om vervolgens muziek en films te kunnen downloadenquote:op maandag 5 december 2005 18:43 schreef johnns het volgende:
nerd:
scholier die zijn vriend op de hoge school vraagt met zijn torrentleech gegevens zijn ratio bij te werken![]()
quote:op maandag 5 december 2005 18:33 schreef sjakie01 het volgende:
een nerd is een vaak iets gezettere jongen die nooit neukt noch bier drinkt of uitgaat. verder is zijn computer alles voor hem, en gebruikt hij hem hoofdzakelijk voor spellen als warcraft en lord of the rings. verder zijn, zijn vader en zijn hond zijn grootste vrienden. hij heeft een hekel aan sporten, en dat is dan ook het laatste waar hij aan zou beginnen.
muv dat onverzorgd overkomen, klinkt deze persoon eigenlijk als verstandig en volwassen en ben jij in mijn bescheiden ogen de nerd omdat je het nodig vind mensen op hun persoonlijke smaak te veroordelen en stereotyperen. maar ach, misschien ben ik zelf wel een nerd en probeer ik mij en m'n l33t vrinden te beschermen.quote:op maandag 5 december 2005 18:29 schreef ewaldus het volgende:
zelf vind ik iemand nerd als hij/zij voldoet aan de eisen van domme humor (evt. over computers), kleine en beperkte vrienden-kring. niet van mode houden en niet kunnen begrijpen waarom mensen aan mode doen, weinig buiten komen en niet/nauwelijks aan sport doen, uitgaan belachelijk vinden, de computer op de eerste plaats hebben staan en nog wat van die dingen als onverzorgd overkomen bijvoorbeeld.
ik gebruik mijn pc voor msn + muziek + warcraft iii en lord of the rings en counter-strikequote:op maandag 5 december 2005 18:33 schreef sjakie01 het volgende:
een nerd is een vaak iets gezettere jongen die nooit neukt noch bier drinkt of uitgaat. verder is zijn computer alles voor hem, en gebruikt hij hem hoofdzakelijk voor spellen als warcraft en lord of the rings. verder zijn, zijn vader en zijn hond zijn grootste vrienden. hij heeft een hekel aan sporten, en dat is dan ook het laatste waar hij aan zou beginnen.
ben bang van wel jongen.quote:op maandag 5 december 2005 18:51 schreef ro0wjj het volgende:
[..]
ik gebruik mijn pc voor msn + muziek + warcraft iii en lord of the rings en counter-strikeen ja dat speel ik best veel,, ben ik nou een nerd
? ik weet ook heel veel van computers en heb de opleiding game design gestudeerd:
verder sport ik 3 a 4x in de week ga ik niet vaak uit omdat ik te lam ben om te werkenik ga wel 1 - 2x per maand uit.. mensen die me pas kennen noemen me allemaal player
en kheb een grote vriendengroep
en ja ik zou gigantisch balen als je mijn pc uit het raam zou flikkeren
ben ik nu een nerd?![]()
als jij er zo uit ziet als die gamedesigners die je voorbij ziet komen op tmf , ja dan ben je nerdquote:op maandag 5 december 2005 18:51 schreef ro0wjj het volgende:
[..]
ik gebruik mijn pc voor msn + muziek + warcraft iii en lord of the rings en counter-strikeen ja dat speel ik best veel,, ben ik nou een nerd
? ik weet ook heel veel van computers en heb de opleiding game design gestudeerd:
verder sport ik 3 a 4x in de week ga ik niet vaak uit omdat ik te lam ben om te werkenik ga wel 1 - 2x per maand uit.. mensen die me pas kennen noemen me allemaal player
en kheb een grote vriendengroep
en ja ik zou gigantisch balen als je mijn pc uit het raam zou flikkeren
ben ik nu een nerd?![]()
quote:op maandag 5 december 2005 18:35 schreef mighty_myte het volgende:
een nerd is iemand die zou huilen als je zijn pc uit het raam flikkert.
dat is toch niet meer dan normaal, mode is gewoon een achterlijk ietsquote:op maandag 5 december 2005 18:29 schreef ewaldus het volgende:
niet van mode houden en niet kunnen begrijpen waarom mensen aan mode doen,
quote:op maandag 5 december 2005 18:56 schreef ewaldus het volgende:
als jij er zo uit ziet als die gamedesigners die je voorbij ziet komen op tmf , je dan ben je nerd
doe je knap met die meisjes.. je fixt zeker hun computers
of iemand die spellen kan programmeren op zo'n dingquote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef ewaldus het volgende:
iemand in mijn klas zat ooit met iemand te praten over zijn grafische rekenmachine en variablen en phpdan ben je nerd..
met mode bedoel ik niet het nieuwste van het nieuwste en het modernste van het modernste, maar 3 jaar lang alleen maar op dezelfde kisten rondsjouwen, niet goed zittende kleren kopen (te weide spijkerbroeken zonder enig model dan) enz. vind ik ook niet echt modequote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef babba het volgende:
[..]
dat is toch niet meer dan normaal, mode is gewoon een achterlijk iets
dat is mode?quote:op maandag 5 december 2005 19:00 schreef ewaldus het volgende:
[..]
met mode bedoel ik niet het nieuwste van het nieuwste en het modernste van het modernste, maar 3 jaar lang alleen maar op dezelfde kisten rondsjouwen, niet goed zittende kleren kopen (te weide spijkerbroeken zonder enig model dan) enz.
jij komt uit urk toch?quote:op maandag 5 december 2005 18:58 schreef babba het volgende:
[..]
dat is toch niet meer dan normaal, mode is gewoon een achterlijk iets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |