Niemand houdt je tegen een ander topic te openen waarin je dat aan de kaak stelt.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef CrazyWitch het volgende:
de mannen kunnne maklijk praten dat wij vrouwen meer respect moeten hebben voor jullie
maar dat mogen jullie ook wel eens voor ons vrouwen hebben
want wij vrouwen zijn wel de gene die jullie mannen op de wereld zetten hoor
respect moet van bijde kanten komen hequote:Op donderdag 8 december 2005 20:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen een ander topic te openen waarin je dat aan de kaak stelt.
In dit topic hebben we het over vrouwen die meer respect voor mannen moeten krijgen!![]()
ts vroeg daar zelf omquote:Op donderdag 8 december 2005 20:53 schreef Shreyas het volgende:
Even tussendoor......
Waarom staat dit topic in Onzin? Dit is een serieuze kwestie. Misschien kan dit topic verplaatst worden naar R&P ofzo.![]()
Eens word je wakker.. en zeg je ja liefje nee liefjequote:Op donderdag 8 december 2005 09:38 schreef Camplo het volgende:
Teach them beeatches sum re5peCt
Zoals M. Luther King zei:quote:Op donderdag 8 december 2005 21:21 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Eens word je wakker.. en zeg je ja liefje nee liefje
Dus wie heb de respect verdient:..juist the bitch
dat was M.Luther zijn droomquote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zoals M. Luther King zei:
''...I have a dream...''![]()
en als wij niet jullie jarenlange gezeur zo goed zouden hebben verdragen, zouden jullie ook niet meer bestaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef CrazyWitch het volgende:
want wij vrouwen zijn wel de gene die jullie mannen op de wereld zetten hoor
q.e.d.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:03 schreef CrazyWitch het volgende:
[..]
respect moet van bijde kanten komen he
ik volsta met een verwijzing naar mijn signaturequote:Op donderdag 8 december 2005 21:26 schreef Salsagirl het volgende:
Dus kom jij ff met beide beentjes op de grond![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:35 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik volsta met een verwijzing naar mijn signature
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |