quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Helemaal eens. Koken en bek houden moeten ze
Ik ben blij dat ik je kan opfleuren met mijn fleurige topicsquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef Laton het volgende:
Altijd en eeuwig brengen je topics een glimlach op mijn gezicht fuif
dat is de bedoeling ja, al zijn er zat die die taak niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:38 schreef vaudej het volgende:
vrouwen zijn toch gewoon een lustobject?
Komt er toch nog wat moois uit al die ellendequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je kan opfleuren met mijn fleurige topics.
ik zou fanatiek christen of moslim worden, daar kan je genoeg andere huilies vinden die het met je eens zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger was het zo dat een vrouw respect had voor een man. Ze stelde zich nederig en fatsoenlijk op tegenover ieder heerschap. Tegenwoordig, met 'dank' aan de emancipatie, denken ze het recht te hebben eisen te stellen en zich op gelijke voet te plaatsen als de man. Ik word daar onderhand spuugzat van en vind dat de vrouw een heropvoedingcursus nodig heeft om weer even te leren waar zij eigenlijk staat ten opzichte van haar mannelijke soortgenoot.
Zowaar eens een topic van fuifvogel waar ik het mee eens benquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger was het zo dat een vrouw respect had voor een man. Ze stelde zich nederig en fatsoenlijk op tegenover ieder heerschap. Tegenwoordig, met 'dank' aan de emancipatie, denken ze het recht te hebben eisen te stellen en zich op gelijke voet te plaatsen als de man. Ik word daar onderhand spuugzat van en vind dat de vrouw een heropvoedingcursus nodig heeft om weer even te leren waar zij eigenlijk staat ten opzichte van haar mannelijke soortgenoot.
kuuuuuttthoooeeerrreeeeeeeeennn, aaaallleeemmaaaaaaaaaaaal !!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:45 schreef D3nn15 het volgende:
Het zijn allemaal hoeren
Jammer, want ik ben heel serieus, Brennie. En nu wil ik meer respect van jou!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef Brennie het volgende:
Meer dan een ' wederom lachwekkend' smiley is dit topic natuurlijk niet waard...
Bij deze:
jij hoort al in bed te liggen om morgenvroeg op tijd m'n brood te kunnen smeren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef Brennie het volgende:
Meer dan een ' wederom lachwekkend' smiley is dit topic natuurlijk niet waard...
Bij deze:
met hun zure sloot... gatverdamme... en in 1 keer menstrueren ze, hoppa zo eruit alsof t allemaal niks kost... kuthoeeeeeeereeen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kuuuuuttthoooeeerrreeeeeeeeennn, aaaallleeemmaaaaaaaaaaaal !!
dan moeten we beginnen bij het ontnemen van hun actieve en passieve kiesrecht en al hun bontmantels vol met verf gooien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:48 schreef FuifDuif het volgende:
En als wij, heren, zouden willen, zouden we ze zo weer kunnen domineren. Wij hebben de keuze. Laten wij de vrouwenhandel weer legaliseren, mannen!
kan evt. ook door de tralies heen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:50 schreef D3nn15 het volgende:
Nou idd gewoon in zo een kooitje opsluiten in je huiskamer.. En even eruit om te koken wassen en neuken.. En dan opsluiten als je de deur uit gaat. Ideaal
Heb je aan mij een goeiequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij hoort al in bed te liggen om morgenvroeg op tijd m'n brood te kunnen smeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |