abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2005 @ 18:29:31 #1
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32841427
met een vriend ben ik in hevige discussie wat de definitie van een nerd is, en waar je hem/haar dus aan kan herkennen.
n.a.v. een stuk op http://www.syncmag.com/article2/0,1895,1887761,00.asp
wil hij vrouwen hun computer repareren om een pijpbeurt te krijgen.
ik vind dat nerd, want het is niet cool om een meisje te laten merken dat je veel van computer weet .
zelf vind ik iemand nerd als hij/zij voldoet aan de eisen van domme humor (evt. over computers), kleine en beperkte vrienden-kring. niet van mode houden en niet kunnen begrijpen waarom mensen aan mode doen, weinig buiten komen en niet/nauwelijks aan sport doen, uitgaan belachelijk vinden, de computer op de eerste plaats hebben staan en nog wat van die dingen als onverzorgd overkomen bijvoorbeeld.

het is natuurlijk niet dat ik mensen die aan een eis voldoen nerd vind, want het is een samenloop vna omstandigheden voordat ik dat ga zeggen.

en nee, op fok zitten is niet een eis om aan de kenmerken van een nerd te voldoen
niets
pi_32841519
een nerd is een vaak iets gezettere jongen die nooit neukt noch bier drinkt of uitgaat. verder is zijn computer alles voor hem, en gebruikt hij hem hoofdzakelijk voor spellen als warcraft en lord of the rings. verder zijn, zijn vader en zijn hond zijn grootste vrienden. hij heeft een hekel aan sporten, en dat is dan ook het laatste waar hij aan zou beginnen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_32841578
een nerd is iemand die zou huilen als je zijn pc uit het raam flikkert.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32841581
als hij of zij een bril draagt natuurlijk
pi_32841619
hij heeft een bril met veel rijpe puisten en hij lacht heel raar vanne hieeeii hieeeeu hieeeeei
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  maandag 5 december 2005 @ 18:37:46 #6
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_32841653
tsjah... ik werk in de it, wordt vaak op die basis uitgemaakt voor nerd, maar tijden zijn veranderd

ik ga uit, zuip bier en whiskey. de baan staat voor de rest helemaal los van de lifestyle.
  maandag 5 december 2005 @ 18:38:08 #7
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_32841661
mensen met een opel gsi
pi_32841804
nerd:

scholier die zijn vriend op de hoge school vraagt met zijn torrentleech gegevens zijn ratio bij te werken
you and I ain't done Zeke!
  maandag 5 december 2005 @ 18:44:43 #9
133015 Sammy_Klebold
Heeft een hart van goud
pi_32841826
als hij naar de wc gaat, en zegt: ik ga ff downloaden

als zijn beste vriend johan_18@ heet

als hij meer mail adressen dan vrienden heeft
De ziekste grappenmaker sinds Pennywise
  maandag 5 december 2005 @ 18:44:53 #10
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32841832
quote:
op maandag 5 december 2005 18:43 schreef johnns het volgende:
nerd:

scholier die zijn vriend op de hoge school vraagt met zijn torrentleech gegevens zijn ratio bij te werken
om vervolgens muziek en films te kunnen downloaden
niets
pi_32841884
quote:
op maandag 5 december 2005 18:33 schreef sjakie01 het volgende:
een nerd is een vaak iets gezettere jongen die nooit neukt noch bier drinkt of uitgaat. verder is zijn computer alles voor hem, en gebruikt hij hem hoofdzakelijk voor spellen als warcraft en lord of the rings. verder zijn, zijn vader en zijn hond zijn grootste vrienden. hij heeft een hekel aan sporten, en dat is dan ook het laatste waar hij aan zou beginnen.
  maandag 5 december 2005 @ 18:47:40 #12
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32841908
quote:
op maandag 5 december 2005 18:46 schreef chriz2k het volgende:

[..]

[afbeelding]
die zag ik ooit op hyves ownee, fotoboek op fok
niets
  maandag 5 december 2005 @ 18:51:02 #13
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_32841997
quote:
op maandag 5 december 2005 18:29 schreef ewaldus het volgende:

zelf vind ik iemand nerd als hij/zij voldoet aan de eisen van domme humor (evt. over computers), kleine en beperkte vrienden-kring. niet van mode houden en niet kunnen begrijpen waarom mensen aan mode doen, weinig buiten komen en niet/nauwelijks aan sport doen, uitgaan belachelijk vinden, de computer op de eerste plaats hebben staan en nog wat van die dingen als onverzorgd overkomen bijvoorbeeld.
muv dat onverzorgd overkomen, klinkt deze persoon eigenlijk als verstandig en volwassen en ben jij in mijn bescheiden ogen de nerd omdat je het nodig vind mensen op hun persoonlijke smaak te veroordelen en stereotyperen. maar ach, misschien ben ik zelf wel een nerd en probeer ik mij en m'n l33t vrinden te beschermen.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_32842015
quote:
op maandag 5 december 2005 18:33 schreef sjakie01 het volgende:
ik gebruik mijn pc voor msn + muziek + warcraft iii en lord of the rings en counter-strike en ja dat speel ik best veel,, ben ik nou een nerd ? ik weet ook heel veel van computers en heb de opleiding game design gestudeerd:

verder sport ik 3 a 4x in de week ga ik niet vaak uit omdat ik te lam ben om te werken ik ga wel 1 - 2x per maand uit.. mensen die me pas kennen noemen me allemaal player en kheb een grote vriendengroep

en ja ik zou gigantisch balen als je mijn pc uit het raam zou flikkeren

ben ik nu een nerd?
  maandag 5 december 2005 @ 18:54:59 #15
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_32842092
ik ben toch ook een nerd, als zie ik er niet zo uit
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_32842103
quote:
op maandag 5 december 2005 18:51 schreef ro0wjj het volgende:

[..]

ik gebruik mijn pc voor msn + muziek + warcraft iii en lord of the rings en counter-strike en ja dat speel ik best veel,, ben ik nou een nerd ? ik weet ook heel veel van computers en heb de opleiding game design gestudeerd:

verder sport ik 3 a 4x in de week ga ik niet vaak uit omdat ik te lam ben om te werken ik ga wel 1 - 2x per maand uit.. mensen die me pas kennen noemen me allemaal player en kheb een grote vriendengroep

ben ik nu een nerd?
ben bang van wel jongen.

ben bang van wel.
  maandag 5 december 2005 @ 18:56:20 #17
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32842124
quote:
op maandag 5 december 2005 18:51 schreef ro0wjj het volgende:

[..]

ben ik nu een nerd?
als jij er zo uit ziet als die gamedesigners die je voorbij ziet komen op tmf , ja dan ben je nerd
doe je knap met die meisjes.. je fixt zeker hun computers

niets
  maandag 5 december 2005 @ 18:56:28 #18
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_32842128
quote:
op maandag 5 december 2005 18:35 schreef mighty_myte het volgende:
een nerd is iemand die zou huilen als je zijn pc uit het raam flikkert.
denk dat ik je dat wel een paar klappen verkoop als je ruim 600 van mijn zuur verdiende euro's op straat gooi
pi_32842170
quote:
op maandag 5 december 2005 18:29 schreef ewaldus het volgende:
niet van mode houden en niet kunnen begrijpen waarom mensen aan mode doen,
dat is toch niet meer dan normaal, mode is gewoon een achterlijk iets
pi_32842171
quote:
op maandag 5 december 2005 18:56 schreef ewaldus het volgende:
als jij er zo uit ziet als die gamedesigners die je voorbij ziet komen op tmf , je dan ben je nerd
doe je knap met die meisjes.. je fixt zeker hun computers

owja trouwens ik heb halfjaar vrijwilligerswerk gedaan met verstandelijk gehandicapten en doe nu spw

ik ben nerd hea
  maandag 5 december 2005 @ 18:58:56 #21
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32842191
iemand in mijn klas zat ooit met iemand te praten over zijn grafische rekenmachine en variablen en php dan ben je nerd..
niets
pi_32842228
quote:
op maandag 5 december 2005 18:58 schreef ewaldus het volgende:
iemand in mijn klas zat ooit met iemand te praten over zijn grafische rekenmachine en variablen en php dan ben je nerd..
of iemand die spellen kan programmeren op zo'n ding
had iemand een spel gemaakt over de school
  maandag 5 december 2005 @ 19:00:33 #23
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32842243
quote:
op maandag 5 december 2005 18:58 schreef babba het volgende:

[..]

met mode bedoel ik niet het nieuwste van het nieuwste en het modernste van het modernste, maar 3 jaar lang alleen maar op dezelfde kisten rondsjouwen, niet goed zittende kleren kopen (te weide spijkerbroeken zonder enig model dan) enz. vind ik ook niet echt mode

edit: door verspreking

[ Bericht 11% gewijzigd door Ewaldus op 07-12-2005 15:17:11 ]
niets
pi_32842260
quote:
op maandag 5 december 2005 19:00 schreef ewaldus het volgende:

[..]

met mode bedoel ik niet het nieuwste van het nieuwste en het modernste van het modernste, maar 3 jaar lang alleen maar op dezelfde kisten rondsjouwen, niet goed zittende kleren kopen (te weide spijkerbroeken zonder enig model dan) enz.
dat is mode?
pi_32842263
quote:
op maandag 5 december 2005 18:58 schreef babba het volgende:

[..]

jij komt uit urk toch?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: