt.
ergo, jij doet wat je opgedragen wordt.
Maar je hebt vast wel eens onder die spannende witte jas van Dokter Bernard gekeken, is het nietquote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de leidinggevende zich achter de patient zal scharen, als deze mij dwingt iets te doen, terwijl hij het zelf kan. Ik ben geen ziekenhuishoer!
Ik voel er niets bij, sorryquote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee hoor; ik moet alleen geen Y-chromosomen in mijn bed, da's alles.
en geef nou maar toe dat je daar opgelucht over bent; we kennen jouw soort.
Inderdaad niet!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel eens onder die spannende witte jas van Dokter Bernard gekeken, is het niet?
zelfonderschatting is de moeder van alle onzekerheidsproblemen.quote:
Altijd nog beter dan een duidelijke overschatting!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zelfonderschatting is de moeder van alle onzekerheidsproblemen.
Wat jij wil ..quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Niet niet = wel. Een negatie van een negatie is een bevestiging. Ja dus.
omkeren van argumenten omdat een beter antwoord niet voorhanden is; hebben meer verpleegkundigen last van.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:36 schreef Brennie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een duidelijke overschatting!
Geeft niet.. hebben meer doktoren last van.
Correctie.. daar hebben vrouwen meer last van.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
omkeren van argumenten omdat een beter antwoord niet voorhanden is; hebben meer verpleegkundigen last van.
Je bent overigens wel een lekkere verpleegster, door jou zou ik weleens verpleegd willen worden.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Correctie.. daar hebben vrouwen meer last van.
Het is een zegen.![]()
ik zou het eerder een tekortkoming in ad rem argumenteren willen noemen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Correctie.. daar hebben vrouwen meer last van.
Het is een zegen.![]()
Je kunt het ook zien als een flauw antwoord op een stompzinnige, nutteloze reactie die niet meer dan dat waard is.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik zou het eerder een tekortkoming in ad rem argumenteren willen noemen eigenlijk.
kun je net zo goed niet antwoorden mop ; beter geen antwoord dan een slap excuus.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien als een flauw antwoord op een stompzinnige, nutteloze reactie die niet meer dan dat waard is.Ik prefeer denk ik deze mogelijkheid.
![]()
'Beter een slap excuus dan een slappe zak'.. zei mijn moeder altijd.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kun je net zo goed niet antwoorden mop ; beter geen antwoord dan een slap excuus.
Owned!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:21 schreef Brennie het volgende:
[..]
'Beter een slap excuus dan een slappe zak'.. zei mijn moeder altijd.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:21 schreef Brennie het volgende:
[..]
'Beter een slap excuus dan een slappe zak'.. zei mijn moeder altijd.![]()
Je kunt je ook gewoon als een heer gaan gedragen. Tegen heren stel ik me altijd nederig en fatsoenlijk op. Tegen lompe kerels niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Echter, een goede heer maakt mooie sier bij de vrouwen als hij af en toe ook eens een lompe kerel kan zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon als een heer gaan gedragen. Tegen heren stel ik me altijd nederig en fatsoenlijk op. Tegen lompe kerels niet.
In de slaapkamer natuurlijk wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Echter, een goede heer maakt mooie sier bij de vrouwen als hij af en toe ook eens een lompe kerel kan wezen.
Verzoeken? Kom op, het is misschien lang geleden dat we in grotten leefden, maar een beetje man weet toch nog wel hoe dat ging?quote:
Ik kan niet bij je haren vanaf hier.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verzoeken? Kom op, het is misschien lang geleden dat we in grotten leefden, maar een beetje man weet toch nog wel hoe dat ging?
Ik bevind me nu dan ook niet in de slaapkamer.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan niet bij je haren vanaf hier.![]()
Dat is ook niet nodig, saai figuur.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bevind me nu dan ook niet in de slaapkamer.
