Mijn eerste reactie zou zijn; het is gewoon toeval en dat getal valt nu gewoon vaker op maar ze ziet het niet vaker dan andere willekeurige getallen. Maar zovaak als het bij haar voorkomt is gewoon echt niet leuk meer elke avond is het gewoon raak. Ze heeft mij er zelfs ook mee aangestoken (in een iets mindere mate).
Zijn er meer mensen die dit soort verhalen kennen of het zelf meegemaakt hebben?
22 juli gaan we allebei voor het eerst met het vliegtuig op vakantie... ze is zelf net 22 geworden. Je kan overal wel wat achter zoeken natuurlijk, maartoch...
[Dit bericht is gewijzigd door GEsTOoRD op 05-05-2003 22:26]
quote:Jij hebt je blijkbaar maar 21 keer bedacht? Anders stond er niet zo bagger reactie namelijk
Op maandag 5 mei 2003 22:26 schreef dagizmo het volgende:
Bedenk altijd 22 keer voordat je iets postscheelt 22 keer een hoop bagger
Iedere nacht (echt iedere nacht) word ik om 03:00 wakker en krijg ik dorst
Het maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga, het is altijd 03:00 als ik even wakker word.
Ik denk dat het toch iets met je ritme te maken heeft.
mjah, in nederland niet zo, maar in amerika wel, "symbolische" tijd
Die deed altijd een wens als ze een vliegtuig zag vliegen, neem je toch automatisch over denk ik, want opeens stond ik dat ook te doen
en over die tijden, daar ga je op letten... had ik ook tijdens nachtdiensten... dan zie je ineens elke keer 1:11, 2:22...5:55 langskomen...
En het idiote is dat je er inderdaad niet bewust op let, ik kijk relatief weinig op de klok maar zie die 11.11 wel heel vaak voorbij komen. Ik ben ook op de 11e jarig, misschien dat dat er mee te maken heeft?
quote:Shit hé, zie mijn vorige post. Ik ben ook nog eens jarig op 21-7, een minuutje na 21.06 (in cijfers dan he)
Op maandag 5 mei 2003 22:36 schreef Gijsch het volgende:
Erg grappig, ik heb het met de helft, namelijk 11:11
Soms zie ik 11.10 of 11.12, dat klopt dus niet helemaalEn het idiote is dat je er inderdaad niet bewust op let, ik kijk relatief weinig op de klok maar zie die 11.11 wel heel vaak voorbij komen. Ik ben ook op de 11e jarig, misschien dat dat er mee te maken heeft?
quote:Mijn vriendin is 22, is net klaar met haar studie. Geilt niet op jongens met scooters en schrijft NiET Op DeZe MaNiEr.
Op maandag 5 mei 2003 22:42 schreef Doctor_Bara het volgende:
ziet ze soms ook breezers voorbij komen
Jammer he, daar sta je dan met je frustraties
quote:hehe dat zou het geheim kunnen zijn
Op maandag 5 mei 2003 22:41 schreef Smorlez het volgende:[..]
Shit hé, zie mijn vorige post. Ik ben ook nog eens jarig op 21-7, een minuutje na 21.06 (in cijfers dan he)
quote:Ik vermoed dat je dan 22 minuten vertraging zal hebben
Op maandag 5 mei 2003 22:22 schreef GEsTOoRD het volgende:22 juli gaan we allebei voor het eerst met het vliegtuig op vakantie... ze is zelf net 22 geworden. Je kan overal wel wat achter zoeken natuurlijk, maartoch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |