Maar de hamvraag is: kook/cock/was/strijk jij of hij?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nederig associeer ik met ongelijkheid in waardigheid en daar doe ikd us niet aan. Maar fatsoenlijk ben ik tegen iedereen die dat ook tegen mij is. En respect kan iemand verdienen door zijn gedrag, man of vrouw.
En ik betaal mijn eigen drankjes, huur etc. en regel de meeste dingen gewoon zelf. Mijn vriendje is er omdat hij iets aanvult in mijn emotionele leven, hij is niet de klusjesman en ook niet mijn geldschieter oid
De verdeling wordt waarschijnlijk als volgt, als ik het goed inschat (wij wonen namelijk nog niet samen): ik kook, hij strijkt, wij wassen. Ligt er aan wie er goed in wat is. Ik ben niet zo'n ster in het huishouden en hij ook niet en we werken beiden veel, dus misschien wordt het ook nog wel een werkster inhurenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:26 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: kook/cock/was/strijk jij of hij?
je mag toch wel hopen dat *hij* niet 'cockt'.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:26 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: kook/cock/was/strijk jij of hij?
ik zou toch wat meer gaan inzetten op vrouwen als dat je ideaalbeeld van een partner is.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:03 schreef BlackRosie het volgende:
belachelijker kan niet.. vrouw en man is gelijk.. later zal mijn man netzoveel moeten doen in het huishouden als ik.. maar daarentegen zal ik en hij beiden ook werken..
die je vervolgens kunt gaan betalen van 80% van je eigen salaris, wat niet hoog gaat zijn omdat je kinderen gaat baren ooit en anders sowieso minder interessante functies krijgt; kun je net zo goed zelf het huishouden gaan doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
De verdeling wordt waarschijnlijk als volgt, als ik het goed inschat (wij wonen namelijk nog niet samen): ik kook, hij strijkt, wij wassen. Ligt er aan wie er goed in wat is. Ik ben niet zo'n ster in het huishouden en hij ook niet en we werken beiden veel, dus misschien wordt het ook nog wel een werkster inhuren
Och, dat zal wel meevallen als je mijn huidige functie bekijkt. Bovendien zit de kans er heel dik in dat ik blijf werken (want meer zicht op hoog salaris etc.) en hij meer thuisblijft op het moment dat er eventueel kids zouden komenquote:Op woensdag 7 december 2005 17:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
die je vervolgens kunt gaan betalen van 80% van je eigen salaris, wat niet hoog gaat zijn omdat je kinderen gaat baren ooit en anders sowieso minder interessante functies krijgt; kun je net zo goed zelf het huishouden gaan doen.
tijd voor die vent van jou dat hij ook eens op z'n strepen gaat staan.![]()
FuifDuif en andere mannelijke fokkers beseffen jullie nu niet dat je door zulk soort dingen te posten juist GEEN respect krijgt...quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger was het zo dat een vrouw respect had voor een man. Ze stelde zich nederig en fatsoenlijk op tegenover ieder heerschap. Tegenwoordig, met 'dank' aan de emancipatie, denken ze het recht te hebben eisen te stellen en zich op gelijke voet te plaatsen als de man. Ik word daar onderhand spuugzat van en vind dat de vrouw een heropvoedingcursus nodig heeft om weer even te leren waar zij eigenlijk staat ten opzichte van haar mannelijke soortgenoot.
Jullie gaan toch geen kinderen maken he?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
De verdeling wordt waarschijnlijk als volgt, als ik het goed inschat (wij wonen namelijk nog niet samen): ik kook, hij strijkt, wij wassen. Ligt er aan wie er goed in wat is. Ik ben niet zo'n ster in het huishouden en hij ook niet en we werken beiden veel, dus misschien wordt het ook nog wel een werkster inhuren
jij hebt nu al met hem afgesproken dat hij gaat afwassen, jij de was doen, hij het vuilnis en jij het koken?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:38 schreef BlackRosie het volgende:
Ik heb al 3,5 jaar een lieve vriend en we gaan binnenkort samenwonen, we hebben al afgesproken dat onze taken verdeeld zullen zijn.. ik ben benieuwd wat voor vriendin jij ooit zult krijgen.. als je dat al lukt met die instelling van je..
je hebt een grote mond, zo vanachter je beeldscherm; die is snel gevuld.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
FuifDuif en andere mannelijke fokkers beseffen jullie nu niet dat je door zulk soort dingen te posten juist GEEN respect krijgt...![]()
![]()
![]()
ja eigenlijk vind ik, dat iedereen een gelijk inkomen moet hebben, hoe hard ze ook hebben gewerkt voor een carričre... maar je kunt niet alles hebben hequote:Eigenlijk vind ik dat vrouwen meer respect van mannen (lees: met name van fok) moeten krijgen.![]()
Wij vrouwwezens mogen je nu aangeven wegens discriminatie!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger was het zo dat een vrouw respect had voor een man. Ze stelde zich nederig en fatsoenlijk op tegenover ieder heerschap. Tegenwoordig, met 'dank' aan de emancipatie, denken ze het recht te hebben eisen te stellen en zich op gelijke voet te plaatsen als de man. Ik word daar onderhand spuugzat van en vind dat de vrouw een heropvoedingcursus nodig heeft om weer even te leren waar zij eigenlijk staat ten opzichte van haar mannelijke soortgenoot.
aangifte mag altijd, maar zal geen rechtsgevolg hebben in de praktische zin (vrijheid van meningsuiting)quote:Op woensdag 7 december 2005 21:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wij vrouwwezens mogen je nu aangeven wegens discriminatie!![]()
bezit van een ander dient gerespecteerd te worden, ook door vrouwtjes die denken dat dat niet hoeft.quote:Juist omdat de man ons niet zo waardeerde, zijn we maar voor onszelf begonnen en ja wie heeft er nu respect voor een eigenaar? Althans zo doen mannen zich soms voor..
Zie je eigen icoon. Zo hoort het. Plat tegen de vloer en stevig van achteren worden genomen zonder te mekkeren.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wij vrouwwezens mogen je nu aangeven wegens discriminatie!![]()
Juist omdat de man ons niet zo waardeerde, zijn we maar voor onszelf begonnen en ja wie heeft er nu respect voor een eigenaar? Althans zo doen mannen zich soms voor..
Jij zult werken in het huishouden inderdaad. Maar niet buitenshuis.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:03 schreef BlackRosie het volgende:
belachelijker kan niet.. vrouw en man is gelijk.. later zal mijn man netzoveel moeten doen in het huishouden als ik.. maar daarentegen zal ik en hij beiden ook werken..
whahahaha...daar heb jij invloed op hoor uhuquote:Op woensdag 7 december 2005 23:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jij zult werken in het huishouden inderdaad. Maar niet buitenshuis.
jep..en ik ook en veel meer vrouwen FuifDuifquote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef BlackRosie het volgende:
hahaha en dat zeg JIJ meneertje..
Ik studeer toevallig.. ik werk voor mijn eigen geld en ik betaal met mijn eigen geld.. en ik kan niet w88 totdat ik met mijn carriere kan beginnen..
Het duurt niet lang meer voordat de zaken weer teruggedraait zijn en dan kun je je studiekosten als door de plee gespoeld beschouwen. Dat je als vrouw gestudeerd hebt zegt niets. Alleen al die laatste zin geeft aan dat je in feite gewoon handelt uit frustratie. Alsof je je wilt bewijzen tegenover mannen ofzo. Ben je zo onzeker dat je het van de daken moet schreeuwen dat je één of andere carriere moet beginnen (wat dat dan ook precies moge inhouden).quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef BlackRosie het volgende:
Ik studeer toevallig.. ik werk voor mijn eigen geld en ik betaal met mijn eigen geld.. en ik kan niet w88 totdat ik met mijn carriere kan beginnen..