Ook waar.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig, saai figuur.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:37 schreef SlimShady het volgende:
Jezus, Fuif, ben je weer eens afgewezen.
of heb je ruzie met je moeder.
kijk dan hoe schattig naīef sommige vrouwen kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef BlackRosie het volgende:
dit is een grap toch? dit topic..
waar jij gelukkig van wordt... wel in je eigen tijd dan he.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:22 schreef BlackRosie het volgende:
ehh.. nee.. het is gewoon een grap.. daar hou ik het op :p
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou fanatiek christen of moslim worden, daar kan je genoeg andere huilies vinden die het met je eens zijn.
tip: blaas jezelf op ergens in brabant
quote:Opleiding : Scheikunde
Nederig associeer ik met ongelijkheid in waardigheid en daar doe ikd us niet aan. Maar fatsoenlijk ben ik tegen iedereen die dat ook tegen mij is. En respect kan iemand verdienen door zijn gedrag, man of vrouw.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Maar de hamvraag is: kook/cock/was/strijk jij of hij?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nederig associeer ik met ongelijkheid in waardigheid en daar doe ikd us niet aan. Maar fatsoenlijk ben ik tegen iedereen die dat ook tegen mij is. En respect kan iemand verdienen door zijn gedrag, man of vrouw.
En ik betaal mijn eigen drankjes, huur etc. en regel de meeste dingen gewoon zelf. Mijn vriendje is er omdat hij iets aanvult in mijn emotionele leven, hij is niet de klusjesman en ook niet mijn geldschieter oid
De verdeling wordt waarschijnlijk als volgt, als ik het goed inschat (wij wonen namelijk nog niet samen): ik kook, hij strijkt, wij wassen. Ligt er aan wie er goed in wat is. Ik ben niet zo'n ster in het huishouden en hij ook niet en we werken beiden veel, dus misschien wordt het ook nog wel een werkster inhurenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:26 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: kook/cock/was/strijk jij of hij?
je mag toch wel hopen dat *hij* niet 'cockt'.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:26 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: kook/cock/was/strijk jij of hij?
ik zou toch wat meer gaan inzetten op vrouwen als dat je ideaalbeeld van een partner is.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:03 schreef BlackRosie het volgende:
belachelijker kan niet.. vrouw en man is gelijk.. later zal mijn man netzoveel moeten doen in het huishouden als ik.. maar daarentegen zal ik en hij beiden ook werken..
die je vervolgens kunt gaan betalen van 80% van je eigen salaris, wat niet hoog gaat zijn omdat je kinderen gaat baren ooit en anders sowieso minder interessante functies krijgt; kun je net zo goed zelf het huishouden gaan doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
De verdeling wordt waarschijnlijk als volgt, als ik het goed inschat (wij wonen namelijk nog niet samen): ik kook, hij strijkt, wij wassen. Ligt er aan wie er goed in wat is. Ik ben niet zo'n ster in het huishouden en hij ook niet en we werken beiden veel, dus misschien wordt het ook nog wel een werkster inhuren
Och, dat zal wel meevallen als je mijn huidige functie bekijkt. Bovendien zit de kans er heel dik in dat ik blijf werken (want meer zicht op hoog salaris etc.) en hij meer thuisblijft op het moment dat er eventueel kids zouden komenquote:Op woensdag 7 december 2005 17:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
die je vervolgens kunt gaan betalen van 80% van je eigen salaris, wat niet hoog gaat zijn omdat je kinderen gaat baren ooit en anders sowieso minder interessante functies krijgt; kun je net zo goed zelf het huishouden gaan doen.
tijd voor die vent van jou dat hij ook eens op z'n strepen gaat staan.![]()
FuifDuif en andere mannelijke fokkers beseffen jullie nu niet dat je door zulk soort dingen te posten juist GEEN respect krijgt...quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Jullie gaan toch geen kinderen maken he?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
De verdeling wordt waarschijnlijk als volgt, als ik het goed inschat (wij wonen namelijk nog niet samen): ik kook, hij strijkt, wij wassen. Ligt er aan wie er goed in wat is. Ik ben niet zo'n ster in het huishouden en hij ook niet en we werken beiden veel, dus misschien wordt het ook nog wel een werkster inhuren
jij hebt nu al met hem afgesproken dat hij gaat afwassen, jij de was doen, hij het vuilnis en jij het koken?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:38 schreef BlackRosie het volgende:
Ik heb al 3,5 jaar een lieve vriend en we gaan binnenkort samenwonen, we hebben al afgesproken dat onze taken verdeeld zullen zijn.. ik ben benieuwd wat voor vriendin jij ooit zult krijgen.. als je dat al lukt met die instelling van je..
je hebt een grote mond, zo vanachter je beeldscherm; die is snel gevuld.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
FuifDuif en andere mannelijke fokkers beseffen jullie nu niet dat je door zulk soort dingen te posten juist GEEN respect krijgt...![]()
![]()
![]()
ja eigenlijk vind ik, dat iedereen een gelijk inkomen moet hebben, hoe hard ze ook hebben gewerkt voor een carričre... maar je kunt niet alles hebben hequote:Eigenlijk vind ik dat vrouwen meer respect van mannen (lees: met name van fok) moeten krijgen.![]()
Wij vrouwwezens mogen je nu aangeven wegens discriminatie!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
aangifte mag altijd, maar zal geen rechtsgevolg hebben in de praktische zin (vrijheid van meningsuiting)quote:Op woensdag 7 december 2005 21:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wij vrouwwezens mogen je nu aangeven wegens discriminatie!![]()
bezit van een ander dient gerespecteerd te worden, ook door vrouwtjes die denken dat dat niet hoeft.quote:Juist omdat de man ons niet zo waardeerde, zijn we maar voor onszelf begonnen en ja wie heeft er nu respect voor een eigenaar? Althans zo doen mannen zich soms voor..
Zie je eigen icoon. Zo hoort het. Plat tegen de vloer en stevig van achteren worden genomen zonder te mekkeren.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wij vrouwwezens mogen je nu aangeven wegens discriminatie!![]()
Juist omdat de man ons niet zo waardeerde, zijn we maar voor onszelf begonnen en ja wie heeft er nu respect voor een eigenaar? Althans zo doen mannen zich soms voor..
Jij zult werken in het huishouden inderdaad. Maar niet buitenshuis.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:03 schreef BlackRosie het volgende:
belachelijker kan niet.. vrouw en man is gelijk.. later zal mijn man netzoveel moeten doen in het huishouden als ik.. maar daarentegen zal ik en hij beiden ook werken..
whahahaha...daar heb jij invloed op hoor uhuquote:Op woensdag 7 december 2005 23:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jij zult werken in het huishouden inderdaad. Maar niet buitenshuis.
jep..en ik ook en veel meer vrouwen FuifDuifquote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef BlackRosie het volgende:
hahaha en dat zeg JIJ meneertje..
Ik studeer toevallig.. ik werk voor mijn eigen geld en ik betaal met mijn eigen geld.. en ik kan niet w88 totdat ik met mijn carriere kan beginnen..
Het duurt niet lang meer voordat de zaken weer teruggedraait zijn en dan kun je je studiekosten als door de plee gespoeld beschouwen. Dat je als vrouw gestudeerd hebt zegt niets. Alleen al die laatste zin geeft aan dat je in feite gewoon handelt uit frustratie. Alsof je je wilt bewijzen tegenover mannen ofzo. Ben je zo onzeker dat je het van de daken moet schreeuwen dat je één of andere carriere moet beginnen (wat dat dan ook precies moge inhouden).quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef BlackRosie het volgende:
Ik studeer toevallig.. ik werk voor mijn eigen geld en ik betaal met mijn eigen geld.. en ik kan niet w88 totdat ik met mijn carriere kan beginnen..
Oh, maar die tijd komt vanzelf. Je merkt het, veel mannen begint die penisnijd van de huidige vrouw goed de keel uit te hangen. Hup, terug naar jullie plaats en laat het echte werk maar aan de mannen over. Het is niet voor niets dat de huidige wereld zo verpaupert. Dat had je vroeger niet toen men het woord emancipatie nog niet kende.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Hatsjepsoet het volgende:
whahahaha...daar heb jij invloed op hoor uhu![]()
![]()
Enjoy it while it lastsquote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Hatsjepsoet het volgende:
jep..en ik ook en veel meer vrouwen FuifDuif![]()
![]()
nou studeren is een prestatie zeg... en dan ook nog eens een cursus psychologie, whooptiedoo.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef BlackRosie het volgende:
inderdaad; onder mij, over het bureau heen gegooid.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
En het is maar te hopen, dametjes, dat jullie niet onder mij komen te werken in jullie carriere.
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het duurt niet lang meer voordat de zaken weer teruggedraait zijn en dan kun je je studiekosten als door de plee gespoeld beschouwen. Dat je als vrouw gestudeerd hebt zegt niets. Alleen al die laatste zin geeft aan dat je in feite gewoon handelt uit frustratie. Alsof je je wilt bewijzen tegenover mannen ofzo. Ben je zo onzeker dat je het van de daken moet schreeuwen dat je één of andere carriere moet beginnen (wat dat dan ook precies moge inhouden).
een psycholoog is nodig voor types als jij natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 00:33 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nou studeren is een prestatie zeg... en dan ook nog eens een cursus psychologie, whooptiedoo.
doe dan een echte studie, of meerdere.
ik val steil achterover van je snoeiharde, treffende retoriek ; mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:10 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
een psycholoog is nodig voor types als jij natuurlijk![]()
omdat je dat moet zeggen, niet op je tshirt moet dragen.wel leuk tshirt btwquote:Op donderdag 8 december 2005 01:33 schreef Ra-z het volgende:
[afbeelding]
viel me wat tegen dat deze nog niet gepost was dus bij deze
Eigenlijk zou het niet nodig zijn om dat te zeggen de achterkant van je hand laten zien en een 'blik' geven zou genoeg moeten zijn tochquote:Op donderdag 8 december 2005 01:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
omdat je dat moet zeggen, niet op je tshirt moet dragen.wel leuk tshirt btw
kom op, niet verlegen zijn, laat merken dat jij de broek aan hebt.
Liever niet: dat is veel te dichtbij...quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
tip: blaas jezelf op ergens in brabant
Dat zal wel meevallen hoor. Als je werkelijk zo incompetent bent is de kans al een stuk kleiner dat je in zo'n positie terecht komt.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
En het is maar te hopen, dametjes, dat jullie niet onder mij komen te werken in jullie carriere.
Maar even iets anders.. Je verlangt een hele hoop van vrouwen, omdat mannen in het algemeen mijlenver boven vrouwen staan.. Maar wat is jouw verdienste?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh, maar die tijd komt vanzelf. Je merkt het, veel mannen begint die penisnijd van de huidige vrouw goed de keel uit te hangen. Hup, terug naar jullie plaats en laat het echte werk maar aan de mannen over. Het is niet voor niets dat de huidige wereld zo verpaupert. Dat had je vroeger niet toen men het woord emancipatie nog niet kende.
Hij is manquote:Op donderdag 8 december 2005 07:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar even iets anders.. Je verlangt een hele hoop van vrouwen, omdat mannen in het algemeen mijlenver boven vrouwen staan.. Maar wat is jouw verdienste?
Bedoel je ik als leider, of een incompetente vrouw als ondergeschikte onder mij? Als het dat eerste geval betreft: daar maak ik mij absoluut geen zorgen over aangezien de vooruitzichten vrij lovend zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 07:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoor. Als je werkelijk zo incompetent bent is de kans al een stuk kleiner dat je in zo'n positie terecht komt.
Is een verdienste voor een man noodzakelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 07:11 schreef Alicey het volgende:
Maar even iets anders.. Je verlangt een hele hoop van vrouwen, omdat mannen in het algemeen mijlenver boven vrouwen staan.. Maar wat is jouw verdienste?
Natuurlijk is dat nodig.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Is een verdienste voor een man noodzakelijk?
Ik bedoel dat jij als leider incompetent bent op basis van jouw situatie-schets.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Bedoel je ik als leider, of een incompetente vrouw als ondergeschikte onder mij? Als het dat eerste geval betreft: daar maak ik mij absoluut geen zorgen over aangezien de vooruitzichten vrij lovend zijn.
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jullie gaan toch geen kinderen maken he?![]()
Oeh, met mijn huidige functie zou het ook best kunnen dat jij later eens onder mij zou komen te werken. Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
beter voor het landquote:Op donderdag 8 december 2005 08:47 schreef Ripley het volgende:
[..]De eerstkomende 5 jaar zit het niet in de planning nee
Daar snij je volgens mij een ander onderwerp aan.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:27 schreef Idril-2 het volgende:
En ík ben al die geëmancipeerde vrouwen zat, die mij hun mening opdringen. Ook hier geldt dat respect wederzijds moet zijn
Dus de manier waarop ik leef/werk en me t.o. mijn man opstel is mijn zaak. Daar kan je het mee eens zijn of niet, maar kwalificaties als "zielepoten" vind ik wel erg denigrerend.
In de kern ben ik het met je eens. Persoonlijk stel ik echter wel bepaalde eisen aan een man alvorens me op een bepaalde manier op te stellen..quote:Op donderdag 8 december 2005 11:27 schreef Idril-2 het volgende:
En ík ben al die geëmancipeerde vrouwen zat, die mij hun mening opdringen. Ook hier geldt dat respect wederzijds moet zijn
Dus de manier waarop ik leef/werk en me t.o. mijn man opstel is mijn zaak. Daar kan je het mee eens zijn of niet, maar kwalificaties als "zielepoten" vind ik wel erg denigrerend.
eens in de zoveel?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:33 schreef P0rt0 het volgende:
Als je maar pijpje blaast eens de in de zoveel dagen, dan vind ik je lief
Niemand houdt je tegen een ander topic te openen waarin je dat aan de kaak stelt.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef CrazyWitch het volgende:
de mannen kunnne maklijk praten dat wij vrouwen meer respect moeten hebben voor jullie
maar dat mogen jullie ook wel eens voor ons vrouwen hebben
want wij vrouwen zijn wel de gene die jullie mannen op de wereld zetten hoor
respect moet van bijde kanten komen hequote:Op donderdag 8 december 2005 20:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen een ander topic te openen waarin je dat aan de kaak stelt.
In dit topic hebben we het over vrouwen die meer respect voor mannen moeten krijgen!![]()
ts vroeg daar zelf omquote:Op donderdag 8 december 2005 20:53 schreef Shreyas het volgende:
Even tussendoor......
Waarom staat dit topic in Onzin? Dit is een serieuze kwestie. Misschien kan dit topic verplaatst worden naar R&P ofzo.![]()
Eens word je wakker.. en zeg je ja liefje nee liefjequote:Op donderdag 8 december 2005 09:38 schreef Camplo het volgende:
Teach them beeatches sum re5peCt
Zoals M. Luther King zei:quote:Op donderdag 8 december 2005 21:21 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Eens word je wakker.. en zeg je ja liefje nee liefje
Dus wie heb de respect verdient:..juist the bitch
dat was M.Luther zijn droomquote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zoals M. Luther King zei:
''...I have a dream...''![]()
en als wij niet jullie jarenlange gezeur zo goed zouden hebben verdragen, zouden jullie ook niet meer bestaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef CrazyWitch het volgende:
want wij vrouwen zijn wel de gene die jullie mannen op de wereld zetten hoor
q.e.d.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:03 schreef CrazyWitch het volgende:
[..]
respect moet van bijde kanten komen he
ik volsta met een verwijzing naar mijn signaturequote:Op donderdag 8 december 2005 21:26 schreef Salsagirl het volgende:
Dus kom jij ff met beide beentjes op de grond![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:35 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik volsta met een verwijzing naar mijn signature
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |