Geen van beidequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen idee. RTL is meestal beter in dat soort dingen.
Ik had wel gedacht dat ze er minstens iets over zouden zeggen..quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:06 schreef pberends het volgende:
Belachelijk 100 onderwerpen maar het echte nieuws niet. Terwijl het bij zowel NOS als RTL op 2 kanalen werd uitgezonden.
Ik vermoed dat Peter R. nu nog bezig is met z'n inleiding, dus ik snap het opzich welquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik had wel gedacht dat ze er minstens iets over zouden zeggen..
Niet dus...
quote:111 Teletekst vr 16 dec
Peter R. de Vries niet naar Den Haag
HILVERSUM Peter R.de Vries gaat niet de
politiek in.De misdaadjournalist heeft
dat op een persconferentie in Hilversum
bekendgemaakt.
De Vries had aangekondigd dat hij de
overstap zou maken als uit een peiling
zou blijken dat minstens 41 procent van
de Nederlanders hem een aanwinst voor
de politiek zou vinden.Dat heeft hij
niet gehaald.Uit de beslissende peiling
van TNS/NIPO blijkt dat maar 31 procent
hem als een aanwinst ziet.
Met zijn Partij voor Rechtvaardigheid,
Duurzaamheid & Vooruitgang had De Vries
een programma opgesteld dat een mix van
linkse en rechtse standpunten bevatte.
Ja, voor bol.combonnen sparenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Deed je mee aan die enquete van het NIPO?
Ja, wat krijg je er eigenlijk voor terug? Vertel er eens wat meer over als je dat wil?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, voor bol.combonnen sparen
Je vult dus zo'n vragenlijst in en dan spaar je punten. Als je 66 punten hebt krijg je een Bon voor bol.com/freerecordshop/blokker of airmiles. Ik heb nu al ¤40 aan bol.combonnen in 4 maanden denk ik. Als ik je aan moet melden even je adresgegevens mailen naar christiaanw@gmail.comquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, wat krijg je er eigenlijk voor terug? Vertel er eens wat meer over als je dat wil?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wàt een héérlijk NOVA-avondje weer hè?
Dat roeleert is weer een beetje te veel van het goede, maar WB is inderdaad inhoudloosquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hoogervorst roeleert! Beter dan "mooie praatjes, weinig inhoud" Wouter Bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |