Vrouwen moet je kort houden, dat is heel belangrijk. Dat je ze kort houd. Is voor henzelf ook het beste. Ja want anders krijgen ze toch alleen maar een eigen mening en dat is voor niemand leuk. Ja je hebt het wel eens hoor, vrouwen met een eigen mening. Die er zelf heel erg van overtuigd zijn dat ze een eigen mening hebben. Maar achteraf blijkt dat toch nooit zo te zijn. Dan is het meestal uit een boekje of zo gehaald. Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars. Die zielige zeik boekjes van Yvonne Kronenberg; Alles went behalve een vent. Ha ha ha. Ik ben nou zelf bezig met een boekje: Ik neuk nog liever een sero-positieve dwerg dan Yvonne Kronenberg.
Jaaaa! Het is zo makkelijk. Het is zo ontzettend makkelijk. Weet je wat ik niet kan uitstaan. In die boekjes daar staan nooit gewoon de dingen die voor een vrouw echt handig zouden zijn om te weten. De dingen die echt waar zijn. Bijvoorbeeld dat het voor mannen onmogelijk is om monogaam te zijn. Zoiets. Ja, dat is toch gewoon zo. Dat is vechten tegen evolutionaire krachten, dat is knokken tegen natuurgeweld en dat win je nooit. Vroeger had ik daar een schuldgevoel over. Als ik was vreemdgegaan dan zat ik altijd van shit, dan zat het echt zo te knagen. En nu denk ik ook gewoon van ja ik kan er niks aan doen.
Monogamie, het klinkt toch ook veel meer als een spelletje, een soort combinatie tussen monopoly en origami. En je wordt helemaal gek gemaakt. Van die meisjes met blote buiken en dan strakke t-shirtjes en dan hier zo met van die glitterletters: SUPERBABE. Ja, ik ben toch gewoon iemand die ja graag leest. Dat blijkt dan niet de bedoeling te zijn, dan worden ze pissig. Of er loopt zo’n eikel van een vriend naast, van: - Hé jongen waar zit je naar te kijken? - Oh niks, niks. Wat niks, vind je de tieten van mijn vriendin niks?
Je hoort nou ook steeds vaker dat ook steeds meer vrouwen vreemd gaan. Dan denk ik ook van ja verzin zelf een keer iets.
Theo Maassen