Ma lol ... dat is bij mij ook zo'n film waar ik bijna nooit het einde van gezien hebquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef coz het volgende:
trusten , ik ga wss voor de zoveelste keer in slaap vallen tijdens het kijken van 2001 a space odyssey![]()
Ja, duhquote:Op woensdag 7 december 2005 08:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ma lol ... dat is bij mij ook zo'n film waar ik bijna nooit het einde van gezien heb![]()
Nee.. Is niet leuk!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
posttraumatische dystrofie is niet leuk! heeft een vriendin van me ook![]()
moet ik even navragen. spreek der eigenlijk niet meer zo vaak ( t is de vriendin van het broertje van me beste maat)quote:Op woensdag 7 december 2005 09:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee.. Is niet leuk!!!
Huisarts gaat vandaag bellen met meer info over hoe nu verder...Pijnbestrijding en therapie enzo....
heeft die vriendin van je misschien wat tips?
Wat houdt dat precies in?quote:Op woensdag 7 december 2005 09:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee.. Is niet leuk!!!
Huisarts gaat vandaag bellen met meer info over hoe nu verder...Pijnbestrijding en therapie enzo....
heeft die vriendin van je misschien wat tips?
dat is juist die webircquote:Op woensdag 7 december 2005 07:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En via tweakers dan?
Gewoon in het site navigatie menu gaan naar fokchat.
Zo doe ik et tegenwoordig maar weer. Heb het een tijdje via Mirc gedaan maar dat werkte hier niet fijn.
quote:
barra verzoekjequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ikke ga ook maffen
truste mensen!
[[edit dit ff]]
np sryquote:
dat werkt natuurlijk wel , maar ik zat toen ff in de webirc te porren omdat ik te lui was om mirc op te startenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
<----- zelfportret
En via Mirc dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
np , tnxquote:
17 jaar, cupje B, mooi kontje, leuk koppie, goeie babbelquote:Op woensdag 7 december 2005 14:57 schreef Enyalius het volgende:
hier valt niks te keuren. zijn grotendeels mannen die 40+ zijn, gemiddeld genomen. de vrouwen ook zoiets met een enkele uitzondering. schiet niet op dus
over 30minuten naar huis
zat vanochtend moeilijk te doen 45-60minuten voor 1 tekening terwijl ik het daarna 1 per 10minuten deed :p
voor mij ookquote:Op woensdag 7 december 2005 15:01 schreef Enyalius het volgende:
17 = gevangenis voor mij als ik niet uitkijk
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
17 jaar, cupje B, mooi kontje, leuk koppie, goeie babbel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |