muhahahahquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:07 schreef nokwanda het volgende:
En toen waren er twee. Je was net iets sneller
Die heb je van mij gepiktquote:
jaloers?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:23 schreef nokwanda het volgende:
*zet er een potje lijm bij* Dan plakt het NOG beter
nee schat die is al heeeeeel oudquote:
dat is een teken dat je bewust wakker wordtquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:25 schreef -starseed-mayo- het volgende:
ok dan![]()
uhmm weet iemand de diepere (spirituele) betekenis als je telkens elke dag 14-14 12-12 21-21 11-11 enzo ziet als je op je digitale klok kijk
21:21 lol bewust wakkerworden?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:50 schreef Enyalius het volgende:
[..]
dat is een teken dat je bewust wakker wordt
Had ik ook al beantwoord.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:15 schreef Enyalius het volgende:
[..]
jaloers?
en ben nog niet op msn omdat:
1. ik zit nog niet op een eigen pc. moet deze delen met me pa, die me tevens in werkt
2. ik moet af en toe wel nog een beetje werken en rondlopen en doen. en cake eten en thee drinken.
veel verantwoordelijkheid en druk
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee schat die is al heeeeeel oud
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:25 schreef -starseed-mayo- het volgende:
ok dan![]()
uhmm weet iemand de diepere (spirituele) betekenis als je telkens elke dag 14-14 12-12 21-21 11-11 enzo ziet als je op je digitale klok kijk
gebaseerd op watquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:50 schreef Enyalius het volgende:
[..]
dat is een teken dat je bewust wakker wordt
ik draag geen horlogequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mirage....
ow sorry
ik denk idd dat het komt omdat het meer opvalt.. hoevaak kijk je wel op je horloge ofzo dat je daarna weer moet kijken omdat je niet meer weet wat je zag... misschien zag je het onderbewust wel
Helloquote:
Koffie graag, en neem zelf ook watquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hello
Koffie? thee? Iets anders? Gebakje?
Ga zitten en relax![]()
Kee, nog een danquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:20 schreef coz het volgende:
koffffffieeeee!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vandaag een vrije dag , gister telefoon van mijn baas , terwijl ik net bezig ben jas aan te trekken en te haasten naar de trein om niet te laat te komen op werk enfin, vandaag zou er een training zijn ...
belt ie vandaag op dat het niet doorgaat .. aargh doe eens duidelijk zijn.. gelukkig was ik nog niet onderweg!
Dank Uquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:21 schreef nokwanda het volgende:
Nah... geen koffie voor mij. Ik ga voor mangosap nu. Genoeg koffie gehad.
maar.... voor jullie.....![]()
![]()
[afbeelding]
en
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kee, nog een dan![]()
Het wordt gezellig druk
Roll roll roll your jointquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:31 schreef UncleScorp het volgende:
Is da hier ook coffeeshop ?
Ik wil wel iets lekker ontspannend bij de koffie
ben toch gestoptquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:31 schreef UncleScorp het volgende:
Is da hier ook coffeeshop ?
Ik wil wel iets lekker ontspannend bij de koffie
quote:K&W K&W: Feedback, FAQ en Slowchat [Deel 2] » Brighteyes 85 866 06/12 16:33 - coz
SES SES FB - Schrijf hier je betoog over de modjes » MutZ 114 1478 06/12 16:32 - coz
TRU (Tru SC) Ouwehoer (& soms serieus) # 38 BarraCupraCuda 30 128 06/12 16:31 - UncleScorp
BH Feedback B&H [2] 2 » Phoenixx 212 25085 06/12 16:31 - coz
R&P R&P Feedback » Alicey 86 727 06/12 16:25 - coz
IDO FEEDBACK - IDOLS - Zing en klaag hier 2 » Meki 153 2408 06/12 16:24 - coz
BB5 [FB]CartWOman, Ripley en flugeltje: Dit is een... 2 » APK 253 7575 06/12 16:23 - coz
SEX [Feedback] Uw meesteressen, Aventura en Lupa_Solitaria » Lupa_Solitaria 80 1935 06/12 16:18 - Lupa_Solitaria
V&A [V&A] Feedback » Sc0rPi0n 45 308 06/12 16:06 - coz
KLB De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo) » Tha_T 123 865 06/12 16:02 - Tha_T
PUB [Feedback] Klachten, problemen, gezeur en gezever!» Jaguarized 123 1745 06/12 15:48 - coz
NWS [NWS Feedback] 2 » kLowJow 222 1480 06/12 15:45 - coz
GAM GTA San Andreas-Deel 65 » baniekje 123 4374 06/12 15:24 - MosPos
F&F [FB F&F] verpot ons hier, of geef een brul..... » inkie1010 13 131 06/12 15:17 - Bluezz
VBL [VBL-FB] #24 - Met vers blauw bloed » rubbereend 15 155 06/12 14:17 - Suijk
SPT [Beuk de SportMod] Feedback 2 » mitt 202 1701 06/12 14:02 - coz
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*ploft neer op de Cafe Nokwanda bank*
ahhhhkoffie en gebak alstublieft mevrouw
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:36 schreef coz het volgende:
[..]
Roll roll roll your joint
Gently with some weed
Merely merely merely
Hemp is all you need![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:36 schreef coz het volgende:
[..]
Roll roll roll your joint
Gently with some weed
Merely merely merely
Hemp is all you need![]()
Zal er binnenkort een stel plaatstenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
btw nok ik heb nog helemaal geen fotos van je schilderij gezien
Zal er binnenkort een stel plaatstenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
btw nok ik heb nog helemaal geen fotos van je schilderij gezien
ola gestopt !quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben toch gestopt
*geeft voordeel zak aan oompje
alles goed met jou?
kan best kloppen, heb het net verzonnenquote:
blow alleen nog op lowlandsquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ola gestopt !
Na 25 jaar probeer ik niet meer te stoppen![]()
En met mij gaat het goed ja ... thx for asking![]()
Oef nog 5 min en ik mag hier buiten !!!
hehe poesje ikke 20quote:
Ik ben nog stoerder, ik heb niks bij mequote:
het is ook niet vergelijkbaar met alcohol (weg=weg)quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:53 schreef Enyalius het volgende:
bij de tweede echt vaag, ondanks dat ik best nuchter bleef door alles.
Play it safequote:Op dinsdag 6 december 2005 19:53 schreef Enyalius het volgende:
in de toekomst nog wat ander spul proberen
hmquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:35 schreef Enyalius het volgende:
met alcohol ben ik weg=weg...en dan ook echt meteen VER weg
hé u could be mequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:39 schreef coz het volgende:
weed, beer , coffee and sex . oh and the other stuff my body makes.. .thats all the drugs i need
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
hm
Drie keer meer kans op dementie voor wie zich lazarus drinkt
Stevig doorhangen en drinken tot je niet meer op je benen kunt staan, iedereen heeft het wel eens gedaan. Maar wie zich vaak te buiten gaat aan een bacchanaal, loopt drie keer meer kans om dement te worden. Dat blijkt uit een Finse studie.
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_145708.html
die foto erbij![]()
![]()
Nope, vanavond niet. Maybe tomorrow.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:59 schreef Enyalius het volgende:
daar zat ik al. beetje RSH11 lastig vallen
kijken of nok ook weer komt vandaag
En via tweakers dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef coz het volgende:
wat flauw , ik kan in de webirc niet selecteren (en kopieeren )![]()
Ma lol ... dat is bij mij ook zo'n film waar ik bijna nooit het einde van gezien hebquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef coz het volgende:
trusten , ik ga wss voor de zoveelste keer in slaap vallen tijdens het kijken van 2001 a space odyssey![]()
Ja, duhquote:Op woensdag 7 december 2005 08:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ma lol ... dat is bij mij ook zo'n film waar ik bijna nooit het einde van gezien heb![]()
Nee.. Is niet leuk!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
posttraumatische dystrofie is niet leuk! heeft een vriendin van me ook![]()
moet ik even navragen. spreek der eigenlijk niet meer zo vaak ( t is de vriendin van het broertje van me beste maat)quote:Op woensdag 7 december 2005 09:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee.. Is niet leuk!!!
Huisarts gaat vandaag bellen met meer info over hoe nu verder...Pijnbestrijding en therapie enzo....
heeft die vriendin van je misschien wat tips?
Wat houdt dat precies in?quote:Op woensdag 7 december 2005 09:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee.. Is niet leuk!!!
Huisarts gaat vandaag bellen met meer info over hoe nu verder...Pijnbestrijding en therapie enzo....
heeft die vriendin van je misschien wat tips?
dat is juist die webircquote:Op woensdag 7 december 2005 07:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En via tweakers dan?
Gewoon in het site navigatie menu gaan naar fokchat.
Zo doe ik et tegenwoordig maar weer. Heb het een tijdje via Mirc gedaan maar dat werkte hier niet fijn.
quote:
barra verzoekjequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ikke ga ook maffen
truste mensen!
[[edit dit ff]]
np sryquote:
dat werkt natuurlijk wel , maar ik zat toen ff in de webirc te porren omdat ik te lui was om mirc op te startenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
<----- zelfportret
En via Mirc dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
np , tnxquote:
17 jaar, cupje B, mooi kontje, leuk koppie, goeie babbelquote:Op woensdag 7 december 2005 14:57 schreef Enyalius het volgende:
hier valt niks te keuren. zijn grotendeels mannen die 40+ zijn, gemiddeld genomen. de vrouwen ook zoiets met een enkele uitzondering. schiet niet op dus
over 30minuten naar huis
zat vanochtend moeilijk te doen 45-60minuten voor 1 tekening terwijl ik het daarna 1 per 10minuten deed :p
voor mij ookquote:Op woensdag 7 december 2005 15:01 schreef Enyalius het volgende:
17 = gevangenis voor mij als ik niet uitkijk
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
17 jaar, cupje B, mooi kontje, leuk koppie, goeie babbel![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
whehehehe..... wie zegt dat ze een van beide wil ?
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:15 schreef nokwanda het volgende:
Deze dame van het goede leven heeft vanmiddag een heeeeerlijk tukkie gedaan.
En ben eindelijk een keer, voor de verandering, zonder hoofdpijn wakker geworden.![]()
Coca Cola light boy?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij hebt me nog nooit met onbloot bovenlijf in het argiefgezien
![]()
![]()
![]()
Ieuw, klinkt echt getsiequote:Op woensdag 7 december 2005 19:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mijn_e_meel@hot-male.cum?
ben ik ookquote:
Fucker! Ik zie een link en ik lees pas de regel erboven terwijl ik al geklikt heb!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ow een collega had der fototoestel vandaag bij zich... daardoor kan ik me mooi aan mijn belofte houden
mannen klik hier niet op
http://members.lycos.nl/barra4you/100_2291.JPG
Not bad. Nu nog dat ontblootte bovenlijf waar je straks zo over aan het opscheppen wasquote:Op woensdag 7 december 2005 20:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ow een collega had der fototoestel vandaag bij zich... daardoor kan ik me mooi aan mijn belofte houden
mannen klik hier niet op
http://members.lycos.nl/barra4you/100_2291.JPG
Curiousity kills the ChOasquote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Fucker! Ik zie een link en ik lees pas de regel erboven terwijl ik al geklikt heb!
Oh, Mirage: http://www.babynamesworld.com/browse_by_x_1.html ?
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Fucker! Ik zie een link en ik lees pas de regel erboven terwijl ik al geklikt heb!
Maar nu blijf ik ernaar kijkenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had je nog gewaarschuwt
goddamnit! stop checking my ass!quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:11 schreef JoZzephus het volgende:
meneertjesnamen![]()
Xadrian Xander Xandrijn
Xandy Xannon Xanthus
Xanti Xanto Xarles
Xaveer Xaver Xaverius
Xavier Xenia Xenio
Xenios Xenon Xenophon
Xenos Xerxes Xevian
Xiao chen Xiao hong Xing
Xing xing Xippe Xi-wang
Xola Xuan Xylon
mevrouwtjesnamen![]()
Xamira Xadrian Xalvadora
Xamira Xandra Xandy
Xannon Xantara Xantha
Xanthe Xanthippe Xantippe
Xaria Xaveria Xaviera
Xaviere Xena Xenia
Xenophon Xexilia Xhosa
Xia Xia he Xiang
Xiao chen Xiao hong Xin qian
Xinavane Xing Xing xing
Xiomara Xiu Xiu juan
Xi-wang Xola Xolani
Xuan Xue Xue fang
Xuxa Xylia Xylon
Xynthia
hoi mirage![]()
ik raad je aan wat numerologieboekjes te lezen over namen.(bieb of zo)
vooral de beginletter zegt veel over de persoon.
sterke/aparte letters waar een (doop)naam mee begint zijn oa..A-O-I-Y-X-Z-Q-H-J.
(geen B nemen)
dit heb ik vroeger gelezen in numerologieboeken, en de uitleg hoe en wat en wat voor types dit worden/zijn.
hierbij werd ook de waarschuwing gegeven dat je het niet doelbewust mag gebruiken mocht je een kindje krijgen en een naam zoekt.
uiteraard maak ik dit wel zelf uit en heb hier dan ook dankbaar gebruik van gemaakt (alleen mijn zoon's naam)
een bijzonder kind is het en dat is ie.![]()
*op desktop plaatst*quote:Op woensdag 7 december 2005 20:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goddamnit! stop checking my ass!![]()
![]()
Ja ! dat is ook een hele lijstquote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wil je er een 'x' in, of beginnen met een x ?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja ! dat is ook een hele lijst![]()
Maar als ik die lijst en die van Jozzephus doorkijk kan ik nog niet vinden wat ik zoek....
Ik denk dat ik het toch zonder "systeem" moet doen en gewoon een naam moet kiezen die ik/wij leuk vinden... (het volgende probleem is dat wij er niet uit lijken te komen en ik behoorlijke nesteldrang begin te krijgen.. ik wil een naaam !
@nokwanda... lekkere vergelijking heb jij met je puppynest in mijn mailbox !![]()
![]()
ow !
De meisjes namen vallen zowieso af.. wij hebben een piemoltje gezien !!
(ditmaal wilden wij het allebei wel graag weten)
Kvond de hurricane in je meeldoos ook wel leukquote:Op woensdag 7 december 2005 20:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja ! dat is ook een hele lijst![]()
Maar als ik die lijst en die van Jozzephus doorkijk kan ik nog niet vinden wat ik zoek....
Ik denk dat ik het toch zonder "systeem" moet doen en gewoon een naam moet kiezen die ik/wij leuk vinden... (het volgende probleem is dat wij er niet uit lijken te komen en ik behoorlijke nesteldrang begin te krijgen.. ik wil een naaam !
@nokwanda... lekkere vergelijking heb jij met je puppynest in mijn mailbox !![]()
![]()
ow !
De meisjes namen vallen zowieso af.. wij hebben een piemoltje gezien !!
(ditmaal wilden wij het allebei wel graag weten)
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:38 schreef ChOas het volgende:
Kan de slowchat uit het feedback topic gehaald worden ?
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hoezo? We gaven gewoon feedback op Mirage´s vraag.
die versie is alleen per schriftelijke aavraag te krijgenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Not bad. Nu nog dat ontblootte bovenlijf waar je straks zo over aan het opscheppen was
quote:
[/ikwilnietmierenneukenmaardoehettoch]quote:Op woensdag 7 december 2005 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij hebt me nog nooit met onbloot bovenlijf in het argiefgezien
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef Enyalius het volgende:
whisperedprayers.net geloof ik dat die site heette
is me nieuwe scheermes![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 08:35 schreef Mirage het volgende:
is dit wat mij te wachten staat voor de nu nog jongste ?
Hij heeft vanaf het begin al een bijzondere interesse in alles dat kan snijden.
Mijn (gevaarlijke) messen liggen boven in de koelkast, op iedere andere plaats weet hij ze te pakken te krijgen. (hij kan goed improviseren met speelgoeddozen)
quote:Op donderdag 8 december 2005 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe nadat hij bijna op zn 8ste zn vinger eraf snijd word hij wel voorzichtiger hoor mir
werd ik ook
Zucht.... ben bang van wel. Was hier laatst mijn beste keukenmessen kwijt.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:35 schreef Mirage het volgende:
is dit wat mij te wachten staat voor de nu nog jongste ?
Hij heeft vanaf het begin al een bijzondere interesse in alles dat kan snijden.
Mijn (gevaarlijke) messen liggen boven in de koelkast, op iedere andere plaats weet hij ze te pakken te krijgen. (hij kan goed improviseren met speelgoeddozen)
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:46 schreef nineday_nosmiley het volgende:
[..]
Wat BarraCupraCuda zegt
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |