abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33221720
Oeh onderwerp twee en drie zijn interessant . Die spelling is in sommige opzichten echt raar trouwens. Neem nou bijvoorbeeld het woord 'ideeëloos'. .
  maandag 19 december 2005 @ 18:30:19 #202
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33221788
Die nieuwe spelling is waardeloos. Ik hoop dat men bij office de oude spelling zal blijven meeleveren, die nieuwe hoef ik niet ik vind het niet logisch, lelijk en doe er dus ook niet aan mee.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33222621
waarom presenteren eigenlijk vooral joodse mensen het programma nova? Ik zou wel eens een neger willen zien.
pi_33222774
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:03 schreef WN het volgende:
waarom presenteren eigenlijk vooral joodse mensen het programma nova? Ik zou wel eens een neger willen zien.
Wie is er joods dan?

Gerri Eickhof lijkt me trouwens wel een goeie neger als presentator.
  maandag 19 december 2005 @ 20:22:05 #205
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33224481
Eddo Rosenthal? Ed van Thijn, Job Cohen, Jaques Wallage...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33230615
Wat een zuurpruim die gast van de Taalunie.
pi_33230921
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Eddo Rosenthal? Ed van Thijn, Job Cohen, Jaques Wallage...
Cohen Nova presenteren?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_33232123
En die Bert Bakker was hilarisch in het ontwijken van antwoorden !
pi_33238194
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:28 schreef pberends het volgende:
En die Bert Bakker was hilarisch in het ontwijken van antwoorden !
Als die Ferry nu eens zou leren een nieuwe vraag te bedenken als hij niet direct het antwoord krijgt dat hij wilt ipv de vraag tien keer te herhalen zou dat al een stuk helpen.. wat een vervelend mannetje is dat ook.
pi_33247564
Wel aardig vanavond:
quote:
Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag

NOS versus Groenhuijsen

De liefde tussen Charles Groenhuijsen en het Journaal is uit. Wat rest is een juridisch gevecht over een afvloeiingsregeling. Waar ging het mis? Hoe kon hij van de gedoodverfde belangrijkste anchorman van het Journaal, in de ogen van de NOS-leiding veranderen in een ruziezoeker die het veld moest ruimen? In NOVA vanavond Charles Groenhuijsen zelf.

New Orleans nog steeds een slagveld
Over twee maanden is het Mardi Gras in New Orleans. Maar veel reden voor een feestelijk carnaval is er niet. 60 procent van de bevolking zit nog steeds zonder stroom, grote delen van de stad zien eruit als een oorlogsgebied en de meeste inwoners kunnen nooit meer terug naar hun huis. Meer dan 100 dagen na orkaan Katrina is New Orleans nog steeds een slagveld.

Den Haag Vandaag:
Verslag van de laatste Kamerdag van het jaar.

Presentatie: Clairy Polak en Ferry Mingelen
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:16:25 #211
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33259427
Groenhuysen roeleert en hij heeft helemaal gelijk. Belachelijk dat hij onslag krijgt voor een onschuldig grapje, ik weet zeker dat hij gelijk krijgt bij de rechter. Ik snap zowiezo niet wat men bezielt bij de NOS, want Charles is veruit het grootste talent wat ze in huis hebben.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33259626
Geen Charles zo te zien.

De DHV verslaggeefster Nynke de Zoeten werd zonet 2e in de NCRV Nationale Nieuwsquiz 2005. Diederik Samson werd 1e.
quote:
Charles is veruit het grootste talent wat ze in huis hebben.
Mwhoa. Hij is een fijne presentator, maar de journalistieke kwaliteiten kunnen we nauwelijks testen. Of werk je bij de NOS?
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:22:56 #213
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33259685
Staat gewoon in de krant hoor, dat die Charles ontslag neemt

Vandaar dat er geen Charles is.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33259750
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Yildiz het volgende:
Staat gewoon in de krant hoor, dat die Charles ontslag neemt

Vandaar dat er geen Charles is.
Ja maar dat wist NOVA ook toen de nieuwsbrief werd verstuurd. Dus ik vermoed dat Charles toch er van af ziet (van een gesprek met Jeroen Pauw).
pi_33259944
Eigenlijk had ik wel weer zin in een zeik interview met Charles. Hij kan altijd zo lekker nors/geïrriteerd reageren. En dan roept 'ie dat het in de VS allemaal beter is.
pi_33260851
De reportage over de (proef)examens van de aspirant taxi chauffeurs en de discussie over het spoeddebat.
pi_33261760
Die spoeddebatjes . Gaat ook nergens over.
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:24:02 #218
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_33261895
hee grappig, Tjechisch Kerstfeest, een van de leukste idfa docu's
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33265829
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:21 schreef Toad het volgende:
Geen Charles zo te zien.

Mwhoa. Hij is een fijne presentator, maar de journalistieke kwaliteiten kunnen we nauwelijks testen. Of werk je bij de NOS?
Hij heeft toch jaren als correspondent gewerkt in de USA ? Toen heeft hij toch wel zijn journalistieke kwaliteiten kunnen etaleren ? Volgens mij kan je het in die functie beter dan als nieuwslezer.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 21 december 2005 @ 07:49:31 #220
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33266073
binnenkort op rtl
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33269509
Jeroen Pauw had echt een geniale ingeving gister in het item over het burqaverbod.

Die ene Islamitisch vertegenwoordiger zo: "Ja, er lopen hier zo weinig vrouwen met een burqa rond, ik vind het verbod echt onzin"
Jeroen Pauw: "Het is toch ook niet zo dat als 3 mensen met een geweer rondlopen dat het wel mag, en bij 300 niet?"

NOVA-quote van het jaar .
pi_33277447
quote:
Op woensdag 21 december 2005 06:16 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Hij heeft toch jaren als correspondent gewerkt in de USA ? Toen heeft hij toch wel zijn journalistieke kwaliteiten kunnen etaleren ? Volgens mij kan je het in die functie beter dan als nieuwslezer.
Dat klopt deels, maar als presentator van het nieuws zit je ook gewoon in de redactie.
pi_33277900
Ben nog steeds benieuwd waar dat item met Groenhuijsen is gebleven. Maar goed, vanavond ook wel interessant:
quote:
Vanavond in NOVA

Financiële tussenpersonen nemen het niet zo nauw

De Autoriteit Financiële Markten (AFM), de beurswaakhond, gaat het nu ook opnemen voor de gewone consument die zich benadeeld voelt door een financiële instelling. Het zijn vooral de tussenpersonen waar de consument mee te maken heeft. En die nemen het niet altijd zo nauw met de regels. Arthur Docters van Leeuwen, voorzitter van de AFM, reageert in de studio.

Wat ging er mis met de PRDV?
Vrijdag spatte de droom uit elkaar: niet geheel onverwacht haalde Peter R. de Vries niet de 41 procent steun die hij zichzelf had opgelegd. Waarom ging het mis en wanneer ging het mis? NOVA volgde de campagne van de Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang van binnenuit.

Presentatie: Clairy Polak
pi_33278112
Ze hebben wel een zwak voor Peter R de Vries daar bij NOVA
pi_33278355
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Ze hebben wel een zwak voor Peter R de Vries daar bij NOVA
Anders zou Peter R. de seksuele escapades van Clairy openbaar maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')