Oh, maar die tijd komt vanzelf. Je merkt het, veel mannen begint die penisnijd van de huidige vrouw goed de keel uit te hangen. Hup, terug naar jullie plaats en laat het echte werk maar aan de mannen over. Het is niet voor niets dat de huidige wereld zo verpaupert. Dat had je vroeger niet toen men het woord emancipatie nog niet kende.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Hatsjepsoet het volgende:
whahahaha...daar heb jij invloed op hoor uhu![]()
![]()
Enjoy it while it lastsquote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Hatsjepsoet het volgende:
jep..en ik ook en veel meer vrouwen FuifDuif![]()
![]()
nou studeren is een prestatie zeg... en dan ook nog eens een cursus psychologie, whooptiedoo.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef BlackRosie het volgende:
inderdaad; onder mij, over het bureau heen gegooid.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
En het is maar te hopen, dametjes, dat jullie niet onder mij komen te werken in jullie carriere.
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het duurt niet lang meer voordat de zaken weer teruggedraait zijn en dan kun je je studiekosten als door de plee gespoeld beschouwen. Dat je als vrouw gestudeerd hebt zegt niets. Alleen al die laatste zin geeft aan dat je in feite gewoon handelt uit frustratie. Alsof je je wilt bewijzen tegenover mannen ofzo. Ben je zo onzeker dat je het van de daken moet schreeuwen dat je één of andere carriere moet beginnen (wat dat dan ook precies moge inhouden).
een psycholoog is nodig voor types als jij natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 00:33 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nou studeren is een prestatie zeg... en dan ook nog eens een cursus psychologie, whooptiedoo.
doe dan een echte studie, of meerdere.
ik val steil achterover van je snoeiharde, treffende retoriek ; mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:10 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
een psycholoog is nodig voor types als jij natuurlijk![]()
omdat je dat moet zeggen, niet op je tshirt moet dragen.wel leuk tshirt btwquote:Op donderdag 8 december 2005 01:33 schreef Ra-z het volgende:
[afbeelding]
viel me wat tegen dat deze nog niet gepost was dus bij deze
Eigenlijk zou het niet nodig zijn om dat te zeggen de achterkant van je hand laten zien en een 'blik' geven zou genoeg moeten zijn tochquote:Op donderdag 8 december 2005 01:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
omdat je dat moet zeggen, niet op je tshirt moet dragen.wel leuk tshirt btw
kom op, niet verlegen zijn, laat merken dat jij de broek aan hebt.
Liever niet: dat is veel te dichtbij...quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
tip: blaas jezelf op ergens in brabant
Dat zal wel meevallen hoor. Als je werkelijk zo incompetent bent is de kans al een stuk kleiner dat je in zo'n positie terecht komt.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
En het is maar te hopen, dametjes, dat jullie niet onder mij komen te werken in jullie carriere.
Maar even iets anders.. Je verlangt een hele hoop van vrouwen, omdat mannen in het algemeen mijlenver boven vrouwen staan.. Maar wat is jouw verdienste?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh, maar die tijd komt vanzelf. Je merkt het, veel mannen begint die penisnijd van de huidige vrouw goed de keel uit te hangen. Hup, terug naar jullie plaats en laat het echte werk maar aan de mannen over. Het is niet voor niets dat de huidige wereld zo verpaupert. Dat had je vroeger niet toen men het woord emancipatie nog niet kende.
Hij is manquote:Op donderdag 8 december 2005 07:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar even iets anders.. Je verlangt een hele hoop van vrouwen, omdat mannen in het algemeen mijlenver boven vrouwen staan.. Maar wat is jouw verdienste?
Bedoel je ik als leider, of een incompetente vrouw als ondergeschikte onder mij? Als het dat eerste geval betreft: daar maak ik mij absoluut geen zorgen over aangezien de vooruitzichten vrij lovend zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 07:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoor. Als je werkelijk zo incompetent bent is de kans al een stuk kleiner dat je in zo'n positie terecht komt.
Is een verdienste voor een man noodzakelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 07:11 schreef Alicey het volgende:
Maar even iets anders.. Je verlangt een hele hoop van vrouwen, omdat mannen in het algemeen mijlenver boven vrouwen staan.. Maar wat is jouw verdienste?
Natuurlijk is dat nodig.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Is een verdienste voor een man noodzakelijk?
Ik bedoel dat jij als leider incompetent bent op basis van jouw situatie-schets.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Bedoel je ik als leider, of een incompetente vrouw als ondergeschikte onder mij? Als het dat eerste geval betreft: daar maak ik mij absoluut geen zorgen over aangezien de vooruitzichten vrij lovend zijn.
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jullie gaan toch geen kinderen maken he?![]()
Oeh, met mijn huidige functie zou het ook best kunnen dat jij later eens onder mij zou komen te werken. Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
beter voor het landquote:Op donderdag 8 december 2005 08:47 schreef Ripley het volgende:
[..]De eerstkomende 5 jaar zit het niet in de planning nee
Daar snij je volgens mij een ander onderwerp aan.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:27 schreef Idril-2 het volgende:
En ík ben al die geëmancipeerde vrouwen zat, die mij hun mening opdringen. Ook hier geldt dat respect wederzijds moet zijn
Dus de manier waarop ik leef/werk en me t.o. mijn man opstel is mijn zaak. Daar kan je het mee eens zijn of niet, maar kwalificaties als "zielepoten" vind ik wel erg denigrerend.
In de kern ben ik het met je eens. Persoonlijk stel ik echter wel bepaalde eisen aan een man alvorens me op een bepaalde manier op te stellen..quote:Op donderdag 8 december 2005 11:27 schreef Idril-2 het volgende:
En ík ben al die geëmancipeerde vrouwen zat, die mij hun mening opdringen. Ook hier geldt dat respect wederzijds moet zijn
Dus de manier waarop ik leef/werk en me t.o. mijn man opstel is mijn zaak. Daar kan je het mee eens zijn of niet, maar kwalificaties als "zielepoten" vind ik wel erg denigrerend.
eens in de zoveel?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:33 schreef P0rt0 het volgende:
Als je maar pijpje blaast eens de in de zoveel dagen, dan vind ik je lief
Niemand houdt je tegen een ander topic te openen waarin je dat aan de kaak stelt.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef CrazyWitch het volgende:
de mannen kunnne maklijk praten dat wij vrouwen meer respect moeten hebben voor jullie
maar dat mogen jullie ook wel eens voor ons vrouwen hebben
want wij vrouwen zijn wel de gene die jullie mannen op de wereld zetten hoor
respect moet van bijde kanten komen hequote:Op donderdag 8 december 2005 20:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen een ander topic te openen waarin je dat aan de kaak stelt.
In dit topic hebben we het over vrouwen die meer respect voor mannen moeten krijgen!![]()
ts vroeg daar zelf omquote:Op donderdag 8 december 2005 20:53 schreef Shreyas het volgende:
Even tussendoor......
Waarom staat dit topic in Onzin? Dit is een serieuze kwestie. Misschien kan dit topic verplaatst worden naar R&P ofzo.![]()
Eens word je wakker.. en zeg je ja liefje nee liefjequote:Op donderdag 8 december 2005 09:38 schreef Camplo het volgende:
Teach them beeatches sum re5peCt
Zoals M. Luther King zei:quote:Op donderdag 8 december 2005 21:21 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Eens word je wakker.. en zeg je ja liefje nee liefje
Dus wie heb de respect verdient:..juist the bitch
dat was M.Luther zijn droomquote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zoals M. Luther King zei:
''...I have a dream...''![]()
en als wij niet jullie jarenlange gezeur zo goed zouden hebben verdragen, zouden jullie ook niet meer bestaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef CrazyWitch het volgende:
want wij vrouwen zijn wel de gene die jullie mannen op de wereld zetten hoor
q.e.d.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:03 schreef CrazyWitch het volgende:
[..]
respect moet van bijde kanten komen he
ik volsta met een verwijzing naar mijn signaturequote:Op donderdag 8 december 2005 21:26 schreef Salsagirl het volgende:
Dus kom jij ff met beide beentjes op de grond![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:35 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik volsta met een verwijzing naar mijn signature
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |