Ze is te pittig voor je.. that's all.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:26 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
spreken we hier over een siamese Klinefelter-syndroom patiėnt?
nee hoor; ik moet alleen geen Y-chromosomen in mijn bed, da's alles.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ze is te pittig voor je.. that's all.
Ik denk niet dat de leidinggevende zich achter de patient zal scharen, als deze mij dwingt iets te doen, terwijl hij het zelf kan. Ik ben geen ziekenhuishoer!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:30 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je zult doen wat je teamhoofd je opdraagt.
ergo, jij doet wat je opgedragen wordt.
Maar je hebt vast wel eens onder die spannende witte jas van Dokter Bernard gekeken, is het nietquote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de leidinggevende zich achter de patient zal scharen, als deze mij dwingt iets te doen, terwijl hij het zelf kan. Ik ben geen ziekenhuishoer!
Ik voel er niets bij, sorryquote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee hoor; ik moet alleen geen Y-chromosomen in mijn bed, da's alles.
en geef nou maar toe dat je daar opgelucht over bent; we kennen jouw soort.
Inderdaad niet!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel eens onder die spannende witte jas van Dokter Bernard gekeken, is het niet?
zelfonderschatting is de moeder van alle onzekerheidsproblemen.quote:
Altijd nog beter dan een duidelijke overschatting!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zelfonderschatting is de moeder van alle onzekerheidsproblemen.
Wat jij wil ..quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Niet niet = wel. Een negatie van een negatie is een bevestiging. Ja dus.
omkeren van argumenten omdat een beter antwoord niet voorhanden is; hebben meer verpleegkundigen last van.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:36 schreef Brennie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een duidelijke overschatting!
Geeft niet.. hebben meer doktoren last van.
Correctie.. daar hebben vrouwen meer last van.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
omkeren van argumenten omdat een beter antwoord niet voorhanden is; hebben meer verpleegkundigen last van.
Je bent overigens wel een lekkere verpleegster, door jou zou ik weleens verpleegd willen worden.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Correctie.. daar hebben vrouwen meer last van.
Het is een zegen.![]()
ik zou het eerder een tekortkoming in ad rem argumenteren willen noemen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Correctie.. daar hebben vrouwen meer last van.
Het is een zegen.![]()
Je kunt het ook zien als een flauw antwoord op een stompzinnige, nutteloze reactie die niet meer dan dat waard is.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik zou het eerder een tekortkoming in ad rem argumenteren willen noemen eigenlijk.
kun je net zo goed niet antwoorden mop ; beter geen antwoord dan een slap excuus.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien als een flauw antwoord op een stompzinnige, nutteloze reactie die niet meer dan dat waard is.Ik prefeer denk ik deze mogelijkheid.
![]()
'Beter een slap excuus dan een slappe zak'.. zei mijn moeder altijd.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kun je net zo goed niet antwoorden mop ; beter geen antwoord dan een slap excuus.
Owned!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:21 schreef Brennie het volgende:
[..]
'Beter een slap excuus dan een slappe zak'.. zei mijn moeder altijd.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:21 schreef Brennie het volgende:
[..]
'Beter een slap excuus dan een slappe zak'.. zei mijn moeder altijd.![]()
Je kunt je ook gewoon als een heer gaan gedragen. Tegen heren stel ik me altijd nederig en fatsoenlijk op. Tegen lompe kerels niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger was het zo dat een vrouw respect had voor een man. Ze stelde zich nederig en fatsoenlijk op tegenover ieder heerschap. Tegenwoordig, met 'dank' aan de emancipatie, denken ze het recht te hebben eisen te stellen en zich op gelijke voet te plaatsen als de man. Ik word daar onderhand spuugzat van en vind dat de vrouw een heropvoedingcursus nodig heeft om weer even te leren waar zij eigenlijk staat ten opzichte van haar mannelijke soortgenoot.
Echter, een goede heer maakt mooie sier bij de vrouwen als hij af en toe ook eens een lompe kerel kan zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon als een heer gaan gedragen. Tegen heren stel ik me altijd nederig en fatsoenlijk op. Tegen lompe kerels niet.
In de slaapkamer natuurlijk wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Echter, een goede heer maakt mooie sier bij de vrouwen als hij af en toe ook eens een lompe kerel kan wezen.
Verzoeken? Kom op, het is misschien lang geleden dat we in grotten leefden, maar een beetje man weet toch nog wel hoe dat ging?quote:
Ik kan niet bij je haren vanaf hier.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verzoeken? Kom op, het is misschien lang geleden dat we in grotten leefden, maar een beetje man weet toch nog wel hoe dat ging?
Ik bevind me nu dan ook niet in de slaapkamer.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan niet bij je haren vanaf hier.![]()
Dat is ook niet nodig, saai figuur.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bevind me nu dan ook niet in de slaapkamer.
Ook waar.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig, saai figuur.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:37 schreef SlimShady het volgende:
Jezus, Fuif, ben je weer eens afgewezen.
of heb je ruzie met je moeder.
kijk dan hoe schattig naļef sommige vrouwen kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef BlackRosie het volgende:
dit is een grap toch? dit topic..
waar jij gelukkig van wordt... wel in je eigen tijd dan he.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:22 schreef BlackRosie het volgende:
ehh.. nee.. het is gewoon een grap.. daar hou ik het op :p
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou fanatiek christen of moslim worden, daar kan je genoeg andere huilies vinden die het met je eens zijn.
tip: blaas jezelf op ergens in brabant
quote:Opleiding : Scheikunde
Nederig associeer ik met ongelijkheid in waardigheid en daar doe ikd us niet aan. Maar fatsoenlijk ben ik tegen iedereen die dat ook tegen mij is. En respect kan iemand verdienen door zijn gedrag, man of vrouw.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger was het zo dat een vrouw respect had voor een man. Ze stelde zich nederig en fatsoenlijk op tegenover ieder heerschap. Tegenwoordig, met 'dank' aan de emancipatie, denken ze het recht te hebben eisen te stellen en zich op gelijke voet te plaatsen als de man. Ik word daar onderhand spuugzat van en vind dat de vrouw een heropvoedingcursus nodig heeft om weer even te leren waar zij eigenlijk staat ten opzichte van haar mannelijke soortgenoot.
Maar de hamvraag is: kook/cock/was/strijk jij of hij?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nederig associeer ik met ongelijkheid in waardigheid en daar doe ikd us niet aan. Maar fatsoenlijk ben ik tegen iedereen die dat ook tegen mij is. En respect kan iemand verdienen door zijn gedrag, man of vrouw.
En ik betaal mijn eigen drankjes, huur etc. en regel de meeste dingen gewoon zelf. Mijn vriendje is er omdat hij iets aanvult in mijn emotionele leven, hij is niet de klusjesman en ook niet mijn geldschieter oid
De verdeling wordt waarschijnlijk als volgt, als ik het goed inschat (wij wonen namelijk nog niet samen): ik kook, hij strijkt, wij wassen. Ligt er aan wie er goed in wat is. Ik ben niet zo'n ster in het huishouden en hij ook niet en we werken beiden veel, dus misschien wordt het ook nog wel een werkster inhurenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:26 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is: kook/cock/was/strijk jij of hij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |