Wie is er joods dan?quote:Op maandag 19 december 2005 19:03 schreef WN het volgende:
waarom presenteren eigenlijk vooral joodse mensen het programma nova? Ik zou wel eens een neger willen zien.
Cohen Nova presenteren?quote:Op maandag 19 december 2005 20:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Eddo Rosenthal? Ed van Thijn, Job Cohen, Jaques Wallage...
Als die Ferry nu eens zou leren een nieuwe vraag te bedenken als hij niet direct het antwoord krijgt dat hij wilt ipv de vraag tien keer te herhalen zou dat al een stuk helpen.. wat een vervelend mannetje is dat ook.quote:Op maandag 19 december 2005 23:28 schreef pberends het volgende:
En die Bert Bakker was hilarisch in het ontwijken van antwoorden!
quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
NOS versus Groenhuijsen
De liefde tussen Charles Groenhuijsen en het Journaal is uit. Wat rest is een juridisch gevecht over een afvloeiingsregeling. Waar ging het mis? Hoe kon hij van de gedoodverfde belangrijkste anchorman van het Journaal, in de ogen van de NOS-leiding veranderen in een ruziezoeker die het veld moest ruimen? In NOVA vanavond Charles Groenhuijsen zelf.
New Orleans nog steeds een slagveld
Over twee maanden is het Mardi Gras in New Orleans. Maar veel reden voor een feestelijk carnaval is er niet. 60 procent van de bevolking zit nog steeds zonder stroom, grote delen van de stad zien eruit als een oorlogsgebied en de meeste inwoners kunnen nooit meer terug naar hun huis. Meer dan 100 dagen na orkaan Katrina is New Orleans nog steeds een slagveld.
Den Haag Vandaag:
Verslag van de laatste Kamerdag van het jaar.
Presentatie: Clairy Polak en Ferry Mingelen
Mwhoa. Hij is een fijne presentator, maar de journalistieke kwaliteiten kunnen we nauwelijks testen. Of werk je bij de NOS?quote:Charles is veruit het grootste talent wat ze in huis hebben.
Ja maar dat wist NOVA ook toen de nieuwsbrief werd verstuurd. Dus ik vermoed dat Charles toch er van af ziet (van een gesprek met Jeroen Pauw).quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Yildiz het volgende:
Staat gewoon in de krant hoor, dat die Charles ontslag neemt
Vandaar dat er geen Charles is.
Hij heeft toch jaren als correspondent gewerkt in de USA ? Toen heeft hij toch wel zijn journalistieke kwaliteiten kunnen etaleren ? Volgens mij kan je het in die functie beter dan als nieuwslezer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:21 schreef Toad het volgende:
Geen Charles zo te zien.![]()
Mwhoa. Hij is een fijne presentator, maar de journalistieke kwaliteiten kunnen we nauwelijks testen. Of werk je bij de NOS?
Dat klopt deels, maar als presentator van het nieuws zit je ook gewoon in de redactie.quote:Op woensdag 21 december 2005 06:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hij heeft toch jaren als correspondent gewerkt in de USA ? Toen heeft hij toch wel zijn journalistieke kwaliteiten kunnen etaleren ? Volgens mij kan je het in die functie beter dan als nieuwslezer.
quote:Vanavond in NOVA
Financiële tussenpersonen nemen het niet zo nauw
De Autoriteit Financiële Markten (AFM), de beurswaakhond, gaat het nu ook opnemen voor de gewone consument die zich benadeeld voelt door een financiële instelling. Het zijn vooral de tussenpersonen waar de consument mee te maken heeft. En die nemen het niet altijd zo nauw met de regels. Arthur Docters van Leeuwen, voorzitter van de AFM, reageert in de studio.
Wat ging er mis met de PRDV?
Vrijdag spatte de droom uit elkaar: niet geheel onverwacht haalde Peter R. de Vries niet de 41 procent steun die hij zichzelf had opgelegd. Waarom ging het mis en wanneer ging het mis? NOVA volgde de campagne van de Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang van binnenuit.
Presentatie: Clairy Polak
Anders zou Peter R. de seksuele escapades van Clairy openbaar maken.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Ze hebben wel een zwak voor Peter R de Vries daar bij NOVA
hihihihiquote:Op woensdag 21 december 2005 16:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Anders zou Peter R. de seksuele escapades van Clairy openbaar maken.
Dat denk ik niet. Wellicht dat het kabinet voor is. Maar ik denk dat de kamer tegen stemt.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
hihihihi
Ik vond het gisteren wel boeiend overigens.. Uiteindelijk gaat Afghanistan toch gewoon door...
We zullen zienquote:Op donderdag 22 december 2005 10:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Wellicht dat het kabinet voor is. Maar ik denk dat de kamer tegen stemt.
Clairy had het gisteren met Van Leeuwen ook wel naar haar zin. Ze kon zijn "grapjes" wel waarderenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:32 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we dit gezeur niet bij NOVA Politiek, echt zo'n discussie die eigenlijk nergens over gaat.quote:Vanavond in NOVA
Politiek gegoochel om Afghanistan
Het kabinet heeft vandaag voorgenomen opnieuw militairen naar Zuid-Afghanistan uit te zenden, maar de Tweede Kamer moet uiteindelijk de knoop doorhakken. Daarmee staat het doorgaan van de missie behoorlijk op de tocht, want regeringspartij D66 is tegen en het CDA gaat alleen akkoord als tweederde van de Tweede Kamer de missie steunt.
Door geen besluit te nemen maar een voornemen voor te leggen aan de Kamer, heeft het kabinet volgens de PvdA "een totaal onvermogen om te regeren" laten zien.
In de studio reageert Henk kamp, minister van Defensie.
Presentatie: Clairy Polak
Die Schouten leek me nog een prima kerel, erg zielig van De Vries om 'm belachelijk te maken dat ie niet wist wat een Chipknip was, ja hallo, wie gebruikt die onzin?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:14 schreef Tafkahs het volgende:
De associatie met Luther is niet helemaal geslaagd, 55 punten waar er 95 verwacht worden![]()
Wat is dat voor een mislukt grapje van die suit bij het NIPO trouwens? 'Het is net zo spannend als m'n eerste pakje condooms open maken..' 't zal wel een goede adviseur zijn ofzo![]()
Gelukkig dat Bram Peper precies weet waarom het fout is gegaan.. Dat doet ie altijd goed - achteraf.
Peter Schouten, adviseur en benieuwd naar de resultaten op het NIPO kantoor. Tevens de enige full-time medewerker en al een aantal jaar woonachtig in Maleisie, waar hij een mediabedrijfje had:quote:Op donderdag 22 december 2005 16:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Die Schouten leek me nog een prima kerel, erg zielig van De Vries om 'm belachelijk te maken dat ie niet wist wat een Chipknip was, ja hallo, wie gebruikt die onzin?
Bram Peter is echt een regelrechte lul, maar om over die mastodont van een Jan Nagel nog maar te zwijgen.
Nee, het gaat deze keer over armoede in Nederland.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:38 schreef Airelle het volgende:
Zeker weer een terugblik op 2005? *zucht
Je hebt gelijk ook.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, het gaat deze keer over armoede in Nederland.
quote:Vanavond in Nova 'Politiek':
Armoede in Nederland
Deze maand publiceerde het Sociaal Cultureel Planbureau een rapport over armoede in Nederland.Tien procent van de Nederlandse bevolking leeft volgens de laatste gegevens op of onder de armoedegrens.
In een reactie op deze gegevens herhaalde minister De Geus van Sociale Zaken nog maar eens het motto van dit kabinetsbeleid: Werk, werk en nog eens werk.
Maar er zijn ook mensen die wel werk hebben en toch in armoede leven. 'Working poor' worden ze in Amerika genoemd. In Nederland is het een nog niet ontdekte groep. In opdracht van De Volkskrant en NOVA onderzoekt de Universiteit van Amsterdam wie het zijn, die werkende armen. Ze hebben vaak net genoeg geld om eten en vaste lasten te betalen. Ze hebben geen geld voor bijvoorbeeld zwemles voor hun kinderen, steken zich vaak in de schulden, halen hun eten soms bij de voedselbank maar aan de buitenkant zien ze er uit als iedereen.
Nova interviewde een aantal leden van de onderzoeksgroep. Een moeder van twee kinderen zegt: "Ik had al acht jaar geen winterjas gekocht. Laatst kreeg ik 50 euro voor een jas. Nu heb ik het weer warm."
Je vergeet iets: http://tinypic.com/im5qg1.gifquote:
Nou vooruit, omdat je zo een toffe user bentquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Je vergeet iets: http://tinypic.com/im5qg1.gif
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je zo een toffe user bent.
Ben je flieft?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
Interessante uitzending, erg leuke vrouw die fotografe.
Pics?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
Interessante uitzending, erg leuke vrouw die fotografe.
Meer dan gemiddeld interessant naar mijn mening, maar dat zegt niet zoveel. Uitzending duurde overigens niet zo lang, maar 20 tot 25 minuten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:27 schreef Toad het volgende:
[..]
Pics?
Was het echt interessant trouwens? Anders kijk ik nog ff terug...
Je zou denken dat het echt simpel is om armoedeval tegen te gaan he? Ik vind het wel erg moeilijk en onrechtvaardig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:42 schreef Toad het volgende:
Ik heb net de reportage gezien, best heftig. Ik snap echt niet waarom sommige mensen die werken minder krijgen dan iemand met een uitkering. Dat moeten ze toch snel oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |