abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32894501
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nederig associeer ik met ongelijkheid in waardigheid en daar doe ikd us niet aan. Maar fatsoenlijk ben ik tegen iedereen die dat ook tegen mij is. En respect kan iemand verdienen door zijn gedrag, man of vrouw.

En ik betaal mijn eigen drankjes, huur etc. en regel de meeste dingen gewoon zelf. Mijn vriendje is er omdat hij iets aanvult in mijn emotionele leven, hij is niet de klusjesman en ook niet mijn geldschieter oid
Maar de hamvraag is: kook/cock/was/strijk jij of hij?
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_32894616
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:26 schreef P0rt0 het volgende:

[..]

De verdeling wordt waarschijnlijk als volgt, als ik het goed inschat (wij wonen namelijk nog niet samen): ik kook, hij strijkt, wij wassen. Ligt er aan wie er goed in wat is. Ik ben niet zo'n ster in het huishouden en hij ook niet en we werken beiden veel, dus misschien wordt het ook nog wel een werkster inhuren
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32895451
belachelijker kan niet.. vrouw en man is gelijk.. later zal mijn man netzoveel moeten doen in het huishouden als ik.. maar daarentegen zal ik en hij beiden ook werken..
Love = life.
If u miss love, u miss life.
  woensdag 7 december 2005 @ 17:15:41 #154
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32895759
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:26 schreef P0rt0 het volgende:

[..]

je mag toch wel hopen dat *hij* niet 'cockt'.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 7 december 2005 @ 17:16:51 #155
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32895783
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:03 schreef BlackRosie het volgende:
belachelijker kan niet.. vrouw en man is gelijk.. later zal mijn man netzoveel moeten doen in het huishouden als ik.. maar daarentegen zal ik en hij beiden ook werken..
ik zou toch wat meer gaan inzetten op vrouwen als dat je ideaalbeeld van een partner is.
  woensdag 7 december 2005 @ 17:21:06 #156
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32895893
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

De verdeling wordt waarschijnlijk als volgt, als ik het goed inschat (wij wonen namelijk nog niet samen): ik kook, hij strijkt, wij wassen. Ligt er aan wie er goed in wat is. Ik ben niet zo'n ster in het huishouden en hij ook niet en we werken beiden veel, dus misschien wordt het ook nog wel een werkster inhuren
die je vervolgens kunt gaan betalen van 80% van je eigen salaris, wat niet hoog gaat zijn omdat je kinderen gaat baren ooit en anders sowieso minder interessante functies krijgt; kun je net zo goed zelf het huishouden gaan doen.

tijd voor die vent van jou dat hij ook eens op z'n strepen gaat staan.
pi_32896014
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:21 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

die je vervolgens kunt gaan betalen van 80% van je eigen salaris, wat niet hoog gaat zijn omdat je kinderen gaat baren ooit en anders sowieso minder interessante functies krijgt; kun je net zo goed zelf het huishouden gaan doen.

tijd voor die vent van jou dat hij ook eens op z'n strepen gaat staan.
Och, dat zal wel meevallen als je mijn huidige functie bekijkt. Bovendien zit de kans er heel dik in dat ik blijf werken (want meer zicht op hoog salaris etc.) en hij meer thuisblijft op het moment dat er eventueel kids zouden komen
pi_32896312
Ik heb al 3,5 jaar een lieve vriend en we gaan binnenkort samenwonen, we hebben al afgesproken dat onze taken verdeeld zullen zijn.. ik ben benieuwd wat voor vriendin jij ooit zult krijgen.. als je dat al lukt met die instelling van je..
Love = life.
pi_32897863
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger was het zo dat een vrouw respect had voor een man. Ze stelde zich nederig en fatsoenlijk op tegenover ieder heerschap. Tegenwoordig, met 'dank' aan de emancipatie, denken ze het recht te hebben eisen te stellen en zich op gelijke voet te plaatsen als de man. Ik word daar onderhand spuugzat van en vind dat de vrouw een heropvoedingcursus nodig heeft om weer even te leren waar zij eigenlijk staat ten opzichte van haar mannelijke soortgenoot.
FuifDuif en andere mannelijke fokkers beseffen jullie nu niet dat je door zulk soort dingen te posten juist GEEN respect krijgt...

RESPECT hoort WEDERZIJDS te zijn. En ík word onderhand spuugzat van mannen die zich bedreigd voelen door emancipatie.... zielepoten

Eigenlijk vind ik dat vrouwen meer respect van mannen (lees: met name van fok) moeten krijgen.
pi_32898379
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

Jullie gaan toch geen kinderen maken he?
  woensdag 7 december 2005 @ 21:43:16 #161
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32902675
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:38 schreef BlackRosie het volgende:
Ik heb al 3,5 jaar een lieve vriend en we gaan binnenkort samenwonen, we hebben al afgesproken dat onze taken verdeeld zullen zijn.. ik ben benieuwd wat voor vriendin jij ooit zult krijgen.. als je dat al lukt met die instelling van je..
jij hebt nu al met hem afgesproken dat hij gaat afwassen, jij de was doen, hij het vuilnis en jij het koken?
  woensdag 7 december 2005 @ 21:47:04 #162
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32902812
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef Hatsjepsoet het volgende:

[..]

FuifDuif en andere mannelijke fokkers beseffen jullie nu niet dat je door zulk soort dingen te posten juist GEEN respect krijgt...
je hebt een grote mond, zo vanachter je beeldscherm; die is snel gevuld.
quote:
Eigenlijk vind ik dat vrouwen meer respect van mannen (lees: met name van fok) moeten krijgen.
ja eigenlijk vind ik, dat iedereen een gelijk inkomen moet hebben, hoe hard ze ook hebben gewerkt voor een carričre... maar je kunt niet alles hebben he
pi_32902893
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger was het zo dat een vrouw respect had voor een man. Ze stelde zich nederig en fatsoenlijk op tegenover ieder heerschap. Tegenwoordig, met 'dank' aan de emancipatie, denken ze het recht te hebben eisen te stellen en zich op gelijke voet te plaatsen als de man. Ik word daar onderhand spuugzat van en vind dat de vrouw een heropvoedingcursus nodig heeft om weer even te leren waar zij eigenlijk staat ten opzichte van haar mannelijke soortgenoot.
Wij vrouwwezens mogen je nu aangeven wegens discriminatie!
Juist omdat de man ons niet zo waardeerde, zijn we maar voor onszelf begonnen en ja wie heeft er nu respect voor een eigenaar? Althans zo doen mannen zich soms voor..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 7 december 2005 @ 21:51:33 #164
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32902966
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:49 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

aangifte mag altijd, maar zal geen rechtsgevolg hebben in de praktische zin (vrijheid van meningsuiting)
quote:
Juist omdat de man ons niet zo waardeerde, zijn we maar voor onszelf begonnen en ja wie heeft er nu respect voor een eigenaar? Althans zo doen mannen zich soms voor..
bezit van een ander dient gerespecteerd te worden, ook door vrouwtjes die denken dat dat niet hoeft.
pi_32906351
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:49 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Zie je eigen icoon. Zo hoort het. Plat tegen de vloer en stevig van achteren worden genomen zonder te mekkeren.
pi_32906374
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:03 schreef BlackRosie het volgende:
Jij zult werken in het huishouden inderdaad. Maar niet buitenshuis.
pi_32906832
hahaha en dat zeg JIJ meneertje..
Ik studeer toevallig.. ik werk voor mijn eigen geld en ik betaal met mijn eigen geld.. en ik kan niet w88 totdat ik met mijn carriere kan beginnen..
Love = life.
pi_32907298
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:38 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Jij zult werken in het huishouden inderdaad. Maar niet buitenshuis.
whahahaha...daar heb jij invloed op hoor uhu
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef BlackRosie het volgende:
Ik studeer toevallig.. ik werk voor mijn eigen geld en ik betaal met mijn eigen geld.. en ik kan niet w88 totdat ik met mijn carriere kan beginnen..
jep..en ik ook en veel meer vrouwen FuifDuif
pi_32907411
quote:
Het duurt niet lang meer voordat de zaken weer teruggedraait zijn en dan kun je je studiekosten als door de plee gespoeld beschouwen. Dat je als vrouw gestudeerd hebt zegt niets. Alleen al die laatste zin geeft aan dat je in feite gewoon handelt uit frustratie. Alsof je je wilt bewijzen tegenover mannen ofzo. Ben je zo onzeker dat je het van de daken moet schreeuwen dat je één of andere carriere moet beginnen (wat dat dan ook precies moge inhouden).
pi_32907518
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Hatsjepsoet het volgende:
whahahaha...daar heb jij invloed op hoor uhu
Oh, maar die tijd komt vanzelf. Je merkt het, veel mannen begint die penisnijd van de huidige vrouw goed de keel uit te hangen. Hup, terug naar jullie plaats en laat het echte werk maar aan de mannen over. Het is niet voor niets dat de huidige wereld zo verpaupert. Dat had je vroeger niet toen men het woord emancipatie nog niet kende.
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Hatsjepsoet het volgende:
jep..en ik ook en veel meer vrouwen FuifDuif
Enjoy it while it lasts .
pi_32907556
En het is maar te hopen, dametjes, dat jullie niet onder mij komen te werken in jullie carriere.
  donderdag 8 december 2005 @ 00:33:12 #172
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32907841
quote:
nou studeren is een prestatie zeg... en dan ook nog eens een cursus psychologie, whooptiedoo.

doe dan een echte studie, of meerdere.
  donderdag 8 december 2005 @ 00:34:18 #173
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32907868
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
En het is maar te hopen, dametjes, dat jullie niet onder mij komen te werken in jullie carriere.
inderdaad; onder mij, over het bureau heen gegooid.
mits de moeite waard
pi_32908371
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het duurt niet lang meer voordat de zaken weer teruggedraait zijn en dan kun je je studiekosten als door de plee gespoeld beschouwen. Dat je als vrouw gestudeerd hebt zegt niets. Alleen al die laatste zin geeft aan dat je in feite gewoon handelt uit frustratie. Alsof je je wilt bewijzen tegenover mannen ofzo. Ben je zo onzeker dat je het van de daken moet schreeuwen dat je één of andere carriere moet beginnen (wat dat dan ook precies moge inhouden).
(--> lach uit) Wat een illusies toch weer

Teken dat je moet gaan slapen FuifDuif
pi_32908575
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:33 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

nou studeren is een prestatie zeg... en dan ook nog eens een cursus psychologie, whooptiedoo.

doe dan een echte studie, of meerdere.
een psycholoog is nodig voor types als jij natuurlijk
  donderdag 8 december 2005 @ 01:14:20 #176
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32908645
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:10 schreef Hatsjepsoet het volgende:

[..]

een psycholoog is nodig voor types als jij natuurlijk
ik val steil achterover van je snoeiharde, treffende retoriek ; mag ik je aanraken?
pi_32908943

viel me wat tegen dat deze nog niet gepost was dus bij deze
  donderdag 8 december 2005 @ 01:49:50 #178
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32909190
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:33 schreef Ra-z het volgende:
[afbeelding]

viel me wat tegen dat deze nog niet gepost was dus bij deze
omdat je dat moet zeggen, niet op je tshirt moet dragen.wel leuk tshirt btw

kom op, niet verlegen zijn, laat merken dat jij de broek aan hebt.
pi_32909207
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:49 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

omdat je dat moet zeggen, niet op je tshirt moet dragen.wel leuk tshirt btw

kom op, niet verlegen zijn, laat merken dat jij de broek aan hebt.
Eigenlijk zou het niet nodig zijn om dat te zeggen de achterkant van je hand laten zien en een 'blik' geven zou genoeg moeten zijn toch
pi_32909934
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Againzender het volgende:

[..]

tip: blaas jezelf op ergens in brabant
Liever niet: dat is veel te dichtbij...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 8 december 2005 @ 06:52:44 #181
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32910705
Wat een topic..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 8 december 2005 @ 07:09:28 #182
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32910757
quote:
Dat zal wel meevallen hoor. Als je werkelijk zo incompetent bent is de kans al een stuk kleiner dat je in zo'n positie terecht komt.
  donderdag 8 december 2005 @ 07:11:34 #183
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32910767
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:19 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Oh, maar die tijd komt vanzelf. Je merkt het, veel mannen begint die penisnijd van de huidige vrouw goed de keel uit te hangen. Hup, terug naar jullie plaats en laat het echte werk maar aan de mannen over. Het is niet voor niets dat de huidige wereld zo verpaupert. Dat had je vroeger niet toen men het woord emancipatie nog niet kende.
Maar even iets anders.. Je verlangt een hele hoop van vrouwen, omdat mannen in het algemeen mijlenver boven vrouwen staan.. Maar wat is jouw verdienste?
pi_32910779
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar even iets anders.. Je verlangt een hele hoop van vrouwen, omdat mannen in het algemeen mijlenver boven vrouwen staan.. Maar wat is jouw verdienste?
Hij is man
  donderdag 8 december 2005 @ 07:37:41 #185
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32910867
--> ONZ
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32911119
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen hoor. Als je werkelijk zo incompetent bent is de kans al een stuk kleiner dat je in zo'n positie terecht komt.
Bedoel je ik als leider, of een incompetente vrouw als ondergeschikte onder mij? Als het dat eerste geval betreft: daar maak ik mij absoluut geen zorgen over aangezien de vooruitzichten vrij lovend zijn .
pi_32911143
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:11 schreef Alicey het volgende:
Is een verdienste voor een man noodzakelijk ?
  donderdag 8 december 2005 @ 08:34:32 #188
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32911204
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:28 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Is een verdienste voor een man noodzakelijk ?
Natuurlijk is dat nodig. Je moet je wel bewijzen.
  donderdag 8 december 2005 @ 08:34:57 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32911208
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:25 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Bedoel je ik als leider, of een incompetente vrouw als ondergeschikte onder mij? Als het dat eerste geval betreft: daar maak ik mij absoluut geen zorgen over aangezien de vooruitzichten vrij lovend zijn .
Ik bedoel dat jij als leider incompetent bent op basis van jouw situatie-schets.
pi_32911342
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:02 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Jullie gaan toch geen kinderen maken he?
De eerstkomende 5 jaar zit het niet in de planning nee
pi_32911360
quote:
Oeh, met mijn huidige functie zou het ook best kunnen dat jij later eens onder mij zou komen te werken. Dat zou leuk zijn
pi_32911367
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

De eerstkomende 5 jaar zit het niet in de planning nee
beter voor het land
pi_32912072
Teach them beeatches sum re5peCt
JOHNNY HEITINGA
pi_32912099
vrouwtjes zijn lief
No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the sources of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.
pi_32913997

[ Bericht 100% gewijzigd door Idril-2 op 08-12-2005 11:28:19 (dubbel :')) ]
pi_32914049
En ík ben al die geëmancipeerde vrouwen zat, die mij hun mening opdringen. Ook hier geldt dat respect wederzijds moet zijn

Dus de manier waarop ik leef/werk en me t.o. mijn man opstel is mijn zaak. Daar kan je het mee eens zijn of niet, maar kwalificaties als "zielepoten" vind ik wel erg denigrerend.
pi_32914182
Als je maar pijpje blaast eens de in de zoveel dagen, dan vind ik je lief
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_32916560
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:27 schreef Idril-2 het volgende:

En ík ben al die geëmancipeerde vrouwen zat, die mij hun mening opdringen. Ook hier geldt dat respect wederzijds moet zijn

Dus de manier waarop ik leef/werk en me t.o. mijn man opstel is mijn zaak. Daar kan je het mee eens zijn of niet, maar kwalificaties als "zielepoten" vind ik wel erg denigrerend.
Daar snij je volgens mij een ander onderwerp aan.

Maar gezien het feit dat jij dus kennelijk een vrouw bent die emancipatie niet ziet zitten, zou ik for the sake of discussion wel willen weten wat je van de stelling in de OP van dit topic vindt
  donderdag 8 december 2005 @ 13:26:05 #199
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32916718
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:27 schreef Idril-2 het volgende:

In de kern ben ik het met je eens. Persoonlijk stel ik echter wel bepaalde eisen aan een man alvorens me op een bepaalde manier op te stellen..
  donderdag 8 december 2005 @ 19:19:59 #200
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32925258
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:33 schreef P0rt0 het volgende:
Als je maar pijpje blaast eens de in de zoveel dagen, dan vind ik je lief
eens in de zoveel?
  donderdag 8 december 2005 @ 20:17:35 #201
8853 CrazyWitch
ik ben lekker gek!
pi_32926720
de mannen kunnne maklijk praten dat wij vrouwen meer respect moeten hebben voor jullie
maar dat mogen jullie ook wel eens voor ons vrouwen hebben

want wij vrouwen zijn wel de gene die jullie mannen op de wereld zetten hoor
pi_32927502
zucht, jullie snappen er ook niks van

Kijk, het is feit dat vrouwen (ik ben er een van) minder dingen kunnen dan mannen
Maarrr.vrouwen kunnen weer andere dingen.
En ach een beetje respect moet kunnen voor mannen.
Zijn zat dingen waar mannen nou eenmaal supergoed in zijn en vrouwen niet.
Emancipatie, gaat een beeetje te ver. Maar Nederland is nog niet eens zo erg gemancipeerd
pi_32927815
Even tussendoor......
Waarom staat dit topic in Onzin? Dit is een serieuze kwestie. Misschien kan dit topic verplaatst worden naar R&P ofzo.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32927875
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef CrazyWitch het volgende:
de mannen kunnne maklijk praten dat wij vrouwen meer respect moeten hebben voor jullie
maar dat mogen jullie ook wel eens voor ons vrouwen hebben

Niemand houdt je tegen een ander topic te openen waarin je dat aan de kaak stelt.
In dit topic hebben we het over vrouwen die meer respect voor mannen moeten krijgen!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 8 december 2005 @ 21:03:04 #205
8853 CrazyWitch
ik ben lekker gek!
pi_32928127
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Niemand houdt je tegen een ander topic te openen waarin je dat aan de kaak stelt.
In dit topic hebben we het over vrouwen die meer respect voor mannen moeten krijgen!
respect moet van bijde kanten komen he
  donderdag 8 december 2005 @ 21:06:36 #206
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32928284
ga maar rukken en vervolgens een "voelen jullie je ook schuldig als je je aftrekt" topic openen
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  donderdag 8 december 2005 @ 21:07:19 #207
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32928311
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:53 schreef Shreyas het volgende:
Even tussendoor......
Waarom staat dit topic in Onzin? Dit is een serieuze kwestie. Misschien kan dit topic verplaatst worden naar R&P ofzo.
ts vroeg daar zelf om
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32928684
quote:
Op donderdag 8 december 2005 09:38 schreef Camplo het volgende:
Teach them beeatches sum re5peCt
Eens word je wakker.. en zeg je ja liefje nee liefje
Dus wie heb de respect verdient:..juist the bitch
Salsa Espaņola
pi_32928733
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:21 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Eens word je wakker.. en zeg je ja liefje nee liefje
Dus wie heb de respect verdient:..juist the bitch
Zoals M. Luther King zei:

''...I have a dream...''
JOHNNY HEITINGA
pi_32928799
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Camplo het volgende:

[..]

Zoals M. Luther King zei:

''...I have a dream...''
dat was M.Luther zijn droom
Jij weet wel beter.. en daarbij dromen waren toch bedrog
Dus kom jij ff met beide beentjes op de grond
Salsa Espaņola
  donderdag 8 december 2005 @ 23:32:56 #211
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32932420
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef CrazyWitch het volgende:
en als wij niet jullie jarenlange gezeur zo goed zouden hebben verdragen, zouden jullie ook niet meer bestaan.
  donderdag 8 december 2005 @ 23:33:42 #212
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32932442
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:03 schreef CrazyWitch het volgende:

[..]

respect moet van bijde kanten komen he
q.e.d.
  donderdag 8 december 2005 @ 23:35:00 #213
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32932479
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:26 schreef Salsagirl het volgende:

Dus kom jij ff met beide beentjes op de grond
ik volsta met een verwijzing naar mijn signature
pi_32933562
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:35 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik volsta met een verwijzing naar mijn signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')