quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Helemaal eens. Koken en bek houden moeten ze
Ik ben blij dat ik je kan opfleuren met mijn fleurige topicsquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef Laton het volgende:
Altijd en eeuwig brengen je topics een glimlach op mijn gezicht fuif
dat is de bedoeling ja, al zijn er zat die die taak niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:38 schreef vaudej het volgende:
vrouwen zijn toch gewoon een lustobject?
Komt er toch nog wat moois uit al die ellendequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je kan opfleuren met mijn fleurige topics.
ik zou fanatiek christen of moslim worden, daar kan je genoeg andere huilies vinden die het met je eens zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger was het zo dat een vrouw respect had voor een man. Ze stelde zich nederig en fatsoenlijk op tegenover ieder heerschap. Tegenwoordig, met 'dank' aan de emancipatie, denken ze het recht te hebben eisen te stellen en zich op gelijke voet te plaatsen als de man. Ik word daar onderhand spuugzat van en vind dat de vrouw een heropvoedingcursus nodig heeft om weer even te leren waar zij eigenlijk staat ten opzichte van haar mannelijke soortgenoot.
Zowaar eens een topic van fuifvogel waar ik het mee eens benquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger was het zo dat een vrouw respect had voor een man. Ze stelde zich nederig en fatsoenlijk op tegenover ieder heerschap. Tegenwoordig, met 'dank' aan de emancipatie, denken ze het recht te hebben eisen te stellen en zich op gelijke voet te plaatsen als de man. Ik word daar onderhand spuugzat van en vind dat de vrouw een heropvoedingcursus nodig heeft om weer even te leren waar zij eigenlijk staat ten opzichte van haar mannelijke soortgenoot.
kuuuuuttthoooeeerrreeeeeeeeennn, aaaallleeemmaaaaaaaaaaaal !!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:45 schreef D3nn15 het volgende:
Het zijn allemaal hoeren
Jammer, want ik ben heel serieus, Brennie. En nu wil ik meer respect van jou!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef Brennie het volgende:
Meer dan een ' wederom lachwekkend' smiley is dit topic natuurlijk niet waard...
Bij deze:
jij hoort al in bed te liggen om morgenvroeg op tijd m'n brood te kunnen smeren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef Brennie het volgende:
Meer dan een ' wederom lachwekkend' smiley is dit topic natuurlijk niet waard...
Bij deze:
met hun zure sloot... gatverdamme... en in 1 keer menstrueren ze, hoppa zo eruit alsof t allemaal niks kost... kuthoeeeeeeereeen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kuuuuuttthoooeeerrreeeeeeeeennn, aaaallleeemmaaaaaaaaaaaal !!
dan moeten we beginnen bij het ontnemen van hun actieve en passieve kiesrecht en al hun bontmantels vol met verf gooien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:48 schreef FuifDuif het volgende:
En als wij, heren, zouden willen, zouden we ze zo weer kunnen domineren. Wij hebben de keuze. Laten wij de vrouwenhandel weer legaliseren, mannen!
kan evt. ook door de tralies heen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:50 schreef D3nn15 het volgende:
Nou idd gewoon in zo een kooitje opsluiten in je huiskamer.. En even eruit om te koken wassen en neuken.. En dan opsluiten als je de deur uit gaat. Ideaal
Heb je aan mij een goeiequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij hoort al in bed te liggen om morgenvroeg op tijd m'n brood te kunnen smeren.
Doe je ook anaal?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:51 schreef Thisbe het volgende:
Beste Fuif, het wordt tijd voor een goede beurt voor jou! Het celibaat siert je niet!![]()
Ontopic: ik word graag gedomineerd![]()
Of andere wijven neuken terwijl ze moeten toekijken vanuit het kooitjequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kan evt. ook door de tralies heen.
ben je tot die tijd bezig met me te stokslobberen dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
Heb je aan mij een goeie.. Goed zoeken dokter.. zie je over 2 jaar wel weer es.
Respect is niet te koop of af te dwingen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jammer, want ik ben heel serieus, Brennie. En nu wil ik meer respect van jou!
Het zou me niet verbazen als ze familie blijken te zijn van elkaar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:52 schreef Esc het volgende:
bhfh kloon?
"Zuigen kreng, het is geen praatpaal"quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ben je tot die tijd bezig met me te stokslobberen dan?
zeg, ga eens bier halen voor onsquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef Brennie het volgende:
[..]
Respect is niet te koop of af te dwingen..
Het celibaat heeft je er niet slimmer op gemaakt he, jongen?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:43 schreef IntroV het volgende:
Vrouwen moet je kort houden, dat is heel belangrijk. Dat je ze kort houd. Is voor henzelf ook het beste. Ja want anders krijgen ze toch alleen maar een eigen mening en dat is voor niemand leuk. Ja je hebt het wel eens hoor, vrouwen met een eigen mening. Die er zelf heel erg van overtuigd zijn dat ze een eigen mening hebben. Maar achteraf blijkt dat toch nooit zo te zijn. Dan is het meestal uit een boekje of zo gehaald. Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars. Die zielige zeik boekjes van Yvonne Kronenberg; Alles went behalve een vent. Ha ha ha. Ik ben nou zelf bezig met een boekje: Ik neuk nog liever een sero-positieve dwerg dan Yvonne Kronenberg.
Jaaaa! Het is zo makkelijk. Het is zo ontzettend makkelijk. Weet je wat ik niet kan uitstaan. In die boekjes daar staan nooit gewoon de dingen die voor een vrouw echt handig zouden zijn om te weten. De dingen die echt waar zijn. Bijvoorbeeld dat het voor mannen onmogelijk is om monogaam te zijn. Zoiets. Ja, dat is toch gewoon zo. Dat is vechten tegen evolutionaire krachten, dat is knokken tegen natuurgeweld en dat win je nooit. Vroeger had ik daar een schuldgevoel over. Als ik was vreemdgegaan dan zat ik altijd van shit, dan zat het echt zo te knagen. En nu denk ik ook gewoon van ja ik kan er niks aan doen.
Monogamie, het klinkt toch ook veel meer als een spelletje, een soort combinatie tussen monopoly en origami. En je wordt helemaal gek gemaakt. Van die meisjes met blote buiken en dan strakke t-shirtjes en dan hier zo met van die glitterletters: SUPERBABE. Ja, ik ben toch gewoon iemand die ja graag leest. Dat blijkt dan niet de bedoeling te zijn, dan worden ze pissig. Of er loopt zo’n eikel van een vriend naast, van: - Hé jongen waar zit je naar te kijken? - Oh niks, niks. Wat niks, vind je de tieten van mijn vriendin niks?
Je hoort nou ook steeds vaker dat ook steeds meer vrouwen vreemd gaan. Dan denk ik ook van ja verzin zelf een keer iets.
Theo Maassen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ben je tot die tijd bezig met me te stokslobberen dan?
Als je graag wilt dat ik een rups in je holletje steek, dan doe ik dat met liefdequote:
"ademen doe je maar in je eigen tijd"quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
"Zuigen kreng, het is geen praatpaal"
waarom heb jij koeienhoorns op je hoofd op die avatar van je?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Als je graag wilt dat ik een rups in je holletje steek, dan doe ik dat met liefde![]()
Een aparte manier van respect afdwingen ..quote:
je weet best wat ik hierop zou zeggen brennepen; doe nou maar niet of het allemaal als een verrassing voor je komt nu.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Brennie het volgende:
[..]Wil je dat ik daar serieus op reageer?
in eerste instantie bier toch nu, maar daarna praat ik graag verder met je over je aanstelling chez ondergetekende.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:57 schreef Brennie het volgende:
[..]
Een aparte manier van respect afdwingen ..
Zeg dan gewoon dat je een slaaf zoekt.
En dat brengt zichzelf niet dus ik zou zeggen beetje tempo makenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
in eerste instantie bier toch nu, maar daarna praat ik graag verder met je over je aanstelling chez ondergetekende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |